Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ne znam da li je baš isto mesto, ali deo ograde betonskog mostića se vidi između barake i ovog manjeg stuba sa leve strane.
 
Fuseraj najgore vrste
dsc0344.jpg

zasto staza nije odmaknuta od kolovoza zelenom povrsinom bilo je mjesta
Mamlazi gjde su ivicnjaci ,zavrsna obrada nula :bash: :bash: :bash:
 
Porušena staza nije obnovljena u delu gde je bila ranije već je zalepljena uz kolovoz. Potpuno neshvatljivo zašto. Naravno danas sam zatekao automobilistu koji je zaustavio auto upravo na stazi.
 
A pritom je mogla biti obnovljena gdje treba sa sve zelenilom do kolovoza nesposobnjakovci

Tobogan kad je bio nov u pozadini a sumadijska strela klizi u srecnim vremenima prema jugu

5cgg78.jpg
 
direktor":1vn9dmzv je napisao(la):
Fuseraj najgore vrste
dsc0344.jpg

zasto staza nije odmaknuta od kolovoza zelenom povrsinom bilo je mjesta
Mamlazi gjde su ivicnjaci ,zavrsna obrada nula :bash: :bash: :bash:


brdjanin":1vn9dmzv je napisao(la):
Porušena staza nije obnovljena u delu gde je bila ranije već je zalepljena uz kolovoz. Potpuno neshvatljivo zašto. Naravno danas sam zatekao automobilistu koji je zaustavio auto upravo na stazi.


Greška je bila što je trotoar bio raskopan da bi se ponovo asfaltirala "staza".
O tome sam pričao pre više godina na temi o biciklističkim stazama. Ako se u trotoar postojeće širine "ugura" biciklsitička staza gube i biciklisti i pešaci. Isti efekat bi se postigao i sa tri linije na postojećem trotoaru. Asfalt bi se lakše održavao...
Ma apsurdno je uopšte pričati o tome. "Izgradnja" ovakvih staza je samo bio način da se uzmu pare iz budžeta za nepotrebne radove.

A da bi se nova staza gradila na zelenoj površini, odvojeno od postojećeg trotoara, potreban je projekat, usaglašavanje sa planovima, dozvole, saglasnosti... na taj način ne može podela plena da se dogovori u kafani između funkcionera i izvođača....
 
Od ovih uopštenih prozivki nema koristi. Da li je moguće doći do nekog Imena i Prezimena? Ko odlučuje recimo o ovome? Ko je napravio projekat trotoara i staze? Ko ga izvodi? Ko kontroliše radove? Kako se sve te osobe zovu? Imaju li email koji je otvoren za dopise? Može li se, ako ne odgovore, ime formalno odgovornog lica nalepiti preko slike i poslati svim medijima? Ovakva vrsta razmišljanja ima realniju šansu da proizvede neki rezultat.
 
Ja kad se vrnem u bg ovu slku saljem komunalnoj inspekciji sa pitanjima
ko je projektovao stazu ,ko je ovako traljavo uradio ,bolje sto vise ljudi da prijavi ,kom inspekciji zapocetak
 
Да не буде нешто слично као са Ц.С.И.-ом, па да ти "загубе" електронске поште тј. пријаве !!!!!!!!!!!
 
A ne ne samo stabilj i datumar dolaze u obzir ,sta cu kad je za njih misaona imenica internet
 
Ja mislim da ispod petlje mora postojati neka firma, neko sedište odnosno poslovni prostor firme koja bi tu boravila i koja bi istovremeno vodila računa o celom tom prostoru. Kao što bi sedište gradskih garaža trebalo da je ispod Mostara, tako bi ovde ispod Radničke trebalo da je sedište GSP. Samo tako bi se ovaj deo dodatno uredio a potom i održavao.
 
Ima i stepeništa, stubova, liftova, staza ... ima svega. Od pruge do Topčiderke ima prostora dosta.
Čak bi i veliki parking bio nekakvo rešenje da postoji nadzor nad prostorom. Samo da ne ostane bez stalno prisutnih ljudi.

Vidim da je trenutno tamo neka trafika sa čuvarem ali mi nije jasna dalja sudbina. Doduše, ni taj čuvar nije sprečio prva žvrljanja.
 
nema da brinete što se firmi tiče već smo dobili jednu perionicu na mestu gde tramvaj seče SMP.

a delija kaže da nema građevinskog zemljišta u topčiderskoj dolini :D
 
Што би Мрка рекао - Активирали су локацију.
 
Ta mafijaska nelegalna perionica to samo u srbistanu ,nemaju oni nikakvu ideju ni plan
 
Видим данас на НГД страни раде земљане радове - равнање, ваљда и траву саде. Шкарпу улазне рампе из Ј.Гагарина облажу каменим блоковима.
 
Такође и присуство аутомобила комуналне полиције на новом такси стајалишту код бувљака, додуше не баш сваког дана,
је колико толико обуздало бахате возаче који су се паркирали око улазне рампе.
 
Ostah dužan drugu stranu staze na nbg strani:

090320142817.jpg


090320142819.jpg


jedan visoki ivičnjak
090320142821.jpg


drugi oboren
090320142822.jpg


090320142827.jpg


ovo mi liči na mesto krivičnog dela :)
090320142829.jpg


090320142836.jpg


090320142834.jpg


Sadnice
090320142842.jpg


090320142844.jpg



Da ne spamujem dalje, putić je zatvoren ogradom na kraju, jedan bager malo kopka i sređuje. Uz pijacu i dalje ima puno nagomilanih automobila sa sva 4.
 
Gorstak89":1rbwryu4 je napisao(la):
jedan visoki ivičnjak
090320142821.jpg


drugi oboren
090320142822.jpg


090320142836.jpg

Горштак89, укњижен плусићћћ

Тамо где је високи ивичњак је за спречавање воде (кад пада киша) да се са узвишења излива на тротоар. На трећој слици се види да је високи ивичњак сад на супротној страни тротоара.

Ниски ивичњак, тј. који је у нивоу самог тротоара служи да се вода (нападала киша) лакше одводи са тротоара. Тротоар је због тога и урађен под извесним нагибом што се и на твојим сликама види.

Наравно ово ће бити јако лепо кад све озелени.
 
Vrh