Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Meni izlazi ova strana

screenshot429_zpsc797d686.jpg
 
Domen izgleda produžen ali da li je i hosting?

Domain Name: SAVABRIDGE.COM
Registrar: ENOM, INC.
Whois Server: whois.enom.com
Referral URL: http://www.enom.com
Name Server: DNS1.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS2.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS3.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS4.NAME-SERVICES.COM
Name Server: DNS5.NAME-SERVICES.COM
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 07-mar-2014
Creation Date: 06-mar-2007
Expiration Date: 06-mar-2015


Malo su mi sumljivi ovi name serveri.
Nadamo se da će proraditi uskoro dok prođe propagacija.

Važno je da radi kamera na 93.87.18.43
 
Most skup za održavanje
N. V. | 10. mart 2014. 21:30 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... odrzavanje

O gigantu na Savi trenutno brine Direkcija za gradsko građevinsko zemljište. Uz 54 stuba javne rasvete, 1.928 metara metalne ograde i 80 kosih kablova

bg-novi-tobogan-most-na-.jpg


CENA izgradnje Mosta na Adi biće u senci cifara koje će morati da se obezbede za održavanje ovog beogradskog simbola. A trošak će pasti na teret poreskih obveznika, te će se kao i pozajmica za realizaciju projekta finansirati iz budžeta.

Za održavanje mosta, trenutno je zadužena Direkcija za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. I tako će biti do primopredaje organizacionoj jedinici Gradske uprave nadležnoj za imovinsko-pravne poslove.

- U okviru glavnog projekta mosta, izrađen je i projekat njegovog održavanja - kažu u Direkciji za građevinsko zemljište. - Obim posla zavisi od dela mosta koji je predmet održavanja, da li su u pitanju armirano-betonska konstrukcija, čelični delovi glavnog raspona, kosi kablovi, ograde, asfalt, instalacije, oprema, aparatura i drugo. Do primopredaje, održavanje finansira Direkcija, a posle toga nadležne organizacione jedinice Gradske uprave i javna preduzeća.

U Direkciji dodaju da će, kada most bude predat na korišćenje gradskim službama, novac za pojedinačne delove biti određen i uvršćen u godišnji program održavanja nadležnih sekretarijata i javnih preduzeća.

Na mostu ima ukupno 54 stuba javne rasvete, a Direkcija je zadužena za njihovo održavanje, uz pomoć Uprave za energetiku. Takođe, most ima 1.928 metara metalne ograde, a konstrukciju drži pilon i 80 kosih kablova čija je dužina od 97 do 375 metara.

Arhitekte, građevinski i saobraćajni stručnjaci i profesori i pre početka izgradnje, upozoravali su da će održavanje takvog mosta biti izuzetno skupo, kao i da u Srbiji ne postoji adekvatna operativa koja će moći da odgovori zadacima. Most je ocenjen kao osetljiv i skup za održavanje između ostalog i zbog velikog broja sajli, dok su zagovornici ove ideje upozorenja shvatali kao zlonamerna.

TRI PUTA DUŽI OD ŠIRINE SAVE

IAKO je Beogradu radi saobraćajnog rasterećenja izgradnja novog mosta bila neophodna, brojne su zamerke na račun dužine i širine mosta koji je tri puta duži od prosečne širine Save u Beogradu i sa 45 metara, najširi na svetu. Takođe, pojedini su nezadovoljni i pilonom o koji je konstrukcija "okačena" i cenu podiže više od dva puta u odnosu na grednu konstrukciju koja bi bila funkcionalno pogodna.
 
