Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Пантограф":utacdd5x je napisao(la):
.........
Da malo protivtrolujem - petlja Radnička je najbolje projektovani objekat infrastrukture u Beogradu. :wink:

stf":utacdd5x je napisao(la):
Петље Раднича и Мостар су по готово свим параметрима једнако функционалне и пате од истих мањкавости. Али, не, Мостар је Јовиново дете, а Радничка је злочиначко остварење ...


Hajde da ne preterujemo.
Mostarska petlja je proverena u praksi, ima par poznatih nedostataka, a i u prilog joj ide i to da su vozači navikli kako treba da se koriste.

Petlja u Radničkoj tek treba da bude puštena u saobraćaj i tek treba da se pokaže. Ja očekujem da će to biti OK, ali me zanima kako će npr. u praksi da funkcionišu pravac iz Topčidera u smeru ka NBG, uključenje sa kružnog toka i uključenje sa Sajma...
 
Верујем да ће одлично функционисати; да је супротно, не бих оно написао. Првобитно је, колико се сећам, била предвиђена некаква петља "гитара", на коју су сви (с правом) реаговали и добили смо ово. Ту гужви неће бити, а ко се судари на кружном току, шта да му радимо, не зна да вози.
 
Стф,нико није причао о целој петљи Радничка која сама за себе можда и није злочин али круцијална разлика између те две петље је оно што се налази пре и после њих као и у дебилној или по вама "незгодној" локацији једне од њих.
Михаило":2ht0d89j je napisao(la):
Јесте, један је 2012, један једини који је изнервирао гомилу људи својим троловањем, детињастим ставом, спамовањем, извртањем и измишљањем чињеница итд... И нисам видео да му се неко подсмевао, људи су покушавали да воде аргументовану расправу, али са њим је то немогуће, за 2012 је исправно само оно што је он рекао да је исправно. Не знам да ли се закопава терајући своју причу зато што не уме да призна да је погрешио, или нас све колективно зајебава и смеје се како се палимо. У сваком случају, дефинитивно је највећи и најгори трол на овом форуму...
Веће троловање је одбрана неодбрањивог тј овог накарадног приступа станици на 22 метра висине него што је 2012 у овом конкретном случају писао.

Рељо +1.
 
Ако је станица Вуков споменик на 40 метара дубине, зашто не би нека била на 22 метра висине? Једном кад буде пролазио метро и кад буде више путника, могу да се направе и ескалатори, до тада би било бацање пара, ту је лифт.
 
Пантограф":26c6vg81 je napisao(la):
Ако је станица Вуков споменик на 40 метара дубине, зашто не би нека била на 22 метра висине?

"Не браним" нормалним станицама да буду на 22 метра висине али струка,здрав разум и очигледно цео свет "брани" фаличним станицама да буду на 22 метра висине без покретних степеница. Ако су два лифта сасвим довољна услед малог оптерећења ,онда не би само покретне степенице биле бацање пара већ цела изграђена траса.
 
Test opterecenja duz severnog vijadukta i spojnicama!! Uskoro ce valjda i asfaltiranje, optimalno bi bilo da vreme posluzi i bude ovako lepo u narednom periodu.
 
1.jpg
 
Делија,
Када идеш париским метроом на Монмартр, излазиш на врло дубокој станици Абес, и на површину можеш да изађеш само лифтом или кружним степеницама. Е, да, то је изграђено вероватно пре Првог светског рата, али, ипак, функционише нормално са знатно више путника (Парижана и огромног броја туриста) него што ће их икада бити у Радничкој. Да не причамо како ће главни путнички ток бити преседање из аутобуса који возе Булеваром војводе Мишића на трамвај, где се не треба узверати 22 метра увис, већ знатно мање. А кад (и ако) затреба, углавићемо некако ескалатор, није свемирска технологија. (Ајде прво да поправимо онај у Балканској)
 
Пантограф":3gleppqr je napisao(la):
......Да не причамо како ће главни путнички ток бити преседање из аутобуса који возе Булеваром војводе Мишића на трамвај, где се не треба узверати 22 метра увис, већ знатно мање...

