Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

To je i meni palo na pamet, ali opet ostaje ukrštanje kod ulaska i izlaska u stanicu, prestrojavanje, vidljivost, uočavanje (stubovi), eventualna blokada zbog zastoja pri pristupu rampi za "UMP", zatim će pešački preko ove izlazne rampe biti još opterećeniji zbog putnika...
 
relja":12gs3ptq je napisao(la):
Može, naravno, ali gde god da se postavi, makar i sa "nišom", opet će biti prepreka koja usporava saobraćaj.
Voleo bih da vidim neko rešenje koje će to da izbegne.

A šta mislite o varijanti da se ukinu obe autobuske stanice u smeru ka auto putu (OTC i Železnička stanica Novi Beograd), a postavi samo jedna ispod novosagrađenog vijadukta između uzlazne i silazne rampe. Ovakva stanica bi najmanje smetala i onima koji se uključuju i onima koji se isključuju sa UMP-a. Sa tim u vezi, ispod novog vijadukta bi mogli da se premeste i tramvajska stanica pešački prelaz sa semaforima, a pešački prelazi kod ulaza u OTC i ispod železničkog nadvožnjaka da se ukinu. Dok postoji Buvljak do njega bi moglo da se dolazi stazom ispod novog vijadukta i na njega ulazi bočno posle nasipa uzlazne rampe:

pdnq.jpg


P.S. Dok sam ja sve nacrtao, STF je sa sličnim predlogom bio brži. :)
 
:) a ja već odgovorio.
Daj neku bolju fotografiju ulazne rampe na "UMP" i prostora između nje i stubova vijadukta.

A izgleda da je na vijadutktu u toku test opterećenja (kamioni su poređani u vrstu).
 
ne sviđa mi se to što će pešaci morati da prelaze put na mestima ulazno/silaznih rampi UMP-a.


ali to je verovatno "kolateralna šteta".

inače ovo rešenje što je blagoje predložio je odlično. jedina mana je što autobus 94 mora da zadrži postojeću trasu.


inače zanima me da li su predviđena autobuska stajališta na UMP-u kod železničke stanice.

i zanima me da li postoji mogućnost da u pravcu bežanija-most može da se isključi sa UMP-a u pravcu levo.
 
Deluje da ima dovoljno prostora, ali ja iskreno milsim da je knap (kada se primeni dinamika učesnika u saobraćaju).
Opet ostaje pitanje pešačkog prelaza, ali ako se ukine jedan semafor i postavi drugi...
Ruku na srce, bolje bi ispalo nego sadašnja autobuska stanica na autoputu, kod Autokomande.

Ono što zabrinjava je to što je iz do sada izvedenih radova jasno da je ovaj saobraćajni problem zanemaren (neću da kažem da nisu mislili, jer ja ne znam šta su mislili). A da je autobuska stanica bila planirana, bilo bi planirano i izmeštanje tramvajske u AF borbe, verovatno bi bila planirana i tramvajska na vijaduktu i sve što bi trebalo da je prati...
 
Tramvaje nece dirati ,problemom se nsiu bavili jer sumislisli da ce buvljak biti izmjesten samim tim da ce jednostavno poukidat suvisen autobuske stanice ,i pjesacke prelaze ,ali ih je buvljak izradio odnosno drugi dio gradske uprave posto ne razgovaraju medjusobno
Kladim se da nista nece uraditi pa makr im odnjeo sve servirano
 
Na severnom vijaduktu su postavljeni stubovi za rasvetu (a saobraćaj nije prekidan).
 
Милина читати ове предлоге за ублaжавање последица силовања НБГ-а. :kafa:

Ја предлажем следеће мере:

- Хитан наставак градње УМП-а

- Одређивања самодоприноса на нивоу града како би се исти финансирао а 20% најбогатијих суграђана са аутомобилима имали још већи комфор и бржи транспорт и притом добили још који проценат преко 80% већ заузетих транзитних површина у граду.

- Још један кредит за убрзање радова

- Дозвола за паркирање на свакој јавној површини,саобраћајној траци,зеленој површини (то у суштини већ имају али ред је да се и озваничи)

- Орден председника државе за сваког возача аутомобила понаособ

- Увођење полицијског часа у зони око УМП-а за све учеснике у саобраћају осим аутомобилиста

- Програм решавања коначног питања пешака,бициклиста и корисника јавног превоза како би се стало на пут тој групи зликоваца који уништавају нашу чисту расу!
 
