Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Може и кроз Омладинских бригада, или Трећи булевар - Народних хероја (рећи ће неко да није довољно широка - погрешиће)...

Реља, поставиће тамо и други колосек, ваљда ће сузити коловоз, јер је и сужен довољно широк.
 
mekbejn":1d8i5ej9 je napisao(la):
može i da skrene levo u Milutina Milankovića (razdelno ostrvo), pa odatle u Bulevar umetnosti


Onda bi mogli i da jednu liniju produze do kraja Milutina Milankovica, do Tosinog bunara, pa lepo okretnica u onom gustisu kod nove stamparije, pa bi moglo da se veze sa postojecim stajalistem bg i beovoza... :kk:
 
@Pantograf
Pa ne znam baš koliko bi suženje bilo svrsishodno. Železnički nasip će se probiti i povezaće se Crvene armije i Bulevar umetnosti, a u samoj ulici Crvene armije imamo i levo skretanje u Delta Siti i Belvil iz pravca Bulevara umetnosti (zauzeta jedna traka).
Tri trake bi po meni trebalo da postoje i dalje.
 
@arsa.arsa
...и даље средином Тошиног бунара/Војвођанске за Бежанију. Па се споји у Др Ивана Рибара са постојећом пругом, и добијемо кружну линију, новобеоградску "двојку" (нпр. "четворку").

Али би за почетак била важнија ова веза са Мостом на Ади.

Ово су, ипак, све пусти снови; следи нам нови период аутобусизације/аутомобилизације, у част њиховим величанствима аутобусу-хармоници и голфу двојчици.
 
Пантограф":2xsihsek je napisao(la):
@arsa.arsa
...и даље средином Тошиног бунара/Војвођанске за Бежанију. Па се споји у Др Ивана Рибара са постојећом пругом, и добијемо кружну линију, новобеоградску "двојку" (нпр. "четворку").

Au, koja bi to ludnica bila... :gobb: :gobb:
 
Реља, Кнеза Милоша је 2+3, Булевар краља Александра 2+2, зашто би на НБ све морало да буде 3+3? :wink:
 
Uh, joj, pa čemu takvo razmišljanje?
Planeri NBG-a su lepo i pametno ucrtali široke ulice (čak su predvideli i široka razdelna ostrva u pojedinim bulevarima), a zbog alavih investitora i nesposobnih urbanista sada te ulice treba da se sužavaju?
Neki članovi foruma vole da argumentuju svoje stavove deificijama i postulatima, ja to ne bih. Ovaj primer krckanja nasleđa, nazovimo ga "infrastrukturno" nasleđe je porazno - zbog niza loših odluka na kraju mora da se "krčmi" širina ulice, broj traka, raskrsnice, pravci, samo zato što neko nije na vreme uradio svoj deo posla pa niej naložio da zgrada, temelji, prilazi i sl ne budu pišljivih 5 metara uvučeni tamo gde prostora ima dovoljno. Ovo je slično plaćanju penala za satelit, za Miladina, za štetne ugovore...
A i primeri baš i nisu za poređene. Bulevar (rekonstruisani) je uglavljen jer jednostavno nema prostora (a i jefitinije im je da za Parking servis naprave mesta napoplju u zoni nego garaže), Kneza Miloša je iste širine još od Obrenovića, kolovoz je proširen izbacivanjem tramvaja (mada, tu ima mesta i za šestu traku, na račun parking mesta na trotoaru). NBG je projektovan od nule, kako valja i kako bi se izbegli saobraćajni problemi starog Beograda. Došla je nova generacija upravljača koja nije sposobna da stvori novu vrednost, kao što je bio Novi Beograd, već glupo, kratkovido i na sitno krčmi ono što je namemerno ostavljeno i bilo predviđeno za neke pametnije svrhe, a ne za brzu prodaju.
Sorry za off, ali me užasno nervira devastacija Novog Beograda od strane vlasti strane sitnih duša i špekulanata.
 
2012":12oanjd3 je napisao(la):
Okretnica će biti u Topčiderkom parku...a moći će da se presedne na novu linju gradske železnice..

Neće biti okretnica.

neće ni moći da se presedne na gradsku železnicu zato što se pruga ukida. to je vučić rekao kad je promovisao SA.

relja":12oanjd3 je napisao(la):
Jedino kuda bi to moglo da se sprovede je Bulevar umetnosti, na način kako je 80-tih urađeno u Milentija Popovića: da po jedna od tri kolovozne trake u oba smera budu preuređene u tramvajske baštice, i okretnica u parku kod Dunava.

Ono što mene sve vreme zanima je to spajanje sa postojećom prugom u Jurija Gagarina.
Ulica koja se sada zove "Crvene armije" ima samo jedan kolosek (za Depo) i proširenje može da se postigne jedino uklanjanjem zelenog pojasa kod ruske škole i parking mesta kod "Simensa".
Nova ulica Marka Hristića, jako mudro, nije napravljena dovoljno široko i za dupli tramvajski kolosek po sredini.


mislim da je otkidanje jedne trake po smeru sasvim prihvatljivo rešenje za sve ove ulice sa ovim obimom saobraćaja. pogotovu marka hristića. to parče nikada ne može dobiti veći značaj da joj je potrebno tri trake.
 
Tramvaj ide u milutina milankovica na razdjelno ostrvo pa jedan kolosjek se dodaje uz vec postojeci do delta sitija i to je sve sto ce mo vidjeti sa nbg strane na zalost za vise se nema para
 
Реља, па нисам ја да се сужава Булевар Михајла Пупина, или Јурија Гагарина, али овде нема нити ће бити саобраћаја за 3+3 траке. Преживећемо са 2+2, и то опуштено и квалитетно.
 
Preživećemo svakako, samo nije poenta u preživljavanju, čak ni u tome da smo navikli da "preživljavamo" svašta.

Znam kao to izgleda kada treba da se skrene u tu ulicu iz Jurija Gagarina. A i sinoć sam sa posla skoknuo do DC-a oko 6 uveče.
Na semaforu u Crvene armije, tamo gde se skreće leva za Delta Siti, ima tri trake, dve za pravo i leva za DC. U tom trenutku je bilo više od 15 vozila na semaforu, što za pravo prema Jurija Gagarina, što za levo u DC i Belvil. Samo zamišljam kako će to da izleda sa dve, umesto sa tri trake. I da se ne hvatamo samo za ovo, moguće je navesti još primera na tom potezu, ali pošto smo još na nivou teorije šta-će-da-bude, ne vidim svrhu.
 
napravićemo na tom mestu kružni tok, i tramvaj kroz njega, i neće biti gužve.
 
Relja nemoj da se sikiras uvjek ce da izaberu nalosije rijesenje pa ako se zeznu i izaberu manje lose ima da slavimo
 
20131128152137.jpg

20131128152202.jpg
 
Molimo clanove foruma da na isti dolaze trezni i pri cistoj svjesti i zdravoj pameti :lool: :lool:
 
Vrh