Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Teško da si mogao da pročitaš celu temu, a o ovome pričali u više navrata. Da, i mi smo se zapitali.
I ne radi se samo o ukrštanju sa Tošinim bunarom, već i svim semaforima u Nikole Dobrovića i Marka Čelebonovića, ležećim policajcima ispred osnovne škole "Borislav Pekić" i sl.
 
Pa prijatelju, ako si procitao onda si video da semafor kod hipodroma nazivamo raskrpetlja, jer niko od forumasa nije zadovoljan tim resenjem.
Takodje, plan i cilj UMP-a nije primarno veza ka strazevici, vec poluprsten oko centralne zone grada sa vezom na Pancevacki most....

Edit:
I mnogo nas je komentarisalo veliki trosak i rasipnistvo za (kako se cesto ovde reklo) "frtalj UMP-a"
Takodje se vecina slozila da je most mogao biti jeftiniji, ne negirajuci da je lep...
Vodila se i polemika dal nam je uopste potreban UMP, jer pojedini forumasi smatraju da je to razvoj automobilskog grada i da treba taj novac trositi na masovni javni prevoz, prvenstveno metro....

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
@igor1970

Izgleda da su na ovom forumu 2 milijarde magična cifra. :) U svakom slučaju, da si stvarno pročitao forum, ne bi to napisao.

P.S. Širina traka na nadvožnjaku iznad železničke pruge je 3 metra sa po još sigurnosnih po 0.5 metara do Jersey barijera (ukupno 10 metara).
 
Osećam miris izbora... :kafa:
Milijarda kažeš? Ali iskreno se nadam da nećemo opet o ceni.
 
relja":329n2tlg je napisao(la):
Teško da si mogao da pročitaš celu temu, a o ovome pričali u više navrata. Da, i mi smo se zapitali.
I ne radi se samo o ukrštanju sa Tošinim bunarom, već i svim semaforima u Nikole Dobrovića i Marka Čelebonovića, ležećim policajcima ispred osnovne škole "Borislav Pekić" i sl.

Tu se sigurno nista nece menjati...

Pored dva semafora posle TB, i pored lezecih policajaca ( zbog skole i vrtica), tu je i cela jedna traka u svakom smeru, koja sluzi kao parking za stanovnike Kose. Posle ima semafor i kod Huga Klajna, i kod Grcke ulice, a verovatno ce i na raskrsnici sa T6 ( kad se uradi produzetak) da proradi semafor. Ali nije to poenta. Poenta je rasterecenje autoputa od Tosinog bunara do Mostara ( 130 hiljada vozila dnevno), sto ce se ump-om i postici, bar donekle. Potrebno je imati u vidu i gde ce uci koridor 11 u Bg, kao i cinjenicu da se UMP i T6 direktno spajaju sa novosadskim putem, mostom Borca-Zemun...

A o silasku s autoputa kod TB, pa vezivanju na petlju UMP na raskrsnici sa Nikole Dobrovica, o tome nema ni govora, niti je potrebno. Uostalom, kako izbeci cinjenicu da se izmedju te dve celine nalazi pruga (!) i stanica Tosin Bunar sa sve tunelom...
 
arsa.arsa

Pa kako misliš da rasteretiš pravac Gazela ako nemaš direktan izlaz sa auto puta ka TB i dalje prema mostu, i sam kažeš hej prijatelju 130000 vozila dnevno pa ti zamisli sa dve ili tri raskrsnice i semaforima, ko je lud da krene tim putem ima da zaglavi u špicu ko na jedan.
Pominješ prugu i tunel naravno da je zamumuljeno ali je projektantski rešivo samo treba neko da se pozabavi ovim i dođe do rešenja.
Ono je sigurno da smo pogrešno krenuli da gradimo, prvo most pa tek onda uklapaj pristupne saobraćajnice????
Ispravljam se za 2 milijarde i tvrdim da će kada sam bolje razmislio koštati 3 milijarde, kako narod kaže živi bili pa videli.
Samo da naprave ali sumljam da će za našeg života ovim tempom.
Primer Vam je održavanje mosta Gazela, ni jednom od kada su ga rekonstruisali nisu ga oprali i već se nazire korozija na pojedinim metalnim delovima, strašno?
Isto Vam je sa pristupnim ulazom na most iz pravca sajma jer je i on od metala sa dodacima betona i asfalta (samo je ovaj deo metalni) svi ostali su betonske konstrukcije i silazne rampe i ulazne. Zašto?
 