Ako već pre toga ne uhvate 11-ticu na nekoj prethodnoj stanici u istoj toj ulici.
 
И ако којим случајем не иду на Баново Брдо,Видиковац,Жарково,Највећи део раковице... И ако нису у 23,52,53,56...

Пантографе хвала на информацији о станици старој преко 100 година. :)
 
Па "успешно" ради и београдски ГСП ако ћемо гледати борј превезених путника али то не значи да нам је ГСП комфоран и добро решен и накрају крајева исплатив.
 
Ових дана сам са Новобеоградске стране посликао радове, али имам неки проблем са пребацивањем слика. Све у свему, згрозило ме је идиотско решење прилазне рампе на мост из Пролетерске солидарности. Да ли су они мислили да ће хиљаде возила из правца Топлене нагрнути на ту рампу? Па нова рампа би ваљда требала да буде намењена прилазу из централних делова Новог Београда.

Мој предлог како да се закрпи сада направљена глупост је да се направи прилаз са две траке обележен плавом бојом са семафоризованом раскрсницом. Растојање од пешачког прелаза код Железничке станице Нови Београд је око 100 метара, тако да би се некако могло уклопити да пролаз моторних возила из Пролетерске солидарности према мосту буде у истом зеленом таласу који сада постоји уз мање измене у интервалима.
2pzjubo.jpg


А када је у питању дискусија око лифта и степеница према трамвајској станици, ту мислим да неки греше по питању оних 22 метра. Са обзиром да је та станица капацитивног шинског система у зони нехуманој за било какве урбане садржаје, ту станицу би могли посматрати искључиво као преседачку. Немам тачан податак каква је разлика између кота за капацитивни шински систем и коте надвожњака Радничке улице, али не верујем да је више од 12 метара. Та висинска разлика се обично савлађује ескалаторима и обичним степеницама, а лифтови су обично у тим случајевима намењени само за особе са инвалидитетом и родитеље са дечијим колицима, интеграцију са бициклистичким саобраћајем, евентуално старе људе, којима су степеништа проблем. Уколико се на нивоу површине земље буду развијали неки видови јавног превоза, на пример лака железница према Ади, Обреновцу, Карабурми, градско-приградска железница у правцу југа, тада би ова чисто преседачка станица имала много већи значај, те ако би простор НИС добио нову намену. За сада нема јасних планова за тако нешто, тако да ће станична постројења, која се сада праве бити више него довољна дужи временски период.

Друго је питање да ли постоје добри предуслови за проширивање капацитета уколико у тој зони буде интегрисана градско-приградска железница, лака приобална железница, и уз то још и НИС постане густа стамбено-пословна зона.
 
Карло,
Улазна рампа из Пролетерске солидарности (Антифашистичке борбе) намењена је само онима који долазе из правца Сава центра (и бродоградилишта).
Ови из централног дела НБ и из Земуна укључиваће се на рампама које тек треба да буду завршене.
 
Karlo del Ponte":33duynfw je napisao(la):
Ових дана сам са Новобеоградске стране посликао радове, али имам неки проблем са пребацивањем слика. Све у свему, згрозило ме је идиотско решење прилазне рампе на мост из Пролетерске солидарности. Да ли су они мислили да ће хиљаде возила из правца Топлене нагрнути на ту рампу? Па нова рампа би ваљда требала да буде намењена прилазу из централних делова Новог Београда.

Мој предлог како да се закрпи сада направљена глупост је да се направи прилаз са две траке обележен плавом бојом са семафоризованом раскрсницом. Растојање од пешачког прелаза код Железничке станице Нови Београд је око 100 метара, тако да би се некако могло уклопити да пролаз моторних возила из Пролетерске солидарности према мосту буде у истом зеленом таласу који сада постоји уз мање измене у интервалима.
.


odličan predlog karlo. ne postoji dobra veza auto put-UMP. sa ovakvom vezom to bi bilo mnogo bolje.

samo ja ne bi menjao interval semafora, nego bi uveo kružni tok na raskrsnici milutina nilankovića - antifašističke borbe (ex proleterske solidarnosti).
 
