Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@relja

Razmišljao sam o ovome i u potpunosti si u pravu. Pri tome moram da dodam da se semafor u ruskoj ukida, tako da će do petlje radnička, pa i dalje sve biti denivelisano.


Deluje kao da planeri nisu planirali da ump koristi bilo ko zapadno od milutina mila. Čak i kad bi ump koristio neko ko ide do pančevca, pod uslovom da se ikada izgradi deo autokomanda-pančevac, on će ponovo korisrtiti gazelu.

Mislim da bi se samo izgradnjom tobogana, raskpetlje i bulevara patrijarha pavla postigao bolji efekat za manje pare.

A most-tunel da se izgradio na nwkom drugom mestu.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Nepopravljivi optimista":1gzv69jt je napisao(la):
1.jpg

imam jedno pitanje u vezi ove slike:

posto koliko se vidi s ove slike, posle vijadukta u smeru ka centru grada, nakon 3 trake, saobracaj se suzava u 2 trake, pa se ukrsta sa saobracajem koji dolazi sa kruznog toka i iz topcidera. Da li to znaci da ce GSP da se gura iz zute krajnje desne trake u srednju traku, jer to onda obesmisljava taj vijadukt sa tri trake?
 
MilisaV":bpuhs0x5 je napisao(la):
@relja

Razmišljao sam o ovome i u potpunosti si u pravu. Pri tome moram da dodam da se semafor u ruskoj ukida, tako da će do petlje radnička, pa i dalje sve biti denivelisano.


Deluje kao da planeri nisu planirali da ump koristi bilo ko zapadno od milutina mila. Čak i kad bi ump koristio neko ko ide do pančevca, pod uslovom da se ikada izgradi deo autokomanda-pančevac, on će ponovo korisrtiti gazelu.

Mislim da bi se samo izgradnjom tobogana, raskpetlje i bulevara patrijarha pavla postigao bolji efekat za manje pare.

A most-tunel da se izgradio na nwkom drugom mestu.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
Jesi li siguran da se semafor u ruskoj ukida..bilo je vreme.. :kafa:
 
Bilo je reči o tome da se ukida taj i kod šećerane.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Слике направљене за викенд, а већ застареле, дакле баш се брзо ради! Можда ће ипак неког занимати па ево:

x7mv.jpg


fzd8.jpg


4l7g.jpg


3kq6.jpg


m8eq.jpg


h36r.jpg


gekt.jpg


vbos.jpg


8vor.jpg


jdmh.jpg


ugvq.jpg


ly7o.jpg


70a1.jpg


nzap.jpg


0tda.jpg


z7hh.jpg


2k36.jpg


ybkp.jpg


5qc3.jpg


А како ми се чини ово је прва 5x5 саобраћајница у Београду:

pdvm.jpg
 
Izvor: Beobuild.rs

Radnička na korak od završetka

131021-rapet-27.jpg


U Radničkoj ulici u toku su završni radovi na izgradnji severnog vijadukta i južnog mosta preko Topčiderke, a otvaranje se očekuje tokom narednog meseca. Polako se završavaju stepeništa i pešačke komunikacije, a pri kraju je i ugradnja liftova.

Kompletnu vest i veliki foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/620.html

Iz teksta vesti izdvajam:

Da bi petlja “Radnička” bila bolje iskorišćena neophodno je završiti i osposobiti šinske koridore. Prema rečima nadležnih iz Direkcije za građevinsko zemljište, konstrukcija šinskog sistema u okviru petlje Radnička biće završena do kraja godine, a za šinsku infrastrukturu u toku je priprema za raspisivanje javnog poziva za izradu projektne dokumentacije.

Zapažena mana ovog saobraćajnog čvorista je da projektom nije predviđena izgradnja javnog toaleta, čime se ponavlja greška sa rekonstrukcije Mostarske petlje. Uređenje zelenih površina uslediće po završetku radova na konstrukcijama, posle čega će površine biti dostupne za korišćenje.

Garantni rok za izvedene radove na Mostu na Adi je dve godine, a na petlji Radnička jednu godinu.

