Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Saobracajno cvoriste jeste dostupnije i zemljiste jeste atraktivnije samo nije skuplje zato sto je opsta kriza i najmanje veze ima sa mostom.

Kada se zavrsi LOT 1 onda ce ovaj problem biti manje izrazen a uz obicno pomeranje ili jos bolje ukidanje semafora problema nece ni biti.
 
Mnogo bi znacilo da se na raskrsnicama kod Vera i Holiday Inn-a formiraju kruzni tokovi umesto raskrsnica na kojima se bespotrebno ceka.
 
Гага":1sg60ckw je napisao(la):
Србијанац, та улазна рампа служи за она возила која долазе из правца Сава Центра и која треба да иду на мост и даље жељеним правцем. Оно привремено полукружно окретање које сад постоји у Јурија Гагарина ће се укинути и онда ће ова улазна рампа бити искоришћена у целости.

То има смисла поготово што је у периоду шпица велико загушење на оном полукружном окретању.
Иначе управо неискоришћено скретање код бувљака, тренутно, и малоумне цене на паркингу, давно нисам тамо ишао па не знам да ли се нешто мењало, су разлози што има толико непрописно паркираних аутомобила.
Узгред није Србијанац већ СЕРБИАНАЦ :wink:
 
Kokili":1gumfv7m je napisao(la):
Mnogo bi znacilo da se na raskrsnicama kod Vera i Holiday Inn-a formiraju kruzni tokovi umesto raskrsnica na kojima se bespotrebno ceka.
Уф ја да се питам, на пола раскрсница на Новом Београду бих поставио кружне токове :kk:
 
Igor":1henavuc je napisao(la):
Saobracajno cvoriste jeste dostupnije i zemljiste jeste atraktivnije samo nije skuplje zato sto je opsta kriza i najmanje veze ima sa mostom.

Kada se zavrsi LOT 1 onda ce ovaj problem biti manje izrazen a uz obicno pomeranje ili jos bolje ukidanje semafora problema nece ni biti.

То је ок резон, али од свих проблема везаних за то, највећи је проблем што тренутно не постоји ни идеја а камоли нека сувисла информација када ће наставити ЛОТ 1. Та деоница је тренутно у тоталној магли паре су потрошене и не постоји ни финансијска конструкција ни идеја ко ће и када да заврши ову причу.
 
Igor":2suo4v4i je napisao(la):
Saobracajno cvoriste jeste dostupnije i zemljiste jeste atraktivnije samo nije skuplje zato sto je opsta kriza i najmanje veze ima sa mostom.
Да да,видимо како је земљиште атрактивније.Толико атрактивно да нас је град олакшао за 600к евра да направи ону срамотну реплику теразија.Околина фртаља умп-а су практично једине парцеле без закупца у том ширем подручјуЈа да сам приватни инвеститор никада не бих градио тамо где у висини трећег спрата имам булеварчину на стубовима а поред парцеле појас забетонираног неба у ширини од 50 метара,заједно са железничком станицом.
 
Delija":1ngywsyx je napisao(la):
Igor":1ngywsyx je napisao(la):
Saobracajno cvoriste jeste dostupnije i zemljiste jeste atraktivnije samo nije skuplje zato sto je opsta kriza i najmanje veze ima sa mostom.
Да да,видимо како је земљиште атрактивније.Толико атрактивно да нас је град олакшао за 600к евра да направи ону срамотну реплику теразија.Околина фртаља умп-а су практично јеине парцеле без закупца у том ширем подручкуЈа да сам приватни инвеститор никада не бих градио тамо где у висини трећег спрата имам булеварчину на стубовима а поред парцеле појас забетонираног неба у ширини од 50 метара,заједно са железничком станицом.

