Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Pre neki dan sam video da je to neko uradio na autoputu, tako da mi je ovo polustrasno! Ali generalno me uzasno iritira kako ljudi u Srbiji bahato voze.
 
Rekao bih da u ovim trenucima postavljaju zavrsni sloj asfalta na severnom vijaduktu.
Ostaje sutra jos "crtanje" linija (horiz.signalizacija) i zavrsni, fini radovi, a od prekosutra najkasnije mogli bi da ga otvore. :gobb:
Jedini mali "je*******" je taj sto ce morati da istovremeno zatvore juzni vijadukt( sto vec rece Blagoje) dok (ne)odrade Topciderski mostic. Ali to im ne treba vishe od 10-tak dana, ukoliko i toliko treba. :kk:
 
Nije nikakav problem da prebace sa južnog na severni vijadukt postojeći saobraćaj a i dalje će se preko kružnog prema gradu.
 
Асфалтирање северног вијадукта у Радничкој



Након осам месеци од почетка изградње на месту старог Тобогана у Радничкој, радови на новој конструкцији северног вијадукта са три саобраћајне траке у смеру ка Обреновцу приводе се крају. Повољне временске прилике омогућиле су да, након завршетка припремних радова, у среду 23. октобра отпочне асфалтирање новог вијадукта дугог 400м и прилазне рампе мосту из смера града. Наношење завршног слоја асфалта на коловозу ових конструкција успешно је завршено следећег дана. У току викенда извешће се тест оптерећења и постављање саобраћајне сигнализације на новој конструкцији. Пуштање северног вијадукта у саобраћај очекује се крајем следеће недеље када ће престати да важи привремени режим саобраћаја који је на снази од 11. октобра.

На северном и јужном степеништу које ће преко платоа на терену обезбедити везу метро и аутобуске станице на УМП-у и у Радничкој улици, у току су завршни радови на лифтовима, наношење заштитног премаза и монтажа ограде на степеништама.

savabridge.com
 
dsc04453.jpg

dsc04452.jpg

dsc04451.jpg
 
^ direktore, neumoran si ! :kk: :gobb: :mrgreen:

Neka vasa procena, kada bi mogao da overim taj biciklisticki prelaz preko Topciderke?
 


Juče, 7 uveče.
24 minuta stani/kreni vožnje od Šumarskog do semafora na petlji.
 
Danas u prolazu sam video kako postavljaju sigurnosne ograde na "severnom" vijaduktu.
 
neshaoct":206czwo8 je napisao(la):


Juče, 7 uveče.
24 minuta stani/kreni vožnje od Šumarskog do semafora na petlji.

Evo još jedan sapatnik.

Možda će nestati gužve kod sajma, možda će gužve preko Gazele postati deo istorije zaboravljen kao i Jovanka, ali ovo od Šumarskog fakulteta pored raskrpetlje pa na raskrsnicu Drajzerove ... to je novo usko grlo koje će se rešavati nekim novim prstenom. Recimo BBP, "beogradski brdski prsten", koji će se probijati kroz brda i zaobilaziti sve druge sobraćajnice. :D
 
najgore od svega je to da je raskrpetlja uražena kako treba t ne bi bilo gužve.

a mogu misliti kako će biti jednog dana kad se uradi tunel i bulevar patrijarha pavla.
 
MilisaV":1loljyfc je napisao(la):
najgore od svega je to da je raskrpetlja uražena kako treba t ne bi bilo gužve.

a mogu misliti kako će biti jednog dana kad se uradi tunel i bulevar patrijarha pavla.

Za raskrsnicu se potpuno slažem, ali osnovni razlog trenutno velikog zagušenja je zastoj u Radničkoj ulici zbog završnih radova i usko grlo kod Miloševog konaka koje bi delimično trebalo da se reši upravo spajanjem bulevara Patrijarha Pavla, a u prihvatljivoj meri, svidelo se to nekome ili ne, izgradnjom tunela. Prebacivanje problema na Autokomandu i njegovo rešavanje je drugi problem, ali opet u sklopu završetka kompletnog projekta UMP-a, ili zaokruživanja smislenih celina. Ne treba unapred suditi o kompletnom projektu na osnovu problema nastalih usled njegove nedovršenosti. Pod tim okolnostima je svaki, pa čak i najbolji projekat loš.
 
Sta mislite koliko je (ne)prakticna ova buduca stanica tramvaja usred bloka umesto da je iznad ulice u visini zeleznicke stanice NBG?
 
Vučko, svojevremeno smo nas dvojica diskutovali o tome i zajedno konstatovali da je stanica iznad ulice Antifašističke borbe sa stanovišta presedanja najlogičnije rešenje. Očigledno su postojali tehnički problemi vezani za širine staničnih platformi i pristupa stepeništu i liftovima uklještenih između dva drumska vijadukta, a imajući u vidu i ograničenja sa jedne strane stanice usled uzlazno-silaznih rampi. Verovatno je sve to uticalo da bude prihvaćeno ovo rešenje.
 
И би силовање НБГ-а од стране УМП-а. :kafa:

Као што рекох, "генијалним" планирањем криваца за умп проблем није решен,проблем је измештен тамо где га није било.
 
Ova stanica za tramvaj/LRT/metro, sta god to bilo je mnogo udaljena i otezavace presedanje na BG-Voz.
Trebala je da bude ili u ravni sa stanicom NBG ili da bude ispod stanice NBG a ne ovako tamo negde levo.
 
bboris7":2kehn23f je napisao(la):
http://www.youtube.com/watch?v=C_xuuz8rBoA

Ovako je zamisljeno na pocetku ....

Na tom videu se nista ne vidi vezano za sinski koridor i ove nove stanice.
 
Ту лежи и проблем. Да су креативнији људи били укључени у вођење пројеката у Београду, они би одмах схватили да градња моста на том месту отвара колосалну шансу да се изгради најоптерећенија могућа метро линија у Београду: Баново брдо - центар НБ - центар града, и томе би прилагодили све објекте на траси (касније би од те линије настале три или четири, као што се десило у толико градова, а Београд би финансијски градњу метроа далеко лакше поднео). Неки форумаши (Зидар) су то и предлагали (ја немам доказ, јер тада нисам био активан на Беобилду). То нама треба - креативност, тј. идеје како да се са ово мало пара што имамо уради што је могуће више.
 
Dobro se vidi ova katastrofa zvana UMP na ovoj "animaciji..Horor! :shok:
Pantograf,Nemoj molim te da išta više "predlažu"..užas je ovo što smo videli.. :kafa:
 
Парадоксално, градња (привремене) линије Б. брдо - НБ - Центар била је у потпуности остварива баш према тзв. Јовиновом плану (са Мостом на Ади мало помереним узводно).
 
Treba odmah početi gradnju ump-a autokomanda-pančevac

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Да, у садејству са Аутопутем, та деоница чини стварни београдски "УМП".
 
Tačno

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Kad se izgradi UMP i Obilaznica trebalo bi transformisati autoput kroz grad u jedan veliki gradski bulevar.
 
Vrh