Inace jedna fotka za naseg drugara 2012 i razuman nastavak forumaskog druzenja :D

131021-RAPET-29.jpg
 
Odlicno reportaza,a zasto samo godinu dana garancije na petlej kad je zakonski rok 2 godine
 
Igor":1o2y5w8t je napisao(la):
...
Inace jedna fotka za naseg drugara 2012 i razuman nastavak forumaskog druzenja :D

131021-RAPET-29.jpg

:? Ovo meni više liči na upozorenje građevinske mafije.
2012, mislim da je došlo vreme da se pritajiš.
 
direktor":fosw9z9u je napisao(la):
Odlicno reportaza,a zasto samo godinu dana garancije na petlej kad je zakonski rok 2 godine
ZOZP se primenju je samo za potrosace koji kupuju robu ili usluge od firmi, a ne i za firme(to jest direkciju u ovom slucaju) koja kupuje od firme :)

Apelujem da 2012 dobije smajli sa te slike. Cisto da se pridruzi kumu i lrt fijasku
 
Igor":26hcb6pd je napisao(la):
2012 zreo si za avatar ;)

2012petlja.jpg
Igore.Jel me ti to kanduješ za tim i borbu protiv korupcije? možda i prihvatim,ova slika je dovoljna :wink:
Relja,i to se prati,mislim pretnje..ne brini.Ova drušvena mreža je pod nadzorom.
 
Simpaticno je ovo sa 2012..pa tako saznadosmo od istoimenog forumasa i da smo pod neprekidnim, budnim okom Velikog brata :)
 
131021-RAPET-42.jpg

131021-RAPET-44.jpg


Da li su uzeli u obzir da zatvore resetkama ova udubljenja na nosecim stubovima? Kao sto znate uvek ce biti tinejdzera zeljnih avanture koji ce pokusati sa ograde stepenica da se popnu na betonski stub.
 
bojan87":m2pil4v3 je napisao(la):
131021-RAPET-44.jpg


Da li su uzeli u obzir da zatvore resetkama ova udubljenja na nosecim stubovima? Kao sto znate uvek ce biti tinejdzera zeljnih avanture koji ce pokusati sa ograde stepenica da se popnu na betonski stub.

Sada kada gledam broj stepenika i ne čini mi se kao neki napor popeti se pešaka sa autobusko na šinsko stajalište. Jedino me vrlo-vrlo interesuje ako neko zna, zašto nisu makar na ovom prvom delu stepenice nisu šire? Na drugom nivou, gde se stepenište račva, nema dovoljno prostora ali barem na ovom barem što se tiče prostora ima. Bojim se da je napravljeno usko grlo, jer imamo silaženje sa šinskih stanica iz dva smera i penjanje sa autobuske u isto dva smera a na ovom prvom delu pre račvanja imamo samo dve "trake" za pešake.

Ovo pitam kao laik i budući korisnik čest ovog stepeništa :). Budite dobri pa mi objasnite.
 
Uh te stepenice su od pocetka lose projektovane i kako neko rece.. da ce biti servisne onda moraju biti zatvorene za pesake,a ako su evakuacione onda takdodjer moraju biti u standardima evrope i ovakve se ne mogu prihvatiti,Ova dva lifta pored se mogu prihvatiti za invalide.ali gore na platformi stepenice izlaze verovali ili ne na auto put tj odmah pored sto je izuzetno nebezbedno,a onda dolazimo do na suprotnoj strani glavnih stepenica i stanice koja mora biti zapravo izgradjena,zastakljena ,vestibil obavezan,sanitarne prostorije,tehnicke prostorije,toalet,i platforme moraju biti pokrivene.,produzene
Mislim da ce ovo morati da se objasnjava ,koji su zapravo standardi postovani u izgradnji ove stanice,a mozda se iznenadimo i shvatimo da su zapravo za sve vreme pokretne stepenice bili isporucene i da su tu na gradilstu izmedju sume stubova,pojavile se.. :kafa:
 
Nepopravljivi optimista":37luvyuv je napisao(la):
Kopka me od današnje rasprave to da li radijus spuštanja može da izdrži budući metro, tj da li ovo (fotke Blagoja cara):

40cf.jpg

Malo kasnije uskačem u priču o radijusima i sl. No eto setih se primera stanice Bastille metroa u Parizu i to one na liniji 1. Sama stanica je nadzemna ali vozovi na oba kraja izlaze/ulaze iz/pod zemlju. Radijus krivina je samo 40m i pritom su obe krivine (na obe strane stanice) S krivine i pod vrlo velikim su usponom. Pri tome je i sam deo perona zakrivljen. Ovakvi vozovi odavno više ne voze na toj liniji ali geometrija krivine je ista i mislim da slika odlično ilustruje koliki je to radijus (ponavljam na obe strane stanice su S krivine jer praktično samo je peron iznad zemlje, a to je urađeno kako bi se premostio kanal St. Marten, da se ne bi kopalo ispod njega).

hTrZz8E.jpg


Nikada na toj stanici nije bilo incidenata, a pritom je kompletna linija 1 nedavno opremljena potpuno automatizovanim vozovima (bez mašinovođe). Vozovi idu od prilike nekih 10 km/h nekih 300m sa obe strane. Par novijih slika:

Q81LOda.jpg


M1Nz7HX.jpg


E sad, kako će preko našeg mosta prelaziti tramvaj, slobodan sam da kažem sledećih 50 godina...
 