Pazi kad im je malo falilo... :roll: da su ostali jos godinu dana na vlasti steta bi bila nepopravljiva..ovako kada vidim da se konacno ljudi iz struke od akademija arhitekture,arhitekata ,gradjevinca ,urbanista poceli da se oglasavaju na pomenute teme u medijima,dajuci strucne kritike i ukazujuci na promasaje bivse vlasti i pre svega nestrucnost ljudi koji su usmerili razvoj grada u potpuno pogresnom pravcu,korpupciju,lobiranja stetnom po interese gradjana.
Tako gradjani koji ne vole politicka prepucavanja ,pretnje konacno dolaze do argumenata od strane strucnjaka zasto to nije bilo dobro,pre politicara a bilo je lose da gore ne moze biti. :kafa:
Tesko da politicar moze da objasni dobro javnosti umesto pravog strucnjaka zasto je nesto trebalo graditi a nesto ne, kao u slucaju ump,lrt i mosta.
 
Ја не знам где ти то видиш? Сумњам да ће се струка икада више питати за било шта у овом граду.А чак и да се пита слаба вајда јер је струка срозана.
 
Ja to primecujem u poslednje vreme sve vise,a postavio sam i zadnji tekst u politici iz akademije arh.o laznim terazijama..toga ranije nije bilo niti je moglo da se cuje..ko je smeo da pomene u medijima akdemiju arhitekture..
Struka mora da se pita i hoce, jer ovo sto je napravljeno sa smerom razvoja grada je toliko lose da samo struka i iskustvo mogu da postave prave smernice razvoja..politicari nemju ni znanja ni vremena, a kako se primecuje aktuelna vlast se trudi da u svakom segmentu angazuje sto bolje strucnjake da bi se zemlja izvukla iz krize,jednostavno bilo bi nelogicno da to ne urade i na nivou grada. :kafa:A mi strucnjaka imamo u tom segmentu urbanizma i arhitekture,samo neka oni vrate planiranje grada ljudima koji to znaju da rade.
 
Jel se struka pita i kod savskog amfiteatra?

2012 žao mi je što ću to reći - manje lupataj, da ne lažem seri.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Naravno da se pita, pa ni jedan nije saobraćajni šatro ing,vec građevinci,urbanisti,arhitekte..ah..da ..pa ti si mislio da će sve opet da rade saobraćajci...pa to se ukida.. :wink:
 
Koristi se lepo vreme. Cini mi se kao da su pri kraju, ništa ih ne ometa ali nešto mslo radnika ima:
untitled.jpg


Dosta se radi i šinsko stajalište. Kakve su ovo ploče naslagane? Za stajalište?
untitled-1.jpg
 
2012
Питаће се стручњак Горан Весић. А за градског менаџера поставиће Ивана Аџића. Помагаће му Брдар и Карловчан, илити Тончев и Кокеза. Анђус ће да извештава, Брада да обезбеђује, а Мишко таксиста да решава јавни превоз.
 
Posledna vest je da će biti postavljen Milan Božić, a ko će se pitati, to ne mogu da znam.

Svejedno, koga god stručnjaka ili "stručnjaka" postave, pa čak i famoznog Jovina, taj sigurno neće ruštiti ništa od ovoga što je izgrađeno.
 
Струка се на жалост не пита и на жалост пита.

На жалост се не пита пошто решење за СА није нађено на међународном конкурсу и зато што су политичари,партијски пацови-фотељаши толико бахати и корумпирани да мисле да имају право да одлучују шта,где и како се гради.

На жалост се пита "струка" зато што од ње имамо пар саобраћајних и грађевинских инжењера и једног архитекту,махом страног порекла који нам обликују град по вољи ко зна чијих интереса,само не интереса грађана.
 
Јовин ће код ових "јарана" претрајати до поподнева. А Весић - био устоличен или не - питаће се, јер не избива из кабинета Новобеограђанина Свевишњег. Увек се пита Весић, те тако и ми процветасмо.
 
Nema ni potrebe rušiti :) Ja mislim da smo svi ovde to ironično pričali kao odgovor na komentare 2012 :)

Takvo teranje inate bi čak i za naše krajeve bilo ekstremističko.
 
Ne misim na upis Pantografa, vec generalno imam utisak da je u poslednje 2 godine kvalitet ovog foruma drasticno pao. Secam se da je to pocelo negde pre premijere Busplus sistema. Do tada ovaj forum je bio vise manje neutralan, moze se reci i oaza zdravog razuma i vrhunski izvor informacija u vezi sa Beogradom i njegovim razvojem.
Mozda je tome u prilog islo i to sto je forum postajao sve vise poznat, vesti i reportaze sada preuzimaju glavni mediji, pa sada pojedinci smatraju kako upisi ovde imaju mnogo vecu specifinu tezinu te se trude da nekada obicne diskusije filuju politickim sadrzajima.

