Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postoji ukljucenje ali presecate tosin bunar , ako idete ka UMP -u . Mislim da se napravi direktno ukljucenje , bez tog presecanja
 
Ono "Stenka" je barem lepo napisano nije neka žvrljotina. Kad će početi kažnjavanje onih koji žvrljanjem unakazuju ceo grad? Za sada su Hram ostavili na miru ali žvrljaju po onim belim stubovima koji su ispred ulaza u Hram. Pomenut je problem raskrsnice kod Miloševog konaka. To je zaista ozbiljan problem. Proširenje ulica je nemoguće jer to je Topčider. Posle petlje kod careve ćuprije ulica (bulevar) može ići preko Topčiderske reke uz železničku prugu. Ali, onda ostaje po strani važna ulica Teodora Drajzera. Odnosno do nje se može doći ali bi se zaobilazilo od one pumpe i pored svečane dvorane garde do konaka (iza konaka). Odatle bi se desno lakat krivinom skretalo u Drajzerovu a pravo u Bul. vojvode Putnika. Sadašnja ulica koja od konaka do petlje (kod topčiderske letnje pozornice) preseca park na dva dela bila bi ukinuta i ceo park bi bio jedna sjajna celina.
 
arsa.arsa":2ewjl428 je napisao(la):
Nema ni najmanje potrebe za takvim ukljucenjem....

Mislis dok se ne zavrsi UMP ili bas uopste netreba da se uradi to iskljucenje . Meni se cini da nije neka investicija , a moze da poboljsa odvijanje saobracaja u tom delu , jer nema mnogo veza koje ce biti izmedju autoputa i UMP ,a preko 100 000 vozila dnevo u proseku predje gazelu.
I pored novog mosta na adi guzve su i to katastrofalne na gazeli .
 
@dedinje
Proširenje ulica je nemoguće jer to je Topčider.

Ne bi trebalo da je nemoguće ako može da učini boljim,lepšim i funkcionalnijim.
Ja mislim da Drajzerova može za još jednu traku kada bi se raskrsnica kod Konaka pomerila ka crkvi kao kružni tok.Deo koji se vodi verovatno vodi kao park ,deo kod fontane, nema veze s parkom.Potpuno je neupotrebljiv i zapušten.Crkva nema parking.Taj deo je potpuno neiskorišćen...Ja živim blizu često šetam po tom,meni omiljanom i najlepšem,parku.Može da bude uz neke male promene još 5 puta lepši:da se poveze biciklističkom stazom do ade,da se dobiju dva platoa,omogući funkcionalniji pristup crkvi.
Bulevar Patrijarha Pavla u tom delu udaljiti od samog Konaka i dodati mu još jednu traku.Time bi Konak dobio i prostor iza...
Ja sam se malo igrao,pojma nemam s crtanjem pa reko da podelim... Ne znam dal je ovo realno uraditi,situacija sa zemljištem,itd... samo kako ja to zamišljam,taj New Topčider :lool: ... Bio bih zahvalan kada bi neko prokomentarisao :shock:
2ulo.jpg


*plavo:biciklistička traka
 
bboris7":1dhsmh9n je napisao(la):
arsa.arsa":1dhsmh9n je napisao(la):
Nema ni najmanje potrebe za takvim ukljucenjem....

Mislis dok se ne zavrsi UMP ili bas uopste netreba da se uradi to iskljucenje . Meni se cini da nije neka investicija , a moze da poboljsa odvijanje saobracaja u tom delu , jer nema mnogo veza koje ce biti izmedju autoputa i UMP ,a preko 100 000 vozila dnevo u proseku predje gazelu.
I pored novog mosta na adi guzve su i to katastrofalne na gazeli .

Uopste ne treba da se radi to iskljucenje, investicija bi bila ogromna, jer se radi o 800 metara nove saobracajnice- od autoputa do UMP-a, a vec postoji saobracajnica Tosin Bunar koja nema zagusenja nikad, ( znam jer zivim na Bezanijskoj Kosi i prolazim svaki dan).

xduxpy.png
 
Nismo se razumeli . Mislio sam samo na ukljucenje , ne na citavu saobracajnicu.

U ovom trenutku , ukljucenje se vrsi po trasi koja je oznacena zelenom bojom i preseca se Tosin bunar i smer koji vodi ka Zemunu . Povecanjem saobracaja , stvarace se guzve .

Ja govorim , da se uradi iskljucenje kao na slici , a oznaceno je plavom bojom .

Nadam se da je sad malo jasnije .

 
ББорисе7, нема у опште потребе за овом рампом.

