Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Igor":25l2twsv je napisao(la):
Priznajem nejasno mi je kako neko poput Delije moze biti toliko odbojan prema UMP-u negirajuci sve njegove pozitivne strane koje su i sada ocigledne.

Pa UMP i taj tunel bi jos bolje opsluzivali prokop saobracajno, bolja veza nbg sa rakovicom cukaricom. Ponekad mi je cudno da tako ocigledne stvari treba naglasavati.
Шалиш се? Већ сам писао овде да је једини разлог зашто је умп као идеја опстао 70их година та да је то било "искупљење" партије за пребацивање станице са аутокоманде на прокоп а услов струке је био тај да до прокопа иде макар та саобраћајница када су комуњаре већ безумно пребациле нову жел. станицу са Аутокоманде.

И шта сад имамо - политичари оставише станицу на прокопу али умп пребацише на аутокоманду. Тако да умп опет не повезује ништа, посебно не прокоп. Трагикомедија.

А умп је највећи урбанистички злочин у Европи још од Чаушесковог рушења пола центра Букурешта.

- Саобраћајница која је коштала око 100 милиона евра по километру и исцрпела сав кредитни потенцијал Београда

- Саобраћајниа која се налази у ширем центру града и на стубовима која је девастирала и обезвредила околину

- Саобраћајница чија је градња оправдана растом цене земљишта а потерали су је са једне стране кроз долину са 0 грађевинских парцела у зони заштите зелених површина а са друге по сред блока који је једини на НБГ-у који нема закупце (са разлогом)

- Саобраћајница која је на НБГ-у просто сувишна и која је паралелна са два постојећа булевара по 200м лево и десно од умп-а што је невероватно баханалисање, лоповлук и увреда за сваког нормалног грађанина. Поред толико критичних тачака градити трећи 3+3 булевар на потезу ширине од 500 метара?!?!?!

- Саобраћајница која повезује милошев конак и полудивљу пијацу и која је коштала 400 милиона евра.

- Саобраћајница која је забетонирала небо, направила ругло на Топчидеру и погоршала ругло у блоку 42.

Но.ваљда ћемо већ и дефинитивно пропасти до 2016е па се ово безумље ипак неће наставити.
 
šta znam, meni ump deluje OK, zivim u jurija gagarina pa ga cesto koristim da predjem preko reke

jedino steta sto nece biti na stubovima sve do tosinog bunara
 
Не користиш умп него мост да би прешао реку. У питању су две потпуно различите категорије које чине овај фртаљ умп-а.
 
Kad se već ponovo razvila ova rasprava: Meni se UMP kao ideja sviđa. Uglavnom nisam vozač a postojanje dosadašnje infrastrukture mi ne smeta. A kada jesam vozač sadašnja infrastruktura mi baš pomaže. Mislim da ovde niko ne umanjuje bitnost metroa i drugih sistema, ali to ne znači da nam ovakav kolosos nije falio. Malo mi se manje sviđa tunel, srećniji bih bio da se uradi sledeća faza sa nadvožnjakom preko AP.
No, svako ima pravo na svoje mišljenje a mislim da ovakva rasprava gubi svaki smisao upravo zato što nam se mišljenja razilaze.
 
Београд је инфраструктурно закржљао град. Исто као што му недостаје метро, тј. носећа основа јавног превоза, исто тако му недостаје и минимална друмска инфраструктура.

УМП као УМП је преко потребан, проблем је само у редоследу приоритета изградње потребне инфраструктуре јер немамо довољно пара за све.
 
УМП тамо где је изграђен и у облику у ком је изграђен не да није потребан него је и штетан.

А сам концепт денивелисаних булеварчина по центру града је недопустив за цивилозаване европске престонице, барем у 21 веку.
 
Nego, kada su u Jurija Gagarina uklonili plastične stubiće koji su sprečavali da se sa silazne rampe mosta odmah skreće ka Milentija Popovića i Milutina Milankovića?
Ludost.
 
Delija":1rcyjacg je napisao(la):
А сам концепт денивелисаних булеварчина по центру града је недопустив за цивилозаване европске престонице, барем у 21 веку.

Делија одлучи се да ли је околина УМП-а центар града или вукојебина. У зависности од жељеног резултата критике, мост за тебе час повезује цетар града а час бестрагије.

Мислим ... одлучи се. :D
 
Delija":335duofe je napisao(la):
Не користиш умп него мост да би прешао реку. У питању су две потпуно различите категорије које чине овај фртаљ умп-а.

pa ja bih da koristim ump od tosinog bunara do autokomande, ali kao da jos nije izgradjeno :|
 
Niste se razumeli a delija je ostrascen iz meni nepoznatog razloga kada je ovaj projekat u pitanju.

