Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jesi :)
Sada može normalno da se prolazi, mada ostalo je još jedno parče trotoara sa suprotne strane tog pešačkog.
A baš tu se nalazi kapija za prolaz vozila do zgrade zelezničke stanice Novi Beograd. Rampa koja se sa vijadukta spušta u AF borbe je presekla taj kolski prilaz.
Ma, buvljak mora da se zatvori što je pre moguće, nema tu šta da se filozofira.
 
Ma ne mora, jedan saobracajac i gotova stvar, pa ionako je tu jedna od vaznijih raskrsnica a i valjda je to ukljucenje jednako vazno ko i ovo iz Juriga Gagarina pa valjda moze da sparta tih 150 metara :)
 
Naravno da može, ali pitanje je hoće li ga biti. Svedoci smo da nam sistem večito puca po šavovima... Možda neka inicijativa sa naše strane da se tu češće patrolira? Ili jedna kamera i svakom po razglednica.
 
u sijetlu se gradi sličan koncept automobilske infrastrukture gde se brze saobraćajnice trasiraju kroz grad.

za tu priliku imali su najveću TBM koja im se zaglavila.

http://www.blic.rs/Vesti/Svet/432694/Ot ... nje-tunela

A ono što pominju u textu je da su gradski oci imali slične razloge kao i mi zašto ovo rade, jedan od tih razloga je i povećanje cene zemljišta.
 
Izvor: Beobuild.rs

U pitanju je kombinovana vest sa fotografijama Vojvodjanske ulice i problemom na ulazno izlaznim rampama petlje Jurija Gagarina. Fotografije petlje sa prednovogodisnjim zagusenjem su od strane direktora sa foruma dok u projektima mozete pogledati i svezije*******ozicne fotografije kada nije bilo guzvi.

Saobraćajna rešenja i problemi

140107-VJJG-01.jpg


Saobraćajni problemi - Petlja Jurija Gagarina

Takođe je neposredno pred novogodišnje praznike otvorena i završena petlja Jurija Gagarina, odnosno dve nove ulazno/izlazne rampe u Ulici Antifašističke borbe. Primetno je više funkcionalnih problema koji ugrožavaju bezbednost učesnika u saobraćaju, ali i usporavaju tokove saobraćaja na novim rampama, tako da će biti neophodna dodatna prilagođavanja.

Na fotografijama koje su načinjene par dana nakon otvaranja novih rampi na petlji Jurija Gagarina dobro je uočljivo zagušenje koje nastaje na isključenju i na uključenju. Naime, samo 20 metara od izlazne rampe u Ulicu Antifašističke borbe nalazi se semafor koji primetno stvara kolone. Kada su vozila u Ulici Antifašističke borbe zaustavljena semaforom kod železničke stanice, vozila koja se spuštaju rampom moraju se zaustaviti, i na rampi sačekati zeleno svetlo. Tako često nastaju kolone koje se u špicu protežu i na samom vijaduktu. Situaciju dodatno komplikuju i novi pešački prelazi na samim uključenjima, posebno kada se zna frekventnost pešaka na ovom potezu.

Problem postoji i na ulaznoj rampi koja je blokirana velikim brojem nepropisno parkiranih vozila posetilaca OTC-a. Pored toga što značajno utiče na protočnost, umanjena preglednost i otežan pristup uključenju na vijadukt je potencijalni rizik za bezbednost svih učesnika u saobraćaju. U nastavku se nalazi i taksi stanica koja dodatno umanjuje vidljivost vozilima koja se isključuju sa vijadukta.

U suštini, deo problema je moguće rešiti novom strogom regulacijom parkiranja i zaustavljanja na tom potezu, ali će u konačnom morati da se razmišlja o i drugačijem rešenju za pešake. Moguče je razmotriti više alternativa koje bi mogle da uklone pešački semafor kod železničke stanice. Teško je zamisliti ovakvu saobraćajnu situaciju pri većoj iskorišćenosti novih saobraćajnica, tako da je potrebno što pre izvršiti neophodna prilagođavanja novoj situaciji.

