Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pa ne "lažu" ništa više nego ti kada "kritikuješ" ... :wink:
 
Ja nelažem, kada si zaglavljen u koloni na NBG koja se proteže od tc piramida , cekam 60 min. da bi se popeo na most na adi, i onda se na pola puta odlučim da skrenem kod Belvila na Gazelu..svaki dan desetine hiljada beograđana radi isto... :wink:
 
Ma milioni ljudi redovno uradi upravo to, ode na gazelu i reši problem. A čekanje nije 60 minuta, skroman si, toliko se možda čeka oko 4 ujutru kada je napolju baš super vreme.

Inače, asfaltiran silatzni krak kod buvljaka. Možda treba još jedan sloj...
 
Potpuno razumem. Imam isti problem. Još od Vinče, pa sve do Kaludjerice svaki dan prelazim u koloni tih 6 kilometara i na pola puta se odlučim da skrenem preko Malog mokrog luga na Autoput da bi se dokopao grada ...

... kakav loš projekat mosta ... nije ni malo smanjo gužve na Smederevcu,.
 
@2012
Po običaju preuveličavaš, ali nema veze. Navikli smo. I sam znaš da je ta gužva posledica nedovršenosti projekta (LOT1) usled čega se sa Novog Beograda trenutno penje na most samo uz jednu jedinu rampu, a ne urbanističkog promašaja kako uporno pokušavaš da nametneš. Slična situacija je i sa čukaričke strane. Uostalom, i ta gužva je dovoljan pokazatelj da je most na ovom mestu bio neophodan. Što bi se vozači toliko mučili i stvarali gužve u Jurija Gagarina, ako sve to mogu da obave i Gazelom? E sada, to što uporno tvrdiš da će "nova ekipa" obustaviti "ovo ludilo" (ako su uopšte tvoje informacije tačne), polako počinje da dobija pozadinu. Potrebno je po svaku cenu i na sve načine ovaj nedovršeni projekat predstaviti kao epohalni promašaj. Za tako radikalan i kategoričan stav ja nemam drugo objašnjenje. E sada, šta je u pitanju, politička borba ili nečija sujeta? Ko će ga znati. U svakom slučaju, srpska posla.
 
Šta će ti bilo kakvo dokazivanje ovoga"nedovršenog projekta da je epohalni promašaj"kada satelitski snimak sve govori.. :wink:
ump.jpg
 
2012. Izgleda da voliš kada se priča o tebi, pa po svaku cenu privlačiš pažnju. Sam protiv svih, fazon, lepa pozicija a izgleda da izvlačiš neko uživanje od komunikacije koja je prestala da prija svima sem tebi. Ja lično tvoje postove više ne smatram relevatnim. Čitam ponekad one kratke (duge i ne gledam) jer ti većina stavova nije izgrađeno na činjenicama, već u kultu ličnosti, podelom na "ove i one" itd.

Kada jednom bude kompletno završen projekat i ako stvari profunkcionišu na adekvatan način, voleo bih da nas obraduješ jednom "izvinite ljudi" . I tu kafu koju non-stop piješ na postovima nadam se da ćeš častiti istom sve nas na nekon susretu kao deo izvinjenja. Ja ne pijem kafu, ali zato pijem, pa da ti najavim :vops:
 
2012":2etcgkkv je napisao(la):
Opet lazu na zvanicnom sajtu sava bridge,ne postoji nikakva metro stanica vec tramvajska ,niti veza sa ump i bas,vec samo katasrofalna slika urbanistickog promasaja iz satelita gore.. :kafa:

2012, ako budu pustili metro preko novog mosta nadam se da ces da castis ;)
 
Ако ту икада прође метро лично ћу на истој путницима омогућити још једну композицију. Биће енергетски ефикасна - ићи ће на Делију:

handcar-bridge.jpg
 
Pa jasno je da ce preko mosta preci tramvaj a metro ko zna, niti bih ja forsirao tu pricu.
 
Mene ipak jedan detalj sa slika nove stanice na NBG navodi da mislim da ce tu nekad proci metro, a to je podvoznjak ispod koloseka kod ove stanice, jer nema razloga napraviti podvoznjak ako tuda idu tramvaji, zar ne?
 
Prolaz je jednostavno funkcionalna stvar i nema veze sa tipom sinskog sistema.
 
@Igor
Pa na obicnim tramvajskim stanicama nemas podzemne prolaze. Ovaj prolaz rade iz bezbednosnih razloga a ne iz funkcionalnih. Ako jednog dana tuda prodje metro, mora da postoji podzemni prolaz kako bi zastitili ljude od napona na trecoj sini.
 
Egisov plan nije ni predvideo trecu sinu.

Prolaz mora postojati kako bi putnici presli sa jedne na drugu stranu. Dobar primer je recimo petlja Mostar gde putnici prelaze preko pruge i razdelnog malog zidica umesto da idu stepenicama koje postoje bas za tu namenu.

Fotku sam nasao u pretrazi fotki na netu vidim da se pojavljivala na forumu
http://img52.imageshack.us/img52/600/dsc00067ym.jpg

Na fotografiji se vidi mali zidic. Inace petlju je projektovao Jovin sa sve tramvajem i stepenicama po standardu, koji nazalost ljudi ne koriste, pa bih ja iz bezbednosnih razloga stavio u razdelnom delu ogradu. Istu stvar bih uradio i preporucio i na stajalistu petlje Jurija Gagarina.
 