Ne vidim kako bi ceo projekat mogao da ispadne 3 milijarde, al u moru dezinformacija kojima nas bombarduju, moguca je i ta cifra. Ja sam naprimer cuo da ce tunel od raskrpetlje do stadiona JNA da kosta 500 miliona evra. E sad, svako ko je iole video troskove ijednog tunela u svetu ( pa i kod nas), koji su te duzine, zna da 1800 metara tunela sa dve cevi ne moze da ispadne vise od 25-30 miliona evra. Primer je tunel Progon na K10, koji kosta izmedju 20 i 30 miliona evra, a nesto je kraci od ovog dedinjsko-senjackog. Dakle, tunel sa 2 cevi i 6 saobr. traka kosta toliko, a tunel sa 4 trake ce da ispadne 500 miliona?!!
 
Јбт, није прошло ни 3 дана од најаве избора... Кад се сетим како је било пред претходне, можда најбоље да закључамо форум до истих :violina:
 
Dok neprodju isti do tad ko ce istrpiti politicke aktiviste i slcna spamovanja
 
Nema eksproprijacije za mene i tebe ali za njih se ne sekiraj izmisliće nešto.
 
Sa tunelom do autokomande jos 3 milijarde i eksproprijacijom zvezdarskih udzerica jos 8 milijardi, znaci ukupno 30 milijardi.
 
Sve ukupno 300 godine.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
arsa.arsa":30z7g2ip je napisao(la):
relja":30z7g2ip je napisao(la):
Teško da si mogao da pročitaš celu temu, a o ovome pričali u više navrata. Da, i mi smo se zapitali.
I ne radi se samo o ukrštanju sa Tošinim bunarom, već i svim semaforima u Nikole Dobrovića i Marka Čelebonovića, ležećim policajcima ispred osnovne škole "Borislav Pekić" i sl.

Tu se sigurno nista nece menjati...

Pored dva semafora posle TB, i pored lezecih policajaca ( zbog skole i vrtica), tu je i cela jedna traka u svakom smeru, koja sluzi kao parking za stanovnike Kose. Posle ima semafor i kod Huga Klajna, i kod Grcke ulice, a verovatno ce i na raskrsnici sa T6 ( kad se uradi produzetak) da proradi semafor. Ali nije to poenta. Poenta je rasterecenje autoputa od Tosinog bunara do Mostara ( 130 hiljada vozila dnevno), sto ce se ump-om i postici, bar donekle. Potrebno je imati u vidu i gde ce uci koridor 11 u Bg, kao i cinjenicu da se UMP i T6 direktno spajaju sa novosadskim putem, mostom Borca-Zemun...

A o silasku s autoputa kod TB, pa vezivanju na petlju UMP na raskrsnici sa Nikole Dobrovica, o tome nema ni govora, niti je potrebno. Uostalom, kako izbeci cinjenicu da se izmedju te dve celine nalazi pruga (!) i stanica Tosin Bunar sa sve tunelom...

Арсо.Арсо, плусићћћ
Возила која се сад паркирају, односно њихови власници, у крајњим десним тракама у Николе Добровића, убудуће кад се изгради још један паркинг и то онај на углу Николе Добровића и Стојана Аралице, ће ту паркирати. За сад се толерише, колико толико, али кад ураде тај паркинг, надам се да неће бити никаквог гледања кроз прсте.

Траса УМП-а на делу кроз насеље Бежанијска коса има семафора на тим свим раскрсницама које си навео, сем са Грчком улицом. Вероватно си заменио улице, пошто је то у питању Норвешка улица. Садашња лакат кривина код Кванташа и новог Бежанијског гробља, однсно раскрсница са Марка Челебоновића и Т6 ће бити семафоризована, а већ има четири године како су постављени семафори, а једно време је трептало и жуто светло.

Поента УМП-а је растерећење саобраћаја на аутопуту (Арсенија Чарнојевића + Франше д' Переа) од петље "Змај" до Аутокоманде (кад се заврши и тунел :D једног лепог дана), да они који станују у "јужним" деловима града (део Новог Београда, Чукарица, Вождовац, Железник, Обреновац...) користе УМП као улаз у сам град и тиме растерете аутопут.
Е сад то што има већ семафора на неким деловима УМП, то је друга ствар, ипак он спада у градску саобраћајницу, али да бар ураде кружне токове са Омладинских бригада и Булеваром Црвене Армије би била права ствар.

