Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

4977.jpg

ibpb.jpg

1l40.jpg

sa ssc gorcin
 
direktor":1w2ac4un je napisao(la):
Au kakva fotka!!!

bboris7":1w2ac4un je napisao(la):
Pa valjda je najvaznije povezati autoput i buduci nastavak mosta na adi , negde u pravcu kruznih tokova kod arene . Ja to ne vidim nigde u dosadasnjim radovima , a ni u projektima . Znaci sad , ako krenem od kruznog toka kod arene , mogu da se ukljucim tek u Jurija Gagarina , ali da sacekam dva jaka semafora.
Nije to cilj ovog projekta, ali jeste njegova velika mana. Ja sam rešio da ne lupam glavu time,već idem preko Gazele i Sajma :)
 
Naravno da ces ici preko sajma i gazele. Uporno pokusavam da objasnim da sve ovde mostovi medjusobno ne takmice i da logika upotrebe svakog pojedinacno itekako postoji.
 
@Игор

У онај петак поподне, таман после радног времена, на други дан Светог Николе кренух у тазбину на славу, са Бежанијске косе за Велику Плану. На аутопуту очекиван хаос (јер је то, свакако, један од најгорих могућих термина за полазак на пут, па још преко Саве, у години), те ја пођох мостом преко Аде, па кружним током и поред Сајма до Мостара. Прошао сам за 15 минута, без икаквих проблема.
Када се заврши траса "УМП"-а на Новом Београду паралелна са аутопутем, биће то, заиста, веома корисна алтернатива за цео НБ и Земун у време поподневног шпица, по принципу "преком прече, наоколо брже". Са тунелом до Аутокоманде, било би још боље, али је и овако - одлично. Од оног дана још ми је дражи пројекат Моста на Ади него до тада.
 
Da sada sam bas premerio stvarno jeste duze do petlje kod arene za nesto vise od 1km kada se ide preko gazele u odnosu na most preko ade
 
MilisaV":3t5wbb28 je napisao(la):
preko sajma i gazele je duže za oko kilometar.

Jeste, ali meni sa Retenzije vremenski dosta kraće nego da se igde uključujem na Jurija Gagarina pa preko semafora.
Uđem na AP kod Oml. Brigada i pređem Gezelu za 5 minuta.

Ovim neću da kažem da tako treba, već da je meni tako brže i lakše, jer projektanti nisu zamislili da neko sa severne strane NBG uđe na most kao čovek (makar dok se UMP ne spoji sa Oml. brigada ili Bulevarom umetnosti)
 
bboris7":1v2c4wsq je napisao(la):
Pa valjda je najvaznije povezati autoput i buduci nastavak mosta na adi , negde u pravcu kruznih tokova kod arene . Ja to ne vidim nigde u dosadasnjim radovima , a ni u projektima . Znaci sad , ako krenem od kruznog toka kod arene , mogu da se ukljucim tek u Jurija Gagarina , ali da sacekam dva jaka semafora.
...

Već smo pričali o tome...sada postoji alternativa, ali jedino što ne postoji je: obaveštavanje vozača o stanju saobraćaja na mostovima i na autoputu.

Mada, bez prave obilaznice smo i dalje hendikepirani.
 
@mekbejn
У шпицу ти ипак није брже да идеш преко Газеле; као што написах, чим се "УМП" споји са Омладинских бригада, биће ти брже и да до Мостара и Аутокоманде идеш - преко Аде.
 
Dobro kaže panto.

kad se UMP spoji sa omladinskih imaćeš denivelisanu trasu sve do careve ćuprije.


a semafor je podešen tako da kad već budeš išao trasom omladinskih brigada ka savi, zeleno te hvata i kod trećeg bulevara, a verujem da će da nameste da vata i za skretanje levo na most, pošto će tu valjda biti raskrsnica u nivou.
 
MilisaV":gdhi0u2o je napisao(la):
Dobro kaže panto.

kad se UMP spoji sa omladinskih imaćeš denivelisanu trasu sve do careve ćuprije.


a semafor je podešen tako da kad već budeš išao trasom omladinskih brigada ka savi, zeleno te hvata i kod trećeg bulevara, a verujem da će da nameste da vata i za skretanje levo na most, pošto će tu valjda biti raskrsnica u nivou.

Jel ovo znaci da ce od mosta sve do Omladinskih brigada biti denivelisano , tj. da nece biti semafori u Djordja Stanojevica i Dr Agostina Neta...
 
relja":2s7jloib je napisao(la):
bboris7":2s7jloib je napisao(la):
Pa valjda je najvaznije povezati autoput i buduci nastavak mosta na adi , negde u pravcu kruznih tokova kod arene . Ja to ne vidim nigde u dosadasnjim radovima , a ni u projektima . Znaci sad , ako krenem od kruznog toka kod arene , mogu da se ukljucim tek u Jurija Gagarina , ali da sacekam dva jaka semafora.
...

Već smo pričali o tome...sada postoji alternativa, ali jedino što ne postoji je: obaveštavanje vozača o stanju saobraćaja na mostovima i na autoputu.

Mada, bez prave obilaznice smo i dalje hendikepirani.

