Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Bice superiska,zna li neko kada ce nesto da rade drugo a da nisu stubovi,kako uopste idu faze?
 
Једна од инвестиција о којој се дуго говорило и од које се много очекује јесте изградња моста преко Аде Циганлије. Како напредују радови на изградњи моста?

Изградња моста преко Аде Циганлије напредује брже него што смо очекивали. Грађевински радови на изградњи почели су пре 11 месеци. За сада се све ради у року и очекујемо да мост буде завршен до октобра 2011. Мост ће бити изграђен са косим кабловима, једним пилоном и главним распоном од 376 метара. Биће дугачак 929 метара, широк 45 метара и имаће шест саобраћајних трака, два колосека за шински саобраћај и две пешачко-бициклистичке стазе. Максимална пропусна моћ моста биће око 12.000 возила на сат.

ovo je izjavio Djilas je l moze neko da mi objasni kako ce ovaj most moci da primi samo 12 000 vozila na sat kad ima isti broj traka kao gazela za koju se spominje broj od 165 000

laik sam pa ne znam

hvala
 
Gazela prima 165 000 vozila dnevno,a ne po satu ... ako izracunamo dodjemo do brojke oko 7000 vozila po satu na gazeli
 
Evo ja kao laik da probam sa najbanalnijim objašnjenjem pa se ti posle lupaj po glavi :cool:

12,000 vozila na sat (što si i sam podebljao), je mnogo više od 165,000 vozila na dan.

EDIT: Odo i ja da se malo izlupam po glavi, jer me preteče prethodnik, dok kuckah.
 
I ja sam laik, ali mi se čini da propusna moć mosta ne može biti veća od ukupne propusne moći prilaznih saobraćajnica, a Gazela ipak leži na autoputu...

Edit: goje je napisao, meni se činilo da je za Gazelu 165.000 na dan, a ne na sat, ali nisam hteo ništa da kažem napamet... :)
 
Most na Adi nema sanse da ima toliki protok zbog onog semafora kod buduceg Topciderskog tunela.
 
teoretski onda most preko ade može da "primi" na dan 288,000 vozila, tj. ako je svih 24h aktivan saobraćaj (eto zato je teoretski :D)
 
Jedini validan podatak moguce iskoriscenosti mosta je broj vozila po satu.
To sto je neko rekao da Gazelu dnevno predje 165K vozila ne znaci da joj je kapacitet po satu oko 7K. Kapacitet Gazele po satu je znatno veci od te cifre, bar 50% vise.
 
Mnogo je manji kapacitet Gazele. Te cifre kojima se frljaju su van pameti. Od kako znam za gazelu uvek su iste guzve na mostu a cifre koje se pominju i stalno povecavaju su 80 - 100 -120 -140 -165 hiljada. Sledece godine ta ista gazela ce da ode na 180 hiljada i na 190 ...a 2011 ce verovatno preci 200 dnevno.

Ajmo realno. 1 auto u sekundi je 3600 na sat...86400 na dan. U proseku ne ide mnogo vise od ovoga. Naravno u spicu ide i 3 auta u sekundi ali imate noc kada pada na 5 auta u minuti.
 
Goje...razmak izmedju 2 auta je oko 10m duzina auta 4m ukupno 14m...brzina prosek oko 40kmh ili 11.1m/s (gledano sredina mosta) teoretski u 6 traka moze da prodje 5 automobila u 1 sec. Oduzmi autobuse kamione..ljude koji se plase da voze malo brze.

Tesko da moze vise od 3 auta u sec u svih 6 traka.

cifre preko 100 00 dnevno su glupost i stimovanje novinara,politicara i sl. Ko veruje u to ne razume se u saobracaj.
 
Cifre koje mediji pominju dolaze od zvaničnih merenja saobraćaja, osim kada novinari sami nešto prčkaju, po sistemu koji si gore sam opisao. Ta merenja se rade s'vremena na vreme na svim putnim pravcima, i ne vidim ni jedan razlog da sumnjam u ista.
 
Evo iz sledećeg dokumenta:

http://www.beoland.com/ump/stud opravd_deo1.pdf

mali izvod:

Preopterećenost mostova na Savi i Dunavu, pre svega mostova na Savi:
 most GAZELA: PGDS ≈ 141 000 (voz/dan) u 2002. godini;
 BRANKOV most : PGDS ≈ 67 000 (voz/dan) u 2002. godini;
 STARI most : PGDS ≈ 9 200 (voz/dan) u 2002. godini;
 PANČEVAČKI most: PGDS ≈ 19 000 (voz/dan) u 2002. godini;
 
miki00":110upphh je napisao(la):
Goje...razmak izmedju 2 auta je oko 10m
Ti ovde ozbiljno tvrdis da na gazeli automobili idu sa 10m medjusobnog razmaka? Ili te nisam razumeo kako treba?
 
hazard":1mcau3t1 je napisao(la):
miki00":1mcau3t1 je napisao(la):
Goje...razmak izmedju 2 auta je oko 10m
Ti ovde ozbiljno tvrdis da na gazeli automobili idu sa 10m medjusobnog razmaka? Ili te nisam razumeo kako treba?
01-most-gazela7-1103-08.jpg

1877512474471a1a4784f8e982188903_extreme.jpg

plave1_4.jpg

Radovi%20na%20Gazeli.jpg

bg-Gazela.jpg


ovo su random slike gazele. Da li je negde ispod 10m razmak? Osim kada stoje svi pa pridju na 3-4m.
 
Da ne razvlacio dalje ovo.Podatak koji stoji na http://sr.wikipedia.org/wiki/Gazela_(most) je 165 000 vozila. Ko hoce da veruje u tako nesto nemam nista protiv.

Samo sam zeleo da ukazem da je neizvodljivo da se iz godine u godinu povecava kapacitet mosta a da se pri tom nista ne menja u samom mostu ili prilazima. Povecanje od par procenata je razumljivo ali svake godine se podaci povecavaju kako kome odgovaraju.

Ko zeli da se kladi da ce na otvaranju novog mosta 2011 gradonacelnik izgovoriti ovakvu recenicu:" Napravili smo ovaj most da bi rasteretili gazelu koja sada prima i preko 200 000 vozila svaki dan..."
 
Pa vidi ovako. Ja se secam da si pre neku godinu mogao preci Gazelu van spica vrlo lako. Poslednjih godina se taj spic sve vise razvlacio. Sada ne mozes preci gazelu preko dana, a da ne upadnes u guzvu skoro nikako. Ako i omasis u tom trenutku guzvu u svom smeru. Pogledaj u drugi smer.
 
Čitajući ove postove oko kapaciteta Gazele, čovek bi pomislio da su vam strani koncepti logike. Da li vi pravite razliku između kapaciteta i realne frekventnosti?

It's simple as that
 
Vrh