Uh, joj, pa čemu takvo razmišljanje?
Planeri NBG-a su lepo i pametno ucrtali široke ulice (čak su predvideli i široka razdelna ostrva u pojedinim bulevarima), a zbog alavih investitora i nesposobnih urbanista sada te ulice treba da se sužavaju?
Neki članovi foruma vole da argumentuju svoje stavove deificijama i postulatima, ja to ne bih. Ovaj primer krckanja nasleđa, nazovimo ga "infrastrukturno" nasleđe je porazno - zbog niza loših odluka na kraju mora da se "krčmi" širina ulice, broj traka, raskrsnice, pravci, samo zato što neko nije na vreme uradio svoj deo posla pa niej naložio da zgrada, temelji, prilazi i sl ne budu pišljivih 5 metara uvučeni tamo gde prostora ima dovoljno. Ovo je slično plaćanju penala za satelit, za Miladina, za štetne ugovore...
A i primeri baš i nisu za poređene. Bulevar (rekonstruisani) je uglavljen jer jednostavno nema prostora (a i jefitinije im je da za Parking servis naprave mesta napoplju u zoni nego garaže), Kneza Miloša je iste širine još od Obrenovića, kolovoz je proširen izbacivanjem tramvaja (mada, tu ima mesta i za šestu traku, na račun parking mesta na trotoaru). NBG je projektovan od nule, kako valja i kako bi se izbegli saobraćajni problemi starog Beograda. Došla je nova generacija upravljača koja nije sposobna da stvori novu vrednost, kao što je bio Novi Beograd, već glupo, kratkovido i na sitno krčmi ono što je namemerno ostavljeno i bilo predviđeno za neke pametnije svrhe, a ne za brzu prodaju.
Sorry za off, ali me užasno nervira devastacija Novog Beograda od strane vlasti strane sitnih duša i špekulanata.