Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Nazalost bolji snimak nemam ali relativno cesto prolazim tuda i nisam primetio takve probleme a pogotovo ne u preglednosti sto ovaj klip pokazuje. Za semafor si verovatno upravu ali opsta preglednost ostalih ukljucenja i ostalih ucesnika u saobracaju je sasvim dobra
 
U prethodnom postu se nisam osvrtao ni na most, ni na pristupne puteve, već samo na ovo skretanje.

Slike su sa tvog snimka koji je nastao pre postavljanja tog semafora:

screenshot446_zps990c6f50.jpg


screenshot447_zps3aab4f8a.jpg


screenshot448_zpsa611ed3b.jpg


screenshot449_zps2227aa0a.jpg


screenshot451_zps893e8d8a.jpg
 
Ok samo mi nije jasno kako je to preglednost u krivini slaba, klasicno izdvojeno desno skretanje. Mada cudi me da su i tu semafor stavili doduse verovatno je vecinom zeleno svetlo.
 
Igore, nije baš "klasično" skretanje zato što ograda i stubovi zaklanjaju automobil na zaustavnoj liniji, semafor, pa i njegov signal.
Kad budeš prolazio, obrati pažnju.
Eto, ja sam stao na crvenom, koliko dugo traje signal - ne znam, alije fakat da se pravac ukršta sa vozilima koji skreću levo iz pravca Topčidera.
 
Relja. Svaki treci dan idem u Zarkovo. Raskrsnica i iskljucenje ka Banovom brdu je kao i bilo koja druga. Na iskljucenju za desno je semafor sa dopunskim zelenim svetlom. Crveno je dokle god je zeleno iz pravca Topcidera i Rakovice. Cim se ugasi zeleno za skretanje levo iz navedenog pravca pali ti se dodatno ( uslovno) zeleno za Banovo brdo.
Sve je u redu dok vozis normalno a to je da u raskrsnicu pod 90 stepeni ulazis u drugoj brzini ako je na semaforu zeleno. Ako je crveno onda svakako moras stati.
Evo sta je meni zasmetalo prvi put. Prvo, dok prilazis raskrsnici slabo je vidljiv semafor na iskljucenju za desno, zaklanja ga lift za pesake i bicikliste.Drugo, ako udjes dublje krov od auta blokira pogled na semafor, a narocito dodatno svetlo.
Znaci, u skretanje lagano i onda nemas nikakvih problema i onda je sve vidljivo i pregledno, a ako je crveno imas vremena da prikocis!
 
rasho62":5tx620by je napisao(la):
...
Evo sta je meni zasmetalo prvi put. Prvo, dok prilazis raskrsnici slabo je vidljiv semafor na iskljucenju za desno, zaklanja ga lift za pesake i bicikliste.Drugo, ako udjes dublje krov od auta blokira pogled na semafor, a narocito dodatno svetlo.
Znaci, u skretanje lagano i onda nemas nikakvih problema i onda je sve vidljivo i pregledno, a ako je crveno imas vremena da prikocis!

Od prilike ovakav je bio i moj doživljaj, s tom razlikom što sam u prilazu išao malo brže, a samo zbog toga što sam vozio sličnom brzinom kao i ostali vozači (u skladu sa saobraćajem).
 
25a6deb.jpg


pilon,nadvožnjak,pruga i pešačka staza zajedno :)

pešaka staza sa pasarelom fino urađena od tramvajske stanice do hipodroma. Počeli su da ozelenjuju deo oko hipodroma čim se siđe sa pasarele i iznenadio sam se koliko prijatno izgleda. Fali delić Paštrovićevom od pedesetak metara gde nema trotoara ni sa jedne strane.
kao što vidimo na slici sa strane preko pruge nema zelenila još uvek a i staza nije spojena ni sa petljom mosta ni sa Topčiderskim parkom. Ima li neko info da li će i kada će?

