Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

miki00":39q5a71w je napisao(la):
ovo su random slike gazele. Da li je negde ispod 10m razmak? Osim kada stoje svi pa pridju na 3-4m.
Ovo su random slike Gazele kada je poluprazna. Je si li se ti ikada provozao Gazelom kada je guzva? Automobili kada stoje su na 3-4 m jedan od drugog? Na Gazeli? Jedino ako je hauba dugacka 3-4 m pa racunamo od soferke do sledeceg branika, mozda neki americki oldtimer iz 50ih...
 
hazard":192n9274 je napisao(la):
miki00":192n9274 je napisao(la):
ovo su random slike gazele. Da li je negde ispod 10m razmak? Osim kada stoje svi pa pridju na 3-4m.
Ovo su random slike Gazele kada je poluprazna. Je si li se ti ikada provozao Gazelom kada je guzva? Automobili kada stoje su na 3-4 m jedan od drugog? Na Gazeli? Jedino ako je hauba dugacka 3-4 m pa racunamo od soferke do sledeceg branika, mozda neki americki oldtimer iz 50ih...
;) prelazim mesecno 4000km po beogradu. gazelu forsiram minimum 2x dnevno. Iskljucivo u spicu. Jel imas ti polozeno :)
 
Imam, i prosao sam dovoljno puta preko Gazele da znam kako izgledaju automobili nacickani na istoj branik-do-branika. Poenta moje price nije da li je u proseku razmak na Gazeli 5 ili 6 m (nekada je 15, a nekada je 0,5) vec da ti nekom proizvoljnom racunicom bez osvrta na neke bitne detalje pokusavas da osporis neke zvanicne podatke koje je neko ipak, jelte, merio i racunao i na to potrosio vise od 3 minuta kucanja na forumu.
 
Hazard. Necu se nastavljati u ovom topicu. Podaci su frizirani a ti veruj u to. Ti koji su pravili te podatke su razmisljali da ce svi biti kao ti. :)
 
miki00":2b01ylr9 je napisao(la):
Goje...razmak izmedju 2 auta je oko 10m duzina auta 4m ukupno 14m...brzina prosek oko 40kmh ili 11.1m/s (gledano sredina mosta) teoretski u 6 traka moze da prodje 5 automobila u 1 sec. Oduzmi autobuse kamione..ljude koji se plase da voze malo brze.

Tesko da moze vise od 3 auta u sec u svih 6 traka.

cifre preko 100 00 dnevno su glupost i stimovanje novinara,politicara i sl. Ko veruje u to ne razume se u saobracaj.
Pa i po ovoj tvojoj racunici (3 auta po sec) 165 hiljada vzila prodje za nesto vise od 15 sati, tako da u preostalih 9 sati ne prodje ni jedno vozilo.

Neka u 24 sata imas ovakav saobracaj(meni deluje kao realan scenario):

10 sati - 3 auta po sekundi - oko 110 hiljada vozila (7:30-17-30)
4 sata- 2 auta po sekundi - oko 29 hiljada
10 sati- 1 auto po sekundi- oko 36 hiljada

Ukupno to dodje oko 175 hiljada vozila. Oduzmi 10-ak hilljada tamo gde mislis da je malo preterano i imas cifru od 165 hiljada.
 
Pristupne saobraćajnice, a šta to beše?

DIREKCIJA ZA GRAĐEVINSKO ZEMLjIŠTE I IZGRADNjU BEOGRADA J.P.​
Njegoševa 84, 11000 Beograd
O B A V E Š T A V A
sve autore koji su preuzeli konkursnu dokumentaciju da je produžen rok za podnošenje konkursnog rada za izradu „Idejnog saobraćajno-građevinskog i urbanističkog rešenja petlje „Radnička“ na poziciji ukrštanja UMP-a iz pravca Novog Beograda preko mosta na reci Savi, sa ulicom Radničkom i vezama na petlju „Hipodrom“ i ulicu Bulevar vojvode Mišića kao dela Unutrašnjeg magistralnog poluprstena“.

Novi rok za dostavljanje konkursnog rada je 26.10.2009. godine do 12:00 časova.

Za člana žirija konkursa imenovan je i prof. dr. Dejan Bajić, dipl. inž. građ.​
Inače, probitni rok za dostavljanje radova je bio 10.09.2009. i samo još jednom da napomenem da je ovo samo tender za idejni projekat čak i da se izvođač izabere odmah on mora da izradi glavni projekat kako bi mu bila izdata građevinska dozvola. Još uvek postoji šansa da će saobraćajnice biti završene na vreme, ali ukoliko nikakvi radovi ne počnu do kraja prve polovine sledeće godine, ne bih bio optimista
 
Sta se jedite, jel vam lepo objasnjeno da to treba da bude jedan novi simbol Beograda?
 
Ma ja sam uveren posto je to kapitalni projekat od visokog znacaja , da ce bas zbog toga napraviti te saobracajnice, u poslednjoj godini gradnje jel se to mnogo brze napravi od samoga mosta.A most je sada prioritet a ne saobracajnice.
 
Danas je u emisiji BEOGRAD.RS na STB neki nemac koji je valjda glavni na gradilistu rekao da su celicne konstrukcije [na putu iz Kine] prvo dosle do Holandije a da se trenutno nalaze na kanalu Rajna Majna Dunav i da se ocekuje da ce stici do kraja nedelje/
 
Pa to je fenomenalno, inače construction manager za most je Italijan, Mario Perissutti. (mislim, meni to deluje kao italijansko ime)
 
@Shmeksi nisam siguran,sad sam zaboravio jer sam radio vise stvari odjednom dok je isla emisija, al po magli mi se cini da je neko nemacko prezime bilo u pitanju no nbt

Rekli su jos da su petlje Radnica & Gagarina kompleksne kao i sam most i da ako one nisu funkcionalne dzaba smo krecili nesto tako :laugh:

I rekli su da sav materijal dovoze brodovima kako bi izbegli guzvu u saobracaju,sem ovoga gde se nalazi celicna konstrukcija nista novo,uglavnom da se poCCCCCCCCetimo izgleda mosta:

sava7_b.jpg


Koliko vidim moracemo da sacekamo da pilon naraste skoro do pola da bi pocelo postavljanje kablova a samim tim i kolovozne konstrukcije [ako se secate slike koju sam ranije postavio,krece se od sredine]
 
alexandernbg":3pwdvabe je napisao(la):
I rekli su da sav materijal dovoze brodovima kako bi izbegli guzvu u saobracaju,
Osim toga, mnogo je jeftinije, kapacitet transporta je daleko veći i potrebno je manje ljudi za prevoz.
 
Jel to znaci da niko pouzdano ne zna da li ce petlja na Novom Beogradu biti gotova na vreme i kada ce uopste poceti da se gradi?
Zna li neko da li je ta petlja malo "jednostavnija" nego ona kod Hipodroma?
 
А можда имају две екипе које се такмиче која ће пре да стигне до споја. :p Јесте да није подухват као Petronas Towers, ал' доста и ово :gobb:
 
mozda ce biti jednokolosecno kao pancevac sada :p :cool: :bash:
 
Vrh