Izvor: Beobuild.rs
U pitanju je kombinovana vest sa fotografijama Vojvodjanske ulice i problemom na ulazno izlaznim rampama petlje Jurija Gagarina. Fotografije petlje sa prednovogodisnjim zagusenjem su od strane direktora sa foruma dok u projektima mozete pogledati i svezije*******ozicne fotografije kada nije bilo guzvi.
Saobraćajna rešenja i problemi
Saobraćajni problemi - Petlja Jurija Gagarina
Takođe je neposredno pred novogodišnje praznike otvorena i završena petlja Jurija Gagarina, odnosno dve nove ulazno/izlazne rampe u Ulici Antifašističke borbe. Primetno je više funkcionalnih problema koji ugrožavaju bezbednost učesnika u saobraćaju, ali i usporavaju tokove saobraćaja na novim rampama, tako da će biti neophodna dodatna prilagođavanja.
Na fotografijama koje su načinjene par dana nakon otvaranja novih rampi na petlji Jurija Gagarina dobro je uočljivo zagušenje koje nastaje na isključenju i na uključenju. Naime, samo 20 metara od izlazne rampe u Ulicu Antifašističke borbe nalazi se semafor koji primetno stvara kolone. Kada su vozila u Ulici Antifašističke borbe zaustavljena semaforom kod železničke stanice, vozila koja se spuštaju rampom moraju se zaustaviti, i na rampi sačekati zeleno svetlo. Tako često nastaju kolone koje se u špicu protežu i na samom vijaduktu. Situaciju dodatno komplikuju i novi pešački prelazi na samim uključenjima, posebno kada se zna frekventnost pešaka na ovom potezu.
Problem postoji i na ulaznoj rampi koja je blokirana velikim brojem nepropisno parkiranih vozila posetilaca OTC-a. Pored toga što značajno utiče na protočnost, umanjena preglednost i otežan pristup uključenju na vijadukt je potencijalni rizik za bezbednost svih učesnika u saobraćaju. U nastavku se nalazi i taksi stanica koja dodatno umanjuje vidljivost vozilima koja se isključuju sa vijadukta.
U suštini, deo problema je moguće rešiti novom strogom regulacijom parkiranja i zaustavljanja na tom potezu, ali će u konačnom morati da se razmišlja o i drugačijem rešenju za pešake. Moguče je razmotriti više alternativa koje bi mogle da uklone pešački semafor kod železničke stanice. Teško je zamisliti ovakvu saobraćajnu situaciju pri većoj iskorišćenosti novih saobraćajnica, tako da je potrebno što pre izvršiti neophodna prilagođavanja novoj situaciji.
U prilogu su fotografije novootvorene kolovozne trake u Vojvođanskoj ulici, kao i pregled situacije kod novih ulazno/izlaznih rampi u Ulici Antifašitičke borbe.
Link ka vesti na prvoj strani sajta http://www.beobuild.rs/read.php/628.html