2012, slažem se da u ovom delu petlja Radnička ima propusta.

Ono što mi se ne dopada je da još jednom opet govoriš o stanici metroa, standardima, zastakljivanju i slično, čini mi se da svaki post koji se pojavi izokreneš na svoju vodenicu i to polako umara, jer je tvoj post direkt odgovor na moje pitanje a ja to nisam pitao. Poštujem tvoj staža na forumu ali ipak sve ima granice.

Moje je pitanje bilo vrlo jasno a to je, zašto prvi deo stepeništa nije širi kada za to po projektu ima prostora jer betonski elementi to dozvoljavaju, kao što se može videti na ovoj slici (radio sam u paintu, jeidno to imam na trenutnom kompu):

131021-rapet-44.jpg
 
Nepopravljivi optimista":3e6us3j4 je napisao(la):
Moje je pitanje bilo vrlo jasno a to je, zašto prvi deo stepeništa nije širi kada za to po projektu ima prostora jer betonski elementi to dozvoljavaju, kao što se može videti na ovoj slici (radio sam u paintu, jeidno to imam na trenutnom kompu):

131021-rapet-44.jpg

Svima nam je to bilo čudno, dok nismo saznali da ovo stepenište uopšte nije namenjeno za redovni izlazak putnika na i silazak sa šinske stanice, već je samo servisno stepenište (eventualno evakuaciono). A da je i nezavisno od toga moglo šire, moglo je. Jedino regularno stepenište za prilaz stanici će izgleda biti sa suprotne, južne, strane stanice.
 
bojan87":2djefsip je napisao(la):
Шта је ово? :shock:

Ово можда могу бити противпожарне степенице, али никако више од тога! Могли су да потроше милион кубика бетона на аутомобил, а овде нису хтели да направе иоле нормално степениште за стајалиште! Па наравно да је централни део степеништа морао бити широк бар 3 метра, а ове бочне бар по 2 метра! И да ли су се грешком сетили да оставе простор и могућност за неки киоск или штогод?
 
blagoje":3oifuwrr je napisao(la):
Svima nam je to bilo čudno, dok nismo saznali da ovo stepenište uopšte nije namenjeno za redovni izlazak putnika na i silazak sa šinske stanice, već je samo servisno stepenište (eventualno evakuaciono). A da je i nezavisno od toga moglo šire, moglo je. Jedino regularno stepenište za prilaz stanici će izgleda biti sa suprotne, južne, strane stanice.

Hvala Blagoje na odgovoru! Mora da je ta informacija bila ranije ali je nisam ukačio. Šteta što neće moći da se koriste za pešake, mada ako je ne obezbede na neki način mangupi će je svakako koristiti za brzu rutu.
 
Tek sada kada znamo da su ove stepenice servisne, jasno je zašto izlaze sa suprotne strane okna lifta u odnosu na stanicu i nemaju pristojan pristup staničnoj platformi. Relja i ja smo svojevremeno lupali glave u vezi toga.
 
Mени ово и поред бројања до 10000010 личи на велики фаул у пројекту :kafa:
Значи ко дође шинским системом са НБГ и жели даље аутобусом ка ади мора да сиђе скроз на тло, прође испод оба тобогана и онда се поново попне на први ниво на северном, јер лифтови су малог капацитета и највероватније првенствено намењени за инвалидна лица (а најчешће буду и трајно ван функције). Иста прича је и када се дође из града аутобусом и жели даље шинским системом на НБГ. Заиста неразумно решење, зашто је било тешко направити и северно степениште до краја у пуном профилу од бетона? :(
 
Neka moja prva pretpostavka, kada je Blagoje postavio fotografije nemontiranih metalnih stepeneica je i bila da će da služe kao servisne...

Milsim da bi bilo najbolje ponoviti prikaze stanica i stepenica, zbog velikog broja okačenih fotografija različitih detalja slikanih iz različitih uglova, jer mnogima nije jasno kako i kuda sve vode stepenice.
 
Vrh