Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

arsa.arsa":o5jhndz2 je napisao(la):
Nepopravljivi optimista":o5jhndz2 je napisao(la):
1.jpg

imam jedno pitanje u vezi ove slike:

posto koliko se vidi s ove slike, posle vijadukta u smeru ka centru grada, nakon 3 trake, saobracaj se suzava u 2 trake, pa se ukrsta sa saobracajem koji dolazi sa kruznog toka i iz topcidera. Da li to znaci da ce GSP da se gura iz zute krajnje desne trake u srednju traku, jer to onda obesmisljava taj vijadukt sa tri trake?


Oce li neko biti ljubazan da mi odgovori na ovaj post?
znam da nemam 5000 postova kao "2012" ili "blagoje", ali opet mislim da zasluzujemo svi isti odnos... :gobb:
 
Ovde je očigledan problem u prostoru, pa priključne trake zbog tramvajskih šina nisu mogle da budu duže i šire (za jednu ima koliko toliko mesta). Kako stvari stoje, tri trake sa nadvožnjaka će nastaviti svojim putem, a horizontalna signalizacija sugeriše da će za one koji se uključuju iz pravca Hipodroma i sa kružnog toka biti znak STOP pre uključenja. Nije baš najsrećnije rešenje. :( Videćemo kako će to da funkcioniše, mada je za one koji se priključuju olakšavajuća okolnost što žuta traka sa nadvožnjaka neće biti preopterećena.
 
A u međuvremenu su asfaltirali prilaz nadvožnjaku preko pruge i rampi prema mostu:

d5go.jpg
 
@Arsa

I ja sam u prvom momentu pre nego sto je saobracaj pusten preko juznog vijadukta pomislio da postoji problem suzavanja u dve trake ali jednostavno kada sam prvi put prosao busom a kasnije i uzivo na terenu video i kroz fotke na forumu jasno je da ce tri trake sasvim normalno ici prioritetno preko vijadukta i dalje prema sajmu dok ce se ovi iz pravca hipodroma ukljucivati bocno na ovom prosirenom delu. Priznajem malo je i opticka varka gledati sa kamere ali kada se recimo vozis busom jasno je da bus samo ide pravo bez ikakvog ometanja i skretanja.
 
U stvari se dešava da se 3+2 sužava u 3 trake pa onda nije jasno kako se kreće žutom trakom.

Kada se budu posklanjali čunjevi za razdvajanje saobraćaja i pusti GSP da vozi preko potpuno funkcionalne petlje videćemo.

Danas sam vozio i iz pravca NBG i od Miloševog konaka i od Banovog brda. Znači, petlja Radnička će možda da proradi punim kapacitetom ali šta će da spasi raskrpetlju? Nema spasa od užasa. Raskrpetlja trenutno funkcioniše punim kapacitetom. Sudbina nam je jasna. Propast je naša neizbežna.

Koliko sam shvatio na NBG će se razraditi sistem za prikupljanje i rasplet saobraćaja na rampama i pristupnim saobraćajnicama. Ko pređe Savu će se brzo i komforno razvrstati na petlji Radnička i to je super. Ko nastavi ka raskrpetlji, e taj je nadrljao. Niko mu nije kriv!
 
Rasrpetlja iliti hipodrom je omašena definitivno. Bolje da su isto kružni tok radili. Kad sam danas dolazio iz pravca mosta a ono postavljene New Jersey barijere i praktično se 2+2 uliva na ulaznu rampu što prema postojećoj horizontalnoj signalizaciji ne odgovara.

Ja sam i dalje mišljenja da sa minimalnim troškovima ta raskrsnica može da se preuredi u kružni tok, pogotovo ako malo "zagrebu" brdo za budući tunel. Ipak da je odmah u startu bila projektovana kao kružni tok bila bi mislim jeftinija od ovoga def. jer sam krug ne mora da se radi. Ovako oko se to ipak uradi ostaje da se će sam rotor biti velika saksija za neko cveće i travu i ništa više.
 
2012":j471uyy3 je napisao(la):
Uh te stepenice su od pocetka lose projektovane i kako neko rece.. da ce biti servisne onda moraju biti zatvorene za pesake,a ako su evakuacione onda takdodjer moraju biti u standardima evrope i ovakve se ne mogu prihvatiti,Ova dva lifta pored se mogu prihvatiti za invalide.ali gore na platformi stepenice izlaze verovali ili ne na auto put tj odmah pored sto je izuzetno nebezbedno,a onda dolazimo do na suprotnoj strani glavnih stepenica i stanice koja mora biti zapravo izgradjena,zastakljena ,vestibil obavezan,sanitarne prostorije,tehnicke prostorije,toalet,i platforme moraju biti pokrivene.,produzene
Mislim da ce ovo morati da se objasnjava ,koji su zapravo standardi postovani u izgradnji ove stanice,a mozda se iznenadimo i shvatimo da su zapravo za sve vreme pokretne stepenice bili isporucene i da su tu na gradilstu izmedju sume stubova,pojavile se.. :kafa:
Извини 2012-це, где ти видиш у овом делу града "аутопут" ? По теби је изгледа свака саобраћајница са 3+3 траке аутопут !
 
