Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

drum1":2avnd9i0 je napisao(la):
relja":2avnd9i0 je napisao(la):
MilisaV":2avnd9i0 je napisao(la):
Otvorene rampe u afb. Većina automobika aa mosta produźava do afb

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2


Kakva je situacija u AFB, ispred Buvljaka?


био сам данас код АФБ око 14, колапс. од гужве на умп до скретања у трећи булевар сам био ~15 мин.... тих 200 метара...

Међутим доста људи је скретало у трећи ка бежанији...што говори да је правац УМПа добар.

велика је штета, поновићу се стоти пут што искључења и укључења у ЈГ нису барем 2+2.

Ako je po stoti put , onda sam ja napravio tezak previd , jer prvi put ovo citam i potpuno se slazem . Ukljucenje iz JG i iskljucenje u JG su morala biti sa dve trake . Cak je ukljucenje na most , moglo imati i prosirenje . Nesto slicno kao na Pancevcu , ali mnogo duze .

mislim da blokovi koji imaju oko 100 000 stanovnika (zajedno sa surcinom i bezanijom oko 200 000 ), zasluzuju takvo ukljucenje , a iz razloga jer ce sledeci most biti , za nase pojmove vremena , nikada .
 
Treba premjestiti semafor i pjesacki prelaz na donji kraj tramvajskog stajalista ,ujedno se povezuju sva stajalista prevoza ,a semafor nije direkt ispred rampe. Igore u novoj rezoluciji 15 tak slika ostalo u staroj nesto mnogo sporo ide na veliku kol.
dsc05393.jpg

dsc05392.jpg

dsc05391.jpg

dsc05405.jpg

dsc05404.jpg

dsc05403.jpg

dsc05401.jpg

dsc05400.jpg

dsc05446.jpg

dsc05445.jpg

dsc05399.jpg

dsc05397.jpg

dsc05395.jpg

od rampe do rampe taksi stajaliste
dsc05394.jpg

dsc05444.jpg

dsc05443.jpg

dsc05441.jpg

dsc05440.jpg

dsc05439.jpg

dsc05431.jpg

dsc05430.jpg

dsc05429.jpg

dsc05428.jpg

dsc05427.jpg

pauk parkiran neradi posao
dsc05426.jpg

dsc05425.jpg

dsc05424.jpg

dsc05423.jpg

dsc05422.jpg

dsc05421.jpg

dsc05420.jpg

dsc05419.jpg

dsc05418.jpg

dsc05417.jpg

dsc05416.jpg

dsc05415.jpg

dsc05414.jpg

dsc05413.jpg

dsc05412.jpg

dsc05411.jpg

dsc05410.jpg

dsc05409.jpg

dsc05408.jpg

dsc05406.jpg

to je sve narode u ovoj godini vidimo se sledece godine :) :vops: :pob: :gobb:
 
Koliko ja vidim,po potrebi se može od ove jedne trake na isključenju,napraviti dve trake.Ako zafali širine,mogu se maknuti ovi glupi "džersi"betoni,koje naši ljudi,koliko sam primetio,trpaju i gde treba i gde ne treba.To će biti primenjivo i na ostale rampe.
 
Leković Đorđije":27rcosar je napisao(la):
Koliko ja vidim,po potrebi se može od ove jedne trake na isključenju,napraviti dve trake.Ako zafali širine,mogu se maknuti ovi glupi "džersi"betoni,koje naši ljudi,koliko sam primetio,trpaju i gde treba i gde ne treba.To će biti primenjivo i na ostale rampe.


Na isključenju?

Mislim da bi em bilo "knap" (češali bi se retrovizorima, da li bi uopšte bilo mesta za plastične stubiće između traka kao sada u Vojvođanskoj?), em je uključenje u ulicu Antifašištičke borbe maltene pod 90 stepeni - u krajnju desnu traku.

Inače, u ovom trenutku je nezahvalno komentarsati kako je ovo ispalo - na uključenju u ulicu AF borbe vlada blagi haos: parkirani automobili, radovi na trotoaru, pešaci, vozači "ispituju" novu saobraćajnicu pa voze polako i zveraju na sve strane...
Bvljak ne radi ponedeljkom, možda iskoriste današnji dan da nekako zatvore tu krajnju desnu traku za parkiranje(optimista).
 
Gledam direktorove slike šinskog vijadukta i jedna stvar mi nije najjasnija. Na čukaričkoj strani je na šinskom vijaduktu čitavom dužinom izvedena armatura i izlivene su stope za koje je bilo objašnjenje da će služiti da se smanje vibracije i buka:

98tk.jpg


5ni0.jpg



I pored toga što deluje da radovi na šinskom vijaduktu na novobeogradskoj strane nisu završeni (nema tehničkih staza), ovih stopa nema (nije izvedena armatura za njih):

dsc05431.jpg


dsc05425.jpg


Ima li neko objašnjenje?
 
A kao prevrtimo film unazad, da li su ove "stope" na čukaričkoj strani bile naknadno postavljene, a ne tokom izgradnje vijadukta?
Ja mislim da su kasnije postavljene.
 