Delija":26cy0nu3 je napisao(la):
Још чекам на тај пример станице шинског система која има класично степениште на висини од 22 метра и два лифта ?

A jel može na dubini od 22 metra (i više) i sa dva lifta? Pa samo u Londonu ih ima više. Znam, to je najstariji metro i uglavnom su te stanice izvorno građene početkom 20. veka, ali dobar deo njih je rekonstruisan u 21. veku pred Olimpijske igre. U većini od njih su pokretne stepenice, ali gle čuda, pojedine su ostale sa liftovima i stepenicama i pored temeljne rekonstrukcije.

Neću mnogo da pametujem, ipak si ti više u materiji, ali ako su stanične platforme dosta duboke (visoke) neretko je slučaj njihovog povezivanja sa površinom vertikalnim liftovima umesto pokretnim stepenicama. Broj liftova i njihov kapacitet zavise od procene broja putnika na toj stanici.

Stanice u Londonu:

gk6k.jpg



E sada, kakva je situacija vezana za pristup stanici za šinski saobraćaj na petlji "Radnička". Imamo tri lifta. Dva lifta kapaciteta od po 13 osoba su na severnom kraju stanice, po jedan za svaku platformu. Ova dva lifta opslužuju i autobusko stajalište na nadvožnjaku ispod stanice. To može da bude problem. Sa južne strane imamo jedan lift (13 osoba) koji ide do nivoa autobuskog stajališta na nadvožnjaku ispod stanice, a odatle postoji pristup stepenicama do obe stanične platforme na šinskom vijaduktu. Famozno stepenište ima za one koji idu od površine zemlje do staničnih platformi 107 stepenika, a za one koji se prvo popnu liftom do autobuskog stajališta na nadvožnjaku - 36 stepenika manje (ukupno 71 stepenik). Pošto je standard za visinu stepenika 15 - 17 cm, može se izračunati visinska razlika koju treba savladati u obe varijante. Na osnovu broja liftova i broja stepenika može se, koliko toliko, uporediti situacija sa stanicama iz tabele. Broj putnika koji će godišnje koristiti ovu stanicu je nepoznanica, ali verovatno znatno manji od onog u tabeli.
 
@Pantograf
То је лудило, са обзиром на карактеристике токова путника. Па ваљда је управо приоритет требало да буде коридор Нови Београд центар ------ Чукарица. Ту је било могуће било направити и кружну рампу на десно за правац левог скретња из правца Арене за мост. Колико је мени познато, такве рампе на НБГ нису предвиђене нигде.
 
MilisaV":1pmfgpa1 je napisao(la):
........
odličan predlog karlo. ne postoji dobra veza auto put-UMP. sa ovakvom vezom to bi bilo mnogo bolje.
.......

To je malo "neobična" težnja.
Autoput i "UMP" su gotovo paraleleni pravci, s tim što je autoput protočniji, brži i tek treba da bude rasterećen famoznom Obilaznicom, tako da će uvek biti povoljnija varijanta.
OK da se kaže da se sa autoputa iz zone NBG želi na Banovo brdo, Žarkovo, Rakovicu (ili obrnuto), a to će kružni tokovi kod Arene i već predviđene rampe na "UMPu" i da omoguće.

Iz ugla vozača koji dolazi u Beograd iz pravca Šida i hoće na Banovo brdo i sl, možda je i čak i lakše ići "postojećom" trasom preko Gazele, pa na Sajam, do petje "Radnička", jer ima samo jedan znak prvenstva prolaza (silazak sa Gazele) i jedan kratak semafor (u bulevaru Vojvode Mišića kod Ruske ulice), dok na NBG će uvek morati da se kruži ulicama i čeka na mnimum dva/tri semafora na velikim raskrsnicama...Kako ko voli, ali postojaće dve opcije.
 
