Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Uskoro otvaranje ulazne i izlazne rampe kod buvljaka ! potvrda za to i od strane radnika :


mnbdscf5053.jpg


mnbdscf5055.jpg
 
I gde su neonke koje osvetljavaju ove table,nema ih ni na mostu,da li je to evropski standard,sigurno nije. :kafa:
 
Nebojsa":1iyicb9z je napisao(la):
Uskoro otvaranje ulazne i izlazne rampe kod buvljaka ! potvrda za to i od strane radnika :


mnbdscf5053.jpg


mnbdscf5055.jpg

A od mene jedan "kosntruktivan" post :)
konačno će se ukloniti ovaj legalizovani divlji parking u desnoj traci.

Samo, ispred buvljaka se nalazi autobuska stanica, autobusi staju u desnoj traci, a istu traku koriste i vozila koja iz pravca Vladimira Popovića žele na drugu obalu Save. Imaćemo višestruko sečenje putanja vozila.
U nekom uređenom gradu, ovom buvljaku bi ovo bili poslednji dani.
Bez obzira, stanica prevoza je neophodna zbog ulaza na železničku stanicu NBG i sada se postavlja pitanje gde je smestiti.
 
2012":1p00t5hk je napisao(la):
I gde su neonke koje osvetljavaju ove table,nema ih ni na mostu,da li je to evropski standard,sigurno nije. :kafa:

E sad si ga malo preterao sa tim evropskim standardom...
 
relja, postoji još jedn strajalište odmah posle železničkog nasipa, koje se zove železnička stanica novi beograd,

ovo ovde stajalište se zove otc.


tako da autobusi kad se budu sekli ovde, moraće još jednom da se seku, ali ovog puta sa vozilima koji silate sa mosta.

genijalno.
 
Nije toliko problem sa osvetljenjem tabli ukoliko je javna rasveta okolna kako treba sto ovde nije problem dok Radnicku tek ceka osvetljenje da se ukjluci da bude kako treba.

Inace taj OTC treba iseliti i stajalista ispred ukinuti i postaviti ih optimalno zbog zeleznicke stanice a ne buvljaka.
 
Igor":2a2wi2qq je napisao(la):
Nije toliko problem sa osvetljenjem tabli ukoliko je javna rasveta okolna kako treba sto ovde nije problem dok Radnicku tek ceka osvetljenje da se ukjluci da bude kako treba.

Inace taj OTC treba iseliti i stajalista ispred ukinuti i postaviti ih optimalno zbog zeleznicke stanice a ne buvljaka.

Sležem se potpuno, ali kako "optimalno" smestiti tu stanicu (stanice)?
 
Mislim da bi to to neko optimalno resenje moglo biti da stajaliste autobusko bude odmah posle konstrukcije zeleznicke stanice malo da se uvuce desno. Taman je dovoljno daleko da ne smeta vozilima koja se spustaju iz pravca mosta putem nove rampe a opet blizu su stepenice za zeleznicku stanicu.

Celu saobracajnu i pesacku komunikaciju treba ipak podrediti zeleznickoj stanici a ne buvljaku kome definitivno mesto nije tu.
 
Može, naravno, ali gde god da se postavi, makar i sa "nišom", opet će biti prepreka koja usporava saobraćaj.
Voleo bih da vidim neko rešenje koje će to da izbegne.
 
Iz knjige koja je stampana 1988 sto znaci ta ili godinu ranije
 
relja":35yeiidm je napisao(la):
Može, naravno, ali gde god da se postavi, makar i sa "nišom", opet će biti prepreka koja usporava saobraćaj.
Voleo bih da vidim neko rešenje koje će to da izbegne.
Omogućiti autobusima da skrenu u tramvajsku bašticu.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Ni u ludilu nedam zelenu bastizu za liaza i tacka nedevastirajte mi tramvaj zato sto neko nije razmisljao glavom 95 vratiti na staru trasu da neide ispred buvljaka promjeniti trasu 94 tj njeno penjanje na most
 
penjanje 94 na most nije problem. problem će biti njen silazak s mosta koji će najverovatnije biti u AFB i stanica u istoj ulici.

i tom trasom ide još i 89. a liaz vozi samo na liniji 94.
 
