Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pa treba da odrede kuda će trasa da ide, poožaj stajališta, nosivost mosta... zatim napon mreže, širinu koloseka...
 
Ima li bilo kakvih novosti u vezi izgradnje trase Tošin bunar - Buvljak?
 
Ima. Raseljavanje porodica koje zive u neformalnim naseljima duz trase UMP-a na NBG, trebalo bi da pocne u septembru, kada je rok za zavrsetak socijalnoh stanova koje ce ti ljudi dobiti na koriscenje.

Uporedo se priprema projektna dokumentacija.

Ako tokom jeseni bude raspisan tender za izvodjaca radova, izgradnja deonice do Tosinog bunara moze se ocekivati pocetkom 2015;)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk 2
 
Један чланак из Телеграфа о овом нехигијенском насељу, који је објављен 06. јула о.г.:

POLICIJO, REAGUJ: Kradu struju, pa napadaju radnike i novinare! (FOTO) (VIDEO)
Divlje naselje u blizini Belvila ponovo je postalo ozloglašeno jer su stanovnici počeli masovno da se napajaju strujom iz okolnih stubova za javnu rasvetu, semafore pa čak i iz železničkih izvora, što predstavlja ozbiljno kršenje zakona. Kada dođu novinari ili gradske službe, budu napadnuti
........................
........................
........................

Nakon višegodišnjeg bežanja od gradskih komunalnih službi, stanovnici divljeg naselja su postali veoma agresivni, a kako je celo naselje ograđeno velikom žičanom ogradom, ukoliko ste novinar ili radnikkomunalne službe, nećete imati šanse da uđete unutar naselja.

Reporter Telegrafa nije imao sreće, pa s obzirom da nije imao pristup nehigijenskom naselju, osim mnogobrojnih uvreda, nije dobio izjavu ni jednog stanovnika.
U poslednjih nekoliko godina, gradska vlast se bori protiv ovakve vrste krivičnog prekršaja, a stanovnici su vremenom postali lukaviji u krađielektrične energije, pa se struja krade i od Telekoma.

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/11 ... foto-video
 
dscn0714.jpg


dscn0715.jpg


dscn0718.jpg


dscn0719.jpg
 
U vezi sa deonicom Tošin bunar - Buvljak, evo i zvaničnog poziva za pretkvlaifikaciju za izgradnju Severnih pristupnih puteva mostu preko reke Save LOT 1, koji je objavljen na sajtu Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Rok za prijavu je 1. avgust.

U dokumentaciji stoji sledeće:

Радови ће почети искључиво након расељења ромског нехигијенског насеља које се спроводи у складу са Акционим планом расељавања, а које се тренутно налази на траси ЛОТ-a 1 чија изградња је предмет ове јавне набавке. Тренутно се на другој локацији граде објекти за потрeбе расељењa и очекује се да исти буду завршени у периоду август – септембар 2014. Планирано је да расељење буде завршено најкасније до краја октобра 2014. године. Очекује се да позив за достављање понуда буде објављен средином септембра 2014. године.

:vops:
 
Danas su kopali neki rov na novom ukljucenju pored buvljaka tako da to ukljucenje nije u funkciji i nece biti narednih par dana.
 
Nastavak radova 2015.
N. VUKIĆ | 25. jul 2014. 14:19 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... adova-2015

Nastavak izgradnje poslednje deonice severnog pristupnog puta Mosta na Adi, od Buvljaka do Tošinog bunara, sačekaće 2015. godinu. Pre početka izgradnje treba raseliti porodice iz nehigijenskih naselja
bg620x0.jpg


NASTAVAK izgradnje poslednje deonice severnog pristupnog puta Mosta na Adi, od Buvljaka do Tošinog bunara, izvesno je - sačekaće 2015. godinu. Neimari koji će se prihvatiti posla na ovom delu unutrašnjeg magistralnog poluprstena trebalo bi da budu poznati do kraja godine. A osim na levoj obali Save, polako se realizuju i planovi za projekte na desnoj obali, pa će uskoro biti poznati i detalji tunela koji će probiti Topčidersko brdo i saobraćaj sa novog mosta usmeriti prema Autokomandi.

Most na Adi i njegovi prilazi su deo prve faze izgradnje unutrašnjeg magistralnog poluprstena (UMP), koji bi trebalo da se proteže od kvantaške pijace do Pančevačkog mosta. Da bi ona bila završena, potrebno je još napraviti deonicu puta od Buvljaka do Tošinog bunara, u dužini od dva kilometra, koja će koštati oko 20 miliona evra.

- Za deo unutrašnjeg magistalnog prstena na delu od Antifašističke borbe do Tošinog bunara, nastavak pristupa Mostu na Adi, u toku je pretkvalifikacioni postupak za izbor izvođača u skladu sa pravilima Evropske investicione banke - kažu u Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. - Poziv je otvoren do 1. avgusta, a posle procene pristiglih ponuda biće raspisan kvalifikacioni postupak, u okviru koga će biti izabran najpovoljniji ponuđač. Zaključivanje ugovora o izvođenju radova se očekuje krajem ove godine.