@Karlo
Veza Arena - Čukarica je planirana kroz Španskih boraca, kao i veza Autoputa sa "UMP" (a moći će, alternativno, kao sada: Antifašističke borbe - patrljak Jurija Gagarina - Most; tako niko neće voziti kada se sve završi, mada verujem da će autobus "88" ići baš tuda).
Veza Opština NB - Čukarica je: Omladinskih brigada - UMP - Most na Adi.
To je sve nekako logično, a meni jedino smeta što sva ta uključenja na "UMP" i ka mostu podrazumevaju skretanje ulevo u raskrsnicama u nivou, što bi - pogotovu s obzirom na praksu naših planera da hoće po svaku cenu da na svim raskrsnicama omoguće skretanja ka svim pravcima - moglo da stvori "čepove".
 
Karlo del Ponte":1275ehlj je napisao(la):
@Pantograf
То је лудило, са обзиром на карактеристике токова путника. Па ваљда је управо приоритет требало да буде коридор Нови Београд центар ------ Чукарица. Ту је било могуће било направити и кружну рампу на десно за правац левог скретња из правца Арене за мост. Колико је мени познато, такве рампе на НБГ нису предвиђене нигде.

E pa, C'est l' "UMP" - silovanje Novog Beograda sa najvišeg nivoa. Samo još jednom konstatujem činjenicu.

Hteli su "UMP" kroz grad a ne normalnu vezu dva dela grada razvojenih Savom. Ali, građevina je već skoro završena, sada može samo da se priča šta je možda moglo bolje da se uradi.
 
Karlo del Ponte":3lqc48qw je napisao(la):
@Pantograf
То је лудило, са обзиром на карактеристике токова путника. Па ваљда је управо приоритет требало да буде коридор Нови Београд центар ------ Чукарица. Ту је било могуће било направити и кружну рампу на десно за правац левог скретња из правца Арене за мост. Колико је мени познато, такве рампе на НБГ нису предвиђене нигде.

Baš tako. Ja sam o tome pisao pre par nedelja, da je glupo da sva uključenja na most sa dunavskog dela NBG budu sa levim skretanjem.
Blagoje je pisao o tome da to nije tako strašno. Videćemo. Olakšavajuća okolnost jeste što levo skretanje iz AF borbe ima 3 trake
 
Благоје,питао сам прво за станице изграђене последњих 30 година,по могућству у овом веку.

Рељо,опет +1.
 
Delija":55ryi51j je napisao(la):
Па добро,један је 2012 какав год да је а вас је 10-20 који се упињете да му се подсмевате.Размислите мало о томе. :wink:

Још чекам на тај пример станице шинског система која има класично степениште на висини од 22 метра и два лифта ?

Ако је постојало подсмевање, то је тек од недавно. Људи су пре тога потрошили стране и стране у покушају да размене аргументе, али кад су схватили да њега занима само "бенгалска ватра" (пуно галаме и парола, а без дубине и садржаја) морали су да га спусте на земљу. Зашто се не запиташ како то да се теби неко не подсмева на исти начин, иако често улазиш у "клинч"? Одговор је једноставан - никада ниси без аргумената и људи, па и ја, те озбиљно схватају и када се слажу, и када се не слажу с тобом. Мене, рецимо, иритира што често ходаш по ивици безобразлука (што је, дакле, питање стила), али репектујем твој допринос и запажања у расправама на разне теме. Да не кажем да изузетно поштујем квалитет пар радова које си овде поставио који стварно могу да ти служе за понос. Говоре не само да си талентован, већ и врло "писмен" архитекта. А, као старијем и искуснијем, за безобразлук ми је криво, јер ми се чини да сујета и емоције умеју да те блокирају.

Што се тиче трамвајске и аутобуске станице, мислим да су лифтови и степенице на том месту сасвим довољни. Што рече СТФ, ако се за 20 година, када протерају М3 преко моста, укаже потреба за покретним степеницама, направиће се.
 
Vrh