Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ronche":43jd6szg je napisao(la):
Nova linija poveziveće Banovo Brdo i Novi Beograd »

20. Novembar. 2013 | (17:16 -> 18:40), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Stanovnici Banovog brda primorani su da do Novog Beograda putuju, kako kažu, sat vremena tramvajem obilazeći gotovo ceo grad ili da menjaju više prevoza.


Na taj problem ukazali su Studiju B i predložili novu liniju preko mosta na Adi koja bi direktno povezivala Banovo brdo s Novim Beogradom.
Taj problem biće uskoro rešen jer već od ponedeljka ti delovi grada biće povezani novom linijom preko Mosta na Adi, kažu u Direkciji za javni prevoz. I putnici autobusa 89 brže će stizati do Novog Beograda jer neće ići preko Gazele.uote]

Linija 89 više neće ići preko Gazele, a linija 85 na novobeogradskoj strani će saobraćati do Pohorske ulice (okretnica autobusa 16, 81 i 612).
To je veza Cukaricke Padine i Nbg ,to je ok a sta cemo sa Pozeskom :?: koje linije ce ici iz Pozeske,dok se famozni tramvaj ne instalira.. :kafa:
 
Па има везе јер не можеш да кривиш "екипу" која је у најбољем смислу те речи створила јужни Београд за то што није на најквалитетнији начин повезала тај део града (а имала и је и добар пројекат и одлична почетна средства) када су били спречени да то ураде пре 30 година и то баш од садашњих твораца умп-а.

Једино што је фртаљ УМП-а широм отоврио јесу врата банкроту Београда. Ево сад је засео свестраначки тандем снова Човић-Весић па ћете видети шта нам следи.
 
Delija,

Nisam krivio ekipu već sam ukazao na to da se ni po jednom metro i kvlazimetro planu linija M3 nije smatrala za prioritet. Možda 82 nije bila tako bitna, ali dvehiljaditih (pre izgradnje mosta na Adi) je bila najpotrebnija od svih linija a i dalje se nije ni pominjala već se konstantno insistiralo na LOT1 M1 u odnosu na koju je Most na Adi prioritet.

Sada, posle izgradnje mosta, LOT1 M1 ponovo postaje prioritetni infrastrukturni projekat broj 1 koji se sada može izvesti bez ukidanja tramvajke mreže na NBG-u, šta više, bez prekidanja iste u bilo kom momentu izgradnje LOT1 M1.

Nije baš tako crno ... :)
 
stf":10uui3ji je napisao(la):
Nisam krivio ekipu već sam ukazao na to da se ni po jednom metro i kvlazimetro planu linija M3 nije smatrala za prioritet. Možda 82 nije bila tako bitna, ali dvehiljaditih (pre izgradnje mosta na Adi) je bila najpotrebnija od svih linija a i dalje se nije ni pominjala

@Stf,
Zasto kazes da se metro linija broj 3 nije smatrala prioritetom kad je izgradnjom mosta preko Ade zapravo i zapoceta izgradnja metro koridora te linije broj 3?
 
Na petlji Radnicka i na ranije osvetljenom vijaduktu vec dve veceri se ne ulkjucuju svetla sto mozda moze znaciti da se ocekuje prikljucenje kompletnog osvetljenja koje nedostaje na prilazima petlji iz pravca Radnicke i sajma.
 
Prioritet su bile linije 1 i 2. Te dve linije su bile u najavi za gradnju. Pretpostavljam da STF misli na to.

@Igor ili to ili je negde nešto pregorelo :) nadam se da je u pitanju priključenje ostatka na mrežu. I ako nema baš puno logike da se sve pogasi dok se nešto novo ne doda. Odradiš sve i na kraju u toku dana spojiš ostatak lampi na mrežu? No, sve je moguće :)
 
Nova trasa linije 89,

1470135_10151696064602624_2051183609_n.jpg
 
Poklapa se, jer to je ulica koja ide od Padine pored OMV pumpie i skrece desno kod onog vulkanizera na uglu. Pravo na toj raskrsnici te vodi na rampu kod vodoskoka na Adi. A mislim da i 85 ide samo s padine, ne ide iz pozeske...
 
stf":pkk8gmbd je napisao(la):
Sada, posle izgradnje mosta, LOT1 M1 ponovo postaje prioritetni infrastrukturni projekat broj 1 koji se sada može izvesti bez ukidanja tramvajke mreže na NBG-u, šta više, bez prekidanja iste u bilo kom momentu izgradnje LOT1 M1.
Nije baš tako crno ... :)
Мора да је лепо ту код тебе у облацима. :) Зашто би се трамвајска мрежа уопште укидала са или без моста? Приоритет и сав кредитни потенцијал Београда је спискан на пар километара булевара.

