Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

stf":3b5d38l3 je napisao(la):
To je to, saseci u startu pa će prestati kada skontaju da džabe pucaju kintu za sprejeve.

Da, samo sto je ciscenje grafita skuplje od spreja koji se koristi za njegovo pisanje.
 
Odmah posle ulazne rampe iz Jurija Gagarina :


dscf5175.jpg
 
Sad kad je pocelo, nece prestati.
Jedino video nadzor i kazne...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Večeras sam prešao preko mosta u oba smera. Prvo, po ovako lošem vremenu, snegu i poledici - ne radi osvetljenje na delu od raskrspetlje do mosta. Kriminal.

Drugo, ova uključenja na most, iz Jurija Gagarina pravo u desnu traku, i sa Sajma u traku su jako loša rešenja.
U povratku na NBG sam u retrovizoru video da su dvojica za dlaku izbegla "češanje" kod uključenja iz pravca Sajma.

I da, treba konačno obeležiti trake (traku) na ulaznog rampi iz Jurija Gagarina.
Neki klinac me je u punoj brzini pretekao sa leve strane, na rampi. Em noć, em sneg, em klizavo, em nedefinisana isprekidana žuta po sredini rampe, em uključenje pravo u desnu traku...ko njemu dade volan???
 
Traka na ulaznoj rampi iz Jurija Gagarina je obeležena odavno. A zbog toga što je petlja bila delimično završena, ta jedna traka je ubrzo zatim (ili možda odmah) žutom (narandžastom) linijom podeljena na dve trake kojima komotno mogu da se kreću dva automobila istovremeno, jer je rampa dovoljno široka. To je urađeno iz razloga da bi se smanjile gužve i ubrzao saobraćaj, jer je to bila jedina rampa za uključene na most. To se tako radi svugde u svetu, samo što ovde u Srbiji većina vozača ne zna da kada se postavi žuta linija preko već iscrtanih standardnih belih, ta žuta se poštuje, a ne ove bele. I zato ta ista većina vozi po sred rampe, i po sred žute linije, ne poštujuću signalizaciju. I ta žuta linija po sredini je sasvim lepo definisana (za onoga ko zna šta ona znači).

Tako da te je taj klinac sasvim korektno pretekao (to se i radi levom stranom) i imao je apsolutno pravo da to uradi, jer ako postoje dve trake, on ima pravo da pretekne onoga ko se kreće sporije, bez obzira što je to na rampi za uključenje na most. Da li se kretao prilagođenom brzinom, u to neću da ulazim, jer (puna) brzina je relativna stvar.
 
Samo sto to vise nije jedino ukljucenje na most, to si zaboravio.
Naravno, zaboravili su da izbrisu tu zutu privremenu liniju.
Tako da je fakticko stanje da se dve trake iz Jurija Gagarina ukljucuju direktno u desnu traku mosta i pristupa od buvljaka i to u desnoj krivini.
Dobro i bezbedno resenje? Ne bas...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Iskreno, iako važim za "knjiškog moljca" nisam znao tačno čemu služi puna žuta linija (osim za gradski prevoz).

Evo pročitah upravo u priručniku za polaganje vozačkog ispita da su linije bele, osim
* gde je zabranjeno parkiranje
* privremene oznake prilikom radov na putu
* gradski prevoz
* i neka mesta tipa taksi i autobuska stajališta.

U pitanju je član 60 nekog pravilnika (ne znam kog)

Pošto mislim da više nema onog znaka "radovi na putu" zaključujem, kao i @laki72, da su zaboravili da obrišu tu liniju koja dosta zbunjuje.
 
Nađoh i o kom pravilniku se radi http://www.kbs.rs/userfiles/files/news/ ... 202011.pdf
Pravilnik o saobraćajnoj signalizaciji
Pravilnik je objavljen u "Službenom glasniku RS", broj 26/2010 od 23.04.2010. godine

Član 60.
Oznake na kolovozu su bele boje.
Izuzetno od stava 1. ovog člana žute boje su:

1) oznake mesta na kolovozu i trotoaru na kojima je zabranjeno parkiranje;
2) privremene oznake na kolovozu koje se koriste prilikom izvođenja radova na putu;
3) linije za odvajanje saobraćajnih trake za kretanje vozila javnog prevoza putnika, i
4) oznake kojima se obeležavaju mesta za određene namene (autobuska stajališta, taksi vozila, policija i dr.).
 
laki72":1v0xspr8 je napisao(la):
...
Dobro i bezbedno resenje? Ne bas...

