Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

U nekoj od tema pomenuto je cak da bi bivsa trasa zeleznicke pruge, koja je isla izmedju tramvajske pruge i Kanarevog brda, mogla da se iskoristi za novi krak tramvaja, koji bi ga doveo blize Kanarevom Brdu i delovima Miljakovca. U tom slucaju bi ta nedostajuca veza Rakovica - Novi Beograd imala jos vise smisla.
 
Sve to pada u vodi kada se uskoro uvede nova linja BGVoza,Resnik Rakovica,NBG neuporedivo brze,udobnije.Organizovace se kruzne autobuske linje od Miljakovca,Rakovice do stanice Rakovica..sve ostalo je ponovo bacanje para na preskupi tramvaj.
 
2012":397ih36t je napisao(la):
Sve to pada u vodi kada se uskoro uvede nova linja BGVoza,Resnik Rakovica,NBG neuporedivo brze,udobnije.Organizovace se kruzne autobuske linje od Miljakovca,Rakovice do stanice Rakovica..sve ostalo je ponovo bacanje para na preskupi tramvaj.

Još jedan tramvajski nadvožnjak preko železničke pruge kojim bi tramvaji iz Rakovice mogli na most, kao slika u ogledalu postojećeg prekog kojeg saobraćaju iz Vojvode Mišića ka Banovom Brdu, i jedan tramvajski semafor su samo logična dopuna postojeće mreže.
Imam osećaj kao da smo pokradeni za jedan nadvožnjak na račun nečeg drugog.
 
Relja, to cak nije ni pravi nadvoznjak, jer bi se trase spojile na samom pocetku postojeceg nadvoznjaka. Cak i da se ne uvodi nijedna tramvajska linija, bilo bi dobro da takva veza postoji, kao sto postoji veza izmedju Starog mosta i Pristanista ili Beka i Pristanista.

relja":jzu8lq92 je napisao(la):
2012":jzu8lq92 je napisao(la):
Sve to pada u vodi kada se uskoro uvede nova linja BGVoza,Resnik Rakovica,NBG neuporedivo brze,udobnije.Organizovace se kruzne autobuske linje od Miljakovca,Rakovice do stanice Rakovica..sve ostalo je ponovo bacanje para na preskupi tramvaj.

Još jedan tramvajski nadvožnjak preko železničke pruge kojim bi tramvaji iz Rakovice mogli na most, kao slika u ogledalu postojećeg prekog kojeg saobraćaju iz Vojvode Mišića ka Banovom Brdu, i jedan tramvajski semafor su samo logična dopuna postojeće mreže.
Imam osećaj kao da smo pokradeni za jedan nadvožnjak na račun nečeg drugog.
 
Da Lento, čak ni kompletan nadvožnjak.

Ni uz najbolju volju ne mogu da vidim kako bi nas to intervencija iz ovoga

j7iu.jpg


u ovo

2d31.jpg


Ikako udaljila od realizacije "pravog" metroa.
Ne može ni finansijski, ni funkcionalno... nikako, a može jako puno da znači.
 
Sad možemo videti i da ona kritika o tramvajskom "rolokosteru" nije baš toliko jaka. Pa radijus rampe koja spušta tramvaj sa mosta nije toliko manji od radijusa koji već postoje na trasi kod Mehane .. gotovo su isti.
 
Naravno da je radiju premali za metro, ali metro prelaz preko reke na ovom mestu nije potreban. Ovde LRT itekako vrši posao, ali samo ako metro prelaz preko reke bude onako kako je Jovin zamislio a ne Belamovci.
 
Belamovci..hmm..mislim tesko da ce se za nesto dalje pitati..sudeci prema izjavi analiticara Dusana Janjica..u Kuriru,korenita promena kursa.
Urbanizam od 2000. godine, pa do danas nalazi se pod kontrolom mafije, a pritom su izgubljene velike zelene površine. Reč je o osionoj volji da se Beograd uništi! Kao da je grad vodio neko ko ga mrzi - kaže on.
 
Ma shvatam ja to STF samo sam spomenuo to zbog lazne price o metro mostu na Adi...
 