U prilogu su fotografije novootvorene kolovozne trake u Vojvođanskoj ulici, kao i pregled situacije kod novih ulazno/izlaznih rampi u Ulici Antifašitičke borbe.

Link ka vesti na prvoj strani sajta http://www.beobuild.rs/read.php/628.html
 
Kada smo ovde pričali o ovim problemima? Još kada su rampe postojale samo na tehničkim crtežima.
Rampe su puštene u sabraćaj i bukvalno ništa nije urađeno da se saobraćaj bezbedno i nesmetano odvija.
Sve je ostavljeno vozačima i pešacima da se sami snalaze.
 
Plasim se da taj ko je odlucivao o tome ima manjak sivih celija u mozgu bar sto se tice izlazne rampe i semafora, za ulaznu rampu i vozace koji su samo skoknuli tetki da odnesu lek na tezgu vaspitno deluje pauk imanjak u novcaniku.
 
Koristim ove rampe na mostu na Adi od kako su otvorene i iako je to već rečeno ja i dalje ne kapiram čemu tj. kome služi ulazna rampa na most kod buvljaka, njena iskorišćenost je ravna nuli i žali para koje su tu bacili, mislio sam da će je bar taksisti koristiti međutim taxi stanicu su umetnuli između te ulazne i silazne koja ima smisla i u upotrebi je dobrim delom.

Valjda se i parkiraju oko te ulazne rampe jer kapiraju da je niko i ne koristi jer svi idu na glavnu rampu, onu kojom se direktno iz Jurija gagarina penje na most.

Još jedan glas za sređivanje i obezbeđivanje trenutnog KAMIKAZA ulaza na most u krajnju desnu traku na samom mostu, na toj rampi iz Jurija gagarina. Preglednost je NULA, sreća da se na prethodnoj rampi niko ne penje pa sad nije frka ali kad za X godina završe LOT 1 i povežu se sa Bežanijskom kosom, ovo će biti VRLO VRLO nezgodno ako ga već sad ne srede.

Isto važi i za uključenje iz Bul.Vovode Mišića (od sajma), na gazelu. Interesuje me da li postoji neka statistika saobraćajnih nezgoda na beogradskim saobraćajnicama jer mislim da je to uključenje na Gazelu među prvih 3 po broju udesa, svaki dan po nekoliko.
Prolazim tu svaki dan tako da to apsolutno tvrdim.
 
serbianac":noeru1jt je napisao(la):
Koristim ove rampe na mostu na Adi od kako su otvorene i iako je to već rečeno ja i dalje ne kapiram čemu tj. kome služi ulazna rampa na most kod buvljaka, njena iskorišćenost je ravna nuli i žali para koje su tu bacili, mislio sam da će je bar taksisti koristiti međutim taxi stanicu su umetnuli između te ulazne i silazne koja ima smisla i u upotrebi je dobrim delom.
Србијанац, та улазна рампа служи за она возила која долазе из правца Сава Центра и која треба да иду на мост и даље жељеним правцем. Оно привремено полукружно окретање које сад постоји у Јурија Гагарина ће се укинути и онда ће ова улазна рампа бити искоришћена у целости.
 
Slabo ce se koristiti sto je i ocekivatno, a jos kada se setim kada su pojedinci hteli komplikovaniju i skuplju petlju samo zbog te rampe ali direktno iz pravca sava centra. Jednostavno taj pravac nema toliku potrebu za ukjucenjem na most na adi dok kod buvljaka rampa sasvim fino moze da posluzi i kao alternativa za pravac blokovi ka mostu
 
Игоре, сигурно си био у овом делу кад се људи враћају са посла и колима иду од Сава Центра и полукружно окрећу у Јурија Гагарина да би ишли на Мост на Ади ? Јеси ли видео колике су неки пут колоне возила и чекају да полукружно окрену ?

Има још доста возача који не знају за отварање ове рампе, али кад затворе ово полукружно окретање, и ова рампа ће профункционисати у пуном обиму.

