Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Kada smo već kod rampi u ulici Antifašističke borbe, sve navodi na to da će postojeća treća traka ove ulice u smeru ka auto putu biti namenjena isključivo njima, a između rampi (ispod vijadukta) podignuto ostrvo na dosadašnjoj trećoj traci. Pošto su počeli radovi na priključenju rampi na ulicu Antifašističke borbe, trenutno se saobraćaj u reonu rampi odvija samo jednom trakom, a preostale dve su ograđene.

nb6f.jpg


Obzirom da se na petlji "Radnička" privode kraju radovi na izgradnji proširenja za autobusko stajalište severnog vijadukta preko železničke pruge, počeli su radovi na nosećim stubovima proširenja za autobusko stajalište južnog vijadukta preko želet
zničke pruge (na prilazu podvožnjaku). Trenutno su u toku pripremni radovi oko ranije urađenih šipova.
 
ono što ja zameram (ne konkretno ovoj rampi, nego konceptu) je što ne postoji mogućnost da se sa južnog dela NBG popneš na most bez bar jednog levog skretanja na semaforu. A uglavnom će to biti ili na Oml. Brigada ili Antifašističke borbe.
Da li je mogla da se napravi polukružna rampa u desno, iz smera Vera?
 
Jutros silazak iz Požeške pored Šumarskog pa na raskrpetljii desno kad Topčideru u izlazak iz tog krkljanca trajao petnaest minuta. Mislim da je napravljen novi Sajam što se tiče zagušenja.

Ja ne znam da li na kraju treba da se Bulevar vojvode Mišića pusti pored pruge 2+2, nastavi na Topčidersku i ulije u Patrijarha Pavla ali ovo sada je loše rešenje. Čak i kao privremeno. Tramvajska pruga je morala da ostane ispod nadvožnjaka. Suženje sa 2+2 na 1+1 je moralo na neki civlizovaniji način da se uradi a ne na krivini u lakat.
 
To je planirano u okviru radova na LOT1. Videćemo da li će nešto menjati kako bi uštedeli, ali obzirom da je projektom tu predviđena raskrsnica, verujem da neće improvizovati.
 
Hvala.

Evo da sad ilustrujem šta sam hteo da kažem oko rampi - IMHO ove dve rampe (ili makar jedna od njih dve) strašno nedostaju.

s4am.jpg
 
Za obe rampe imaš relativno pristojnu alternativu. Zaobilaženje nije veliko u toj meri da se opravdaju nove rampe.

Umesto rampe u Bulevaru Jurija Gagarina možeš da produžiš, skreneš u ulicu Antifašističke borbe i odatle se rampom popneš na UMP. Problem u ovom slučaju i pored uslovnog skretanja iz Bulevara Jurija Gagarina u ulicu Antifašističke borbe može da predstavlja semafor na raskrsnici i vozila koja na njoj stoje za nastavak pravo pa blokiraju skretanje desno, ali je to rešivo znacima.

Umesto rampe u ulici Antifašističke borbe, produžiš i skreneš levo u Bulevar Jurija Gagarina i odatle se rampom 5 popneš na UMP. U ovom slučaju postoji problem čekanja na semaforu za sretanje iz ulice Antifašističke borbe u Bulevar Jurija Gagarina.

Postojeće rešenje je kompromis između optimalnog i ekonomičnog.
 
U pravu si, postoje alternative.


Što se prve rampe tiče, idealno bi bilo da postoji posebna traka za desno, naravno sa uslovnim zelenim.

Za ovu drugu, olakšavajuća okolnost je što AF Borbe ima čak tri trake za levo. Ali s druge strane, pravi se krkljanac kad se uključe sve tri trake u Jurija Gagarina a mnogi hoće desno na most.
 
@Mekbejn - a u Jurija Gagarina već imamo ukšrtanje onih koji silaze sa mosta u pravcu blokova sa onima koji bi da skrenu u AF borbe dolazeći iz pravca Gazele...ako bi se dodala još jedna rampa za treći pravac, nastao bi krkljanac.

Ne znam, ali čini mi se da mnogi automatski poistovećuju veličinu izgrađene saobraćajnice sa količinom saobraćaja koji će preko nje da se kreće.
 
mekbejn":2zhjs30m je napisao(la):
Za ovu drugu, olakšavajuća okolnost je što AF Borbe ima čak tri trake za levo. Ali s druge strane, pravi se krkljanac kad se uključe sve tri trake u Jurija Gagarina a mnogi hoće desno na most.

Trenutni krkljanac na ovoj rampi je posledica nedovršenosti UMP-a na NBG strani, pa je ovo jedina rampa za uključenje u smeru mosta. Nastavkom UMP-a do Tošinog bunara, biće mnogo više mogućnosti za uključenje na UMP, pa sama rampa 5 neće biti toliko opterećena.
 
Jutrošnji silazak preko raskrpetlje bio još gori nego jučerašnji. Gledajući stotine automobila u krkljancu mi je prosto neverovatno da niko od vas nije zaglavljen tu.

Cela zbrka ogromnih investicija i građevinskih poduhvata a gužva se samo premestila a nije razbila.
 
E pa lepo je rekao Jovin sta ce da se desi,sada se samo potvrdjuje,jos kada naprave BAS na NBG ajoj, pa tu nece moci da se pridje..
 
Marcus Wulffings":2arbnquy je napisao(la):

Nisam od onih koji u trivijalnim stvarima uspevaju da vide šahovnice, masonsko oko, trougao ... partijske skraćenice ili partijske boje :) ali....

... sinoć sam bio u prilici da posmatram most iz daljine.
Obično dekortivne rasvete se boje menjaju, i do sada je dominirala uglavom hladno plava boja.

Sinoć je skoro sve vreme bio obasjan - žutom bojom :)
Slučajnost.. ili akt prkosa? :laugh:
 
To je bila žuta boja sa nekim tamno zelenim tonovima koji su se pomerali linijski od jednog do drugog kraja mosta. Plava boja je ipak bolja...
 
Kako ono kažu,normalno je da se neko vreme oplakuje fotelja..babe kažu do 30 dana :kafa:
 
Ja predlažem da se dodaju još 2 rampe iz Bulevara Crvene armije u smeru ka mostu. Ipak je AFB opterećen i stanicama gspa i žs i ima buvljak. Ovaj drugi bulevar zvrlji mahom prazan. Možda nije skroz opravdan ali smatram da to ne bi bilo loše da se napravi a da bi samo neznatno poskupelo projekat, kad se već radi LOT1

I naravno, i dalje kukam za 2 kružna toka! Između JG i Milutina Milankovića i kod petlje hipodrom gde se spaja sa budućim tunelom i putem preko mosta. Mada bi na ovom drugom mestu bolje došla jedna manja denivelisana. I da, tramvaj je mogao nekako da se skloni odande. Danas sam tuda prešao i ona S krivina ne prija mojim kolima. Mada, možda je taj deo tek u planu ra se radi?
 
Vrh