Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Gorstak89":1i82fmz6 je napisao(la):
Ima posebna tema o tome :) Ali, ako već pričamo o tome, zašto ump nema svoje pristupne rampe za autobuse?

Хе хе па да би неки градски функционер из секретаријата за саобраћај за пар година, могао да каже како је хаос у том делу града и око нове аутобуске станице настао због затеченог стања јер пре смо пар година нису могли да предвиде да аутобуси морају негде да се укључе на УМП :D
 
Ja bih glavnu autobusku stanicu napravio na onoj famoznoj "betonskoj ploči",iznad železničke stanice "prokop".To bi bilo najbolje i zbog presedanja sa vozova na autobuse,i obratno.Mada bi to bilo savršeno rešenje,to se neće desiti,jer ko je video nešto savršeno u Srbiji.
 
Кад смо код БАС-а, сви смо очигледно свесни да централна аутобуска станица је сама по себи деградирајућа за урбану средину и желимода је сместимо на иначе веч деградиране локације.

За БАС на Прокопу постоји само делимичан проблем са свим поласцима према југозападу Србије и према Ибарској магистрали. Аутопут од Аутокоманде до Мостара и Булевар Војводе Мишића су преоптерећени. Са станицом код НБГ станице сви праци су подједнако оптерећени и лако се аутобуси каче за правце север/исток/југоисток/запад преко петље код Арене па на аутопут а за правац према југозападу на Мост на Ади и даље Радничком.

Такође, плоча Прокопа је далеко хуманија средина него простор око Ж.С. НБГ где бих ја БАС углавио испод, како Делија каже "забетонираног неба" тј испод плоче ЖС. и УМП-а. За било шта друго, ти простори су бескорисни.
 
Napravljena je pešačko-biciklistika staza ispod rampe koja se uliva u Jurija Garina i ispod vijadukta (to je deo između Buvljaka i Vladimira Popovića).
Ali zato, trotar duž ograde Buvljaka u Jurija Gagarina nije asfaltiran (nikada nije bio asfaltiran).

Da li je u planu da se i to sredi?
 
Danas je bio lep dan za šetnju do Ade!

Mislim da je problem sa parkiranim automobilima ispred buvljaka lako rešiv, samo treba postaviti jednog plavog anđela da čuva to mesto i postaviti zabranjeno zaustavljanje i parkiranje znakove. I skloniti kontejner sa ulice.

4p6m.jpg


A smeta i GSP-u.
fm7f.jpg


I narušava "zelenilo"
s2zx.jpg


Stanje posle puštanja nove biciklističko-pešačke staze:
afun.jpg


O tome ću neki sliku niže malo više.

E sad, interesuje me kako je urađena zaštita od groma?
Ograda je očigledno uzemljena:
16yi.jpg


ali zato ne vidim spolja da je bandera (koja po mom skromnom mišljenju ima daleko veći značaj) ima uzemljenje?
1trq.jpg


I čemu služi ova nedovršena cev? :)
09ev.jpg


Postavljeno je ogledalo kod ukrštanja vozila sa kružnog toka i sa mosta u pravcu ka Adi. Što me raduje.
46ir.jpg


Za ovaj post da dodam još problem sa stazama, ostatak ću u sledećem.
U nekim delovima se javljaju barice, ovo je loše za one bicikliste sa boljim biciklama jer nemaju blatobrane. Takođe za njih malo stvaraju problem prelazi koji imaju oštrije ivice. Postoje i pukotine na stazama koje prete da postanu rupe ako slučajno BG opet dobije zimu. I na jednom mestu je izgleda slegla staza za cm ili 2...slike:

fblo.jpg


oz46.jpg


pd7w.jpg


26oa.jpg
 
Malo kasnije ću okačiti i taj deo, nije toliko prljavo, a zemlja pretpostavljam da će je prekriti travom. A ispod zemlje je pesak što mi se baš i ne sviđa.. neki jači doliv vode bi mogao da napravi problem. (opet moje skromno mišljenje)
 
Nastavak:

ui9y.jpg


xxav.jpg


yicx.jpg


1epl.jpg


wh7i.jpg


f2fp.jpg


9wql.jpg


bojy.jpg


i1kl.jpg



Ova rampa sa žutom ogradom nije talasasta nego je rađena kao da ima stepenice. Apsolutno mi nije jasno zašto. Vidi se da fali još da se naspe zemlja. Ali radovi su u toku i asfaltira se još jedan put ispod petlje.
Mišljenja sam da je trebalo spojiti stanicu sa pešačko-biciklističkom stazom kad su već toliko blizu.
resto slika sa druge strane kada pređemo na sledeću stranicu? i ovako je teška ova...
 
