Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Jugića :) Šta god da voziš moraš da usporiš jer su tu i šine. No, pretpostavljam da će se raditi i dalje. I jeftinije je da se to parče sredi nego tunel da se gradi, koji sada i neće puno da doprinese. i KRUŽNI TOOOK :D

@2012 svaka Jovinu čast! Ali ovo je više nego očigledna pljuvačina po ovom projektu i ako se jednim dobrim delom slažem. Ovo ujedno možda najavljuje bataljivanje tog mosta, hvala bogu pazavršavaju osnovne elemente oko mosta inače bi možda ostali bez toga kod promene vlasti. E sad, metro je svakako bitniji i od lot 1 i od tunela. Jedino možda još jedan prelaz preko AP da nije loša stvar i malo stubića pre njega da to sve poveže, čisto da se malo rastereti taj deo. No, ako dobro rekonstruišu taj kružni tok i V stepe možda i ne bude potrebe.
 
1avgust-007.jpg
 
Trudimo se da komentarisemo strucna misljenje,omakne se po koja politicka misao ali dosadi.Problem je sto do sada strucna misljenja nismo ni mogli da cujemo osim nekih malih marginalnih medija,zato nam se i dogodio promasaj i ekipe,lobi,korupcija itd.Nadajmo se da je tome dosao kraj,neka se promeni pola od ovoga do sada gradjani su na dobitiku.
 
Direkcija,who? :wink: Predpostavljam da će novi direktor da otvara ponude..a možda ih i ne otvori..ko zna :kafa: Nego ko će da radi novi GUP? to je pravo pitanje.
 
Pa vlajda je nece biti kad pored pruge urade planiranu ulicu
 
Opet ostaje ta raskrsnica sa semaforom i samo po dve trake..tako da će biti isto, sa koje god strane gledaš.+jućer primetih kolonu iz Drajzerove,i tu je neophodno proširenje 2+2
 
:kafa: Сачекајмо да заврше цео овај фртаљ УМП-а па ћемо да питамо за рачун.

За сада остаје чињеница да је мост на овој локацији генерисао/испровоцирао још већа улагања у његове приступне путеве који и нису били нужни пре изградње моста,поготово не на НБГ-у а да они сами по себи нису нити ће донети никакве веће позитивне ефекте. Као што рекох улагање од 450 милиона евра нам се исплатило само у делу приче о хроничном недостатку мостова у Београду где је дошло до растерећења Газеле. Остаје и чињеница да се и дефинтивно одустало од целовите идеје УМП-а и самим тим највећег дела поенте истог.Имате на сајту дирекције студију оправданости у којој су главне тезе биле:

- Поскупљење парцела око УМП-а и привлачење инвестиција - Лаж,парцеле у топчидерској долини не постоје,земљиште на НБГ нити је поскупело нити је нашло купца нити ће се то десити у догледној будућности.

- Брзи транзит кроз центар града - Одустало се од тога а да прва деоница није још ни завршена,УМП као денивелисана саобраћајница кроз мучени Београд је (срећом) мртав,са'ранише га оци истог,како и доликује.

- Велике уштеде,како града тако и грађана на дневним токовима - Кључна и највећа лаж! Само 20% дневних путовања у граду се врши аутомобилима,остатак јавним превозом.Е тај "остатак" од 80% смо ми,ст***,марва која има јавни превоз у складу са оним како смо и третирани свих ових година. Само улагање у неколико критичних тачака и овакве, запостављене трамвајске мреже би донело веће уштеде него све ове силне коловозне траке овог фртаља умп-а. То што ће једног дана преко моста проћи трамвај је још један детаљ који ублажује штету.Но чак и после тога нам остаје парадокс да нам је најгушћа и и најнезависнија мрежа јединог распорстрањеног градског шинског система у зони у којој имамо 0 (нула) становника и (0) нула грађевиснких парцела,дакле у топчидерској долини.
 