Ovo za obavestenje se slazem , ali ipak je najbolje obavestenje , da kada naidjem na guzvu kod kruznih tokova , skrenem na ump i preko Mosta na adi predjem na drugu stranu . Meni licno par kilometara duze , ne znaci mnogo u odnosu na cekanje od pola sata i duze ...

Sto se tice obilaznice i njene pomoci u resavanju guzve na Gazeli i u samom gradu , mislim da tu i nije neka pomoc . To bar pokazuju brojevi vozila , koji koriste obilaznicu i recimo Gazelu .
 
Čovek je lepo napisao PRAVA obilaznica. Ovo što se trenutno gradi je neka megalomanska obilaznica za ko zna koga. Za beograđane nije sigurno.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
MilisaV":38e9px06 je napisao(la):
Čovek je lepo napisao PRAVA obilaznica. Ovo što se trenutno gradi je neka megalomanska obilaznica za ko zna koga. Za beograđane nije sigurno.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2

Koliko sam shvatio Relja je aludirao na zavrsenu obilaznicu u punom profilu , a ne na neku novu manjeg precnika. Inace sto se mene tice , sigurno da je bolje da je zavrsen , ako nista SMT u punom profilu . Cak pre sadasnje obilaznice i pre UMP
 
:)
Obilaznica: mislio sam na "pravu", u punom profilu, za razliku od ovoga puta smrti (bez preterivanja). Brojeve vozila možemo da merimo i tumačimo ovako ili onako, ali je činjenica da je sadašnja obilaznica "u profilu autoputa" za izbegavanje. Bolje je militi kod Sava Centra nego poginuti od šlepera iz suprotnog smera.
Ona će da povuče trazitni saobraćaj sa autoputa kroz grad pa i sa Gazele. A verujem da će, vremenom kada, tj "ako", se spoji sa gradskim ulicama (npr Vinogradska) da će povući i deo gradskih vozila, pa i napuštanje/vraćanje u Beograd.
 
Danas sam se popeo iz Jurija Gagarina na most i uopšte mi se ne sviđa što nema posebne trake za uključenje na most, već se uleće u krajnju desnu traku. Preglednost je nikakva!

Ta rampa će biti najfrekventnija i morala bi da cela desna traka pripada samo njima.
Rampu kod Buvljaka će retko ko koristiti za smer ka Banovom Brdu, a svi iz Blokova će koristiti tu poslednju rampu za uključenje.
 
nista strasno, kao ukljucenje iz Savske na Gazelu u pravcu Novog Beograda :D

to se da regulisati, jedno 200 metara strelice za prestrojavanje iz krajnje desne u srednju traku i pre samog ukljucenje New Jersey barijere and Voilà! :p
 
Da, isto kao iz Savske.

Jeste da vozim tek 3 meseca, ali baš ne volim takva uključenja gde moraš da skoro staneš na prilazu "ulice" gde se ide 100km/h.
 
Malo sam izgubio korak prateci desavanja ovde, ali kakav je vas komentar, ako ga nije bilo do sada, na prepravljenu raskrsnicu na dedinju? Konkretnije mislim na skretanje za Drajzerovu?
 
Galeks":1dlyu83v je napisao(la):
Malo sam izgubio korak prateci desavanja ovde, ali kakav je vas komentar, ako ga nije bilo do sada, na prepravljenu raskrsnicu na dedinju? Konkretnije mislim na skretanje za Drajzerovu?

Moj utisak je: zbunjujuće.
Postoje dve trake za spuštanje u Drajzerovu. Kada se na skver uključuje iz pravca VMA (Neznanog junaka) nema uočljive signalizacije da sada postoje te dve trake, pa se vozači i dalje prestrojavaju u krajnju levu i prave kolonu. Da nisam član Beobuilda, ne bih ni ja znao, pa ni pokušao da skrenem u Drajzerovu iz srednje. Ko zna, proći će brže.

Levo skretanje posle semafora je istovremeno i suženje za prestrojavanje iz dve trake u jednu (Drajzerova), pa još i na strmoj nizbrdici. Skretanje (levo), nizbrdo i prestrojavanje, a kada sam ja prolazio prvi i jedini put do sada, još se ubacio i neki pikap iz suprotnog smera.
 
A juče kod Buvljaka: kola parkirana uz samu uzlaznu rampu, sa obe strane, desna traka i dalje služi kao parking.
Trotoar ispod vijadukta i između ulazne i silazne rampe je konačno asfaltiran, nije više onako raskopan i razvaljen. Ne deluje da imaju nameru da tu postave novu autobusku stanicu.
 
Ja sam rampu jedva video kad sam išao od Bulevara Milutina Milankovića ka Jurija Gagarina od parkiranih automobila.

Videh zanimljiv komentar na Politici na tekst o novim rampama

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/ ... na.sr.html

Zoran Stojkovic | 06/01/2014 08:15

Imam jedno pitanje za Direkciju gradskog gradjevinskog zemljista.

Koliko dugo moraju cekati vlasnici eksproprisanih (ali ne isplacenih) parcela za petlju Jurija Gagarina.

Sava tece, saobracaj se odvija, a vlasnici cekaju da im inflacija pojede ono sto im je ODUZETO. Dokle tako?

Mozda bi trebali postaviti rampu, pa naplacivati prelaz preko SVOJE teritotije (parcele).
 
Vrh