Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

igor1970":5iibd4wa je napisao(la):
Podatak da ceo projekat koji sam naveo u predhodnom postu košta cirke skoro 2 milijarde evra kako je planirano, a ovako je već sa naduvanim cenama potrošeno skoro 1 milijarda????
Ма 100 милијарди. Могли смо да откупимо Аљаску од Америке за паре спуцане у Мост на Ади ... :lol:
 
stf":fiioelzt je napisao(la):
igor1970":fiioelzt je napisao(la):
Podatak da ceo projekat koji sam naveo u predhodnom postu košta cirke skoro 2 milijarde evra kako je planirano, a ovako je već sa naduvanim cenama potrošeno skoro 1 milijarda????
Ма 100 милијарди. Могли смо да откупимо Аљаску од Америке за паре спуцане у Мост на Ади ... :lol:

Bolje da je Bačević za te pare prokopao kanal do Soluna pa da i buduće generacije imaju šta da premošćavaju :laugh:
 
Razor":21m9yg6f je napisao(la):
stf":21m9yg6f je napisao(la):
igor1970":21m9yg6f je napisao(la):
Podatak da ceo projekat koji sam naveo u predhodnom postu košta cirke skoro 2 milijarde evra kako je planirano, a ovako je već sa naduvanim cenama potrošeno skoro 1 milijarda????
Ма 100 милијарди. Могли смо да откупимо Аљаску од Америке за паре спуцане у Мост на Ади ... :lol:

Bolje da je Bačević za te pare prokopao kanal do Soluna pa da i buduće generacije imaju šta da premošćavaju :laugh:

... i još bi ostalo i za Beograd na vodi i jaje na oko ... :kafa:
 
Sinisa Mali u izjavi za agenciju Beta

"Izgradnja mosta na Adi Ciganliji sa pristupnim saobraćajnicama, po njegovim rečima, koštala je 387 miliona evra."
 
Mora da je neka greška! Ja cenim na više! šalu na stranu, stvarno bi bio red da se sve cifre iznesu u javnost. Tu ne mislim samo na mostove, nego i na sva javna preduzeća, sve javne kupovine itd.
 
Igor":1e6yuers je napisao(la):
Sinisa Mali u izjavi za agenciju Beta

"Izgradnja mosta na Adi Ciganliji sa pristupnim saobraćajnicama, po njegovim rečima, koštala je 387 miliona evra."

Eto, čak ni Mali od SNSa nije naduvavao cene ... MADA ... moguće je da je ovo kontradot spinovanje da bi se prikazalo kako je "Most na Adi" od samo 387 miliona evra amaterski projekat u odnosu na Beograd na vodi od čitavih 3.1 milijarda ...

Realnost ili promena taktike?
 
Realno, ta izjava ne znači ništa bez detalja i specifikacije. Šta znači "koštala"?
Da li je to igradnja toliko koštala do danas, da li u to ulaze neizgrađene deonice, da li je računao pdv... troškovi kredita...
Tražio sam na Beta-inom sajtu, nisam našao...
 
Koliko je zaista koštao Most na Adi i koliko je on rasteretio saobraćaj u Beogradu?

- Koliko je stvarno rasteretio saobraćaj u Beogradu ne znam, a koštao je sa pristupnim saobraćajnicama 387 miliona evra, dok za završetak deonice Buvljak – Tošin bunar treba platiti još oko 20 miliona evra.

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/93 ... buducnosti
 
Nešto sam razmišljao ovih dana,koliko most na adi ima "češljeva",u poređenju sa mostom Zemun-Borča,i u poređenju sa pančevačkim mostom?Koliko sam ja pratio,most na adi ima samo dva češlja,na početku i na kraju,ne računajući pristupne saobraćajnice.Most Zemun-Borča,će imati 7 ako sam dobro izbrojao(6 do nasipa),a Pančevački most ima,ne zna im se broj češljeva.Iz ovoga izvlačim zakjučak,da je most na adi,mnogo bolji od mosta Zemun-Borča(protiv koga nemam ništa,i jedva čekam da se završi.Uzmimo najgori most,pančevac,preko koga je prelazak noćna mora(i danju i noću).Na njemu je toliko drndanje po češljevima,da ti se smuči život,i da se kaješ,što si se rodio.Manje češljeva produžava vek trajanja asfalta,daleko je jednostavnija zamena istog,nema pucanja češljeva,koje je neminovno usled neodržavanja.Tako da sam zaključio,da je most na adi,bolji od mosta Zemun-Borča,i ako mi je most Zemu-Borča draži,jer mi rešava više problema.
Toliko o parama,i o koštanju mostova.Naravno da bolji most,mora da košta više.
 
Igor":1iarnk8z je napisao(la):
Sinisa Mali u izjavi za agenciju Beta

"Izgradnja mosta na Adi Ciganliji sa pristupnim saobraćajnicama, po njegovim rečima, koštala je 387 miliona evra."

Siniša Mali je samo potvrdio moj post :laugh:
 
direktor":jbz8457f je napisao(la):
Koliko je zaista koštao Most na Adi i koliko je on rasteretio saobraćaj u Beogradu?

- Koliko je stvarno rasteretio saobraćaj u Beogradu ne znam, a koštao je sa pristupnim saobraćajnicama 387 miliona evra, dok za završetak deonice Buvljak – Tošin bunar treba platiti još oko 20 miliona evra.

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/93 ... buducnosti

Pretpostavljam da je u pitanju bruto cena sa uračunatim PDV-om (ne verujem da bi Mali propustio i to da uvrsti). Ako je tako, onda se ovo gotovo potpuno poklapa sa sumom iznetom u mom postu od pre godinu dana, a nastale na osnovu izveštaja državne revizorske institucije o neto ceni izvršenih i procenjenih radova:

blagoje":jbz8457f je napisao(la):
08.02.2013.