relja":1nvbp194 je napisao(la):
Izabrano resenje za most preko Ade je sramota. Stub tog mosta je 4 puta visi od stubova susednog Novog zeleznickog mosta. Resenje je najskuplje moguce, zbog cega grad mora da se zaduzi, a za te pare su 'ladno mogli da sagrade bar dva normalna mosta preko Save. Neko ce reci, pa sta, grad ima para, sta je 160 miliona? Ima para, ali ima i toliko stvari koje nece biti resene zato sto se otplacuje kredit. A gde su drugi "kapitalni" projekti, npr toliko nam "neophodna" Opera od 60 miliona evra, po proceni Bobica? Ne nazire se kraj promasenim investicijama, kao da se nista nije naucilo na slucaju Beogradske Arene, iliti Hale Limes (ista zgrada ima dva imena, razlika je samo u tome o cemu se prica).
Sava nije ni siroka ni duboka, narocito preko leta i ta grdosija ce izgledati smesno u vreme niskog vodostaja, pare ce se sprcati samo "zato sto se takav most gradi jednom u XYZ godina", opet necemo imati dovoljno mostova na Savi, a kad grad ne bude imao para za stvari koje nam stvarno trebaju, pitacemo se gde nam je bila pamet

Evo Relja napisao 13 Jan 2007 ovo, da li je bio u pravu videcemo ili vidimo.
 
Neko mora da snosi posledice za katastrofalno planiranje grada,načuh da će to biti jedna od glavni agendi na predstojećim izborima.
 
Da li se ipak odustalo od spajanja rakovicke pruge s mostom? Na nekim ranijim renderima ta veza je postojala, a na nekima nije.
 
Pruga ne može da se spoji sa mostom jer je tu projektovan tramvaj na uskom koloseku,još jedan biser..
 
2012":39jbg4yo je napisao(la):
Neko mora da snosi posledice za katastrofalno planiranje grada,načuh da će to biti jedna od glavni agendi na predstojećim izborima.
Upravo ćemo na predstojećim izborima da vidimo imaju li SNS i DSS kvalitetan kadar koji bi iskoristio sve pizdarije predhodne vlasti ... po dosadašnjim izjavama, ne ulivaju mi poverenje i bojim se da će se Đilas nama vratiti ...
 
Dok god ne postoji kavalitetna opozicija, tesko da ce nesto biti bolje. Ovde nikada i nije postojala takva opcija, sve je to ekipa, sidji da uzjasem. Nase angazovanje (obicnih gradjana) na ovaj ili onaj nacin bi trebalo da pomognu da se takva opcija stvori, nazalost tesko se zivi ovde godinama unazad, pa malo ljudi ima vremena da o tome razmislja a kamoli se angazuje.
 
stf":1n4yqdyq je napisao(la):
2012":1n4yqdyq je napisao(la):
Neko mora da snosi posledice za katastrofalno planiranje grada,načuh da će to biti jedna od glavni agendi na predstojećim izborima.
Upravo ćemo na predstojećim izborima da vidimo imaju li SNS i DSS kvalitetan kadar koji bi iskoristio sve pizdarije predhodne vlasti ... po dosadašnjim izjavama, ne ulivaju mi poverenje i bojim se da će se Đilas nama vratiti ...
Srećom nismo Severna Koreja,pa ako ga građani tako odluče ok,mada kada se krene sa ispitivanjem korupcije,videćemo...ne bih se mnogo nadao,agencije za procenu biračkog tela su dovedene do savršenstva,malo ima odstupanja.Mada politika je da ne kažem onu reč..čudo,ah šta bi nas više iznenadilo ,nagledali smo se svih mogućih koalicija. :kafa:
Mada fokusirao bih se na neke druge aspekte ,jer me predizborana politika neinteresuje,pokazaće se da je Đilas kasno uvideo,da je kurs koji je sprovodio u razvoju grada"automobilsko-tramvajski",potpuno pogrešan i preskup ,kao što su ga iz "stručnijih krugova" upozoravali,dok su ga ovi drugi uveravali da je sve ok.Pa sada neka im se zahvali i neka ih unapređuje i dalje sluša.Imao je priliku da sagleda pogrešan pravac u dugoročnom planiranju grada,i kada su finansije zakucale na vrata,da bude pragamtičan i ispravi brod koji je zaplovio tamo negde..Treba učiti od veća mudraca kao u antičko vreme,jedan takav sedi mudrac je rekao"kada uđete u pogrešan voz ,svaka naredna stanica je pogrešna".E sad najveći problem je to što će građane Beograda i naredne generacije takav pogrešan pravac papreno koštati.
I da odgovorim do kraja,mislim da je očekivano,da će se te dve pomenute stranke u izbornoj kampanji fokusirati na korupciju koju će shvatiti najšire biračko telo i pogrešan koncept u ravoju grada koji će razumeti intelektualni sloj,posebno ako se dobro predstavi i obrazloži,takav pogrešan koncept teško je braniti,ako ne i nemoguće.Uostalom struka će konačno moći da se predstavi i kaže nešto,što bi se reklo"impact" na biračko telo je mnogo jači kada se argumetovano obrazlaže.Dakle dobro pripremljeni novi koncept razvoja grada ,koji zamenuje stari je po meni veoma jak adut. :kafa:
 
