Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ok vratimo se temi, a o kadrovskim resenjima mozete otvoriti novu temu u gradski zivot i vesti.
 
Potpuno je pogrešno fokusirati se na personalna rešenja, umesto objektivno i nepristrasno sagledati neki projekat. Nije važno od koga dolazi, već šta je u njemu. Ovaj projekat od koga god došao i kakav god da je ima svoje prednosti i mane. Uostalom inženjerstvo i jeste kompromis.

E dve hiljade dvanestice, ti mesecima ovde izigravaš nekog stručnjaka i praviš se pametan, a sad se odjednom praviš toša i pozivaš se na program. Bedno. Pazi kad se u Srbiji pojedinci drže tih programa kao pijani plota. Ako imaš toliku organsku (nikako GMO) potrebu da ostavljaš komentare, idi prvo nauči nešto o temi koju po pravilu hejtuješ. Recimo, nauči šta su stepeni, radijani, šta je radijus, itd.

Stvarno nema smisla da politički obojeni ljudi mesecima maltretiraju druge forumaše zarad svojih ličnih sebičnih interesa, skrivajući ih (ne)vešto kroz želju za opštim dobrom. Nek, brate, 2012 i njemu slični nađu prikladnije mesto za takve stvari. Mislim da bi moderatori trebalo da odreaguju i da spreče ubuduće ovako nešto.

P.S. 2012, propustio si odličnu priliku da ćutiš.
 
Smatram da bi moderatori trebali da reaguju i sprece propadanje foruma.
Jedno je demokratija a drugo anarhija. Mesecima smo svedoci carsijskih postova na necemu sto bi trebalo da bude tehnicki forum.
 
Ако ти мислиш да би ово требао да буде технички форум деееебело си омашио место за такву тезу.

Беобилд је много више од медија/форума који пружа информације о једној друштвеној категорији каква је архитектура/грађевинарство. То се овде прво научи.

Беобилд или барем његов форум је место за представљање креативних идеја,мисли,планова,пројеката.Зборно место многих добронамерних грађана,спремних да допринесу бољем,лепшем,богатијем и уређенијем Београду. Место одакле су покренуте многе продуктивне акције... Беобилд је све то па тек онда "технички форум".
 
Pa sad kako se uzme. Ti govoriš o celom Beobildu kao forumu, a debelizmaj govori o forumu Projekti u izgradnji gde je i ostavio poruku. A tu mi se čini da su tehnički detalji realizacije projekta ipak u prvom planu u odnosu na "predstavljanje kreativnih ideja, misli, planova i projekata", za šta su prikladniji drugi forumi na Beobildu.
 
Pa kao sto vidimo ova tehnicka apokalipticna resenja su uporpastila Beograd sto urbanicticki sto finansijski,i gore pomenuti profesor i nejmu slicni imaju najmanje prava da drze bilo kome lekcije,kako da ih neko kritikuje,.zar on stvarno misli da nove vlasti nemaju sve te podatke pa ce da prave kolaz sa Beobuilda :?:
Zato je ovaj forum pre svega mesto kreativnih ideja,kritika,apela ,ukazivanja. Bas kao kada se su se listom svi forumasi suprostavili Lrt Belamu,a kasnije i po objavljivanju nove Egis studije o metrou nazvali pravim imenom,ulicnim tramvajem..tako nema ni razloga da se na ovoj temi ne iznose kritike,kako neki nazivaju hejtovanje,a mi vidimo savkodnevna zagusenja prsitupima mostu na Adi sa Nbg strane..pa mi recite kakve veze to ima sa politikom ili ipak vise sa zdravim razumom. :kafa:
Ovaj forum u osnovi ima tri elementa ..promocija,dijalog i kritika..to ga i cini forumom. :kafa:
A Delija je dodao i cevrti element akcija.. :kk:
 
Verujem da ce vas zanimati da je na glavno stepeniste petlje Radnicka postavljena ograda ukljucujuci i srednji autobuski nivo
 
2012":sl2mmz5a je napisao(la):
Pa kao sto vidimo ova tehnicka apokalipticna resenja
su uporpastila Beograd sto urbanicticki sto finansijski...