.....I jedna napomena, do sada plaćeni radovi i procenjeni radovi za završetak UMP-a od Tošinog bunara do Topčiderskog parka su bliži cifri od bruto 400 miliona evra nego onoj od pola milijarde. Evo ti neto cene izvršenih i procenjenih radova državne revizorske institucije od pre godinu dana. Na to treba dodati famoznu varijaciju 29 od 14.656.613,00 evra, a na sve to PDV. Doduše PDV ostaje državi, ali sa druge strane cena izgradnje ne odgovara onome što je grad dužan da plati bankama kroz glavnicu i kamate.

procena.jpg
 
Da ali koje je poenta toga u ovom trenutku? Istina? Lepo sto su prestali da lazu, ali da se sada napravi anketa slucajnh prolaznika u Beogradu verujem da bi vecina rekla kako je to najskuplji most na svetu cija cena prevazilazi milijardu. Za ciju cenu smo mogli da napravimo Beograd pod vodom, a kamoli Beograd na vodi...
 
Још једном молим некога од старијих форумаша или Игора адмиистратора да, истине ради :wink: ископа Бумбићев пост о цени овог фртаља УМП-а
 
Evo ga taj post viewtopic.php?p=110183#p110183

Jos tada smo konstatovali razliku od najavljene cene i cene koju smo u medjuvremenu dobili.

http://www.beobuild.rs/read.php/473.html

Sustina mog posta i citata Mali Sinise je bio da se ukaze na ranije preuvelicavanje necega sto je manje vise poznato a predstavljalo se u javnosti kao apsolutna nepoznanica i nema veze sa onom ranijom diskusijom oko cene.
 
Сад на ових 387 милиона евра, што је повећање цене пројекта од фантастичних скоро два и по пута урачунајте камату и добићете тачан износ који Београђани плаћају за овај излет у аутомобилски урбанизам који води од бувљака до Милошевог конака.

Колико ме сећање служи,до цифре од 450 милиона смо дошли управо обрачунавањем камате али на "Бумбићевих" 343,2 милиона евра. Исправите ме ако грешим,давно беше.
 
A jos sine nismo postavili ili i to ide u cjenu ,a sta je sa tosinim bunarom jeli to parce uracunato u cijenu
 
Pa u tome i jeste caka celog lopovskog posla. Nisam ja džabe prićao o sumi od 2 milijarde za ceo projekat od tošinog bunara do tunela straževica sa tunelom ispod senjaka i svim rasrsnicama ili vijaduktima. Sada će Mali da Vam kaže pravu istinu, e pa sigurno neće jer ne sme zato što su i njihovi uključeni u deljenje kolača.
 
Tunela straževica? Ti si kanda malo zalutao.
 
Nisam prijatelju, jer je cela zamisao bila da se poveže auto put-tošin bunar-duž pruge do mosta ada preko petlje radnička i petlje hipodrom (a oni napravili raskrsnicu?????) ovde je skretanje za budući tunel senjak prema autokomandi (i dalje autokomandom do ko zna kuda i kako do novog mosta preko dunava ka pančevu) dalje rakovičkim putem (duple trake profil auto puta) do petlje straževica ispred tunela straževica i dalje u punom profilu auto puta ka bubanj potoku.
E to je prijatelju posao i rasterećenje saobraćaja, a ovo što je sad ne pije vodu (ako te ne mrzi ostani jedno pre podne na petlju radnička i počni da brojiš koliko vozila se kreću kružnim tokom u toku jednog sata) poražavajući broj i apsolutno nerentabilno.
Ali šta ćeš mi tu najmanje možemo da pomognemo i ostaje nam jedino da se prepucavamo preko foruma.
Pozdrav,
 
Taj deo od Miloševog konaka do straževice ne spada u UMP, ne možemo sad svaku novu ulicu u gradu da stavljamo u kontekst i cenu mosta na adi.
 
Потпуно ми је невероватно...
Мост није коштао милијарду! Па шта је са ових 407 милиона (ако је то коначна цифра) јел то неки кусур, нека сића испала из џепа Београђана? Мала цена за толике решене проблеме :roll:

Толико претерано да на форумашким сликама репортажа са моста, готово нигде не можеш да видиш реку.
Примерен је колико и Газела са све Мостарском петљом на Топчидерку да је ставиш.

А не остаје нам само препуцавање на форумима...неко ово мора и да плати.
 
jel ste li znali da postoji mogućnost da se na pravcu rakovica-most, kao i most-rakovica, može proći a da se ne prolazi preko semafora na raskrpetlji.

ako se ide sa mosta ka rakovici treba se isključiti na veliki kružni tok, smer ka centru, i odatle hvatati pravac ka malom kružnom toku, pa od malog kružnog toka ići u smeru ka carevoj ćupriji, ali se ne penjati na nadvožnjak nego ići ispod raskrpetlje i onda se kad se prođe restoran careva ćuprija uključiti se na glavni put posle semafora.


e sad ovo mi govori da bi, ako bi se izgradila još jedna ulazno/silazna rampa sa velikog kružnog toka ka smeru careva ćuprija, mogla da postoji direktna denivelisana veza rakovica-most.

a onda bi mogla da se rastereti raskrpetlja i da se ukinu pravac rakovica-most.


a već danas postoji prevelika zagušenja u špicu na raskpetlji. ovo bi dosta poboljšala stvar.
 
MilisaV":1nsvdeez je napisao(la):
jel ste li znali da postoji mogućnost da se na pravcu rakovica-most, kao i most-rakovica, može proći a da se ne prolazi preko semafora na raskrpetlji.

Naravno kad su napravili resenje u vidu lavirinta.
 
Vrh