Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jednog dana ce kinezi praviti cele gradove kao lego kockice,sve kupis od njih,oni dovezu,procitas uputstvo i montiras po njemu i dobijeg grad :)
 
Слике су много добре :) Сад бих описно изразио колико су ми се свиделе, ал' нећу да будем непристојан :laugh:

Штета што рупа у пилону није довољно велика за лифт :(
091027-MADA-27.jpg

И изненадило ме је колико мало арматуре има у пилону чешка_се_по_глави: <== ово може да иде у предлог за нове смајлије :)
 
To za lift je i meni palo na pamet. Nadam se da će ga biti... Samo da ne bude naknadno pravljen, kao što je na Brankovom...
 
Ako uzmemo ovu sliku i pretpostavimo da je čovek ispred pilona visok nekih 1,78m možemo reći da je trenutna visina pilona 16 metara. Prema tome trebalo bi da je visina krana pored pilona nekih 70, 5 metara ;) (jel treba da pokažem način računanja :D )

p1020377.jpg
p1020375.jpg
 
za sladokusce

Video takodje nasih dragih studenata gradjevinskog fakulteta koji su nam ustupili materijal

[video]http://www.youtube.com/watch?v=86GZSHqwo8Q[/video]
 
Znači vrh pilona će biti od nerđajućeg čelika, a zavarivanje će se raditi iznutra, što znači da će postojati lift za servis i proveru kablova unutar samog pilona (moja logika), e sad da li će da prave lift i za silazak s mosta na adu videćemo.
 
Почетак преднапрезања на градилишту моста преко Саве

По завршетку бетонирања целог попречног профила првог сегмента бетонског носача задњег распона, Извођач је ангажовао светски познату специјалистичку фирму за преднапрезање BBV Vorspanntechnik GmbH из Немачке као подизвођача за преднапрезање. Радови су започети 13. новембра 2009. са извођењем преднапрезања у попречном смеру и чине још једну значајну тачку напретка пројекта.

http://www.savabridge.com/news_sb.htm

:vops:

Evo i drugog klipa sa beobuildovog accounta sa youtube-a

http://www.youtube.com/watch?v=-Hknam6gESY
 
mali pilon ?

pogledaj malo pazljivije arandjelove fotke koje su od pre par dana pa ces videti da pilon nije uopste mali kako se cini na toj fotografiji.
 
mastercat":2ssv622v je napisao(la):
Moze li neko meni laiku da kaze sta mu ga dodje prednaprezanje ? :rolleyes:
Najšturije: pre delovanja radnog opterećenja deo ili celu konstrukciju deformisati ili (barem dovesti u stanje napona) suprotno od načina na koji će se deformisati pod radnim opterećenjem, tako da radno opterećenje "poništi" deformaciju (ili samo napon) predopterećenja. Najprostiji primer - za nosač za koji znaš da će se pod nekom teretom saviti na jednu, pre stavljanja tereta "iskriviš" na drugu, pa ga onda teret "vrati" u prvobitni položaj, ali se nosač ne derormiše dalje od toga.

Za detalje, na primeru mostogradnje, pogledaj pdf na linku koji je Nurko postavio.
 
MareCar":2ysdejiu je napisao(la):
http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/091027-MADA-27.jpg

Meni ovo izgleda samo kao baza u / na koju ce se staviti pilon, kao ona tacka na lego kockicama, sa strana ide dobro u dubinui u sredini se dize, stvarno izgleda samo kao da ce pilon nabiti preko ovoga....inace neznam cemu tolika rupa okolo a zast tako mali pilon...
pa pilon ti nije samo ta mala rupa, to su lezajevi za pilon.Pilon ti je ceo taj polukrug, a lezajevi su u sredini.


Ha ha kako je dosla magla, zamro je ceo thred. :)
 
Danas sam prvi put imao "ovde je zabranjeno slikanje" susret na ovom gradilistu ... neki radnik je prisao cim sam uslikao sliku ispod i poceo standardnu pricu "zabranjeno je slikanje,sef je tako rekao,zabranjeno je slikanje,sef je tako rekao".Ako nista bio je ljubazan ... kako ja sad njegovom sefu da objasnim da postoje 3 kamere na gradilistu koje su oni postavili i koje prati svako ko ima internet.Da pored toga ima brat bratu 1000 slika na internetu,da u proseku nastane 50 novih fotografija svaki put kada autobus prodje tuda i da ja sa mojih zdravih 300mm objektiva mogu da ih uslikam sa banovog brda sa sve karijesom na sestici ... al nema veze ... samo nek se gradi :kk:

Uslikao sam mali detaljcic koji sam primetio,a neko ga je vec spomenuo

china1.jpg
 
Znaci to su te celicne konstrukcije?Napokon. :cool:

He he trebao si da im ponudis sajt Beobuild da ga malo posete.
 
Ta konstrukcija tu stoji već mesec-dva :) Tako da zmajevi još nisu došli.
Moj prvi susret sa Ne smete da slikate je bio početkom septembra i od tada nikad ne slikam tamo gde su ulazi na gradilište dok ovako opušteno.
 