Malo sam se trapavo izrazio. :roll: Mislio sam na spajanje tramvajske pruge iz pravca Rakovice s tramvajskom prugom ka Banovom Brdu i mostu na Adi.

2012":2nkx80ri je napisao(la):
Pruga ne može da se spoji sa mostom jer je tu projektovan tramvaj na uskom koloseku,još jedan biser..
 
@Lento
Ma nema veze 2012 je razumeo kako je on hteo i dao ti je u skladu sa time odgovor :kafa:
 
Zar ova rampa nije mogla da se provuče desno od stuba, pa da se tek proširena ulica ne sužava?

lqzf.jpg


ep6a.jpg


ctcn.jpg


Rama se spušta u postojeću krajnju desnu koja je fizički odvojena od srednje sve do semafora zbog bezbednosti.

Ako se već ne može skrenuti levo ka Milantija Popovića, zašto nisu napravili još jednu traku?
 
Nerazmislaje mozda imovinski problemi nemanje para koce ga znati kao sto se vidi sa snimka ima mjesta moze se kasnije ispraviti greska nije nepopravljivo
 
direktor":2qd07ywz je napisao(la):
Nerazmislaje mozda imovinski problemi nemanje para koce ga znati kao sto se vidi sa snimka ima mjesta moze se kasnije ispraviti greska nije nepopravljivo

Kakva rečenica! :D
 
Mislim da nema ništa od tog spajanja sa tramvajskom prugom za Rakovicu, i ako bi time bilo ostvareno veliko skraćenje puta od Novog Beograda do ovog dela grada, kao i prva direktna linija. Dakle, mnogo veća korist od planirane trase linije 11 preko Sajma, čime se putovanje realno usporava. Jedino je teoretski mogće da tramvaj sa mosta ode za Rakovicu i to da skrene ka Gospodarskoj mehani nakon uključenja na postojeću trasu kod Hipodroma i tamo se okrene i nastavi pravo. Takvo je stanje sa ovom infrastrukturom, a skretanje koje fali nije izgrađeno kada je rekonstruisan taj deo pruge. Ogroman propust! Ako je za utehu, relativno lako je moguće korigovati ovo. Mada nisam optimista po tom pitanju, ali ni kompletne priče oko postavljanja šina na most. Menja se vlast, pitanje je kako će nova garnitura razmišljati po ovom pitanju. Pare još nisu odobrene, mora se uzeti novi kredit. Ja sam se 2009 godine registrovao na ovaj forum da bih dobio odgovore na pitanja koji će to šinski prevoz ići preko mosta i kako. I ako su stvari sada mnogo jasnije i dalje nisu precizne do kraja. To govori o tolikom neplanskom radu na ovom projektu, da je to bezobrazno u odnosu na njegovu cenu.
 
To što nije predviđeno za spajanje tramvajske pruge između Rakovice i NBG mi je potpuno neshvatljivo...
Pa i Rakovice i Banjice takođe...
 
Vrh