Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Slažem se sa Delijom,da kičmu javnog prevoza nosi 1.200 autobusa umesto metroa u 2.milonskoj evropskoj metropoli je najgori JGP ikad viđen u Evropi,jednostavno nemate takvu prestolnicu u Evropi..I nikavi novi autobusi makar imali stujardese i Costa Coffe restorane u njima ,neće skratiti vreme putovanja,gužve i zagađenje gubitak novca u Beogradu. :kafa: doduše neki će reći da su stujardese kontrolorke Bus plusa,a možda im uvale i kafu da služe za procenat.. :roll:
 
Ulice ne koristi samo 20% stanovnika koji voze automobil što se stalno naglašava. Ulice koristi i 60% stanovnika koji idu JGP-om jer taj JGP koristi te ulice. Ulaganjem u drumsku infrastrukturu ulaže se i u JGP, tj. ubrzava se isti.

Što naravno ne osporava nužnu potrebu za metroom, niti ga osporava.

1470256_537636046322229_2065162904_n.jpg


Photo by Dušan Stojančević
 
Niti može da osporava..a i neko reče pre ,"zar se i tome raspravlja...?"
 
Kako stvari sada stoje, a što nismo mogli da vidimo na vizuelizacijama, izgleda da neće biti zatrpan podvožnjak kod petlje "Radnička". Naime, na osnovu trenutnih radova na mini kružnom toku može se uočiti i krak koji ide prema podvožnjaku. Ako se malo analizira, ovo rešenje deluje logično. To je jedini način da se vozilima priđe prostoru oko velikog kružnog toka i obali Save kod Stenke.

d4er.jpg


n7mr.jpg
 
Stim sto bi ja zabranio privatnim vozilima da se baskare po keju kod stenke samo za ihitne sluzbe ikomunalna vozila
 
Delija":2s8lpi8q je napisao(la):
Поред економске и морална страна приче је кристално јасна. Хуманије је да се 20% суграђана креће нешто спорије у најлуксузнијем виду транспорта па да опет добије ефикасну алтернативу него да 60% грађана трпи и буде третирана као ст*** у најгорем ЈГП-у у Европи који је у рангу Тиране или Скопља.

moj auto, star 20 godina, ne da nije luksuzan nego nemas pojma.. sem cinjenice da ide tamo gde ja zelim i kad ja to zelim sve druge pogodnosti su na strani GSP(klima, ozvucenje, placeni sofer, parking...).. ah..da.. i jeftinije mi je da put do posla platim oko 200din dnevno (autom), nego 248din koliko kosta GSP (posto ga ja placam kad ga koristim, ya razliku od nekih sa ovog foruma koji se ubise od muke da zaje*******u Djilasa).. tako da druze tu pricu o eliti za volanom i napacenom studentu u javnom prevozu pricaj koleginicama sa faksa, mozda se sazale
 
Ma daj..elita se po Beogradu vozi u jahtama po Dunavi i Savi,a dzipovi ih cekaju na keju..u svakom slucaju je eliti je lakse da skloni 90%sirotinje pod zemlju u metro ,a njima ostaje most na Adi..prohoden saobracajnice i lep pogled.A kako se ocekuje cene nafte budu astronomske samo ce ova prava elita Arapa i zaposleni u Etihadu da se vozi autom.. :kafa:
 
Разграђевинар,просечна старост аутомобила на нивоу Србије је по најновијој статистици око 10 година а у Београду вероватно и за коју годину мање тако да твој пример није меродаван.

Напаћене студенте у гсп-у нико није помињао, тако да мани ме твојих фантазија или подметачина.
 
I ne samo studenti,svi smo prolazi kroz "golgotu" u zadnjim decenijama u javom prevozu..
 
