Појединци, много грешите. Београд се променио суштински у односу на 1976. годину. Колико почетком осамдесетих, на пример, 40% свих куповина у Београду обављано је у "кругу двојке". А сад? Сви главни биоскопи били су у центру. А ових дана? Само пре десетак година, на Новом Београду је било 40.000 радних места мање него данас, када је управо Нови Београд, а не историјски центар, пословно средиште града које генерише највише (нежељених) аутомобилских кретања , с тим и загушења и проблема у саобраћају.
Да не заборавимо круцијалну чињеницу - Београд је 1976. развијан као индустријски град, а данас као град услуга.
Још - фирме су до пре 20-ак година имале обавезу да плаћају запосленима месечне маркице за превоз, што је ове, макар и имали возачку дозволу, природно, мотивисало да оставе аутомобил код куће и тако не стварају непотребан издатак за превоз. Сада вози свако ко може, тј. кога (исправна) политика паркирања у старом делу града у томе не спречава.
Онда - променило се становништво; уместо генерација које су први пут виделе аутомобил са 14 година и - углавном - нису никада ни помислиле да га возе, а које су 1976. још биле и радно активне, дошле су неке нове, потпуно другачије. С тим у вези, промениле су се и матрице понашања, интересовања итд.
Значи, саобраћајни токови ни случајно нису исти као 1976, нити могу бити закључци у вези са њима. Уз то, мост који "удара" директно у Баново брдо не мења ама баш ништа у односу на овај, 500 метара удаљен, који нам једино намеће да код Хиподрома уместо на почетку Пожешке убацимо у другу брзину и окренемо волан удесно.