Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

sasa901":274lneki je napisao(la):
Гага":274lneki je napisao(la):
Саша901 иде полако стопама Директора, што се интерпункције и писања тиче. Саша без љутиш :) мора мало кроз шалу :lol:

То ће наравно да заврше и наставак према Тошином бунару, али кад стигну паре од Европске банке за обнову и развој.
nezgodno je pisanje preko telefona :D
a nadam se zavrsetku toga uskoro
 
надам се да ће прво да ураде СМП.... то је реалније и потребније већем броју људи... макад делове да почну да оспособљавају... типа од Аутопута-Медака до Миљаковца. А онда и од ауто пута до вишњичке, па мостом до панчевачког пута па до Земуна преко СМТ. А онда и да се уради 4-6 трака од моста на ади до Миљаковца и ето.

Тунел јесте супер али излази на по мени лошем месту, но то је већ 1000 пута испричана прича на овом форуму.
 
Ispricana prica jeste ali ne i potvrdjena ;)
 
Prvo ide deo od Buvljaka do Tosinog Bunara, pa tunel "hipodrom-autokomanda", pa sve ostale saobracajne veze...bar je tako planirano...
 
Svi pišu tunel ispod Topčidera a on je ustvari ispod Topčiderskog brda. Most preko Ade je itekako potreban, Kako ga neko može nazvati budalaštinom? Dobiće puni značaj kad se završe prilazi i sa jedne i sa druge strane a posebno kad se izgradi tunel. Po izgledu je veličanstven i zato je bio skup. Pa skupa je i obnova Zadruge u Karađorđevoj i to nikome ne smeta. Sa kakvom agresivnošću, neargumentovano i sa puno mržnje se pišu neki postovi.
 
Мост је саобраћајни објекат и цену за његову репрезентативност се усуђују да плате само државе са здравим и одрживим финансијама. Нама је то финансијски помашај деценије
 
Dedinje, ti opet protiv mene, a? Bez ikakvog razloga. Dedinje, veličanstvena je samo naša budalaština i propast, a sve ostalo su trice i kučine. Čovek si u godinama, nije red da te ja spuštam na zemlju. Dedinje, mi smo na kolosalnom dnu, i nema razloga da pravimo kolosalne mostove. Post je jasan, most ima smisla sa tunelom, nema bez tunela, vrlo precizno i korektno, kakva crna mržnja, agresivnost i neargumentacija?

I kranje je vreme da kroz komentare i kritike projekata, napišeš nešto i protiv vlasti aktuelne, ili neke bivše, ako ti je lakše. Evo, olakšaj se pa napiši nešto protiv vlasti iz vremena kraljevine, ako ne smeš protiv ovih vlasti od 45-te naovamo. E moj Dedinje, od kojeg si "strahovitog" materijala pravljen?.
 
belka":2ff1rm68 je napisao(la):
Post je jasan, most ima smisla sa tunelom, nema bez tunela, vrlo precizno i korektno, kakva crna mržnja, agresivnost i neargumentacija?

Može se raspravljati o veličini mosta, dizajnu mosta, položaju mosta, ceni mosta, biciklističkim stazama, liftovima, ogradama, metalnom šiljku, flekavom betonu, Hajdinovim sajlama, slovenačkom projektu, autobusko-tramvajskom lobiju, Jovinu, vlasti i opoziciji, pa čak i boji mosta i izboru svetiljki na mostu, ali tvrditi da je most potpuno besmislen bez tunela je u najamanju ruku preterano.

Bilo bi za početak korektno ceniti vreme ljudi koji svakodnevno putuju na relaciji Banovo Brdo - Novi Beograd (a tu si i oni sa Padine, iz Rakovice, Železnika, pa i sa Senjaka i Dedinja) kojima je most na Adi uštedeo dosta vremena i živaca. Insistiranje da je ova olakšica u njihovim životima nekakva puka besmislica i kapric je, moram reći, malo bezobrazno.
 
90% Сењака и даље прелази реку Газелом а делу Дедиња је олакшан саобраћај колико је и отежан редовним закрчењима на улазу у Топчидер.
 