2a4r2wi.jpg


za kraj jedna "bonus" slika sa ograde Hipodroma :D
 
pola zivota mi prodje cekajuci na semafore na raskrpetlji
 
Danas sam sišao stepeništem na špic Ade, odnosno vertikalnim javnim WC-om.

Na svakom nivou stanje je isto...

g1.jpg

g2.jpg
 
To je uzasno to po coskovima i ukazivali smo na to cak i za mostarsku petlju cak sam i neke izjave davao koje su prolazile ali naravno niko se na to nije obazirao kao ni sada.
 
Pa jel taj objekat/povrsina predata nekom na održavanje odnosno da li odgovorni ima svoju adresu? U suprotnom nije trebalo ni otvarati stepeniste.
 
Očigledno da nije, čim lift još uvek nije pušten u rad.
Koliko god da su stepenište i lift neophodni, žali bože bačenih para ako lift ne radi, a stepenice niko ne čuva.
 
Igor":2b86i0mg je napisao(la):
To je uzasno to po coskovima i ukazivali smo na to cak i za mostarsku petlju cak sam i neke izjave davao koje su prolazile ali naravno niko se na to nije obazirao kao ni sada.

Igore postavlja se pitanje da li bi bilo išta drugačije da su kako na mostarskoj petlji tako i ovde postavljeni WC-i.

Takvi bi i u tom slučaju preferirali stepeništa i razne ćoškove.

Vezano za liftove, ako ne zaposle radnike kao što je to slučaj za biciklistički lift bolje da ga ni ne otvaraju.
Neće preživeti ni dva meseca.
 
Pa mislim da bi situacija sigurno bila bolja a ne ako se postave mali mobilni toaleti Toi Toi vec pravi ili makar oni poput gradjevinskih kucica gde postoji voda i neka higijena u suprotnom ce ljudi izbegavati i te male toi toi.

Negiranje potrebe za takvim nazvacu to sadrzajem na dva velika saobracajna cvorista je poptuno besmisleno i dokazano u praksi lose.
 
MilisaV":jcqqu916 je napisao(la):
u4e4u9en.jpg



Ono o cemu delija stalno priča. Devastacija.


Ovo je naš javaš i neorganizovanost.
Sa desne strane se vide nova stabla koja sam spominjao. I dok jedna služba sadi drveće i uređuje okolinu, nema ko da izda nalog drugoj službi da čuva podnožje nadvožnjaka, pa služi kao deponija.
 
Зато ме више и нема на теми. Ја сам своје рекао а на чињеничном стању и сликама је да пресуде ко је био у праву.

Ефекти аутомобилског урбнизма 1/1. Све и да нема овог шута разлика би била занемарљива јер су нам "забетонирали небо" па је простор једноставно неупотребљив за било шта што граду треба. То се даље негативно одразило на онај кукавни конурс за бус станицу и блок 42 па су пристигли радови били гори него иначе. Ефекти ће се осећати и кроз наредне деценије јер ће тај блок остати и даље празан јер је претворен у урбанистички најгори блок целог НБГ-а иако је толико уложено у инфраструктуру, што је заправо имало контраефекат.

Имбецилност УМП-а ће одјекивати кроз вечност.
 
jedino mi je žao što sam slikao sa mobilnog telefona pa se ne stiče dojam koliko je dugačko ovo zabetonirano nebo.


ja bi nekako uključio i mlade da se naše upotrebna vrednost ovog prostora, recimo tereni za basket, mali fudbal, neke teretane i slično....
 
Ко би ту желео ту да се завлачи поред толико лепих, отворених и хуманих простора по НБГ-у?

И још нешто за крај. Људи као да нису свесни да је ту изграђен 3+3 булевар на стубовима са трамвајским колосецима између два паралелна булевара која су такође 3+3 и са трамвајским шинама од којих један иде у депо.

Глупље, бахатије и непотребније тешко да је могло од тога. Здрав разум је овде налагао интеграцију моста у НБГ булеваре а не силовање простора градњом нечега што је већ ту на по 200м лево и десно и то х2.
 