Bliže istini glasi

Pa kao sto vidimo ova s i m b o l i s t i č k a apokalipticna resenja
su uporpastila Beograd sto urbanicticki sto finansijski...
 
Da li su se guzve sa B.Brda i oko Milosevog Konaka smanjile od kada se ušlo u poslednju fazu izgradnje petlje?
 
Moderatori , molimo vas suzbijte postove i diskusije makar u ovom delu foruma koje nemaju veze sa temom!
 
Još uvek je u toku test opterećenja vijadukta petlje "Jurija Gagarina". Nešto se to odužilo.

5u0u.jpg
 
Izvor: Beobuild.rs

Petlja Jurija Gagarina do kraja godine

131108-JGPET-17.jpg


Spajanje severnih pristupa mostu preko Ade sa ulicom Antifašističke borbe je pri kraju, a trenutno se radi test opterećenja novih saobraćajnih vijadukta, kao i izrada nasipa za tramvajski koridor.

Na gradilistu je završeno asfaltiranje svih konstrukcija, betoniranje pešačkih staza, kao i postavljanje odbojnih i zaštitinih ograda. U toku su radovi na izgradnji donjeg dela jedne od rampi, koja će saobraćaj sa mosta uvesti u Ulicu antifašističke borbe, a istovremeno se vrši postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije. Izvršeno je i ispitivanje konstrukcija, a kada budu gotovi rezultati moći će da se planira i puštanje vozila preko ovog dela pristupa, što se očekuje do kraja godine.

Pored dve rampe u nivou ulice Jurija Gagarina, nakon otvaranja nove deonice, vozačima će biti dostupna nova dva isključenja u Ulici Antifašisticke borbe. Nove ulivno-izlivne rampe su praktično završene, a u toku je asfaltiranje i postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije. Takođe se izrađuje i posebna stanična platforma za tramvaje sa pešačkim prilazima na mestu gde se šinski koridor spušta na zemlju. Radnici rade na betoniranju stepeništa i oblaganju nasipa...

Kompletnu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/621.html

131108-JGPET-17.jpg


131108-JGPET-20.jpg
 
Koliko lepse izgleda ofarban beton od onog musavog... Da ne bude zabune, volim go beton ali pod uslovom da se dobro uradi...
 
Стварно ми није јасно чему ово?

131108-JGPET-03.jpg


Ем што уопште није било потребе за денивелисаношћу трасе толико дубоко у блоку 42 ем што се и неки потенцијални добитци те денивелисаности губе овим новим насипом. Плус што је то све још више поскупело пројекат.А и ова станица на том мини насипу и са овим лифотвима је потпуно бесмислена.
 
Informacija iz vesti da ne promakne:

Sa izvedenim radovima glvani saobraćajni pravac na severnim pristupima mostu i dalje ostaje nezavršen. Ostaje da se kompletira takozvani LOT 1 ili deonica od OTC-a do Tošinog Bunara. Za LOT 1 će se pokrenuti postupak kada se dobije saglasnost Evropske investicione banke, iz čijih kreditnih sredstava će se i finansirati radovi. Ovu saglasnost u Direkciji očekuju krajem ove ili početkom naredne godine.
 
Nije promaklo, to je informacija koja se traži.
 
Igor":v3rxpxo5 je napisao(la):
Informacija iz vesti da ne promakne:

Sa izvedenim radovima glvani saobraćajni pravac na severnim pristupima mostu i dalje ostaje nezavršen. Ostaje da se kompletira takozvani LOT 1 ili deonica od OTC-a do Tošinog Bunara. Za LOT 1 će se pokrenuti postupak kada se dobije saglasnost Evropske investicione banke, iz čijih kreditnih sredstava će se i finansirati radovi. Ovu saglasnost u Direkciji očekuju krajem ove ili početkom naredne godine.

Jel to znaci da ako se ne dobije saglasnost evropske investicione banke , da ce najskuplji projekat u Srbiji ostati ne zavrsen.
 
