Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Он то већ сада, реално, јесте. Да се много интервенише на Аутопуту - не може; евентуално да се претвори у 3+3 саобраћајницу без зауставне траке, као на "Газели", али мислим да се тиме ништа не добија (неке деонице већ су, фактички, 3+3, јер је цела зауставна претворена у траку за укључивање и искључивање: Арена - Омладинских бригада и Аутокоманда - Хитна помоћ).
 
Ump neće biti nikada izgrađen kako je planirano,završiće u Rakovici...nema tunela autokomnda..i sve planirano..resto. :kafa: a moraće i da se polože računi za loše planiranje grada ,koje je beograđane koštalo milijarde..
 
Мораће да се ради веза Коњарник - Панчевачки мост, јер је у свим планским документима од 1950. године, само је питање да ли ће се градити тунели (као што предвиђа пројекат "УМП"), или ће бити срушено пола града зарад пробијања булевара (у складу са ранијим плановима).
 
Пантограф":1frdt6i7 je napisao(la):
Мораће да се ради веза Коњарник - Панчевачки мост, јер је у свим планским документима од 1950. године, само је питање да ли ће се градити тунели (као што предвиђа пројекат "УМП"), или ће бити срушено пола града зарад пробијања булевара (у складу са ранијим плановима).

Nismo vise u komunizmu pa da se rusi drzavna imovina, eksproprijacija gusto naseljenog tkiva bi kostala na stotine mililona evra.

To je samo mogao Caucescu i niko vise.
 
Ništa od toga... nema potebe,metro reševa te probleme kao svuda u svetu..a imaćemo i jaku gradsku železnicu,završenu obilaznicu..zato i kažem ump će završiti u Rakovici,do sada sve pogodih.. :kafa:
 
Метро не решава "те проблеме". Београд је закржљао град без основне уличне мреже. Док се та веза не изгради, аутомобили ће и даље на путу са једне на другу периферију пролазити поред Скупштине и Главне поште, дакле кроз најужи центар. Чак и да се аутомобили возе мање него данас - што је нереално, јер се сада веома мало возе за европске стандарде - то је катастрофа. И "метро-ГУП" из 1972. је имао уцртану ту магистралу, а пројектант трансверзале од Прокопа до Рузвелтове (предвиђала рушење пола Врачара да би се протерао булевар) је био - Б. Јовин... који је такође увек имао аутомобил.
 
To nije istina,Beograd grad bez osnovne ulične mreže?,mora da se šališ :kafa:
 
Bilo bi extra da se izgradio taj bulevar prokop-ruzveltova.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Na smanjenje gužvi neće uticati izgradnja kružnih saobraćajnica unutar grada. Jedino metro može da reši saobraćajne probleme i to je bilo poznato još pre četiri decenije – kaže Mihajlo Maletin, profesor Beogradskog univerziteta .

Čak ni izgradnja novih mostova preko Save i Dunava, neće smanjiti saobraćajne gužve. Jer, kada pređu mostove vozila će se slivati u postojeće – već preopterećene saobraćajnice.
 
2012":zde3yyvn je napisao(la):
To nije istina,Beograd grad bez osnovne ulične mreže?,mora da se šališ :kafa:


Не шалим се, ни најмање. Кад упоредиш уличну мрежу Београда са било којом уличном мрежом града на Северној земљиној полулопти, схватићеш да смо ми случај за плакање. Уосталом, од СЕДАМ главних саобраћајница из ГУП-а 1950. године, прављеног за Београд до милион становника, у потпуности је изграђена ЈЕДНА једина - "Трећа лонгитудинала", тј. Аутопут. Чак ни пројекти од пре другог светског рата - Јужни и Северни булевар - нису остварени ни изблиза. Тако, да би стигао са Бановог брда на Карабурму, возиш кроз Кнеза Милоша и Таковску, а са Новог Београда у Борчу - испод Теразија. Београд итекако нема основну градску уличну мрежу.

Београђани, због сиромаштва, возе знатно мање од становника других (европских) метропола. А возити се, ипак, мора. Живот измиче шематизму и мреже јавног превоза не могу да подмире све људске потребе. Нико нормалан неће возити бебу из породилишта кући метроом, макар био и сингапурски. Што је друштво развијеније, таквих потреба је све више. Пошто је, дакле, немогуће укинути индивидуални саобраћај, треба га, што бољим јавним превозом држати у границама нормале, а оне су, и у градовима који се у најмањој мери од свих могу сматрати "аутомобилским", знатно веће од бројки из Београда (примера ради, половине запослених у Бечу који живе ван градског језгра, свакодневно на посао долази - колима). Са београдском уличном мрежом, сви ти градови би се - распали. Зато ама баш ниједан просторни планер неће одустати од попречне магистралне саобраћајнице преко Врачара и Звездаре, то је сигурно - само је питање којим ће редоследом шта у граду бити грађено.
 