Neverovatna je istrajnost pojedinaca ovde da unize i obezvrede jedan infrastrukturni projekat koji se radi godinama unazad. Infrastrukturni projekat koji je od vrhunske vaznosti za ovaj grad, koji bi gradila apsolutna svaka gradska vlast bilo ona zuta ili neke druge boje.
 
Ah pa ako tako i bude,zna se koje su političke funkcije a koje su stručne.A evo da uzmemo recimo..primer iz bivše vlasti.. :wink:
Na svim položajima u vezi planiranja grada od urbanističkog zavoda ,građevinske direkcije,komisije za metro itd.,l(ista je poduža)... su bili saobraćajni ing.i gotovo ni jedan urbanista ,arhitekta ,građevinac,železnice kojima je to primarna struka.Kao da vam pravnu službu recimo vodi stomatolog.
Zadatak nove vlasti je da pokuša da razjasni tu činjenicu,kako se desilo i kako je moguće da se planiranjem i razvojem grada bave judi kojima to nije primarna struka, pa samim tim i ne čudi šteta koju su naneli gradu..Inače sobraćajni fakultet i stručnjake koje fabrikuje ima samo mali ograničeni segment u svoj delatnosti,kao što je semaforizovanje raskrsnica,obeležavanja zebri..i sl.i u svetu je veoma nisko rangiran ,najčešće ili ne postoji ili je to katedra u okviru nekog programa. :kafa:I sada neko te struke treba da kaže našem najvećem urbanisti Jovinu,građevincima Maletinu itd.,kaže da je "nekompetentan ""maliciozan" i sl..e zato smo i došli do ovde.
@Đorđebg,forumaši nisu imuni na učlanjivanje u stranke i nerealno je očekivati da tako bude.Kažeš da je ovaj forum bio realan i neutralan ranije,pa može se reći da je u mnogim stvarima bio glas razuma,apela ,pokušaja da se ukaže na promašaje.Setimo se da smo mi prvi digli galamu protiv Lrt belam koncepta kada to niko nije smeo da kaže, i da je posle toga usledila politička rasprava.Ako bi svi forumaši ovde bili učlanjeni u neke od vodećih stranaka možda bi tako bilo bolje da počnu da se bore ,utiču i ukazuju na pogrešne pravce ..u svojim strankama.
A ne vidim kako rasprava suprostavljenih strana može da šteti jer se ona očigledno odvija ovde na jedinom mestu van medijai ja bih ga nazvao dijalogom .A mnogim slučajevima se pokazalo da se forumaši slažu,evo recimo primer Terazija na Nbg..a takvih primera ima više ,nego onih gde se ne slažemo kao što je ump,most na adi i sl. :kafa:
P.S uostalom nema tu neke filozofije ,nova vlast treba da radi sve suprotno od onoga što je radila predhodna,ako želi da uspe..sve što su ovi anatemisali,novi treba da rehabilituju..kao svojevremeno ,dana 26. marta 1986. rehabilitovan je Sektor za metro (predsednica IO Živana Olbina), kada je po projektima Sektora (1987-1988) izgrađena pešačka Knez Mihailova ulica sa delom Obilićevog venca i Trga Republike.
 
djordje*******g":t5zppx5r je napisao(la):
Neverovatna je istrajnost pojedinaca

Koja bre nova vlast?! Božić i SPO sa najvećom pljačkom Beograda u istoriji, Mali? Za koga god je radio kukala mu majka.
Vesić, njemu sam večno zahvalan za sve što je uradio u zvezdi i kako ju je oterao u stečaj, ali taj model u gradu?

Dosta o politici......
 
На жалост, слажем се. Моја Звезда одлична је препорука овом господину за нова уништења, темељна.
 
Kokili":2qya8282 je napisao(la):
djordje*******g":2qya8282 je napisao(la):
Neverovatna je istrajnost pojedinaca

Koja bre nova vlast?! Božić i SPO sa najvećom pljačkom Beograda u istoriji, Mali? Za koga god je radio kukala mu majka.
Vesić, njemu sam večno zahvalan za sve što je uradio u zvezdi i kako ju je oterao u stečaj, ali taj model u gradu?

Dosta o politici......
Za personalna rešenja ,neka svako govori o sebi.Mene više interesuje kakav je program,i šta će se realizovati u budućnosti.E sad kako reče..‚ministar lokane samouprave Mirović,da će privremeno veće pripremati plan budžeta i investicija za 2014. godinu, a analiziraće i rad gradskih komunalnih preduzeća
"Formu i zakon ćemo sigurno poštovati. Pitanje je da li će se njima svideti program rada koji ćemo primeniti", naveo je Mirović.
 
Vrh