Ne da ne baš, nego ne uopšte. Da se razumemo, sama rampa je široka koliko treba, ali za saobraćaj u normalnim oklonostima tu je dovoljna jedna traka, dve nisu bezbedne. Što zbog utrkivanja na rampi, što zbog direktnog uključenja u krajnju desnu traku vidajukta/mosta.
Ovde se radi o lošoj organizaciji saobraćaja na gotovoj saobraćajnici.
 
Strašno,
sam prilaz preko ove rampe iz pravca Jurija Gagarina je sasvim u redu ali nije planski urađen protok saobraćaja jer je predviđena jedna traka nikako dve kao što su privremeno napavili (sledećih niz godina). Onaj ulaz na most iz pravca buvljaka su bačene pare jer nema saobraćaja koji tuda ide da bi se uključio na most, niko nije lud da skrene sa semofora levo iz Jurija Gagarina i da se uključi kod buvljaka kada prođe semafor i ide direktno na most.
 
O tome smo vec pisali , a naravno nije lose ponoviti , mada je izgleda , to gotova prica .
Svi se nadamo da ce spajanjem sa omladinskih brigada i tosinim bunarom sve ovo imati svoju funkciju .
 
Izgleda da je gotovo kao i da smo se mi nešto pitali kada su pravili ali taj koji je konstruisao treba da dobije Nobelovu nagradu za glupost i promašaj.
Da li neko ima nacrtnu verziju petlje Tošin bunar da je postavi na forum, ono što je procurelo iz CIP-a je da se namerava petlja abnormalnih razmera sa direktnim uključivanje sa auto puta pre nadvožnjaka duž oboda brda koji se spušta na Tošin bunar?
 
По милионити пут - укључење на мост код бувљака је искључиво за оне који долазе из правца Сава центра, Милентија/Владимира Поповића - Јурија Гагарина - АФ борбе - Мост. Да би имало смисла, треба да се укине (привремено) полукружно у Ј. Гагарина.
Петља Тошин буихнар неће бити никаквих абнормалних размера - једном кад је буде, јер ће у почетку ту бити обична раскрсница.
 
Mislim da je dosta tih velikih petlji i da ce za sada , buduce raskrsnice dobro obavljati taj posao . Nadam se da je to lazna informacija . A za pantografa , ima nas koji smo vec culi za to , ali ovde je vaznije pitanje zasto rampa iz JG na most , nije sa dve trake .Mislim da je to jedan veliki promasaj .
 
По мени је ОК што је једна трака, али мислим да је требало да има директно укључење на мост, тј. засебну траку, а не овако. Али, да је тежак промашај - није.
 
Slazem se zasebnu traku , ali da je ukljucenje sa dve trake , moralo bi imati svoju zasebnu traku , a mozda cak i prosirenje , kao recimo na pancevcu .

Ali kao sto rekoh sada je svakako kasno .

Ono sto me zanima , da li neko zna kolika je sirina kolovoznih traka na nadvoznjaku ; pravac sajam - ada
 
Мени изгледа да је минимална, 2,75 м, или око те вредности. Сужење у односу на Булевар војводе Мишића је приметно.
 
Уз дужно поштовање свим грађевинцима и архитеткама на овом форуму али оно укључење из Јурија Гагарина на мост је толико лоше одрађено из простог разлога што је тренутно, а и биће после свих додатака које ћемо добити у анредних 10 година, најфреквентније укључење на мост, па самим тим мора да буде посебно решено.

Што се укључења код бувљака тиче ни ја нисам знао јер ми није успут, али разлог тренутне неупотребљености је беспотребно задржавање оног полукружног окретања из правца Сава Центра испред бувљака.
Пре пар дана у петак, ту се направио такав клинч, неописивих размера у оба смера управо због људи који одатле скрећу ка мосту. Оба смера су била у хаосу а да сам за читавих 5-6 минута колико ми јетребало да се пробијем туда само ЈЕДАН аутомобил, десном траком продужио иза бувљака на ту петљу.
 
Пантограф":1t4fzqum je napisao(la):
Мени изгледа да је минимална, 2,75 м, или око те вредности. Сужење у односу на Булевар војводе Мишића је приметно.

I meni se cini da je max 3 m .

Da li moze neko strucniji da objasni ovu pojavu .

Mislim cekas nesto 40 godina , drzava potrosi gomilu para i opet na kraju poluproizvod .

Ko je ovde lud ?
 
Zasto je traka od 2,75 ili 3m, mada mislim da je sire, poluresenje?