Most na Adi gradi se danonoćno
24.11.2009. - 03:03


KONSTRUKCIJA - Most preko Ade, koji Beograđani željno iščekuju, gradi se intenzivno i danju i noću.
Specijalizovani sajt o građevini Beobuild.rs, u iščekivanju delova konstrukcije mosta koji će rečnim putem doploviti u naš grad, donosi fotografije koje svedoče da ova građevina dobija svoje prve obrise. Fotografije su napravili studenti građevinskog fakulteta predvođeni prof. Draganom Arizanovićem i manadžerom Vladom Marjanovićem.
Drumski i šinski most povezivaće Novi Beograd i Čukaricu, biće dugačak 929 metara, imaće šest kolovoznih traka, dve staze za pešake i dva koloseka namenjena lakom metrou. Prema dosadašnjim studijama, vreme putovanja bi bilo skraćeno za 30 minuta.

http://www.24sata.rs/vesti.php?id=64682
 
Kada će biti poznati rezultati konkursa za petlju Radnička kod mosa Ada? rečeno je da rok dve nedelje po završetka konkursa. Konkurs je prvobitno produžen i krajnji rok je bio 26.oktobar 2009.godine. Danas je 26.novembar 2009.godine. ? ? ?
 
Прва греда за мост код Аде Циганлије стигла из Кине

У новобеоградско бродоградилиште јуче по подне упловила је баржа са првим од девет сегмената челичне конструкције. – Ужурбани пулс градилишта на Сави обезбедиће да највећа од три нове београдске ћуприје буде завршена у року, кажу престоничке власти

Most-na-Adi-foto-T-JANJICH.jpg

Мост вредан 118,6 милиона евра истовремено се зида и пројектује (Фото Т. Јањић)

Непуну годину и по од почетка изградње, основе новог београдског моста преко Аде Циганлије постају све видљивије. У току јучерашњег поподнева у новобеоградско бродоградилиште упловила је баржа са првим од девет сегмената челичне конструкције, који је преко холандског Ротердама недељама путовао из Кине. У градској Дирекцији за грађевинско земљиште и изградњу Београда кажу да се радови на новом архитектонском симболу престонице обављају према зацртаној динамици, а о томе сведоче и четири „ужурбана” градилишта – на чукаричкој обали, код шпица Аде Циганлије, на Малој Ади и новобеоградској страни. Први комад конструкције стигао је са петог „градилишта” у далекој кинеској провинцији Хебеи, где су под крововима хале „China Railway Shanhaiguan Bridge Group”, до сада фабрикована четири сегмента масивне греде. Још три дела у Београд ће бродовима стићи половином јануара 2010. године.

Према речима радника, лепо време користи се за прављење „резерве” пред долазећу зиму и мразеве, а ових дана најживље је на чукаричком градилишту где је постављен седми обалски стуб и носачи платформе за навлачење водоравне конструкције. У флуоресцентним прслуцима мимоилазе се радници који причају на српском или немачком, а високо над главама са белим шлемовима прелазе им кракови неколико џиновских дизалица. Грађевинци немачког БВБ-а пре десетак дана започели су такозвано преднапрезање, а њихове колеге на градилишту на врху Аде, са ког се пружа најбољи поглед на реку и старију, већ „уморну” сестру „Газелу”, недавно су кренули са наливањем четвртог и петог сегмента главног носача – пилона. У дирекцији кажу да ће до 175. метра пилона бити монтирано 39 оваквих сегмената, док ће последњих 25 метара бити изграђено од челика.

– Пилон наставља да „расте” из земље ослањајући се на две ножице – источну и западну, а у његову основу побијено је 113 бетонских шипова. Прошлог месеца завршена је наглавна плоча, а за овај, највећи монолитни темељ у мостоградњи Србије утрошено је око 1.300 тона арматуре и 16.370 кубика бетона – истичу у дирекцији.

2most.jpg

Пилон наставља да „расте” (Фото З. Анастасијевић)

Завршавају се и радови на привременим стубовима у чукаричком рукавцу преко којих ће конструкција бити нагурана, док се на левој обали Саве, као и на градилишту Мале Аде, побијању шипови за темеље преосталих стубова.

– Приводи се крају и техничка контрола главних пројеката за приступне саобраћајнице, односно јужних и северних путева, а убрзо почиње и израда идејног пројекта петље „Радничка”, према условима из плана детаљне регулације. Петља „Хиподром” је у изградњи од овог лета и радови ће трајати до јесени следеће године – објашњавају у дирекцији.

Монументални мост преко Саве зида се по систему истовременог пројектовања и изградње. О томе сведочи и чињеница да су бушење тла и побијање пробних шипова на дубинама од 30 метара урађени за потребе добијања података за израду главног пројекта док су на сва четири градилишта маркиране геодетске тачке које ће бити очитаване до краја радова.

Уговор за пројектовање и изградњу моста својевремено је, према правилима Европске банке за обнову и развој, добио конзорцијум у „PORR Technobau und Umwelt AG” из Аустрије, „SCT dd” из Словеније и „DSD Bruckenbau GmbH” из Немачке. Рок за извршење је 40 месеци, а вредност радова је 118,6 милиона евра.Мост главног распона од 376 метара биће изграђен са косим кабловима. Укупне дужине 929, а ширине 45 метара, садржаће шест саобраћајних трака, два шинска колосека и две пешачко-бициклистичке стазе преко којих ће моћи да пређе 12.000 возила на сат. Ћуприја на Сави део је унутрашњег магистралног прстена који ће, када буде завршен, имати за циљ да повеже општине Палилула, Звездара, Чукарица и Нови Београд, односно да растерети одавно преоптерећен саобраћај у центру престонице.

М. Луковић
[објављено: 26/11/2009]
Izvor: Politika
 
Ето решења дилеме колико је висок пилон за сад: 175/39*5 = 22,44m :cool:
 
To je samo grupa.Ali ima i onih koje su ostvarile svoj cilj.Daj boze da se ova ne ostvari.Ali ja mislim da kako god se zove, u narodu ce ostati most na adi.
 
Vrh