Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Studio B:

Kako saznajemo uskoro će biti raspisan tender na kome će po pravilima Evropske investicione banke biti izabrana firma koja će izgraditi poslednju deonicu novobeogradskog pristupnog puta od Buvljaka do Tošinog bunara.
 
Ideja VV je na mestu, ukoliko se pomirimo sa već učinjenim, tj sa zatečenim stanjem.
Ostaje nam samo da se pitamo kao je neko ovo projektovao, a nije mislio na ovu situaciju (što meni od prvog pogleda na crteže nije bilo jasno), a nije mi jasno zašto ništa nije pripremljeno za puštanje nove dve rampe u saobraćaj, kao da smo u Mumbajiju (iz filmova, nikada nisam bio u Indiji).

Juče sam video Mercedes parkiran maltene na pešačkom prelazu na uzlaznoj rampi...
 
Igor":3jx0zfr7 je napisao(la):
Studio B:

Kako saznajemo uskoro će biti raspisan tender na kome će po pravilima Evropske investicione banke biti izabrana firma koja će izgraditi poslednju deonicu novobeogradskog pristupnog puta od Buvljaka do Tošinog bunara.

U vezi ovoga, baš danas sam primeti kola i patrolu Komunalne policije pored "nehigijenskog naselja" duž depoa GSP tako gde "UMP" treba da seče ulicu Đorđa Stanojevića.
Iliti, Privremeno veće nastavlja gradnju "UMPa" (kao da nisu imali drugog izbora).
 
delija lepo kaže da sve što se radi u urbanizmu je davno zacrtano bez obzira ko je na vlasti.


što ovi primeri sa PRIVREMENIM većem i potvrđuju (slavija, ump....)
 
milos.tro":wbpjx7bk je napisao(la):
Završene sve saobraćajne konstrukcije Mosta na Adi »
Kako saznajemo uskoro će biti raspisan tender na kome će po pravilima Evropske investicione banke biti izabrana firma koja će izgraditi poslednju deonicu novobeogradskog pristupnog puta od Buvljaka do Tošinog bunara.

Sad šta je tu bitno.
Da li je taj kredit već uzet pa će Evropska investiciona banka da odredi ponovo nekog STRANOG izvođača
ili
tek treba da dobijemo taj kredit.
Tu me najviše interesuje stav nove "privremene uprave" ili ćemo čekati neku novu vlast u Beogradu za takve odluke, što je verovatnije.

Uz tu informaciju u Vestima Studia B, je na kraju išao i komentar kako je vrlo moguće da se radovi započnu TEK krajem ove godine :bash: naravno pod uslovom da zadovoljimo sve ucenjivačke uslove dobijanja kredita.
 
relja":1ul2qniu je napisao(la):
Ideja VV je na mestu, ukoliko se pomirimo sa već učinjenim, tj sa zatečenim stanjem.

He he naši projektanti bi trebalo da dobiju neku nagradu za pravljenje problematičnih zatečenih stanja :lol:

Prvo mora da se napravi haos da bi se on rešio :D pa da nam posle sole pamet kako su od početka znali šta hoće.
 
Ovo nije prvi put da vidim svetla po danu. Slikano u četvrtak, oko 15:00

dsc1054svetlo1.jpg


dsc1054svetlo2.jpg


dsc1054svetlo3.jpg
 
serbianac":2o84v7bw je napisao(la):
milos.tro":2o84v7bw je napisao(la):
Završene sve saobraćajne konstrukcije Mosta na Adi »
Kako saznajemo uskoro će biti raspisan tender na kome će po pravilima Evropske investicione banke biti izabrana firma koja će izgraditi poslednju deonicu novobeogradskog pristupnog puta od Buvljaka do Tošinog bunara.