MilisaV":k3so43qd je napisao(la):
relja":k3so43qd je napisao(la):
Može, naravno, ali gde god da se postavi, makar i sa "nišom", opet će biti prepreka koja usporava saobraćaj.
Voleo bih da vidim neko rešenje koje će to da izbegne.
Omogućiti autobusima da skrenu u tramvajsku bašticu.
To je i meni palo na pamet, ali stavljanjem više linija prevoza i tramvaje i autobuse na istu traku (trasu) nije baš dobra ideja.

direktor":k3so43qd je napisao(la):
Ni u ludilu nedam zelenu bastizu za liaza i tacka nedevastirajte mi tramvaj zato sto neko nije razmisljao glavom 95 vratiti na staru trasu da neide ispred buvljaka promjeniti trasu 94 tj njeno penjanje na most

Sve linije bi morale da prolaze kroz ulicu Antifašištičke borbe:
- zbog železničke stanice Novi Beograd (veza sa BG Vozom, između ostalog)
- vraćanem na staru trasu stanovnici bloka 23 bi ostali bez stanice za autobuse u Milutina Milankovića. Pomeranje trase 95 da prolazi pored buvljaka i da ide kroz Milutina Milankovića je bilo na mestu.

MilisaV":k3so43qd je napisao(la):
penjanje 94 na most nije problem. problem će biti njen silazak s mosta koji će najverovatnije biti u AFB i stanica u istoj ulici.

i tom trasom ide još i 89. a liaz vozi samo na liniji 94.

Silazak 94 i nije toliki problem, postoje dve opcije i možda je i bolje da nastavi sadašnjom trasom.
 
MilisaV":2r35du16 je napisao(la):
Omogućiti autobusima da skrenu u tramvajsku bašticu.
У једној реченици си сумирао све катастрофално у планирању Београда,умп-у,људима који су одговорни за то,држави...

Направиш срање аутомобилима,да исправиш то срање направиш сра*е аутобусима,да исправиш то сра*е направиш сра*е трамвајима...И док се тако једно крпи на штету другог го*на убрзано надиру али не до гуше одговорних него до гуше грађана.
 
Ja bih ispod nadvožnjaka stavio jedan kružni tok,i tako omogućio da može da se ide u svim smerovima.Da ne bi pomerali tramvaj,tramvajske šine bi mogle da seku kružni tok,a ostali učesnici u saobraćaju bi bili dužni da propuste tramvaj(i onako ne ide često).A pošto se u kružnom toku zna red,ne bi bilo problema ni sa stanicama,ni sa parkiranjem,ni sa presecanjem.Bila bi opšta idila.
 
Delija":1ciganud je napisao(la):
MilisaV":1ciganud je napisao(la):
Omogućiti autobusima da skrenu u tramvajsku bašticu.
У једној реченици си сумирао све катастрофално у планирању Београда,умп-у,људима који су одговорни за то,држави...

Направиш срање аутомобилима,да исправиш то срање направиш сра*е аутобусима,да исправиш то сра*е направиш сра*е трамвајима...И док се тако једно крпи на штету другог го*на убрзано надиру али не до гуше одговорних него до гуше грађана.
Da to je ukratko opis onih koji su urnisali Beograd,Horor! :shok:
 
Radikalan, a opet jednostavan potez bi bio - proširiti ulicu antifašištičke borbe za još tri trake, da kažem "iza" stepeništa koje vodi na peron.
Sadašnjim smerom od VEROa ka Jurija Gagarina bi se kretali samo autobusi (kao žuta traka) a autobuska stanica bi bila postavljena kod stepeništa, kao i sadašnja tramvajska. Bilo bi mesta i za taksi stanicu. Preurediti raskrsnicu sa Milutina Milankovića, pre svega sa proširenjem iz pravca Arene.
Jedina stvar - neko bi morao da se pospe pepelom zbog svega ovoga...
I da - zamišljeno prošireneje bi bilo na račun "Tematskog parka Terazije" ( :rant: ), što me prilično obeshrabruje :(
 
Postoji milion ovakvih primera u Beogradu, nijedno resenje nije idealno, a narocito ne za autobuski saobracaj koji nije nezavistan.
 
ŽS neće dozvoliti da se preore njihova parcela..da bi se sakrile nečije brljotine..
 
djordje*******g":ouf3moy9 je napisao(la):
Postoji milion ovakvih primera u Beogradu, nijedno resenje nije idealno, a narocito ne za autobuski saobracaj koji nije nezavistan.

Tačno, s tim što je Novi Beograd projektovan tako da su brljotine u startu izbegnute, a i ostavljeno je mesta za kasnije intervencije (tramvaj u Milentija Popovića, npr). Na žalost, tranzicija nam je donela devastaciju originalnih planova zarad kratkoročnog punjenja budžeta (gradskog, a i nečijeg privatnog) - Đorđa Stanojevića, npr.
Ovo još ima i šanse da se ispravi, naravno samo ako se želi priznati da problem postoji (tj. da je napravljen).
 
blagoje":2a06p4jn je napisao(la):
Ево једног симпатичног предлога.

Станица аутобуса испод УМП-а. Аутобуси се уливају на рампу и са ње лево испод надвожњака. Излаз са станице је на рампу и са ње на АФ борбе.
 
Vrh