Ono sto je najbtinije u odnosu na bilo cije misljenje a to je stvarnost koja je pokazala da je most cak i u ovoj fazi kao sastavni deo UMP-a pokazao svoju korist u saobracaju i kretanju stanovnistva.
 
А ја баш мислим да си ти Игоре из неког разлога острашћен око овог пројекта. Ево ушраво си се, да ли случајно или намерно послужио демагогијом. Ја никада нисам спорио корисност моста који би користио где год да је изграђен али све остало укључујући и мегаломанско ређење моста је скандалозно.
stf":3617cay5 je napisao(la):
Мислим ... одлучи се. :D
Уозбиљи се, изоставио сам у реченици појам "шири". Да ли је шири или ужи центар - апсолутно је небитно јер понављам:

- У топчидерској долини имате нула грађевинских парцела и забрану било какве градње јер се ради о једној великој зеленој површини коју као такву третира и нови и стари гуп.

- Блок 42 је фртаљом умп-а до краја девастиран и једини је блок на НБГ-у без закупца.

- Фртаљ умпа је ту изграђен између два 3+3 булевара уместо да је само интегрисан у један од њих. И ја не могу да верујем да се неко усуђује да оправдава такав злочин против Београђана, разума, Београда...Свега.

- Продужење ове будалаштине до аутокоманде би цели умп који би тада био тежак већ око 600 милиона евра би исти учинио дужом, споријом и неефикаснијом сервисном саобраћајницом аутопута кроз Београд.
 
Pridruzujem se kritikama protiv UMP-a... Pogotovu planovima posle Autokomande...
Inace sam ZA tunel ali ne kao deo UMP-a vec kao jednu od saobracajnih alternativa...
 
- Јучерашњи догађај са Панчевца показује да је било непотребно градити мост без стубова у води.

- Препуна 94-ка и ван шпица и викендом је доказ да је мост на погрешном месту.

- Не треба градити тунел и наставак УМП-а, пожељно је да саобраћај са Чукарице ка Карабурми пролази поред Главне поште и Скупштине, јер је то добро за развој туризма.

- Ваљало би срушити петљу Радничка, пошто становницима Бановог брда недостаје вишедеценијски чеп на том месту (већ их хвата носталгија - да ствар буде тежа, укинуше им и пружни прелаз са рампом).

- Тунел је апсолутно непотребан, јер, ништа лакше него у јутарњем шпицу укључити се са Аутокоманде на аутопут у смеру ка Новом Београду.

- Благословен је онај ко живи на Вождовцу а ради на Звездари; има 14-цу, а богами и 25-цу, која пролази кроз широке улице.

- Нећемо петљу на Душановцу, доста нам је ИМО-мост!

- Србија је сиромашна земља, па сви возе аутомобил - једног дана, кад буде богатија, друмске саобраћајнице постаће сувишне.


Могло би се још аргумената пронаћи.
(јер, што би рекли, текст не треба оптерећивати чињеницама)
 
Пантограф":ic3xf0y4 je napisao(la):
- Јучерашњи догађај са Панчевца показује да је било непотребно градити мост без стубова у води.
...

Nemam vremena (a pogotovo nemam želju niti vidim svrhu) da idem tačku po tačku, ali u vezi jučerašnjeg incidenta ispod Pančevačkog mosta:
Brod nije udario u stub mosta, već je kranom udario u nosač instalacija koji je montiran ispod čelične konstrukcije mosta.
Ako ne verujete meni, valjda verujete Lepoj Šojić :)
http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... D1%82.html
pomoćnici ministra za vodni salobraćaj
 
Да, па баш је супер да делови моста буду изложени ударцима бродовља, зар не? Али, оно изнад је само био мој напад ироније, изазван упорним дебатама клин-плоча на овом топику, ништа више.
 
Ne, naravno da nije super, ali bilo kakvo rešenje mosta da je izabrano (viseći sa dva stuba koji smo nedavno videli, sa stubovima u plićaku van plovnog puta ..kako god) ne bi imao delove konstrukcije koji bi bili izloženi udarcima brodova: trupom, nadgrađem, dimnjacima, kranovima... zato što bi bio nov most građen oko gabarita plovnog puta.
Niko ne bi gradio kopiju Pančevca koji je treća inkarnacija mosta na istim stubovima, budžen preko svake mere i oronuo od nebrige.
 
fotografija2505.jpg
 
Мост није на погрешном месту. Ко год да живи или је живео у јужном Београду ће да потврди да је исти са мостом продисао. Ко се није клацкао по пола сата ујутру Радничком и Булеваром Војводе Мишића и онда чекао још толико да приђе Газели не зна како је било. Не сећам се када сам прошао ка сајму по подне, а да сам то учинио за неколико минута. Сама промена се видела и пре завршетка петље.
 