Sad šta je tu bitno.
Da li je taj kredit već uzet pa će Evropska investiciona banka da odredi ponovo nekog STRANOG izvođača
ili
tek treba da dobijemo taj kredit.
Tu me najviše interesuje stav nove "privremene uprave" ili ćemo čekati neku novu vlast u Beogradu za takve odluke, što je verovatnije.

Uz tu informaciju u Vestima Studia B, je na kraju išao i komentar kako je vrlo moguće da se radovi započnu TEK krajem ove godine :bash: naravno pod uslovom da zadovoljimo sve ucenjivačke uslove dobijanja kredita.



Sredstva su vec odobrena, tako da se odugovlacenjem mogu samo placati penali za nepovucena sredstva. Mene vise interesuje zasto tender nije prosle godine raspisan?
 
Moravac":2xrlqgg1 je napisao(la):
Ovo nije prvi put da vidim svetla po danu. Slikano u četvrtak, oko 15:00

dsc1054svetlo3.jpg

Моравац, среди то тачкасто оштећење на предњем ветробранском стаклу да ти непрсне цело, па ће ти онда бити "куку леле, ала кошта шоферка". У Глас сервису то кошта око 2.000,- динара !

Срећна свима Нова 2014. свима
 
shumar":2teoimsm je napisao(la):
Sredstva su vec odobrena, tako da se odugovlacenjem mogu samo placati penali za nepovucena sredstva. Mene vise interesuje zasto tender nije prosle godine raspisan?

Па ови претходни вероватно нису хтели да се додатно задужују кад су их ови стисли, а ови нови неће из маркетиншких разлога с једне а и вероватно због тога што тај пројекат није у складу са њиховим Законом о јавним набавкама, с друге стране.

Обрни окрени има да почну да нам се враћају комшије из ромвила :lol:
 
a opsti interes gradjana, sta to bese?

ne znam za vas ostale s foruma, al ko izadje na sledece izbore i na one posle njih, taj stvarno voli "otpozadi", jos se pita sto mu je tako lepo dok ga...
 
Već je zaduženo. Samo se čeka tender i da se pare prenesu na izvođača.
A izgleda da je to tako od početka, pošto su prvo gradili most ali ne i petlje, sad i lot 1 mora da sačeka malo...
 
Nikola":1kripfyw je napisao(la):

Kako bi rešio biciklističku stazu? Na tom mestu, staza je dvosmerna sa strane parkinga za Buvljak do postojećeg pešačkog prelaza ispod železničke stanice, a onda preko tog pešačkog prelaza prelazi na drugu stranu ulice i tom stranom nastavlja do raskrsnice sa Bul. M. Milankovića.

Što se mene tiče, ja bih tu nebulozu od staze ukinuo i umesto toga napravio vezu niz Jurija Gagarina ispod železničkog nadvožnjaka kod raskrsnice sa Vladimira Popovića i tu skrenuo stazu ka postojećoj u Milutina Milankovića.

A kakvo bi bilo rešenje ako bi biciklistička staza ostala? Sada ima malo više prostora da biciklistička staza celom dužinom ostane sa strane gde je parking za Buvljak jer je sklonjena ograda oko ulaza u železničku stanicu, ali je još uvek tu tesan prostor, a sa druge strane je preprometno zbog buvljaka.
 
Strašna je debiloza što u opšte staza 2 puta prelazi istu ulicu na 100m razdaljine. Trebala bi celom dužinom da bude preko puta buvljaka. A može malo ograda da se izmesti pa da tu kod stanice bude iza stubova kako se pešaci i biciklisti ne bi sudarali. Mislim da je cena takvih radova dovoljno mala.
 
Gorstak89":1oal7olx je napisao(la):
Strašna je debiloza što u opšte staza 2 puta prelazi istu ulicu na 100m razdaljine. Trebala bi celom dužinom da bude preko puta buvljaka. A može malo ograda da se izmesti pa da tu kod stanice bude iza stubova kako se pešaci i biciklisti ne bi sudarali. Mislim da je cena takvih radova dovoljno mala.