Pa ukoliko direkcija ne nadje sopstvena sredstva sto je prakticno nemoguce u sadasnjim uslovima jedino resenje je zaduzivanje ako hocemo da se severni pristupni deo kompletno zavrsi. U tom slucaju ceka se odobrenje EIB-a za koje mislim da nece biti problema sa njihove strane vec je pitanje kako ce neka nova vlast koja se ocekuje to prihvatiti.

Jedno je sigurno a to je da severni pristup nikako ne treba ostaviti nedovrsen. Ja sam cak za kompletno dizanje na stubove do t. bunara kako bi se smanjio problem sa raskrsnicama u nivou. Ustvari tu mnogo veci problem predstavlja nepostojanje projekta idejnog za petlju kod tosinog bunara kao i moguca cena za izgradnju. Ja bih tu isao na neko jednostavnije resenje kada je petlja u pitanju cak do te mere da bi joj naziv petlja bio nepotreban :)
 
Ne znači. Završiće se na ovaj ili onaj način, mada bi uz EIB bilo najefikasnije.

Edit: Igor je bio brži
 
Delija":j0w18leq je napisao(la):
Стварно ми није јасно чему ово?

131108-JGPET-03.jpg


Ем што уопште није било потребе за денивелисаношћу трасе толико дубоко у блоку 42 ем што се и неки потенцијални добитци те денивелисаности губе овим новим насипом. Плус што је то све још више поскупело пројекат.А и ова станица на том мини насипу и са овим лифотвима је потпуно бесмислена.

Kao sto mozes videti na satelitskom snimku

ump.jpg


UMP je odmaknut od nasipa pruge taman koliko treba da se rampa spusti pored tehnickog zeleznickog objekta uz nasip ni manje ni vise. Takodje moze se videti kako trasa odmah posle rampi se sve vise priblizava zeleznickoj stanici tako je blizu koliko blizu moze biti a da se ne prave neke bespotrebne krivine na brzoj saobracajnici.

Kada smo kod nasipa. On je postavljen kako bi stanica tramvaja bila po sredini zeleznicke stanice a ne kasnije posto bi zbog nagiba spustanje na zemlju bilo tek kasnije a samim tim i stanica sto je neprihvatljivo zbog velikog pesacenja sa sve torbama i sl. Mislim da je daleko potrebnije da se na zeleznickoj stanici na sredini urade stepenice i lift da se olaksa putnicima pristup.
 
savabridge.com":3omelyaw je napisao(la):
Северни вијадукт отворен за саобраћај
Од среде 30. октобра у 22 часа, новоизграђени северни вијадукт у Радничкој примио је прва возила у две траке у смеру ка Обреновцу. Саобраћај у смеру ка центру ће се такође одвијати у две траке преко кружног тока, до петка 8. новембра када ће сав саобраћај бити преусмерен на северни вијадукт. Тачније, од петка у 22 часа до недеље у 18 часова у смеру ка Обреновцу биће отворене две траке и једна у смеру ка центру. Од недеље у 18 часова возила ће ка центру града имати на располагању две траке док ће возила ка Обреновцу саобраћати једном траком, до понедељка 11. новембра у 4 часа ујутру када се очекује завршетак рампе 7 и поновно отварање кружног тока за саобраћај у смеру ка центру, Раковици и Новом Београду. Радови на изградњи насипа који спаја мост преко Топчидерке са конструкцијом јужног вијадукта су у току. За детаљнији преглед погледајте прегледну карту фазе 2.

Прилаз мосту из смера центра града ка Новом Београду је отворен за саобраћај заједно са северним вијадуктом након асфалтирања насипа. Силазна рампа коју користе возила из смера Раковице и петље Хиподром за искључење у Бул. војводе Мишића у смеру ка центру, и даље остаје затворена за саобраћај у овом периоду.

На северном и јужном степеништу које ће преко платоа на терену обезбедити везу метро и аутобуске станице на УМП-у и у Радничкој улици, у току су завршни радови на лифтовима, наношење заштитног премаза и монтажа ограде на степеништама.

Извор: www.savabridge.com
 
Opet lazu na zvanicnom sajtu sava bridge,ne postoji nikakva metro stanica vec tramvajska ,niti veza sa ump i bas,vec samo katasrofalna slika urbanistickog promasaja iz satelita gore.. :kafa:
 
Vrh