Прво, трошкови градње ове рампе би били мало већи, поготово што би она морала да се цела ради на стубовима, сем у малом делу при улазу у Тошин бунар.
Друго, простор који је између аутопута и првог објекта (она кафана) је предвиђен за градњу. Овде је м² толики да вероватно отпадају уши. Сигуран сам да Белка јако добро зна цену квадрата.
Треће, ниво саобраћаја који користи излазну рампу са аутопута у Тошин бунар, и у правцу Земуна и у правцу блокова и Сурчина није велики. Поготово није велик у овом другом правцу (.

Мислим да је о овоме већ једанпут било на форуму, али нисам сигуран да ли на овој или на теми "Војвођанска-Тошин бунар" !

Неколико слика тог дела за предложену силазну рампу, слике су од децембра 2012. године:







Ту се испод надвожњака угнездио МБА и истурена јединица Путева Србије за интервенције посипања аутопута ризлом у зимским условима. Тај простор је скроз ограђен, а постоји пролаз са стазом за пешаке који иду према степаницама на тротоар (или оно што је остало од њега :x ), а који се види поред аутопута на мојим сликама.
 
Šta napisa crni Toške? Pa u Topčideru sam nekad stanovao, kao dete, i tu sam osetljiv, tvoj post mi je prst u oko i to snažno. Provukao si Bulevar Vojvode Mišića kroz sam park gde je drveće, stara fontana je bila pre rata, česma (izvor) tu postoji decenijama. I ti bi sve to uništio jer kažeš "može ako će biti lepše". Teško da će biti lepše. Kakav skver na toj raskrsnici pa on tu ne može nikako da se uklopi. Sve to je stari izvanredan ambijent koji se postepeno formirao još od vremena Kralja Milana, tu nisu dozvoljene nikakve radikalne intervencije. Ti predlažeš novi i širi bulevar a ja predlažem da se ovaj postojeći od Drajzerove do početka petlje hipodrom potpuno ukine, zatvori, skine se aasfalt i podloga i zasadi drveće i trava i tako se dva dela parka spoje u jedan. Ne znam na koju fontanu misliš ali sve tu ima veze sa parkom sve je to jedna celina. Ako misliš na onu fontanu koja je bila kod crkve a pre 40 godina je vraćena na Terazije - pa taj deo je deo parka. I za samu crkvu kažu "Topčiderska crkva". "Crkva nema parking"?! Pa mogli bi da posečemo onaj čuveni stari platan i da tamo napravimo parking. Otkad se to prave parkinzi za crkve? Zar pravi vernici ne idu do crkve šetnjom pešice. Nije crkva stadion ili železnička stanica da joj treba parking. Uz male promene koje ti predlažeš neće biti 5 puta lepše nego 5 puta ružnije. Da, bilo bi dobro Bulevar Patrijarha Pavla udaljiti malo od konaka jer vibracije tla zbog velikog saobraćaja ugrožavaju sam konak. Bulevar bukvalno direktno ide uz zid konaka ali kako ga udaljiti kad je on tu tako reću usečen u padinu Dedinja koja se strmo spušta do samog Bulevara i koja je takođe lepo pošumljena. Te ulice oko parka ne možemo tretirati kao da pripadaju UMP ili Koridoru 10. Ti si se kako kažeš igrao ali "NEW Topčider" nije potreban. Potrebno je pažljivo održavanje postojećeg uz eventualna doterivanja, vrlo pažljivo urađena i diskretna. Ti znaš Topčider nekoliko godina, ja nekoliko decenija a on postoji u ovom obliku oko 120 godina.
 
Toshke ti si proterao bulevar Teodora Drajzera po sred crkve! :shock: :shock: :shock: :?:
 
@ Gaga za mene je skupo samo nesto , ako to nesto ne sluzi svrsi .

Primer: napravis most na adi od pola milijarde a njime dnevno prodje 30 000 vozila :) .

Ovo iskljucenje bi i te kako imalo smisla , zavrsetkom i spajanjem UMP sa Tosinim bunarom .

Kao sto sam vec pisao , vrlo je malo veza izmedju autoputa i UMP , a preko 100 000 vozila dnevno , sa tendencijom porasta broja vozila , ce koristiti ove delove saobracajnih tokova . Moja predpostavka je da bi ovo iskljucenje dnevno moglo da koristi i do 20 000 vozila sto bi je ucinilo jednom od najprometnijih rampi u gradu.