Ха ха кратко али јебитачно.
 
blagoje":3gvm3sss je napisao(la):
@Nikola

Svojevremeno sam dao identičan predlog (viewtopic.php?p=253940#p253940). U ovoj varijanti ne bi bilo potrebe za pešačkim prelazima na uzlaznoj i silaznoj rampi, što je krajnje opasno. Moguće negativne posledice realizacije ovog predloga bi bile loša veza sa parkingom (dok je Buvljak tu gde je) i neophodnost silaska autobusa sa UMP-a preko rampe u Bulevar Jurija Gagarina, a ne preko rampe u ulicu Antifašističke borbe (zbog novog položaja stanice):

pdnq.jpg

viewtopic.php?p=258520#p258520
 
Тај предлог нема смисла из простог разлога што нико неће да изађе из трамваја или аутобуса да би се накачио на фртаљ умп-а већ да би ишао на БГ воз или неки међуградски/међународни воз. У том смислу станице требају и морају да остану испод железничке станице.То је једно од само пар смислених укрштања јавног превоза у целом Београду.
 
Niko na ovoj slici ko silazi sa busa/tramvaja se ne uklučuje kao pešak na UMP :shock: Kako si to zaključio?
Ima ta staza koja ide od pešačog prelaza, pa ispod UMP-a da novog ulaza na Buvljak, što znači da ne bi moralo da se prelazi ulazna rampa da se udje u Buvljak, kao što je sada slučaj i kao što bi bio slučaj u svim predloženim rešenjima na prošlim stranama. Takodje ne bi morala ni da se prelazi silazna rampa.
Ne vidim kako se ne vidi korist da iz tog razloga pešački prelaz mora stojati izmedju dve rampe.
U vezi presedanja na BG-Voz razlika u predjenom putu je šokantnih 50 metra. Ako to i dalje nije ukrštanje prevoza, onda stvarno ne znam šta jeste. Pa autobuska stanica kod sajma je duga 100 metara.
 
Nikola ovo resenje za izmestanjem stanica i prelaza je odlicno ;)
 
Ova ilustracija je od Blagoja.

Ja sam pre nekih mesec dana kako se ovo završavalo uočio da će biti problema i napisao šta bi bilo dobro da se promeni , a onda mi je Blagoje odgovorio sa postom i ovom ilustracijom gde je praktično on to već sve razradio i ilustrovao mnogo bolje još 6. novembra.
 
Nikola":2jsg8av0 je napisao(la):
U vezi presedanja na BG-Voz razlika u predjenom putu je šokantnih 50 metra. Ako to i dalje nije ukrštanje prevoza, onda stvarno ne znam šta jeste. Pa autobuska stanica kod sajma je duga 100 metara.
Разлика јесте шокантна.Сада су трамвајске станице практично део железничке станице.оне су покривене и никакво излагање атмосферским приликама није неопходно да би пресео на бг:воз рецимо,а одмах поред је и благајна. И да,то јесте укрштање у пуном смислу за разлику од овог предложеног бахаћења у сврху још већег комфора аутомобилске мањине. Погледајте мало по свету шта је идеално укрштање два шинска система и других видова јавног превоза и како се то ради у нормалним земљама и градовима.

Често користим управо то укрштање као и многи други суграђани који исто тако често трче са или ка жел станици да би пресели на жељени превоз. Дакле,није довољно што је спуцано 450 милиона евра да бисмо направили себи још по који проблем него бисте сад и да се разјебе оно мало добрих ствари у јадноме јавном градском превозу зарад још бољег протока још више аутомобила који су ту "банули непозвани" захваљујући идиотским решењима који припадају аутомобилском урбанизму са једног другог континента,из једног другог економског и политичког система,начина живота,димензије...

И баш ми је драго што смо дошли до конкретних проблема на које сам годинама указивао али ми је и жао што људи уместо да се запитају шта су то подржавали падају још ниже бранећи неодбрањиво.

Могу само да вам поручим - Даље шапе од тих станица.
 
Delija":ltee7wdi je napisao(la):
И да,то јесте укрштање у пуном смислу за разлику од овог предложеног бахаћења у сврху још већег комфора аутомобилске мањине. Погледајте мало по свету шта је идеално укрштање два шинска система и других видова јавног превоза и како се то ради у нормалним земљама и градовима.