Steta je pocinjena i tu sad nema nazad. Poenta je valjda smisliti kako je ublaziti? Zasto se tu nebi moglo 'nesto' uglaviti? Neka recimo park&ride varijanta bi mogla biti u buducnosti?

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Поред у блоку је већ један огромни паркинг а са друге стране је још већи простор под бетонском плочом железничке станице.
 
relja":3njjs2xa je napisao(la):
MilisaV":3njjs2xa je napisao(la):
u4e4u9en.jpg



Ono o cemu delija stalno priča. Devastacija.


Ovo je naš javaš i neorganizovanost.
Sa desne strane se vide nova stabla koja sam spominjao. I dok jedna služba sadi drveće i uređuje okolinu, nema ko da izda nalog drugoj službi da čuva podnožje nadvožnjaka, pa služi kao deponija.

Ma, nije to nas javas. To je nas mentalitet! Ako smo mi spali da nam treba cuvar koji cuva stepenice (?) onda mi stvarno imamo problema. Pojedinci imaju problem u glavama, a to se ne resave cuvarima, nego kuci, Mama I Tata su zaboravili da ih edukuju.

Mozes ti da izgradi WC na svakom stepeniku, idiotic ce to isto raditi. Zasto? Pa eto tako. Iz inata. A to je eto, nas mentalitet tipa: "...Sta ti meni..."

Ne znam sto li pisemo o ovome, k'o da ce mo nesto postici. Kao da ce neko od tih da procita ovaj forum I da se zamisli.
 
Kako god.

nego, evo nam nove teme:

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... kroji-sine

MOST NA ADI Najniža cena kroji šine
N. VUKIĆ | 12. jul 2014. 15:49 | Komentara: 0

Tramvajsku prugu preko Mosta na Adi projektovaće domaći stručnjaci. Posao dobili “Beograd put”, “Enkod”, ATM BG, “Geonet inženjering”...

Prema ugovoru koji je potpisan u maju, ponuđač ima 200 dana da završi posao

PROJEKAT tramvajske pruge na Mostu na Adi radiće domaći stručnjaci, odlučili su u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište Beograda. Ugovor je zaključen sa firmama JKP “Beograd put”, “Enkod”, “ATM BG”, “Geonet inženjering”, “Geo-test” i “Mašinoprojekt-kopring”, a ugovorena vrednost radova je 8.995.000 dinara.

Rok za izbor projektanta istekao je 31. decembra 2013. ali postupak javne nabavke za izradu projekta nije završen zbog niza izmena, koje su se uglavnom odnosile na zahtevanu stručnost i kompetentnost inženjera (u tenderskoj dokumentaciji prvobitno se tražio projektant samo za tramvajsku, a ne i železničku prugu), pa je Saobraćajni institut CIP podneo zahtev za zaštitu prava. Konačno, komisija je rukovodeći se kriterijumom najniže ponuđene cene pri donošenju odluke, od dve opcije izabrala jeftiniju. Cena drugog ponuđača bila je 11.800.000 dinara.

Prema ugovoru koji je potpisan u maju, ponuđač ima 200 dana za završi posao. U slučaju neizvršenja usluge u skladu sa zahtevom naručioca i u ugovorenom roku, predviđeno je da se podnese nalog za naplatu u visini od 10 odsto od neto ugovorene vrednosti radova. Takođe, obaveza izabranog ponuđača je da pribavi sve potrebne uslove i saglasnosti nadležnih službi i javnih komunalnih preduzeća.

PLANIRAN I METRO

PETLjA Radnička u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju Hipodrom i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa “Jugopetrola”, kao i trasu beogradskog metroa. Na njenom trećem nivou, između saobraćajnih traka na pravcu od hipodroma do mosta, predviđeno je da prolazi metro. Ipak, kako su ranije najavili u gradu, u početku će biti uspostavljen samo tramvajski saobraćaj.
 
Vrh