За правац од блокова ка Мосту на Ади служи рампа из Јурија Гагарина, нема потребе да возачи из Јурија Гагарина скрећу лево у Антифашистичке борбе, па да иду онда на улазну рампу код бувљака на мост !
 
Daleko od toga da nece biti saobracaja ali ne toliko da opravdava kritiku koja je ovde vidjenja zbog toga sto nije rampa direktno na petlji blize mostu povezana. Takvo resenje bi uslovilo i visu cenu bez ikakve potrebe. Ovo sadasnje je vise nego dovoljno pogotovo sto je u pitanju jedno bezbedno desno skretanje (verovatno postoji i uslovna strelica pa je zadrzavanje manje). Ono polukruzno se nadam da ce zatvoriti pre svega zbog bezbednosti ali i protocnosti.

Ovo poslednje sto si pomenuo je tacno ali sam ja to dodao kao alternativni pravac ako je semafor za pravo zatvoren recimo a za levo otvoren. U svakom slucaju dobro je da postoji vise mogucnosti
 
Danasnje slike iz prolaza :)

img20140111144107.jpg


img20140111144416.jpg


img20140111144753.jpg


Komucajci rasterali tezge ali i dalje se gomilaju automobili kod ulazne rampe:
img20140111145206.jpg


Vec poznata guzva zbog pesackog i semafora:
img20140111145252.jpg


Vec poznati kadar:
img20140111162208.jpg
 
Igor":jy1pi8m1 je napisao(la):
Daleko od toga da nece biti saobracaja ali ne toliko da opravdava kritiku koja je ovde vidjenja zbog toga sto nije rampa direktno na petlji blize mostu povezana. Takvo resenje bi uslovilo i visu cenu bez ikakve potrebe. Ovo sadasnje je vise nego dovoljno pogotovo sto je u pitanju jedno bezbedno desno skretanje (verovatno postoji i uslovna strelica pa je zadrzavanje manje). Ono polukruzno se nadam da ce zatvoriti pre svega zbog bezbednosti ali i protocnosti.

Ovo poslednje sto si pomenuo je tacno ali sam ja to dodao kao alternativni pravac ako je semafor za pravo zatvoren recimo a za levo otvoren. U svakom slucaju dobro je da postoji vise mogucnosti
У суштини се и ти и ја слажемо са овим решењем улазне рампе из улице Антифашистичке борбе. Решење директне рампе из Јурија Гагарина би било много скупље, а не би допринело некој већој безбедности.
Постоји условна зелена стрелица на семафору кад се скреће десно из Јурија Гагарина (из правца Сава Центра) у Антифашистичке борбе.
Једино је овде за сада проблем оно бахато заустављање и остављање аутомобила у траци до бувљака, што и те како омета саобраћај и код улазне и силазне рампе. Али тако ће бити док год ту буде бувљак.
 
img20140111145252.jpg


Na fotografiji koju je JunkieBanjica postavio se vidi da problem i posle novogodisnje guzve i dalje postoji. Ja sam obilazak pravio na dan bozica kada je bilo sve prazno pa i nije bilo merodavno za vest pa su direktorove fotke posluzile u tu svrhu.

U sustini sam protiv ovih pesackih prelaza ali gledajuci situaciju na terenu oni su jos i najmanji problem posto je ugao pod kojima se vozila ukljucuju i iskljucuju na rampe takav da jednostavno zahteva gotovo potpuno zaustavljanje a koliko vidim i trougao je postavljen na silaznoj rampi. Varijanta da se pesacka staza uradi kao na autokomandi iza nasipa za rampe je ovde preterana i dosta duza i po meni neopravdana sobzirom na ugao pod kojim se rampe povezuju sa Antifasisticke Borbe.

Medjutim mnogo vreci problem je taksi stajaliste a pogotovo semafor. Problem tog semafora je ustvari tramvajska stanica koja jednostavno mora biti tu. Po meni je sasvim pristojno resenje da se semafor pomeri za nekih 30-40 metara prema areni ispod drugog kraja zeleznicke stanice a ne kao sto je sada na cosku ispod ali prema buvljaku. Sa tih 30-40 metara bi se dobilo dosta prostora da se vozaci prestroje i smanji mogucnost gomilanja automobila na samoj silaznoj rampi.