Kasnije su postavljene, ali je tokom izlivanja ploče izvedena armatura:

2s8j.jpg
 
Sigurno ima neki razlog, svašta mi pada na pamet, uzdržaću se da lupim.
 
Да мало и ја тупим пред Нову годину: на вијадукту иза бувљака нема потребе за 3+3 траке; довољно је било 2+2, чиме би петља Јурија Гагарина имала независно укључење на мост. То би побољшало безбедност, а уштедели бисмо и паре.
 
Пантограф":195ml4jc je napisao(la):
Да мало и ја тупим пред Нову годину: на вијадукту иза бувљака нема потребе за 3+3 траке; довољно је било 2+2, чиме би петља Јурија Гагарина имала независно укључење на мост. То би побољшало безбедност, а уштедели бисмо и паре.
Богохуљење!!! Иш сотоно! :roll:
 
Deluje da je konačno pušteno osvetljenje na nadvožnjaku iznad železničke pruge na petlji "Radnička".
 
Za radnike, slicno stepeniste imas i na izlaznoj rampi sa mosta u radnicku
 
Što se tiče broja traka,po meni je bolje da ih bude što više.Znajući koliko se često nešto gradi u Beogradu,te trake su za narednih 30 do 40 godina.Zatim kad se završi most Zemun-Borča,ovaj pravac će se dodatno opteretiti.Još bih dodao,da planiram da tuda idem leti na adu iz Borče preko mosta Zemun-Borča,pa preko mosta na adi.Ovuda će mi biti najbliža veza sa ibarskom magistralom,iz pravca Borče,i to ne samo meni nego i polovini vojvodine.Naravno kada se izgradi autoput Beograd-južni jadran,koristiću novi most kod ostružnice koji tek treba da se izgradi.Do tada će ovaj pravac biti glavni.
 
Zamišljeni "IV bulevar", na čijoj trasi se gradu "UMP" na zemlji i na stubovima bi svakako imao dva puta po tri trake.
Svi novobeogradski bulevari imaju po tri trake, a gužve se najčešće stvaraju tamo gde postoje dve: Milentija Popovića (sužena na dve trake zbog tramvajske pruge), Zemunska prema Tošinom bunaru (tamo je 2x2 zbog parking mesta pod 90), Mihajla pupina zbog Brankove... takođe, kada god dođe saobraćajnog udesa stvaraju se kolone zbog začepljenja.
U sistemu ulica sa po tri trake, novi bulevar bi morao da ima takođe tri, inače se ništa ne postiže.
 
У систему булевара 3+3 на Новом Београду нови булевар ти ни не треба. Продужити тамо где има потребе,повезати тамо где је то могуће и то је то што се тиче булевара.

А иначе,теза по којој се булеваром 2+2 ништа не постиже само зато што имаш доста булевара 3+3 једноставно нема смисла. Да су се том "логиком" урбанисти по свету водили не бисмо имали модерне градове већ аутомобилске полигоне.
 
Blagoje je pomenuo a sugradjani koji idu preko sajma ka gradu ili ka adi su vec videli da je pusteno osvetljenje duz novih vijadukta i prilaznim saobracajnicama.

Moram priznati da sada ceo prostor izgleda impresivno i veoma komotno i sigurno za voznju.

Evo i par fotki sa kamere na pilonu

clip.jpg


clip2.jpg


clip3.jpg
 
Provezao sam se juče novim parčetom, i moram da priznam da mi baš nije jasan smisao ulaska na most iz Antifašističke borbe.

Iz kog tačno pravca je lakše i brže popeti se na most kod buvljaka umesto iz Jurija Gagarina?
 
Ta rampa treba da sluzi vozacima iz pravca sava centra koji sada imaju mogucnost nazvacemo to polukruznog ka mostu dok sada to treba ukinuti i ostaviti novoizgradjenu opciju kao jedinu i bezbedniju
 
Pa valjda je najvaznije povezati autoput i buduci nastavak mosta na adi , negde u pravcu kruznih tokova kod arene . Ja to ne vidim nigde u dosadasnjim radovima , a ni u projektima . Znaci sad , ako krenem od kruznog toka kod arene , mogu da se ukljucim tek u Jurija Gagarina , ali da sacekam dva jaka semafora.

Izgleda da je ovo najcitanija tema , pa da iskoristim priliku i svima cestitam novu godinu . Ziveli !
 
ok, ako se ukida ono polukružno onda nekako i ima logike, ali ako ostane, biće potrebno 3 minuta više nego polukružnim..
 
Колико слика, конструкција, друмова, петљи, вијадукта, кружних токова, трака, степеништа, чуда...
А реке нема, ни не наслућује се. Као да за ову причу није ни битна, као да је нема, конструктори су је надјачали, надвисили, прекрили...
Жив доказ разметања и претеривања, мегаломаније, крађе кроз фактуре...
Мала река - велики пројекат!
 
Vrh