Mozda se i jednoga dana posle metroa i napravi neka nova trasverzala ,ali to sigurno nece biti trasom ump,ispod gora ,brda i planina tj.najskupljom trasom,pored koje je nemoguce bilo sta masovnije graditi,a ako je, kazes... taj deo za Beograd esencijalan ,pa sto ste pravili onda deo na NBG koji obiluje saobracajnicama,i koji nije bio prioritetan jer ce put za Jadran ici preko Surcina,i to je moglo da se B.Brdo NBg poveze jeftinijim i prakticnijim mostom za metro nesto uzvodnije na uzem delu Save ,a sa druge strane ako bi neko i krenuo hipoteticki od Pancevca tim planiranim Ump..i stigao do Sumica,pa njemu bi brze,ekonomicnije i logicnije bilo da se ukljuci na brzu gradsku saobracajnicu i pravac Gazela za NBG...zasto bi kruzio,gubio vise vremena i benzina..i isao tunelom od autokomande ,preko hipodroma ,mosta na adi i zabacenijim delom Nbg,kada ga Jovinova brza gradske saobracajnica dovodi kroz kicmu NBG odakle moze da skrene gde zeli..a koja ce biti skroz rasterecena obilaznicom,metroom,i gradskom zeleznicom :kafa:
 
I ja kazem alal vera! Genijalac ,da ne zaboravimo i Malteina. :vops:
Fijasko mosta na Adi se ogleda i u tome, sto,u spicu kada se masa ljudi vraca sa NBG na B,Brdo zbog lose pozicije mosta i jos katastrofalnijih pristupnih saobracajnica ,ljudi ponovo koriste Gazelu pa pored Sajma do brda,garantovano brze,posebno kada zavrse petlju,a mogu da zamislim da ce svi bezati od toga dela grada u spicu kada naprave BAS,mozete zamisliti te kolone i guranja na semaforima,pa ce onda svi preko Gazele do Brda..
 
Koji smo to mi i vi. Da li ja pripadam u mi ili vi, ili pak u neko treće društvo?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
I ja naravno,ovo je malo sarkazam, ne brini MI se to castimo medjusobno,dve virtuelne strane.. :D i meni su dodelili partijsku knjizicu SNS a da jos nisam ni pregovarao.. :kafa: znaci li to da su Jovin i Maletin u SNS..hmm :roll:
635183745202923976.jpg

Evo predloga da urede onaj plato ispod petlje Radnicka..da bar lici na nesto,leti ce se skrivati od sunca...malo granita ,drvoreda i ls.
 
Kad ce da naliju malo betona u kraj pilonskog stepenista
ubih se danas noseci i zenin i moj bajs dole gore :rant:

Hajde razumem propust kad nisu napravili ovalne,
onda bar da stepenice da imaju tu 10 cm ivicu-stazicu za bajseve

I bilo bi im bolje da to urade sami kako treba ,
nego biciklisti malo po malo da sami prosipaju beton pa kako ispadne . . .
Nit je skupo niti komplikovano a radnici i beton je tu, samo sujetu treba ostaviti po strani
 
Vec zamisljam dobrog forumaskog prijatelja Deliju kako hvata dremku ispred krtice na raskrpetlji :D
 
2012":17o09i8e je napisao(la):
Na smanjenje gužvi neće uticati izgradnja kružnih saobraćajnica unutar grada. Jedino metro može da reši saobraćajne probleme i to je bilo poznato još pre četiri decenije – kaže Mihajlo Maletin, profesor Beogradskog univerziteta .

Metro ne može da reši saobraćajne probleme, može da reši najveći deo njih. Svaki grad koji poseduje metro sistem grca u saobraćajnim gužvama.

Poenta metroa je da pruži brzu i kvalitetnu alternativu najvećem broju stanovnika, ali nikakve saobraćajne probleme neće rešiti. Ako i reši ove koje trenutno imamo, pojaviće se novi. Saobraćaj evoluira i menja se, ali problema će biti zanavek.
 
Ako reši najveći deo njih kako kažeš ,onda... juhuu!Živeo Metro! :vops:
 
Vrh