Delija
Expert
- Učlanjen(a)
- 03.01.2010.
- Poruke
- 7.958
- Pohvaljen
- 14.915
Шалиш се? Већ сам писао овде да је једини разлог зашто је умп као идеја опстао 70их година та да је то било "искупљење" партије за пребацивање станице са аутокоманде на прокоп а услов струке је био тај да до прокопа иде макар та саобраћајница када су комуњаре већ безумно пребациле нову жел. станицу са Аутокоманде.Igor":25l2twsv je napisao(la):Priznajem nejasno mi je kako neko poput Delije moze biti toliko odbojan prema UMP-u negirajuci sve njegove pozitivne strane koje su i sada ocigledne.
Pa UMP i taj tunel bi jos bolje opsluzivali prokop saobracajno, bolja veza nbg sa rakovicom cukaricom. Ponekad mi je cudno da tako ocigledne stvari treba naglasavati.
И шта сад имамо - политичари оставише станицу на прокопу али умп пребацише на аутокоманду. Тако да умп опет не повезује ништа, посебно не прокоп. Трагикомедија.
А умп је највећи урбанистички злочин у Европи још од Чаушесковог рушења пола центра Букурешта.
- Саобраћајница која је коштала око 100 милиона евра по километру и исцрпела сав кредитни потенцијал Београда
- Саобраћајниа која се налази у ширем центру града и на стубовима која је девастирала и обезвредила околину
- Саобраћајница чија је градња оправдана растом цене земљишта а потерали су је са једне стране кроз долину са 0 грађевинских парцела у зони заштите зелених површина а са друге по сред блока који је једини на НБГ-у који нема закупце (са разлогом)
- Саобраћајница која је на НБГ-у просто сувишна и која је паралелна са два постојећа булевара по 200м лево и десно од умп-а што је невероватно баханалисање, лоповлук и увреда за сваког нормалног грађанина. Поред толико критичних тачака градити трећи 3+3 булевар на потезу ширине од 500 метара?!?!?!
- Саобраћајница која повезује милошев конак и полудивљу пијацу и која је коштала 400 милиона евра.
- Саобраћајница која је забетонирала небо, направила ругло на Топчидеру и погоршала ругло у блоку 42.
Но.ваљда ћемо већ и дефинитивно пропасти до 2016е па се ово безумље ипак неће наставити.