Po toj logici je most Gazela medju najjeftinijima, jer je na odrzavanje u proteklih 40 godina ( pre rekonstrukcije) potroseno 0 evra... :kafa:
Ali stvarno da li procitaju ti "novinari" ono sto im serviraju i naruce da napisu... :bash:
 
Далеко од тога да није уложено ништа, напротив. "Радови на Газели" је био међу најчешћим насловима осамдесетих; мост је обнављан, половина по половина, у време Човића, мислим 1996. године. Последња реконструкција је била папрена. Газелу смо бар три пута до сада "изградили".
И, наравно, поново - срамота од новинарства...
 
arsa.arsa":2ey1vi7u je napisao(la):
Po toj logici je most Gazela medju najjeftinijima, jer je na odrzavanje u proteklih 40 godina ( pre rekonstrukcije) potroseno 0 evra... :kafa:
Ali stvarno da li procitaju ti "novinari" ono sto im serviraju i naruce da napisu... :bash:

I onda nakon 40 godina se potrosi 40 miliona evra da se Gazela ne bi raspala tako da mu to dodje na isto.
 
Vidim ja najveci problem mosta su stubovi javne rasvete i velika kolicina ne rdjajuce ograde, posto su to u tekstu morali hiljadu puta da spomenu
 
Ima li neko informaciju kada ce onaj "Špic" da se postavi na vrh i da li ima planova za to?
 
Gorstak89":hl5z440i je napisao(la):
Proradio sajt. A ograda je definitivno mogla da bude kraća!

Можда то служи као превентива против самоубиства и сличног. Данас се све чешће постављају високе ограде на мостовима, управо због тога (нисам видео ову ограду, па не знам да ли је то сврха).
 
Ograda na Mostu na Adi je sve samo ne preventiva za samoubice s obzirom da je horizontalna. Mada, ako neko hoće da skoči ni ograda ga neće sprečiti.
 
Železničar":326xbvp0 je napisao(la):
Ograda na Mostu na Adi je sve samo ne preventiva za samoubice s obzirom da je horizontalna. Mada, ako neko hoće da skoči ni ograda ga neće sprečiti.

А, извињавам се у том случају. Као што рекох, мост сам видео само из далека, а саму ограду, никако. О чему се ради? Да ли мислите да су намерно тако градили како би употребили више материјала (неке везе у позадини), или шта већ? Хвала
 
毋不敬,儼若思,安定辭":1x8ra0qi je napisao(la):
Železničar":1x8ra0qi je napisao(la):
Ograda na Mostu na Adi je sve samo ne preventiva za samoubice s obzirom da je horizontalna. Mada, ako neko hoće da skoči ni ograda ga neće sprečiti.

А, извињавам се у том случају. Као што рекох, мост сам видео само из далека, а саму ограду, никако. О чему се ради? Да ли мислите да су намерно тако градили како би употребили више материјала (неке везе у позадини), или шта већ? Хвала
Заправо, употребљава се мање материјала за хоризонталну него за вертикалну ограду.

Друга ствар, ограда није "позив за самоубице" јер није могуће користити хоризонталне пречке као мердевине због нагиба саме ограде према тротоару. Ограда је урађена по стандарду, нема ништа спорно.
 
stf":1628cbgd je napisao(la):
毋不敬,儼若思,安定辭":1628cbgd je napisao(la):
Železničar":1628cbgd je napisao(la):
Ograda na Mostu na Adi je sve samo ne preventiva za samoubice s obzirom da je horizontalna. Mada, ako neko hoće da skoči ni ograda ga neće sprečiti.

А, извињавам се у том случају. Као што рекох, мост сам видео само из далека, а саму ограду, никако. О чему се ради? Да ли мислите да су намерно тако градили како би употребили више материјала (неке везе у позадини), или шта већ? Хвала
Заправо, употребљава се мање материјала за хоризонталну него за вертикалну ограду.

Друга ствар, ограда није "позив за самоубице" јер није могуће користити хоризонталне пречке као мердевине због нагиба саме ограде према тротоару. Ограда је урађена по стандарду, нема ништа спорно.

Не, нисмо се споразумели. Прочитао сам да је ограда превисока/превелика, па сам пружио могуће објашњење (превенција самоубиства). Речено је да није о томе реч, па сам питао да се можда не ради о намери да се утроши више материјала, о чему такође није реч - како кажете, све је по пропису. У преводу, игноришите мој коментар јер очито нема везе са овим. Хвала на одговору
 
Vrh