Ja placam mesecnu kartu 3200, sto je na prosecnih 22 radna dana oko 150 dinara dnevno. Pritom dobijam opciju da se vozim i ostalim danima kada ne radim i neograniceno puta (sto busom, sto vozom). Ima tu presedanja posto Banjica nije sjajno sa Bezanijom povezana ali uz kombinovanje se izdrzi.
Kolima imam 13.2 km ako idem preko Gazele, 12.3 ako idem preko Ade u jednom smeru. Evrodizel koji trosi prosecno u gradu oko 7, 7.5 litara sto je ok potrosnja. Nek uzmemo da prosecno predjem 25km za radni dan (22 radna dana po 25km) donose oko ukupno predjenih 550km. Ako kazemo da trosim 7 litara to mu je oko 38.5 litara evrodizela. To znaci da ja mesecno potrosim na gorivo 5800 dinara.
Ja ustedim na parama, ne i na vremenu, ali mislim da je to neka druga prica.
Sto se tice studenata. Njihova karta je 1100 dinara, a samim tim i usteda veca. Naravno tu podrazumevam da pored ovoga ne idem nigde vise, sto busom za iste pare mogu.
 
E sada, ako do posla i nazad treba da pređeš, ako ne manje, onda isto kilometara i usput povezeš na posao i ženu, računica postaje zanimljiva (pod uslovom da se osim vožnje kolima pod luksuzom ne podrazumeva da rade dva člana domaćinstva :) )
 
Галекс,додај у рачуницу висину личне инвестиције тј цену аутомобила,регистрацију,трошкове одржавања (опционо и паркинга) и то подели са годинама експлоатације.
 
Delija":1jku4tl8 je napisao(la):
Галекс,додај у рачуницу висину личне инвестиције тј цену аутомобила,регистрацију,трошкове одржавања (опционо и паркинга) и то подели са годинама експлоатације.

ako cemo tako onda treba da doda i troskove velkih neplaniranih popravki (koje ne spada u reodvno odrzavanje) i amortizaciju za novi auto, dakle cena sledećeg auta podeljena sa godinama eksploatacije trenutnog... :D
 
Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda raspisala je tender za izradu projekta tramvajske pruge preko mosta na Adi. U konkursnoj dokumentaciji se nalazi i prikaz kako bi sve to trebalo da izgleda:

pruga-most.png


Ovo je printscreen, mapu detaljnije možete pogledati u PDF-u na sajtu Direkcije.

Možete i da bacite pogled na kompletnu konkursnu dokumentaciju.

Drago mi je da je konačno rešena dilema - i da, makar po navedenom u dokumentaciji, znamo da će tramvaji s Novog Beograda i Banovog Brda moći da idu i ka Rakovici.
 
Ja tek kad vidim krivinu ka rakovici vjerujem do tad uvijek mogu odustati kao nema para itd
 
Prvo što sam primetio je krak ka Rakovici. Odlično.

btw, meni je dva puta riknuo Firefox pokušavajući da otvori neki fajl nekog Svetozara :)
k5qd.jpg

"LRT idejno resenje februar 2013"???
 
Okretnica će biti u Topčiderkom parku...a moći će da se presedne na novu linju gradske železnice..
 
Могућност да трамвај са моста иде ка Раковици додатно увећава потребу за два-три километра трамвајске пруге на Новом Београду, у правцу Општине, којим би ишле три нове линије: за Баново брдо, за Кнежевац и за Блок 45.
 
Jedino kuda bi to moglo da se sprovede je Bulevar umetnosti, na način kako je 80-tih urađeno u Milentija Popovića: da po jedna od tri kolovozne trake u oba smera budu preuređene u tramvajske baštice, i okretnica u parku kod Dunava.

Ono što mene sve vreme zanima je to spajanje sa postojećom prugom u Jurija Gagarina.
Ulica koja se sada zove "Crvene armije" ima samo jedan kolosek (za Depo) i proširenje može da se postigne jedino uklanjanjem zelenog pojasa kod ruske škole i parking mesta kod "Simensa".
Nova ulica Marka Hristića, jako mudro, nije napravljena dovoljno široko i za dupli tramvajski kolosek po sredini.
 
može i da skrene levo u Milutina Milankovića (razdelno ostrvo), pa odatle u Bulevar umetnosti

edit:
a kad izađe do keja, može da se produži još nekoliko stotina metara do parkinga kod Hotela Jugoslavija, da tu bude okretnica.
 
Vrh