Vidim 3+3 veoma brzu saobraćajnicu koja prolazi na par santima od lifta za invalide..da se naježiš.. :kafa:
 
1. U delu stanice za sinski saobracaj imamo 2x2 trake gradske saobracajnice nikako u rangu autoputa.
2. Liftovi nisu samo za invalide vec za sve gradjane
3. Ta stanica je daleko bezbednija jel je ogradjena nego mnoge gradske i saobracajnice koje se nalaze na auto putu kao na gazeli gore itd.
4. Upravo si se zamerio Deliji kada si UMP nazvao brzom saobracajnicom :)
5. Smorio si sa neosnovnanom kritikom :grand:
 
2012":3p1me3c3 je napisao(la):
Vidim 3+3 veoma brzu saobraćajnicu koja prolazi na par santima od lifta za invalide..da se naježiš.. :kafa:
Драги виртуални пријатељу, али то није аутопут, без обзира што су на мосту 3+3 траке, а ту, као што је и Игор већ рекао, су 2+2 траке.
 
Tokom noći je postavljen noseći sloj asfalta na severnom nadvožnjaku preko železničke pruge:

sn9v.jpg


oylc.jpg


wbq3.jpg
 
Verovatno je pitanje glupo: da li će se "severnom" vijaduktu postavljati rasveta, ili je postojeća rasveta na ulaznoj rampi i na već završenom vijaduktu dovoljna da i on bude osvetljen?
 
3.jpg


Možda nisam ispratio ali da li oni planiraju da do kraja meseca puste deonicu od mosta do buvljaka i da dve rampe prorade? Po kameri vidim da su se zahuktali a indikator su mi i trake koje isrtavaju celo jutro.

Kako im samo vreme ide na ruku, za nepoverovati :kk:
 
relja":28qiijl6 je napisao(la):
Verovatno je pitanje glupo: da li će se "severnom" vijaduktu postavljati rasveta, ili je postojeća rasveta na ulaznoj rampi i na već završenom vijaduktu dovoljna da i on bude osvetljen?

Ostavljena su mesta za rasvetu i izvučeni kablovi i na severnom vijaduktu.
 
Ne pridajem tome neki značaj, samo se pitam šta je još ostalo da se uradi...
 
Sinoć videh kako asfaltiraju. Čelične stepenice baš deluju minimalistički i odozdo.

A što se tiče ovog dela kod pijace na NBG, koliko videh, problem je toplifijacija koja prolazi ispod tog puta i tu se radi ojačanje tog sanduka u kome su cevi za toplovod. S obzirom da nije još ploča ni izšalovana ja mislim da će im trebti možda još i mesec dana da puste isključnu traku.

No, uključna je skoro pa gotova, ne vidim razlog da se bar ona ne pusti u rad.
 
@relja
Sasvim je realno da do 26. oktobra, kako su i najavili, puste severni vijadukt u saobraćaj. Mogući scenario je da tada preusmere kompletan saobraćaj na njega i na kružni tok u smeru Ade, zatvore južni vijadikt i dovrše radove na njegovom regularnom priključenju na Bulevar vojvode Mišića i Radničku ulicu preko Topčiderskog mosta. Meni deluje da sve to mogu da završe do kraja sledeće nedelje.
 
Gorstak89":306r3spd je napisao(la):
A što se tiče ovog dela kod pijace na NBG, koliko videh, problem je toplifijacija koja prolazi ispod tog puta i tu se radi ojačanje tog sanduka u kome su cevi za toplovod. S obzirom da nije još ploča ni izšalovana ja mislim da će im trebti možda još i mesec dana da puste isključnu traku.

Cevi su već prekrivene prefabrikovanim pločama. Iznenadićeš se kada za par dana uključenje ove rampe u ulicu Antifašističke borbe bude gotovo. Sve u svemu, do kraja meseca bi trebalo da bude sve spremno za puštanje i ove deonice u saobraćaj.
 
blagoje":255975o6 je napisao(la):
relja":255975o6 je napisao(la):
Verovatno je pitanje glupo: da li će se "severnom" vijaduktu postavljati rasveta, ili je postojeća rasveta na ulaznoj rampi i na već završenom vijaduktu dovoljna da i on bude osvetljen?

Ostavljena su mesta za rasvetu i izvučeni kablovi i na severnom vijaduktu.

A i sad vidim na kameri u 10 uveče, nema šanse da postojeće osvetljenje pokrije i severni vijadukt. Možda ih postave već u petak
 
Severni vijadukt mora da ima svoje osvetljenje jer senka sa ulazne rampe pada na njega.
 
Bas me zanima staa ce ovdje da urade ustetili su cjelih 10 ivicnjaka kako li ce da uklope
dsc04332.jpg

malo guzve
dsc04326.jpg

dsc04327.jpg

dsc04328.jpg

jedan tenkre
dsc04329.jpg
 
Vrh