Наравно са осталим што си написао (задњи пасус) се и те како слажем.
 
igor1970":wyloc6vz je napisao(la):
Naravno da treba petlja Tošin Bunar jer ceo projekat je zasnovan da se napravi prohodnost bez zadržavanja, nikakve raskrsnice ne treba da dolaze u obzir duž cele trase jer da podsetim trasa koja bi bila u punoj funkciji jeste spajanje auto puta kod bazena 11 april pa preko petlje Tošin Bunar pravo sa svim ulazno silaznim rampama na most Ada i dalje preko hipodroma i ulice Patrijarha Pavla (nova saobraćajnica u oba smera sa profilom auto puta) duž Rakovice pa sve do tunela straževica i dalje prema Bubanj potoku, e prijatelju to je cela zamisao koja će imati efekat rasterećenja saobraćaja preko Gazele i mini obilaznica unutrašnjeg magistralnog prstena, sve ostalo nema smisla na duže staze (živi bili pa videli). Najveća greška je napravljena kod Hipodroma SEMOFOR?????? koji reguliše ulaz u budući tunel, taj arhitekta je za nobela gluposti.
Zamislite da su umesto kružnih petlji na NBG stavili obične raskrsnice i stavili semofor, kako ovde na forumu propagirate da će raskrsnica uraditi posao. Mislim da neće.

igor1970":wyloc6vz je napisao(la):
arsa.arsa
Pa kako misliš da rasteretiš pravac Gazela ako nemaš direktan izlaz sa auto puta ka TB i dalje prema mostu, i sam kažeš hej prijatelju 130000 vozila dnevno pa ti zamisli sa dve ili tri raskrsnice i semaforima, ko je lud da krene tim putem ima da zaglavi u špicu ko na jedan.
Pominješ prugu i tunel naravno da je zamumuljeno ali je projektantski rešivo samo treba neko da se pozabavi ovim i dođe do rešenja.
Ono je sigurno da smo pogrešno krenuli da gradimo, prvo most pa tek onda uklapaj pristupne saobraćajnice????
Ispravljam se za 2 milijarde i tvrdim da će kada sam bolje razmislio koštati 3 milijarde, kako narod kaže živi bili pa videli.
Samo da naprave ali sumljam da će za našeg života ovim tempom.
Primer Vam je održavanje mosta Gazela, ni jednom od kada su ga rekonstruisali nisu ga oprali i već se nazire korozija na pojedinim metalnim delovima, strašno?
Isto Vam je sa pristupnim ulazom na most iz pravca sajma jer je i on od metala sa dodacima betona i asfalta (samo je ovaj deo metalni) svi ostali su betonske konstrukcije i silazne rampe i ulazne. Zašto?

Ма од петље код Тошиног бунара нема ништа, на жалост, али тако је.

Сад спомињеш спајање аутопута са УМП-ом да буде од СЦ „11 април“ па до петље Тошин бунар !!! А куда би онда ишла траса УМП-а од 11 априла до те замишљене петље у Тошином бунару ?

Опет те не разумем, пошто стално инсистираш на делу где сад кажеш и Арси. „Pa kako misliš da rasteretiš pravac Gazela ako nemaš direktan izlaz sa auto puta ka TB i dalje prema mostu“ Па у предходном посту сам ти рекао да имаш ту директну везу, ко жели да је користи, а рецимо станује у Земунској, Војвођанској, па он ће да изађе са аутопута и уђе у Тошин бунар код петље Студентски град.

Директна веза аутопута са УМП-ом почиње од петље „Змај“ према Бежанијској коси, кроз насеље Б. коса па даље до моста и преко моста. У претходном посту сам мало детаљније одговорио Арси.Арси.

За ону раскрпетљу код Хиподрома имаш посебну тему на форуму, али сад нећемо о томе на овој теми. "То" је требало да буде сасвим другачије (кружна петља), има и на овој теми цртежи и анимације, али интереси (политика) се умешала и ето шта смо добили.