Tačno tako. To kako su uradili tu stazu je loše rešenje(da ne iskoristim ružniju rec) ne vezano za UMP. A kad je rešenje loše kao što su oni napravili niko ga ne koristi. Ja uvek idem od Milutina Milankovica ka J. Gagarina pored stepenica za žel. stanicu. Malo se namučim, idem sporo, sviram, ali ipak idem tuda.


jlaki":1oal7olx je napisao(la):
A kakvo bi bilo rešenje ako bi biciklistička staza ostala? Sada ima malo više prostora da biciklistička staza celom dužinom ostane sa strane gde je parking za Buvljak jer je sklonjena ograda oko ulaza u železničku stanicu, ali je još uvek tu tesan prostor, a sa druge strane je preprometno zbog buvljaka.

Rešenje je veoma prosto. Staza ide iza stepenica.


sk9CECx.jpg
 
Trenutno je tako moguce ali je potrebna saglasnost zeljeznice ,stim sto bi to bilo privremeno dok nepocne sledjivanje zs nbg .
 
A planira se izgradnja tog prostora ispod? Ili misliš samo za vreme rekonstrukcije?

Inače, nešto drugi me zanima u vezi UMP:
Kolika je šansa da se izborimo za to da se urade još dve rampe u Bulevaru Crvene armije? U smeru ka mostu. I da može iz pravca Arene da se skrene ka mostu? Mislim da bi ta rampa dosta pomogla. Više nego ova ka buvljaku...
 
Sto se tice z stancie cuo sam neke price da bi stepenice trebale da se povuku ka unutra tj sa suprotne strane da se izgrade ,kad budem znao nesto konkretniej napisacu ,ali ovako zamisljena staza nebi dobila saglasnost zeljznice
 
Ma, zatvoriti buvljak, ukinuti sve pešačke u smeru ka Areni, izmestiti autobusku stanicu kao na Blagojevoj slici, napraviti još jedno stepenište za perone železničke stanice, preko puta postojećeg - tako da postoji po jedno sa obe strane ulice, a onome ko je ovo ovako projektovao se najlepše zahvaliti.

Da li bi bilo moguće napraviti po jedno zasebno stepenište za svaki peron na padini nasipa, tamo gde su sada odvodni kanali?
 
Naravno da bi bilo moguce urade se stepenice a ploce se na peronima otvore ima tu dosta sto bi moglo da se uradi
 
relja":yxutveex je napisao(la):
Da li bi bilo moguće napraviti po jedno zasebno stepenište za svaki peron na padini nasipa, tamo gde su sada odvodni kanali?
И мени је ово пало на памет раније.

Иначе ако се узме у обзир да је осим сређивања ж. станице, планирано на месту паркинга бувљака да сместе и главну аутобуску (планирано) а и да ће депо и почетна станица будућег метроа или "лаког шинског шта ти ја већ знам", бити између те аутобуске и железничке станице (планирано), онда је ваљда свима јасно да ће ту направити такав хаос и кркљанац какав ни уклањање свих семафора и пешачких прелаза неће решити.
ОК чињеница је да то неће бити баш скоро и да имају времена да нешто паметно смисле али у томе и јесте проблем јер ко зна шта ће још да смисле, кад и у оваквој ситуацији са малом фреквенцијом саобраћаја генеришу хаос, могу мислити шта ће бити кад крену по тим петљама да се заглављују аутобуси са аутобуске и остали.

Значи већ видим проблем затеченог стања.
 