Нова траса линије 89 лепо приказује сву дебилност позиције моста или бар промашених приоритета.

У студији метроа из 1976. године су уцртани мостови на обе локације које су по мени биле боље кад су већ свакако неопходна два моста преко Аде што и ова линија 89 доказује

picture14il.jpg


А то је урађено на основу ове лепе подстудије

picture7hj.jpg


Дакле,неко је давно желео да унормали катастрофално лоше и нерационале саобраћајне токове у граду и имао је добар план за то,но спречено је то а ми смо сада сав кредитни потенцијал града потрошили на одржавање нелогичног саобраћајног тока који,понављам,савршено осликава нова траса 89ке. Занимљиво је да су актери исти,као и правци деловања,колико год неки овде жмурили пред том чињеницом.
 
Delija,

Sve je to super, ali previđaš ključnu činjenicu ... to je 1976. godina a danas je 2013. Ni manje ni više razlika je 37 godina.

Grad se promenio, evoluirao je neplanski i saobraćajni tokovi su se promenili, samim tim i prioriteti su se promenili.

Ja možda živim u oblacima, ali ti brate živiš u 1976. godini ... :)
 
Dobro nije se grad izmenio toliko,
Osnovni pravci, kretanja i tokovi u gradu su i dalje koliko toliko isti tako da Delija je tu donekle u pravu.

Ne bi nista falilo Beogradu da ima ovakvu mrezu metro linija.
 
Ama baš se ništa ključno nije promenilo i Delija je u pravu,ova studija i danas važi,definitivno.. :kafa:
 
stf":3t0pw31b je napisao(la):
Grad se promenio, evoluirao je neplanski i saobraćajni tokovi su se promenili, samim tim i prioriteti su se promenili.

Ja možda živim u oblacima, ali ti brate živiš u 1976. godini ... :)

Ајдее? :) На карти се све лепо види.Распоред урбаних зона је остао исти само су оне постале веће и у том контексту релавантни саобраћајни токови за ову проблематику су само још израженији тј потреба за овим правцем преко другог шпица аде је само још већа и логичнија. Проста логика, у то време Жарково није имало толико становника,Видиковац исто,Железник се није повећао ко зна колико пута нити је то планирано,даље Сремчица...Поента је јасна
 
spatiotecte":3uofdfqm je napisao(la):
stf":3uofdfqm je napisao(la):
Nisam krivio ekipu već sam ukazao na to da se ni po jednom metro i kvlazimetro planu linija M3 nije smatrala za prioritet. Možda 82 nije bila tako bitna, ali dvehiljaditih (pre izgradnje mosta na Adi) je bila najpotrebnija od svih linija a i dalje se nije ni pominjala

@Stf,
Zasto kazes da se metro linija broj 3 nije smatrala prioritetom kad je izgradnjom mosta preko Ade zapravo i zapoceta izgradnja metro koridora te linije broj 3?

ja sam razumeo da pod linijom broj 3 Stf misli na pravac banovo brdo-centar kao najopterecenijem pre izgradnje mosta preko Adi i kao prioritetnom pravcu za pocetak izgradnje metroa, koji ce sada da kazemo prodisati koliko toliko pa pravac vuk-munze postaje prioritetniji

voleo bih da me ispravi ako sam pogresno razumeo
 
Delija":16pfv3am je napisao(la):
Па ево сад сасвим добро функционише чим смо добили један мост,на другом завршили реконструкцију и пустили бг:воз. А по завршетку кинеског Бранков Мост ће бити више него комотан,па онда кад (ако) се изгради прва линија метроа биће оваквих сцена

Evo, postoji metro. Ide na par minuta, sve idealno, bolje nego u Japanu. I?
Kako će to npr. mene da spreči, kako će to da neutrališe moju potrebu, želju, naviku, komfor da idem svojim automobilom, a ne masovnim sredstvom transporta pod zemljom?
Po kojoj logici, iskustvu, postojanje (funkcionisanje) metroa neutrališe kolone automobila?
 
neshaoct":1mxqabj1 je napisao(la):
Kako će to npr. mene da spreči, kako će to da neutrališe moju potrebu, želju, naviku, komfor da idem svojim automobilom, a ne masovnim sredstvom transporta pod zemljom?
Po kojoj logici, iskustvu, postojanje (funkcionisanje) metroa neutrališe kolone automobila?