09.11.2013.
Završni radovi na petlji "Radnička"

Po postavljanju osvetljenja, severni vijadukt preko železničke pruge je pušten u saobraćaj u punom kapacitetu (trenutno privremeno u oba smera):

hgo3.jpg


bkdr.jpg


jybz.jpg



Izlivene su ograda i platforma proširenja severnog autobuskog stajališta i postavljeno je osvetljenje. Preostalo je da se stanica poveže sa stepeništem i liftovima:

6rjv.jpg



Završena je ploča proširenja autobuskog stajališta na južnom vijaduktu i postavlja se oplata za betonsku ogradu:

8oth.jpg


gopp.jpg



Završena je priprema podloge na prilaznom nasipu južnom vijaduktu iz smera Ade i počelo je postavljanje nosećeg sloja asfalta:

pe9u.jpg


nxn5.jpg


60wy.jpg


8dwi.jpg


3llz.jpg



I na prilaznom nasipu južnom vijaduktu iz smera Sajma je sve spremno za asfaltiranje i ono je počelo tokom noći:

o3yn.jpg


s5bn.jpg


o3yv.jpg
 
09.11.2013.
Radovi na šinskom vijaduktu petlje "Radnička", stanici, pristupnom stepeništu i liftovima:

Na krivini šinskog vijadukta kod Hipodroma postavljeno je osvetljenje, a po spoljašnjem obodu u toku je izrada betonskih stopa za koje pretpostavljam da su ojačanja na koja će biti fiksirana jača zaštitna ograda koja treba da spreči ozbiljnije posledice usled eventualnih iskliznuća:

2pyv.jpg



Na preostalom delu vijadukta privedeno je kraju izlivanje tehničkih staza, a postavljanje zaštitne ograde je u završnoj fazi:

pv77.jpg


qfzc.jpg


m6vl.jpg


x19l.jpg


v73v.jpg



Na stanici za šinski saobraćaj u toku je postavljanje zaštitne ograda na južnom pristupnom stepeništu:

e9hv.jpg


iuh8.jpg


4z2f.jpg



Počelo je postavljanje prefabrikovanih ploča na staničnoj platformi:

hk8l.jpg


b5gx.jpg


x6hy.jpg



Na liftovima se montiraju nosači za staklene nadstrešnice poput onih na liftovima autobuskog stajališta iznad kružnog toka. Privodi se kraju postavljanje panoramskog stakla na oknima liftova, a završena je montaža famoznog tehničkog stepeništa:

0mkm.jpg


oy20.jpg


afol.jpg
 
Da otklonim svaku sumnju

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=775738

Srbija | nedelja 10.11.2013. | 10:02
Projekti u Beogradu neće stati
Izvor: Politika

Beograd -- Uvođenje privremene uprave u Beogradu neće zaustaviti realizaciju velikih gradskih projekata, piše "Politika".
Izvesno je da će do kraja godine biti okončani radovi na saobraćajnim petljama "Radnička” i "Jurija Gagarina”. U toku je rekonstrukcija Vojvođanske ulice, a uskoro bi trebalo da počnu radovi u Ulici vojvode Stepe, navodi "Politika".

Nikola Nikodijević, član Gradskog veća i kandidat socijalista za člana Privremenog veća, ističe da je ugovoren i započet veliki deo strateških poslova. On smatra da neće biti nikakvih prepreka u realizaciji.

I Aleksandar Jovičić, šef odborničke grupe SNS u gradskom parlamentu, tvrdi da će Privremena uprava poštovati sve ugovore i rokove.

"Grad promenom vlasti sigurno neće stati, već će nastaviti normalno da funkcioniše”, uverava Jovičić.
................
 
09.11.2013.
Radovi na preostalim saobraćajnicama petlje "Radnička" i uređenju prostora ispod petlje:

Pripremljena je podloga i preostao je da se asfaltira deo saobraćajnice kojom će se iz smera Sajma, ispod raskrsnice kod Hipodroma dolaziti do Topčiderskog parka. Izvode se radovi na postavljanju šahtova i oni neophodni za osvetljenje ove saobraćajnice:

umi0.jpg


2qiy.jpg


1m52.jpg


y4qt.jpg


fa0o.jpg


j4tm.jpg



Ispod vijadukta preko železničke pruge intezivirani su radovi na završetku mini kružnog toka i pristupnih saobraćajnica kojima će se olakšati pristup Sajmu i parkingu, kako iz smera centra grada, tako i iz smera Hipodroma:

nd4v.jpg


ygij.jpg


80w3.jpg


aszy.jpg


t7il.jpg


3yuj.jpg


ritc.jpg


k2d7.jpg


3nrn.jpg



Počelo je uređenje prostora ispod petlje "Radnička":

s5ej.jpg


0uyy.jpg


26a9.jpg


fxt3.jpg
 
blagoje":ud0rijwd je napisao(la):

Šara koja valjda treba da sugestivno usmerava pešake da koriste "desno" stepenište za silazak sa stanice? Dobar štos.
 
Moja greška, senka od metalne ograde je dugačka pa se proteže kao "šara" celom dužinom odmorišta. Ali bila bi dobra fora.
 
oy20.jpg


Ove stepenice sto izlaze kod lifta sa zadnje strane su one servisne

A ovo su za redovnu upotrebu za putnike

e9hv.jpg
 
Direktore nije sporno što je stepenište evidento veoma strmo na 22 m visine,a li je neprihvatljivo da nema vestibila,kao i pratećih sadžaja stanice.
 
Vrh