Naravno, ja jos pamtim dane kada se od meka u pozeskoj islo peske do stajalista kod ade da bi se izbegla guzva i tamo uhvatio autobus koji je opet kod tadasnje pekarske industrije ulazio u guzvu nadomak podvoznjaka. A onda posto je guzva bila i na gazeli i to pre rekonstrukcije posto most na adi nije postojao sledilo je jos jedno zagusenje kod bigza a pogotovo na ukjlucenju na gazelu recimo linijom 88.

I onda se nadju pametni da mi govore kako most ne znaci i ne sluzi itd.
 
cgmiki":1mzvjjoq je napisao(la):
Мост није на погрешном месту. Ко год да живи или је живео у јужном Београду ће да потврди да је исти са мостом продисао. Ко се није клацкао по пола сата ујутру Радничком и Булеваром Војводе Мишића и онда чекао још толико да приђе Газели не зна како је било. Не сећам се када сам прошао ка сајму по подне, а да сам то учинио за неколико минута. Сама промена се видела и пре завршетка петље.

Most "na Adi" je lociran na dobrom mestu, odstojanje i simetrija u odnosu na Gazelu i Branka je korektna. :gobb:

Ako i kada se BG demografski popuni, gradice se jos jedan most izmedju Ostruznickog i ovoga na Adi, pa pogledajte samo sliku gore, "vrcka" Sava levo-desno, a sve je za sada tu gde treba.
Sada predstoji po meni najvaznija i najteza faza, tunel i mozda korekcija tzv.UMP-a; tu etapu jednostavno zovem "otpusenje" centra, a ne UMP itd...
 
Позиција моста је далеко смисленија и геометријски и матрицом и урбано и саобраћајно од некадашње превлаке. Ту нема дилеме.

Ја нисам никад живео у јужном Београду али врло добро знам шта је било пре моста и колико он значи целом том делу града. Оно мало пута што сам ишао према југу или са југа ми је дизало притисак у небеса, могу мислити како је било живети са тим константно. О позицији мостза могу да паметују само они који путују исток-запад.
 
stf":103cc7ig je napisao(la):
Позиција моста је далеко смисленија и геометријски и матрицом и урбано и саобраћајно од некадашње превлаке. Ту нема дилеме.
...
Aha
milos.tro":103cc7ig je napisao(la):

Moje je mišljenje da je bolja pozicija između prevlake i špica, (briga me za naselje Partizan i onu smrdljivu baru na Adi), ali šta je tu je. Doduše, ja ne verujem ukoncept "UMP"-a i mosta-rekordera, već u Obilaznicu, metro....

Što se prelaska preko reke tiče i rasterećenja ulica južno od Gazele: pa gde god da je postavljen rasteretio bi Gazelu i prilaze. A idealnog mesta nema zbog: pruge, Sajma, kupališta na Adi, Topčiderskog parka, groblja itd itd. Postoje samo manje ili više optimalna rešenja.
 
Није боља позиција јер захтева рушење целог урбанизованог брда испод цркве, далеко мање саобраћајних опција јер нема места за петљу, нарушавање екосистема Аде.

Проступне мостовске конструкције девастирају земљиште а у случају изграђеног моста девастирају већ девастиране парцеле те је изабрано "мање зло".


А када говоримо о значају самог моста, тачно је, где год да је изграђен, служио би, али је поента приче о његовој важности сурова чињеница да је његова изграња била приоритетнија од М1 (лот 1) - Земун-Вук
 
Mesta za petlju bi ilo da su srušeni objekti koji su napušteni i raspali u krugu šećerane (sad ih imamo "sačuvane", blago nama), saobraćajne opcije bi bile iste, možda i bolje .... sa izuzetkom "UMP"-a kroz Topčider i tunela koji bi izlazio na Dr Milutina Ivkovića (jednostavno - ne razumem tu zamisao). Eko sistem Ade od prevlake do špica ne postoji, postoji smrdljiva bara i privremeno naselje.
Uklapanje postojećeg rešenja na NBG u najvažnijem delu - oko mosta, postoji - ali kao najbukvalnije tumačenje reči "uklapanje" - stavili su ih tame gde ima mesta. Povezanost sa postojećim ulicama se upravo može nazvati devastacijom - a sve zbog položaja mosta...I most je morao da bude jednostavniji i jeftiniji.
 
Vrh