Naravno izmestanje buvljaka je obavezna stvar
 
Давно рекох,проблем није решен,проблем је измештен тамо где га никад није било.
 
Ovaj problem je resiv upravo kako sam predlozio. Ali treba imati u vidu da UMP ka Tosinom Bunaru nije gotov tako da je sada opterecenje nesto vece na ovoj izlaznoj rampi nego sto bi inace bilo.
 
Samo neka pomere semafor ka Areni i ukinu taj pešački, tj postave ograde. Dovoljno bi bilo da uklone sve preprodavce koji su ispod pruge i pešački više neće imati svrhu.

Desna traka neka služi samo za ove sa mosta (kao traka za ubrzavanje na autoputu).

Juče (nedelja) oko 15h je bila kolona na polovini silazne rampe.

Znam da sam od skoro vozač, ali na nekim mestima pešacima jednostavno nije mesto.
 
Охо, полако народе, потпуно укидање пешачког не долази у обзир на месту где се укрштају аутобуски, трамвајски и железнички превоз, све и да нема бувљака. Игор је у праву, сасвим је довољно преместити семафор и пешачки на другу страну трамвајске станице и то је то.

И још једна ствар, повремено се провлачи како је преоштро укључење, како је ту пешачки итд. Па то је укључење у градску улицу, не на аутопут, писту формуле 1 итд.
 
I dalje mislim da je na silaznoj rampi nepotreban pešački prelaz ako se izmesti postojeći semafor. Taj prelaz ima svrhu samo zbog preprodavaca koji su na toj strani.

Postoji pešački kod glavnog ulaza na Buvljak (kod ulaza na parking) i taj je dovoljan
 
То једноставно није реално, у било којој ситуацији, био ту бувљак, аутобуска станица, тржни центар, пословни центар, то је обична градска улица са тротоарима! Не могу да верујем да је толики проблем згазити на кочницу и пропустити пешаке...
 
Nepropisno parkirana vozila koje očigledno niko ne dira: (krivica saobraćajne i komunalne policije)
5xcs.jpg


xkhc.jpg


Situacija na parkingu preko puta (Taj parking bi morao biti ili debelo jeftiniji i li besplatan ili da ima neku drugu caku. Gradski oci bi morali da porade malo na tome! A možda ne bi bilo loše i da se uradi parking sa te strane, npr ispod samog ump-a.
sozo.jpg


c3bo.jpg


Malo mosta :)
0m6n.jpg


Ilegalci? Mada vidim samo jednu žicu?
wf4l.jpg


cyfk.jpg


Nego, kako bi bilo da se ostavi sadašnji prelaz tu gde jeste ali da se ukloni onaj deo u smeru ka Areni? A da se stajalište 95ice i ostalih u tom smeru stavi kod buvljaka? ometalo bi malo penjanje na sam ump ali ne toliko drastično? Ili da se stavi ispod ump-a. Milim da bi malo koštalo a da bi popravilo situaciju. Što se tiče pešačkog preko rampe, šta fali? To je gradska ulica, sam ump je brza magistrala, ostalo nije.

9yvc.jpg
 
Igor":38p5drxy je napisao(la):
Ovaj problem je resiv upravo kako sam predlozio. Ali treba imati u vidu da UMP ka Tosinom Bunaru nije gotov tako da je sada opterecenje nesto vece na ovoj izlaznoj rampi nego sto bi inace bilo.
Не кажем да није решив,само као што видиш проблем је ту,направљен тамо где га није било а све ово је грађено за силне новце како би јелте ово саобраћајно чвориште било доступније, атрактивније,земљиште скупље,ивеститорима занимљивије...А ништа од тога се за сада није десило,чак шта више направили су нам још по који проблем који треба решити.
 
Vrh