Belka evo Homer ti je odgovorio bolje od mene. Ono o postovima punim mržnje uopšte nisam mislio na tebe. Za tebe sam lepo rekao da na izgradnju Beograda gledaš suviše pesimistički i to je činjenica. Kako si samo bio zapenušao o Beogradu na vodi?! Bio sam zapanjen,čitao sam svakakve postove ali ono je bilo prešlo svaku granicu. I opet sam korektno napisao jer sam naglasio da ti dobro pišeše, poznaješ stvari ali sam sadržaj tvog pisanja o Beogradu na vodi mi se nije dopao. Što se tiče vlasti i te kako bi rado pisao ali bi onda otišao off topic što članovi ovog foruma uglavnom ne vole. Mogu ti reći da je ubedljivo najgora vlast u celokupnoj istoriji Srbije bila vlast požarevačkog "državnika" s.m. Inače ni Homer nije potpuno u pravu, most bez tunela gubi mnogo od svog značaja.
 
Delija tvoja statistika je interesantna. Sa senjaka se teško skreće LEVO na most preko ade, mislim samo može Ruskom ulicom. Dalje poznat ti je uticaj navike na ponašanje. Možda idu na gazelu zato što je ona sad rasterećena zahvaljujući mostu na adi. I šta da kažemo za stanovnike Banovog Brda, Rakovice, Petlovog Brda, Vidikovca i dr. Zašto je autobuska linija Miljakovac - blok 45 (ne mogu da se setim broja) skoro uvek puna. Pitao sam neke redovne putnike i rekli si mi da je velika vremenska razlika voziti mostom preko ade u odnosu na trasu preko Gazele.
 
Slažem se sa Homerovim postom. Ja sam na to i mislio, ali internet je komunikacioni fake prve vrste, i šta ja sad da radim. Glupo je bilo šta pričati, posle Homerove cementaže cele priče. To sam mislio, što je Homer napisao, j***š ga sada.
 
Dedinje,

Slazem se i naravno da je linija 94 puna i da su cukarica i rakovica drasticno ostetili rasterecenje i to jednostavno niko ne moze osporiti ma koliko se delija upirao da to ospori.

Kao sto sam rekao treba uvesti nadzor nad semaforima pogotovo kod hipodroma i makar privremeno bolje resetii kod milosevog konaka raskrsnicu i naravno kao prvi prioritet odraditi deolove do tosinog bunara i p. pavla i u narednoj fazi tunel.
 
Igore,
Beograd je pun problematičnih raskrsnica. Međutim, sve će se one u perspektivi rešiti. Negde proširenjem ulica, ako se mora poseće se neko drvo ili srušiti neka kuća a negde se može uraditi i denivelacija (kako je odlično urađena još pre WWII na raskršću Ruzveltove i Dimitrija Tucovića odnosno Cvijićeve). Međutim raskrsnica kod Konaka je posebno težak problem za rešavanje zbog svoje okoline a to je sam Konak, izuzetan park i crkva. Drajzerova ulica se može proširiti bez problema. Ona skoro celom dužinom sa obe strane ima široke prostore kojima se mogu dobiti još dve trake praktično bez rušenja bilo čega. Problem je Bulevar Patrijarha Pavla kod Konaka. On tu ide uz sami zadnji zid zgrade konaka, čak nema ni trotoara. Sa druge strane usečen je u strmu padinu. Rešenje (skupo) je da se on tu proširi daljim "otsecanjem" dela padine. Otsecanje mora biti prilično veliko tako da se dobije proširenje od napr. 5 metara. Od toga bi 2 metra bila iskorišćena za udaljavanje Bulevara od Konaka a 3 metra bi se iskoristila za nove trake. Time bi se bulevar Patrijarha Pavla pomerio malo ulevo u odnosu na pravac Bulevara Vojvode Putnika na koji se nastavlja. Trebalo bi minimalno proširiti Bulevar V. Putnika ka crkvi a više prostora ima između Crkve i Drazerove gde je nekad bila Topčiderska odnosno sada Terazijska česma i tu je moguće veće proširenje B.Vojvode Putnika To je onaj ugao Drajzerove i V. Putnika koji je dosta zapušten sa izraslom travom i žbunjem. Preko puta pomenutog, na uglu Drajzerove i Patrijarha Pavla nalazi se jedna omanja stara kuća bez ikakve vrednosti i nju treba srušiti i proširiti Drajzerovu. Znači gledano iz pravca centra grada sve intervencije bi se uradile sa LEVE strane dok bi desna, gde su park i konak ostala nedirnuta.
 