Овде ти је детаљан план регулације саобраћајног потеза УМП-а од Тошиног бунара до Аутокоманде: http://www.savabridge.com/archive/PDR_sb.pdf
 
Гага

Ovaj plan je pao u vodu istim danom kako je izašao na videlo jer se videlo da su umni ljudi gledali u budućnost celih 5-10 godina, a to ne pije vodu jer se za ovakav projekat treba gledati 50 godina unapred. Nije džabe gradonačelnik Branko Pešić bio vizionar i ono što je on uradio mi danas nemožemo ni da održavamo.
Pročitaj malo šta su sve napisali u projektu i videćeš nelogičnosti gde se postavljanjem raskrsnica samo guši saobraćaj. Gazela i taj deo puta će sve više biti zakrčeniji jer druge brže alternative prelaska na stari deo grada NEMA.
Cena projekta koja je navedena je iz 2007 i tada je bila nerealna obzirom da je samo most bio duplo skuplji.
pozdrav,
 
U Direkciji za gradjevinsko zemljište i izgradju Beograda J.P. kod direktora sektora Miroslava Alempića na stolu ima tačno koliko šta košta. Imao sam prilike da vidim koliko košta most, koliko koštaju pristupne saobraćajnice, koliki je kredit i koliko je potrošeno od njega.
Paušalne procene o milijardama se koriste za predizborne udarce i postizborne očajničke laži
 
Igore jel' ti imas neko resenje , posto ,manje vise svi to znamo ...
Samo molim te , nemoj neke projekte od 10 milijardi .
Ono sto sam vec par puta pitao , da li je i sa Spanskih boraca ukrstanje u nivou tj . raskrsnica ili neka vrsta petlje tj. denivelacija .
 
blagoje":s1eyjdct je napisao(la):
@igor1970

Izgleda da su na ovom forumu 2 milijarde magična cifra. :) U svakom slučaju, da si stvarno pročitao forum, ne bi to napisao.

P.S. Širina traka na nadvožnjaku iznad železničke pruge je 3 metra sa po još sigurnosnih po 0.5 metara do Jersey barijera (ukupno 10 metara).

Blagoje jesi li siguran . Meni se cini da tu nema 3 metra po traci . Mozda je opticka varka pa zbog duzine nadvoznjaka izgleda uze .
 
Moravac":igkfhq4z je napisao(la):
U Direkciji za gradjevinsko zemljište i izgradju Beograda J.P. kod direktora sektora Miroslava Alempića na stolu ima tačno koliko šta košta. Imao sam prilike da vidim koliko košta most, koliko koštaju pristupne saobraćajnice, koliki je kredit i koliko je potrošeno od njega.
Paušalne procene o milijardama se koriste za predizborne udarce i postizborne očajničke laži
Па подели с нама те тачне цифре.
 
Delija":2ob01ang je napisao(la):
Moravac":2ob01ang je napisao(la):
U Direkciji za gradjevinsko zemljište i izgradju Beograda J.P. kod direktora sektora Miroslava Alempića na stolu ima tačno koliko šta košta. Imao sam prilike da vidim koliko košta most, koliko koštaju pristupne saobraćajnice, koliki je kredit i koliko je potrošeno od njega.
Paušalne procene o milijardama se koriste za predizborne udarce i postizborne očajničke laži
Па подели с нама те тачне цифре.

Ne zam ih tačno.
recimo da je most 140+ mil
pristupne saobraćajnice 180+ mil
potrošeno 90+ % kredita

http://www.beoland.com/
 
O moj bože ima li te.
Zamisli da na stolu direktora sektora Miroslava Alimpića stoji projekat od bezmalo po tvojim rečima od 400 miliona evra na dohvat ruke svakom ko svrati u kancelariju, pa brate to ne pije vodu, to se drži u tri sefa gde niko ne sme da mu priviri niti će ikada boranija znati koliko tačno košta ta za*******.
To ti je isto za Ugovor sa Fijatom da li možda i taj ugovor stoji negde na stolu nekog direktora???????????? NE brate to je stroga tajna pa ti sam zaključi zašto.
To što si ti video nema veze sa projektom i cenom, u predhodnom postu od GAGE imaš predmer posla i vrednost radova koje su odavno skoro u trostrukom iznosu preko planiranih otišle, a nije urađeno ni polovina posla.
 
Vrh