Odgovor na prvo pitanje:
Prostom logikom. Dobro razvijena metro mreža omogućava brži i jeftiniji transport od tačke A do tačke B u gradu, zaobilazeći jutarnje/popodnevne gužve, semafore, radove na putu, sneg, kišu itd.

Odgovor na drugo pitanje:
Pošto čovek ne može da se nalazi na dva mesta u isto vreme, svako ko sedne u metro predstavlja jednog manje na ulici. Primer New York ima 8,3 milona stanovnika u urbanoj zoni + oni koji dođu i odu zbog posla. A metroom se vozi radnim danima 5,3 mil putnika. Da ne postoji metro 5.3 mil putnika bi islo ili autobusima ili autom. Da 30% njih ide autom, i da ih je po dvoje u autu to je 795000 vozila vise. Ostalih 70% busom, i da ih je u proesku 100 u autobusu to je jos 37000 autobusa. To isto vazi i za mostove. Svako vozilo koje pređe preko novog mosta je jedno vozilo manje na ostalim mostovima.
 
neshaoct":1oy078m4 je napisao(la):
Evo, postoji metro. Ide na par minuta, sve idealno, bolje nego u Japanu. I?
Kako će to npr. mene da spreči, kako će to da neutrališe moju potrebu, želju, naviku, komfor da idem svojim automobilom, a ne masovnim sredstvom transporta pod zemljom?
Po kojoj logici, iskustvu, postojanje (funkcionisanje) metroa neutrališe kolone automobila?

Ne neutrališe ih same po sebi. Dovoljno je pogledati Budimpeštu ili Beč. I oni imaju gužve.

Ali daje dobru alternativu. Ako imaš metro, put od tačke A do tačke B ti uvek traje isto (+- par minuta). I daje jedan nivo komfora u odnosu na ne-metro gradski saobraćaj (autobuse, tramvaje, trolejbuse).

A automobila će uvek biti, samo se tamo gde postoji metro njihova upotreba uglavnom destimuliše.
 
neshaoct":1egv3jjj je napisao(la):
Evo, postoji metro. Ide na par minuta, sve idealno, bolje nego u Japanu. I?
Kako će to npr. mene da spreči, kako će to da neutrališe moju potrebu, želju, naviku, komfor da idem svojim automobilom, a ne masovnim sredstvom transporta pod zemljom?
Po kojoj logici, iskustvu, postojanje (funkcionisanje) metroa neutrališe kolone automobila?

Ići ćeš onime što te brže, udobnije i sigurnije doveze do posla. Ako ti je posao takav da si vezan samo za jednu kancelariju, onda je javni prevoz bolje rešenje.

Ako te mrzi (ne tebe lično, obraćam se svima) da prepešačiš 1000m (to je 10 minuta malo bržeg hoda) onda si ili lenj ili bolestan.
 
Појединци, много грешите. Београд се променио суштински у односу на 1976. годину. Колико почетком осамдесетих, на пример, 40% свих куповина у Београду обављано је у "кругу двојке". А сад? Сви главни биоскопи били су у центру. А ових дана? Само пре десетак година, на Новом Београду је било 40.000 радних места мање него данас, када је управо Нови Београд, а не историјски центар, пословно средиште града које генерише највише (нежељених) аутомобилских кретања , с тим и загушења и проблема у саобраћају.

Да не заборавимо круцијалну чињеницу - Београд је 1976. развијан као индустријски град, а данас као град услуга.

Још - фирме су до пре 20-ак година имале обавезу да плаћају запосленима месечне маркице за превоз, што је ове, макар и имали возачку дозволу, природно, мотивисало да оставе аутомобил код куће и тако не стварају непотребан издатак за превоз. Сада вози свако ко може, тј. кога (исправна) политика паркирања у старом делу града у томе не спречава.

Онда - променило се становништво; уместо генерација које су први пут виделе аутомобил са 14 година и - углавном - нису никада ни помислиле да га возе, а које су 1976. још биле и радно активне, дошле су неке нове, потпуно другачије. С тим у вези, промениле су се и матрице понашања, интересовања итд.

Значи, саобраћајни токови ни случајно нису исти као 1976, нити могу бити закључци у вези са њима. Уз то, мост који "удара" директно у Баново брдо не мења ама баш ништа у односу на овај, 500 метара удаљен, који нам једино намеће да код Хиподрома уместо на почетку Пожешке убацимо у другу брзину и окренемо волан удесно.
 
Vrh