Međutim, pre početka izgradnje potrebno je da se rasele porodice koje žive u neformalnim naseljima duž trase unutrašnjeg magistralnog prstena na Novom Beogradu. Planirano je da porodice koje žive u nehigijenskim naseljima budu preseljene u socijalne stanove. Očekuje se da raseljavanje počne u septembru, kada je rok za završetak socijalnih stanova.

Nadležni dodaju da je istovremeno u toku priprema za izradu glavnog projekta tunela od Hipodroma do Autokomande, kao i priprema za izradu plana detaljne regulacije za deonicu od Autokomande do Šumica.


TOPČIDERSKI TUNEL DUGAČAK 2.172 METRA

ZA tunel kroz Topčidersko brdo i auto-put od Partizanovog stadiona do čvorišta Šumice, gde se ulazi u novi tunel, urađeni su idejni projekti. Trasa dalje ide ulicama Grčića Milenka i Pop Stojanovom do Bulevara kralja Aleksandra, preko Severnog bulevara i Bogoslovije do Pančevačkog mosta.

Topčiderski tunel bi trebalo da bude dug 2.172 metra. Svaka tunelska cev sadržala bi po dve saobraćajne trake od po 3,5 metara i dve ivične trake od po 0,3 metra. Po evropskim standardima projektovane su poprečne veze za prolaz vozila na 750 metara, ali i nekoliko automobilskih i pešačkih ispusta.
 
Današnje stanje kod buvljaka (OTC), izgleda da su radovi na toplovodu.


Pristup011_zpsaf0464da.jpg


Pristup012_zps21645ace.jpg


Pristup013_zps4b2f3fa6.jpg


Pristup014_zps08e50e53.jpg
 
milos.tro":x0r1gont je napisao(la):
Nastavak radova 2015.
N. VUKIĆ | 25. jul 2014. 14:19 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... adova-2015

Nastavak izgradnje poslednje deonice severnog pristupnog puta Mosta na Adi, od Buvljaka do Tošinog bunara, sačekaće 2015. godinu. Pre početka izgradnje treba raseliti porodice iz nehigijenskih naselja
............
Međutim, pre početka izgradnje potrebno je da se rasele porodice koje žive u neformalnim naseljima duž trase unutrašnjeg magistralnog prstena na Novom Beogradu. Planirano je da porodice koje žive u nehigijenskim naseljima budu preseljene u socijalne stanove. Očekuje se da raseljavanje počne u septembru, kada je rok za završetak socijalnih stanova.
......

Jeftinije bi bilo da su odmah ogradili prostor, raščistili ga bagerima i zaposlili nekoliko čuvara.
 
Toplovod je i pre izgradnje petlje (tj za vreme izgradnje) izvodio radove, doduše, kod silazne rampe. Mogli su ovim delom i da zamene cevi ako su cevi već stare.
 
Gde nam nestade Blagoje ?
Uživao sam prateći njegove kilometarske izveštaje sa gradilišta. :kk:
Sve pohvale za zakašnjenjem. :D
 
Tunel kreće 2016, kaže Mali.

Do kraja godine, kaže on, biće usvojen Generalni plan Beograda i deset planova generalne regulacije, planski dokument za novu autobusku stanicu u Bloku 42, a za 2016. najavljuje početak probijanja tunela kroz Topčidersko brdo.

Izvor: Politika
 
Homer Jay":35rrbxf4 je napisao(la):
Tunel kreće 2016, kaže Mali.

Do kraja godine, kaže on, biće usvojen Generalni plan Beograda i deset planova generalne regulacije, planski dokument za novu autobusku stanicu u Bloku 42, a za 2016. najavljuje početak probijanja tunela kroz Topčidersko brdo.

Izvor: Politika
:kafa:
 
Зар је битно кад се очигледно ништа не мења или се мења само на горе?
 
Priznajem nejasno mi je kako neko poput Delije moze biti toliko odbojan prema UMP-u negirajuci sve njegove pozitivne strane koje su i sada ocigledne.

Pa UMP i taj tunel bi jos bolje opsluzivali prokop saobracajno, bolja veza nbg sa rakovicom cukaricom. Ponekad mi je cudno da tako ocigledne stvari treba naglasavati.
 
Mene prosto fasciniraju pojedinci koji uporno beograd nazivaju automobilskim gradom i ne propustaju niti jednu priliku da 'pljunu' svaku novu saobracajnicu koja se spomene u beogradu.
Pa pogledajte druge gradove, videcete koliko u Beogradu u stvari nedostaju brzi i protocni saobracajni koridori.
 
Pa misilm da se ide iz krajnosti u krajnost i ne razumeju se realne potrebe i prioriteti kada su transportni sistemi i infrastruktura u pitanju.

Most je jednostavno morao biti izgradjen kao apsolutni prioritet da se resi ono saobracajno ludilo. Tunel ispod topcidera je logican korak kao i bul Patrijarha Pavla.
 
Vrh