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
igor1970":tgh5el0w je napisao(la):
Izgleda da je gotovo kao i da smo se mi nešto pitali kada su pravili ali taj koji je konstruisao treba da dobije Nobelovu nagradu za glupost i promašaj.
Da li neko ima nacrtnu verziju petlje Tošin bunar da je postavi na forum, ono što je procurelo iz CIP-a je da se namerava petlja abnormalnih razmera sa direktnim uključivanje sa auto puta pre nadvožnjaka duž oboda brda koji se spušta na Tošin bunar?

@Игоре1970
Пантограф ти је одговорио по питању улазне рампе код бувљака односно из Антифашистичке борбе на мост, а и за петљу код Тошиног бунара.

Само да додам за петљу Тошин бунар-Николе Добровића-УМП, ње неће бити (на жалост) него обична семафоризована раскрсница. Ако и буде једног лепог дана (кад данашњим планерима никако да дође из дупета у главу), њу ће можда доживети наши унуци или праунуци !
Ево још једном каква ће бити та раскрсница, а цртеж је већ неколико пута био на овој теми (и на теми Војвођанска-Тошин бунар), али нема везе ево још једном:

screen capture open source

Један сам од великих заговорника за петљу, као и већина форумаша, али на жалост стварност је таква каква јесте, нема баш пуно слуха за већу, бољу, бржу и економичнију проточност саобраћаја, али шта да радимо. Да је барем кружни ток, али ни то !

Ако ти имаш некога у ЦИП-у, а за ово што си чуо, можда не би било лоше да сазнаш нека обавештења или барем неку скицу, па макар и руком нацртану :p
Ово што си написао тј. што си чуо "da se namerava petlja abnormalnih razmera sa direktnim uključivanje sa auto puta pre nadvožnjaka duž oboda brda koji se spušta na Tošin bunar?" је баш чудно, а и сулудо. Што би се директно са аутопута правило искључење на ту петљу и то још дуж брда до Тошиног бунара, кад искључење на Тошин бунар већ постоји на петљи код Студентског града !!! Па колике дужине то искључење треба да буде, ако од аутопута до садашње "Т" раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића има одприлике 700 метара. Значи и то искључење би било те дужине, ако не и дуже !?!?
 
Naravno da treba petlja Tošin Bunar jer ceo projekat je zasnovan da se napravi prohodnost bez zadržavanja, nikakve raskrsnice ne treba da dolaze u obzir duž cele trase jer da podsetim trasa koja bi bila u punoj funkciji jeste spajanje auto puta kod bazena 11 april pa preko petlje Tošin Bunar pravo sa svim ulazno silaznim rampama na most Ada i dalje preko hipodroma i ulice Patrijarha Pavla (nova saobraćajnica u oba smera sa profilom auto puta) duž Rakovice pa sve do tunela straževica i dalje prema Bubanj potoku, e prijatelju to je cela zamisao koja će imati efekat rasterećenja saobraćaja preko Gazele i mini obilaznica unutrašnjeg magistralnog prstena, sve ostalo nema smisla na duže staze (živi bili pa videli). Najveća greška je napravljena kod Hipodroma SEMOFOR?????? koji reguliše ulaz u budući tunel, taj arhitekta je za nobela gluposti.
Zamislite da su umesto kružnih petlji na NBG stavili obične raskrsnice i stavili semofor, kako ovde na forumu propagirate da će raskrsnica uraditi posao. Mislim da neće.
 
A ti stvarno misliš da se arhitekta pitao da li je bolje semafor ili kružni tok i zaključio da je bolje semafor? I ptice na grani znaju da je u mnogim slučajevima bolji kružni tok a ne neki arhitekta, problem je uvek političko/finansijske prirode jer verovatno nije lako objasniti nekom zašto da konkretna raskrsnica košta tri puta više od standardnog semafor modela.
 
Dodje tako neko, prijavi se i mrzi ga da procita makar nekoliko strana u nazad, vec samo pljune po drugima...


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Hmmm,

Pročitao sam ja ceo forum oko ove teme ali niko se nije zapitao šta i kako da stvar koju praviš bude u funkciji 100%, ovako ispada hajde da napravimo most koji košta papreno, a funcija iskorišćenosti 25%.
Podatak da ceo projekat koji sam naveo u predhodnom postu košta cirke skoro 2 milijarde evra kako je planirano, a ovako je već sa naduvanim cenama potrošeno skoro 1 milijarda????
Ja ne pljujem po drugima samo da znaš.
 
Vrh