Upravo zato i mislim da je autobuska pored prokopa bolja ideja. Da se dodaju te rampe, a da se oko ovih najnovijih napravi neko rešenje. I da se ŽS NBG sredi, možda i cela natkrije i da se stavi još pristupnih stepenica i liftova (koji su praktično i obavezni zbog ljudi sa invaliditetom. Ispod stanice može da se napravi parking, a sadašnji da se pusti u promet, a depo za metro je posebna priča, sada mogu samo da kažem KOJI METRO??? :)
 
Završene sve pristupnice Mosta na Adi - Uskoro i tender za deonicu od "Buvljaka" do Tošinog bunara
Četvrtak, 16. 01. 2014.|16:03 | Izvor: Novosti
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... nog-bunara

Pristupne saobraćajnice Mosta na Adi su završene, kako na čukaričkoj tako i na novobeogradskoj strani, pa vozači od skora mogu direktno, za svega nekoliko minuta da stignu od petlje "Radnička" do Ulice antifašističke borbe. Od severnog pristupa mostu preostalo je da se uradi još poslednja deonica u dužini od dva kilometra, od "Buvljaka" do Tošinog bunara. Tender za izvođača uskoro će biti raspisan, a očekuje se da radovi počnu do kraja godine.

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju kažu da novoizgrađenim pristupnim rampama u neposrednoj blizini OTC, vozila iz Antifašističke borbe saobraćaju već dve sedmice.

- Time je obezbeđena nova direktna veza Novog Beograda sa Mostom na Adi u oba smera - navode u Direkciji.

- U prethodnim danima javna rasveta na uzlaznoj i silaznoj rampi u dužini od 500 metara priključena je na elektromrežu i stvorili su se uslovi za njihovo puštanje u saobraćaj. Na severnim pristupnim saobraćajnicama završene su obe konstrukcije UMP i metroa u dužini od 1.000 metara, a u toku su završni radovi na stanici metroa kod železničke stanice Novi Beograd kao i radovi na uređenju i ozelenjavanju terena.

Iako je većina vozača koja koristi novu trasu zadovoljna, ipak, ima sugrađana koji su ocenili da ulazno-izlazne rampe na petlji "Jurija Gagarina" imaju više funkcionalnih problema koji ugrožavaju bezbednost učesnika i usporavaju saobraćaj.

Na uključenju i isklujučenju sa petlje stvara se zagušenje zbog semafora koji se nalazi 20 metara od izlazne rampe u Ulicu antifašističke borbe. Kolone u "špicu" protežu se i na samom vijaduktu, a dodatni problem stvaraju novi pešački prelazi na samim uključenjima, kao i veliki broj nepropisno parkiranih vozila koja blokiraju ulaznu rampu.

Novoizgrađena deonica severnih pristupa kod Otvorenog tržnog centra, popularnog "Buvljaka" duga je skoro kilometar i "stoji" na 170 stubova. Gornje konstrukcije se sastoje iz 48 pojedinačnih polja, a ukupno je bilo potrebno oko 25.000 kubika betona i blizu 3.000 tona armature da bi se izgradile.

U završnici su i radovi na saobraćajnici od Bulevara vojvode Mišića. Neimari finalne radove obavljaju kod parkinga Beogradskog sajma, gde je otvoren mali kružni tok.

Na pojedinim delovima petlje "Radnička" u toku su i završni radovi na izradi pešačkih i biciklističkih staza, kao i zemljani radovi na uređenju terena. Ozelenjavanje će biti završeno u skladu sa vremenskim prilikama.
 
Gorstak89":1ehwhwlg je napisao(la):
Upravo zato i mislim da je autobuska pored prokopa bolja ideja.
Небих да идем ван теме али и ја подржавам идеју са аутобуском код прокопа или аутокоманде међутим то је већ давно заборављена тема и врло болна која је само доказала ко и како прави урбанистичке планове :kum:
 
Ima posebna tema o tome :) Ali, ako već pričamo o tome, zašto ump nema svoje pristupne rampe za autobuse? ili tome služe ove i sledeće dve koje se grade? Onda znači da nas ponovo čeka rekonstrukcija ulica...

Nego, još jednom, one dve dodatne rampe? Ima li ikakve nade? I šta drugi misle o njima?
 
Vrh