Dokle god moraš da čekaš na semaforu da sa jedne stanice pređeš na drugu, teško da to može da bude ukrštanje dva šinska sistema u punom smislu, a još manje idealno.
 
Чему високи тонови и филозофирање. Трамвајске станице могу да остану где јесу, а помера се само прелаз који смета иза силазне рампе и продужи за толико трамвајски перон или направи тротоар у његовом правцу и ствар је решена. Овај други прелаз ка улазу на ж.станицу остаје где је и сада јер он не смета а омогућава и даље тркачима да стигну на воз :mrgreen:
 
Није решен проблем.Људи ће и даље претрчавати улицу са трамвајске станице како не би беспотребно пешачили по 50 метара до прелаза и назад до улаза на жел. станицу.
blagoje":15wllxwd je napisao(la):
Dokle god moraš da čekaš na semaforu da sa jedne stanice pređeš na drugu, teško da to može da bude ukrštanje dva šinska sistema u punom smislu, a još manje idealno.

Не тврдим да је идеално али је барем позиционирано на најбољем могућем месту с обзиром на околности.Ето,то је пример компромиса у односу на аутомобилски саобраћај а твој предлог предвиђа још горе решење по јавни превоз а то је пример безкомпромисног бахаћења што и јесте главна одлика пропалог аутомобилског концепта и овог фртаља умп-а.Поврх свега ради се о површинском шинском систему тј трамвају где су семфори нормална и неизбежна ствар. У том светлу ово тренутно стање јесте добро решење за јавни градски превоз а самим тим и за већину Београђана. Не петљајте у то проблеме које је изазвао фртаљ умп-а на НБГ-у.
 
Slazem se sto je moguce pre pomeranje semafora na drugi kraj. Stim sto ne nisam toliko kritican prema resenju koje je blagoje izneo o pomeranju stanice sta vise solidna alternativa.
 
Treba imati u vidu da će postojati još jedno ukrštanje koridora javnog prevoza po puštanju tramvaja preko mosta na Adi. A novi pešački prelaz bi bio na pola puta između dva ukrštanja.
 
blagoje":14nym0ae je napisao(la):
Treba imati u vidu da će postojati još jedno ukrštanje koridora javnog prevoza po puštanju tramvaja preko mosta na Adi. A novi pešački prelaz bi bio na pola puta između dva ukrštanja.
Да,коридор јавног превоза који је после тог укрштања паралелан са постојећим коридором и завршава се након 500метара.Не знам ко би ту на шта преседао,посебно зато што је линија 13 већ предвиђена за прелезак преко моста на ади што значи да то трамвајско укрштање једноставно нема никаквог ефекта.
 
Završava se ili počinje? To je već filozofsko pitanje. I da, nisu Novi Beograd samo blokovi oko Bulevara Jurija Gagarina. Idu šine i iz pravca Sava Centra.
 
Шта би занемели сте пред генијалном једноставношћу мог предлога (чак и Делија, не могу да верујем :mrgreen: ) Па да све генијално је заправо једноставно, старо правило :laugh:
 
Završene sve saobraćajne konstrukcije Mosta na Adi »
12. Januar. 2014 | (17:33 -> 18:44), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari :: video prilog

Završena je izgradnja svih saobraćajnih konstrukcija s obe strane Mosta na Adi i malobrojnim radnicima preostaju još samo sitni finalni radovi.

Poslednji je, kod parkinga Beogradskog sajma, otvoren mali kružni tok, dok je na suprotnoj obali pušten saobraćaj na rampama kojima se automobili penju i spuštaju na most iz Ulice antifašističke borbe.

Kako saznajemo uskoro će biti raspisan tender na kome će po pravilima Evropske investicione banke biti izabrana firma koja će izgraditi poslednju deonicu novobeogradskog pristupnog puta od Buvljaka do Tošinog bunara.
 
Vrh