Sto se tice zemljista i gradnje na tom delu , koliko ja znam citav taj potez je predvidjen za rusenje , ali sigurno da neko drugi o tome zna vise
 
dedinje

polako polako...nisam ja za seču drveća,ugrožavanje kulturološkog nasleđa...Mnogo više drveća može da se zasadi ako bi park dobio pravilniji oblik...Česma jeste problem ali mnogo veći problem je nepristupačnost celog dela parka,1+1 deo kao pristup mostu,smog 100 m duge kolone automobila u jutarnjem i popodnevnom špicu ... Otvaranjem mosta ceo taj deo dobio je konekciju sa nbgd ali je takođe izgubio povećanjem saobraćaja. to znamo svi,ništa novo nisam rekao. Moja ideja bazirana je na pokušaju uklapanja,balansa između dobrog i lošeg.Prevashodno sam mislio na pešake i bicikliste a onda i na ukidanje uskog grla kod raskrsnice... Da ukinemo deo od raskrsnice Drajzerove do petlje Hipodrom? Jeste taj deo zlo ali je takođe i nužno zlo jer ako je već napravljen most tu onda ne možemo prekinuti logičnu i direktnu konekciju Dedinja i okoline sa NBGD.Ako misliš da se sav saobraćaj iz Drajzerove preusmeri na Bul. Patrijarha Pavla pa desno ka mostu mislim da potcenjuješ obim saobraćaja... Ja ipak mislim da ima dovoljno mesta za još jednu neophodnu traku kao i kružni tok koji bi sigurno ublažili postojeće katastrofalno stanje.
Ne znam dal "pravi vernici" treba peške da idu u crkvu ali i ako trebaju to trenutno ne rade. Automobili su parkirani na pola ulice svaki put. Naravno to dodatno otežava saobraćaj a o pešacima koji bukvalno nemaju gde da prođu da i ne govorim.Ne želim ja "super market" parking ali neki kompromis se mora naći jer ovo je grozno.Nemojmo preterivati sa "sečom starog platana" ima valjda mesta u neiskorišćenoj okolini crkve bar za onaj ulični kosi parking?


spatiotecte
Od crkve do Drajzerove ima 20-30 metara prostora. Naravno da nisam terao bulevar kroz crkvu


Da se pogrešno ne razumemo: Meni je cilj broj jedan konekcija pešaka i biciklista sa Adom kao i to da park postane što funkcionalniji takođe i rešenje saobraćajnog kolapsa ovog dela
Voleo bih da čujem i mišljenje ostalih forumaša,ne oko ovog što sam crtao nego konkretno kako rešiti taj deo
 
Naravno, polako. Nisi za seču drveća a planiraš široku ulicu kroz sam park. Misliš da ulica bude krivudava i zaobilazi svako drvo? Kakav pravilniji oblik parka? Park sada ima sasvim pravilan oblik samo ga onaj Bul. V. Mišića deli na dva dela. Tačno je da se na raskrsnici stvara kolona povremeno ali takvih raskrsnica i kolona vozila ima u Beogradu bar stotinu. Po mom predlogu veza Drajzerova - petlja bi se ukinula odnosno ne bi bila prava kao sad već malo zaobilazna (nužno zlo odnosno manje zlo od seče parka). Kako sam predložio napravila bi se nova ulica od kraja petlje (gde seče sada tramvajsku prugu) koja bi produžila pravo i išla uz T. reku i prugu. Trasa pruge sada ima 6 koloseka, bar tri će biti ukinuta tako da će biti prostora za novu ulicu koja nimalo neće seći park već će ići pored njega. Koliko bi se izgubilo ukidanjem postojeće ulice još više bi se dobilo izgradnjom ove nove koja bi išla pravo i direktno linijom kraj petlje - sadašnja pumpa odnosno onaj podvožnjak za Košutnjak. Kažeš "ima mesta za još jednu traku". Pa ima mesta za 6 traka po cenu seče drveća i smanjenja parka. Automobili se parkiraju kod crkve samo kada je u crkvi venčanje. Tada se parkiraju uz trotoar Bulavara Vojvode Putnika. On će u perspektivi biti sve manje opterećen izgradnjom tunela od hipodroma do autokomande. On i sada nije mnogo opterećen pošto ima dosta ulica kojima se iz raznih krajeva grada moža ići ka Rakovici i drugim naseljima. Sam Topčider je vrlo slabo naseljen, osim parka i groblja tu nema ništa posebno značajno. Istina tu je i kovnica novca i još po neka kuća ali sve to je van parka i ima pristup i paštrovićevom i Vojvode Mišića preko petlje. Postojeće stanje uopšte nije "katastrofalno", gužve se nekad javljaju ali daleko manje i mnogo ređe nego na stotinu drugih beogradskih raskrsnica. Kažeš "vernici ne treba da idu peške u crkvu". Ovo je zaista vic, naravno u hram idu mnogi tramvajem i mnogim autobuskim linijama. Ko hoće može i svojim kolima ali neka se sam onda potrudi malo oko parkinga. Onaj sada kod Hrama gde je nekad bio "gradić Pejton" privremen je, ukinuće ga i pomeriti malo ulicu Bore Stankovića. Žao mi je što ne znam da nacrtam plan sa novom ulicom koju predlažem ali mislim da svi članovi foruma razumeju. Po sadašnjem izgledu kraja petlje, kod prelaza preko tramvajske pruge, vidi se da je ta ulica predviđena. Onda će biti ukinut i prelaz preko tramvajske pruge što će takođe olakšati saobraćaj. Ja retko upotrebljavam tako jake reči ali parking sa gomilom vozila uz Topčidersku crkvu bi zaista "grozno" izgledao. Pomenuo si "kompromis" a ja ti kažem - oko Topčidera nema kompromisa.
 