ALO bre sto sub toliko aljkavi gdje su tu ivicnjaci sva ta zemlja ce poslije prve kise na stazu ,na kojioj gluposti se stedi ,sve izgleda nekako traljavo krivudavo a kosta boga oca
xxav.jpg

a ovdje ograda nije potrebna :?: :bash: :bash: toliko traljavo da nemogu da komentarisem vise :bash: :bash: :bash:
 
Gorstak89":cej1ipis je napisao(la):
Danas je bio lep dan za šetnju do Ade!

E sad, interesuje me kako je urađena zaštita od groma?
Ograda je očigledno uzemljena:

ali zato ne vidim spolja da je bandera (koja po mom skromnom mišljenju ima daleko veći značaj) ima uzemljenje?
Kroz banderu električnog osvetljenja bi trebalo da prolazi trožilni kabl dovoljnog preseka da se njegova žica za uzemljenje iskoristi za uzemljenje celog stuba od udara groma. Kako je stub od metala, dakle provodnik, spoj sa masom se može izvesti i s unutrašnje strane budući da su električne instalacije u njemu već uzemljene.
 
Radovi u Paštrovićevoj
18.januar izvor Studio B
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id= ... ja=Beograd

Deo Paštrovićeve, od Mirosavljeve ulice do „malog kružnog toka" kod Hipodroma do 22. januara u 22 sata zatvoren je za saobraćaj zbog uklapanja te ulice u novu saobraćajnicu.

Saobraćaj na „malom kružnom toku" kod Hipodroma funkcioniše redovno za sve smerove, osim za pristup iz Paštrovićeve ulice, kažu iz Sekretarijata za saobraćaj.

Vozila koja dolaze Paštrovićevom ulicom iz smera Radničke na raskrsnici Paštrovićeve i Mirosavljeve preusmeravaju se na alternativnu trasu: Mirosavljeva- Zrmanjska-Požeška.
 
@Gorstak89 - bravo za slike, a i za informaciju da je ta staza preko Topčiderke konačno završena.

Kuda tačno vodi ta staza koja ide ispod petlje?
 
Nisam uspeo da zaključim sve, ali ide još slika i objašnjenja danas. Koristi se i stari prolaz ispod pruge. Posle skretanja za veliki kružni tok ima još jedno isključenje, valjda za NIS, pa verujem da ovo isključenje povezuje kej sa ostatkom te mreže.
 
direktor":3eq4uamb je napisao(la):
ALO bre sto sub toliko aljkavi gdje su tu ivicnjaci sva ta zemlja ce poslije prve kise na stazu ,na kojioj gluposti se stedi ,sve izgleda nekako traljavo krivudavo a kosta boga oca
xxav.jpg

a ovdje ograda nije potrebna :?: :bash: :bash: toliko traljavo da nemogu da komentarisem vise :bash: :bash: :bash:
Аутомобилски концепт у пуној снази. Пешаци и бициклисти нижа раса.То што ће их лети ту бити по 100-150.000 нема везе.
 
Kakva niza raza o cemu ti pricas. Prelaz je sasvim dovoljne sirine i za bicikliste i za pesake. Eventualno ogradu postaviti na tom zemljanom nasipu i urediti priobalni deo
 
Slazem se. Posao ocigledno nije zavrsen. A ta prica o ugrozenosti vec pomalo zamara. Nista ugrozeniji nisu biciklisti od bilo koje druge grupacije u ovom gradu.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Видећемо на лето као ће то изгледати.Ја бих рекао да су радови завршени.У српском градитељству насипање земље око блатњавих стаза без ивичњака је врхунац уређења простора и знак да су радови завршени.
 
@Gorstak89
bravo za slike, bio bi odlican građevinski inspektor. :D
 
Sa sve pravničkom diplomom koju uskoro očekujem? Pa hvala ti :)
Nego, spomenuste bic stazu u Jurija Gargarina pa evo:

jf8t.jpg


Šta će biti ovde a da nije moglo sa druge strane da se stavi???

a6fb.jpg


Jasno da ni ovo nije završeno:

brr0.jpg


b4cc.jpg


2vyf.jpg
 
Ja sam ovo slikao kada je otvoreno, u oktobru, ako se dobro sećam.

Jasno se vidi da su u međuvremenu ovuda prolazili automobili, i to upravo zato što im nije onemogućeno da sa parkinga (prva fotografija) mogu da se popnu na stazu i prečicom izađu u Jurija Gagarina.
 
Izvinjavam se onda na ponovljenom delu, inače, prolazili su bageri i razna vozila. Juče je jedan izvodio neke radove tu. Dosta zemlje sa nasipa je obrušeno na slivnike kišne kanalizacije. Sve u svemu, moraće to da se doradi, i da se poseje trava ili šta već pod hitno. Ne bi bilo loše i da se utaba taj nasip.
 
Vrh