@stf
prvo, ovde imao i treću dimenziju: uspon, odnosno silazak sa mosta.
drugo, putnici metroom i tramvajem nisu mladi vojni piloti da mogu da izdrže više od 2G, a nisu ni vezani, dok mnogi i stoje :) dok tramvaj/metro iz pravca Gospodarske mehane prolazi 3,5 do 4 krivine jednu za drugom, kao i jedan uspon. Kako god, ovde kompozicije moraju da idu malo sporije, što više odgovara postojećem tramvaju, a manje metrou.
treće. metro nam treba na pravcu kojim zaista putuju putnici, a ne da dovodi do i sprovodi kroz krajeve gde je naseljenost slabija i gde ima manje radnih mesta (niti će ih ikada tu biti)

Naravno, svaka metro kompozicija može da prođe ovuda, ali jako sporo, što deplasira sam koncept brzog prevoza.

edit - sorry stf, nisam te dobro ukapirao na prvu loptu...
 
523c6565c61e1_o.jpg

Slikovito ,pogrešan koncept u planiranju grada..pogledajte koliko kupi ljudi jedan autobus a tek metro.. :kafa:
 
Ne sporeći važnost gradskog prevoza (naprotiv), mislim da se ovde baš preteralo. Sledeći ovu logiku, vozače 25 autobusa bi mogao da smestiš u prvi red automobila, a još bi svi i sedeli :)
 
Pa sudeći po ovome što vidimo na slici, ovo je ozbiljno odrađeno,broj auta koji su angažovani kao i ljudi je impresivan,nije šala. :kafa:
 
A na zapadu se sada guraju u autobusima kao mi 1993?
 
Podrzavam predlog "direktora" da se tema metro premesti tamo gde treba...pa da se neki od nas odmore od "auta" "kontrole mafije", "tragedije Beograda",a autor tih i slicnih kovanica najpre Gramatiku srpskog jezika u ruke
 
blagoje":31rndc0t je napisao(la):
Broj automobila je jednak broju ljudi ispred autobusa.

Што на жалост није далеко од реалног стања у Београду.Само овде су појединци који се возикају сами у својим колима о са 5 седишта огромна већина међу возачима.
 
Svi ti autobusi i automobili su bili malopre na raskrpetlji. Dakle 42 minuta je trajalo mučenje na toj deonici. Ne znam šta je bio uzrok ali znam da nije bilo nikakvog rešenja.
Ako je gradski prevoz rešenje onda znači da su se danas svi vozili autobusom veoma brzo jer su svi beogradski automobili bili na ovoj deonici i čekali u gužvi.
 
Probacu da pojasnim danasnju situaciju oko mosta. U bul Vojvode Misica je zatvoren deo deonice koji ce iz Radnicke voditi ka gradu. Zatvoreno je zbog radova uklapanja i nivelacije terena svih rampi koje vode ka gradu. Prakticno su tri trake ka gradu prebacene u jednu . U suprotnom smeru ka b brdu iz pravca sajma situacija je isto otezana posto je jedna tj leva traka na deonici blize mostu u upotrebi za suprotan smer ka sajmu.

Verujem da je dosta vozaca zbog jutrosnjeg kasnjenja resila da krene direktno preko mosta ili se kao skoro mozda desila neka nezgoda gde je dovoljno da jedna traka bude zauzeta i da se saobracaj uspori.
 
Привремена измена режима саобраћаја у Радничкој, од 27. септембра до 07. октобра 2013.

Због извођења радова у близини трамвајских шина у Бул. војводе Мишића, од 22 часа у петак 27. септембра до 07. октобра 2013., на новоизграђеном вијадукту у Радничкој саобраћај ће се одвијати у две уместо досадашње три траке. Путничка возила која се крећу из смера центра града ка Обреновцу користиће једну траку, док ће друга трака на новоизграђеном вијадукту бити доступна за сав саобраћај у смеру ка центру града. У периодима веће саобраћајне оптерећености у смеру ка граду у преподневним часовима и за време викенда, обе траке на вијадукту биће отворене за проток возила у смеру ка граду (од 6 до 11 часова сваког радног дана и недељом од 18 до понедељка у 11 часова), док ће притом возила у супротном смеру саобраћати само преко кружног тока.

Саобраћајни режим за тешка и возила јавног градског превоза у смеру ка Обреновцу преко новог кружног тока остаје непромењен. Прилаз мосту из смера центра града ка Новом Београду је такође обезбеђен преко рампи кружног тока.

Силазна рампа коју користе возила из смера Раковице и петље Хиподром за искључење у Бул. војводе Мишића у смеру ка центру, и даље остаје затворена за саобраћај у овом периоду.

pregledna-karta_faza-1.jpg

http://www.savabridge.com/news_sb.htm
 
Vrh