Detalj u vezi ostatka UMP-a... Iako nema vremensku odrednicu zanimljiv je zato sto je jos jedan projekat koje je i dalje u planu iako je godinama pljuvan pre dolaska na vlast ...

Vesić: Za mesec i po dana počinje rekonstrukcija Ulice vojvode Stepe

...

- Sada predstoji zakonska procedura oko potpisivanja ugovora i očekujemo da ćemo u roku od 45 dana početi sa rekonstrukcijom ove ulice. Taj posao će trajati oko godinu dana i uskladiće se sa početkom radova na Trgu Slavija, koji je planiran za početak marta sledeće godine, tako da će ceo taj potez u naredne dve godine dobiti potpuno novo ruho. Zajedno sa Slavijom biće rekonstruisan i Bulevar oslobođenja sve do Autokomande, osim same Autokomande koja će biti završena kada se bude radio tunel ispod Topčidera. Dakle, kompletna trasa biće na drugi način uređena - precizirao je Vesić.

...
Izvor: Blic
 
Hoce li se nastaviti radovi prema Tosinom bunaru do kraja decenije?
 
Bez tunela ispod Topčidera, Most na Adi je najveća budalaština koja je ikad sagrađena, to je u potpunosti pokazala praksa za ove 2 godine koliko se koristi. Dakle jedna nepotrebna grdosija, koja ničemu ozbiljnom u saobraćajnom smislu ne služi. Zato se mora graditi tunel ispod Topčidera i tek tada će, sa vezivanjem pristupne saobraćajnice sa ulicom Tošin bunar, to postati racionalan projekat.
 
Надам се да се тунел никада неће градити.

А видовити Делија је најавио да ће нова власт наставити да реализује злочиначки умп. А знамо колико су лајали против њега својевремено,
 
Nadam se da ce se tunel graditi posto je apsolutno potreban i kao takav je planiran
 
Kako će ona raskrsnica da primi sva ta vozila kada sa ovim sakatim prilazima stvaraju gužve.
 
Kod hipodroma je pre svega potebno pratiti saobracaj i davati prioritete a ne kao sto je sada prakticno fiksirana situacija sa signalizacijom mimo bilo kakve logike
 
Inače, kod raskrsnice Tošinog bunara i Nikole Dobrovića niču kuće sa krovovina na dve vode.
Prilično nedostojno raskrsnici "UMP"-a i ulice koja bi, kada se konačno proširi, punim pravom mogla da nosi ime "bulevar".
 
imam jedno pitanje kod belvila prikljucenje na most stoji do pola yavrseno sta ce sa tom da bude tj odma tik uz zeleynicku na nbg dal ce to da yavrsavaju ikad
 
Саша901 иде полако стопама Директора, што се интерпункције и писања тиче. Саша без љутиш :) мора мало кроз шалу :lol:

То ће наравно да заврше и наставак према Тошином бунару, али кад стигну паре од Европске банке за обнову и развој.
 
ali nije dovoljno samo tunel ispod topčidera. mora se produžiti ump sve do pančevca, inače nam svoju punu namenu rasterećenja centra i kneza miloša.
 
Гага":3sb6xbe6 je napisao(la):
Саша901 иде полако стопама Директора, што се интерпункције и писања тиче. Саша без љутиш :) мора мало кроз шалу :lol:

То ће наравно да заврше и наставак према Тошином бунару, али кад стигну паре од Европске банке за обнову и развој.
nezgodno je pisanje preko telefona :D
 
Vrh