....Rešenje (skupo) je da se on tu proširi daljim "otsecanjem" dela padine. Otsecanje mora biti prilično veliko tako da se dobije proširenje od napr. 5 metara.
Od toga bi 2 metra bila iskorišćena za udaljavanje Bulevara od Konaka a 3 metra bi se iskoristila za nove trake. Time bi se bulevar Patrijarha Pavla pomerio malo ulevo u odnosu na pravac Bulevara Vojvode Putnika ...

Dobar predlog ali
na vrhu padine ima i stambenih objekata koj bi se onda morali ukloniti
te ne samo što je smetnja veca cena prosecanja
vec i ozbiljno pomanjkanje volje gazda ćiji su i ti objekti
( ako se dislociraju nece biti zgodno kucnoj pomocnici da dolazi na posao :lool: )
 
Te kuće kojuće pominješ vrlo su skromne. Vlasnici su vojna lica odnosno sada njihova deca i unuci pošto su kuće (Većina) podignute oko 1960. Vojna lica srednjih a pogotovu nižih ćinova se živela vrlo skromno. Obično je radio samo otac a majka je bila domaćica.
Inače, trebalo bi da znaš da stanovnici dedinja imaju krv plave boje i da ne kažu kućna pomoćnica nego "služavka"
 
relja":3fr8cc6c je napisao(la):
Inače, kod raskrsnice Tošinog bunara i Nikole Dobrovića niču kuće sa krovovina na dve vode.
Prilično nedostojno raskrsnici "UMP"-a i ulice koja bi, kada se konačno proširi, punim pravom mogla da nosi ime "bulevar".
Да, то је ова кућица, снимљено данас. Иначе ту се ударнички радило задњих месец дана, па је од ниске кућице нарасло овако како изгледа на слици. Радило се и на зиду који дели дворишта (са леве стране куће), потпорном зиду иза куће и на бетонирању веће површине са десне стране куће (гледано одакле сам снимио). Има ту још доста џакова цемента. Ко зна можда ће ту да "порасте" још нешто !
Вероватно је човек сазнао да се на овој раскрсници неће градити денивелисана раскрсница (петља), па онда ајде удри на изградњу нових кућних квадрата.

 
City-by-Jessica.gif

8) http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=114704107&postcount=5969
 
Mislim da ove Miloševe slike treba da pokažu da je most slabo iskorišćen. Zavisi kad je slikano postoje delovi dana kada i gazela izgleda ovako. Inače naravno da most sada nije potpuno iskorišćen. Prvo postoji navika ljudi. Gazelu bolje poznaju i više vole da idu preko nje. Drugo, nisu svi prilazi završeni. Treće - nije izgrađen tunel. Neko sa Autokomande sigurno neće ići na autoput pa na gazelu da bi stigao u Novi Beograd. Četvrto preko mosta će ići tramvaj ili (kasnije) metro. Zamisli direktnu vožnju tramvajem Rakovica - Blokovi. Ili Banovo Brdo - Žel. stanica Novi Beograd. Trebalo bi i tramvajsku mrežu proširiti po Novom B.
 
Biće to punije kada završe parče ka Vojvođanskoj, bojim se prepunjeno jer šta sa tolikim saobraćajem kada dođu na raskrsnicu sa semaforom ? Sada je usko grlo a rade dve ulazne rampe.
Treba rešavati potez ka Rakovici.
 
Треба дићи још који кредит, чисто да мало попунимо мост и добуџимо умп. Кад је бал нек је маскенбал.
 
Vrh