Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

nemanja_sb.jpg
 
Njima je jedino bitno da ne duva vetar preko određene brzine zbog sigurnosti krana, a i ukoliko bude neki veći minus onda se valjda isto obustavlaju radovi, inače ostalo, kiša, sneg i blagi vetar ne bi trebalo da ometa gradnju.
 
:) pa kada su kod mene ispred zgrade sredjivali ulicu i parkinge po ovom kijamentu :) sumnjam da ne bi radili na mostu. Kao sto je shmeksi rekao, obustavlja se zbog ventra i veceg minusa koji bi mogao da dovede do zamrzavanja vode u betonu i kasnije do pucanja istog :) koliko sam ja shvatio parteci obavestenja dok se gradio toranj na Avali. Kada bi se svaka gradnja prekidala zbog kishe, manjeg vetra ili snega :) pa sve bi se gradilo po 10 godina, a London ne bi presao 20 zgrada do sad.
 
Onda nisi čitao moje postove!!!! :cool:

Sada je skinuta i oplata, pa možemo sa Luciferom da pratimo da li će se razlikovati nijanse betona :grand:
 
Post #1723!

PS: Zanima me i kako da napravimo dobar kriterijum za procenu postotka do okončanja projekta. Trenutno na Beobuidu stoji 10%, a možda je realno postaviti određene "milestone"-e za postizanje 15, 20....
 
Trebala bi ova tema da se rasclani i da se iscisti. na 70 strana guni smisao.
 
Жив нисам дал' ће да буде у пуц-малтеру. :D
 
Ma nek ostane cela tema, da ljudi vide celu raspravu, iako je ponekad odudarala od glavne teme.Kao sto sad odudara. :p
 
izgleda mocno.



p1010914.jpg


Nego hoce li mi neko objasniti kako su uspeli da izliju stubove na reci?To me je kopkalo oduvek.Koristili su ronioce.I podvodno varenje, ali ne znam u celini kako taj proces ide.

i ti stubovi su samo privremeni?
 
Da, većina ovih stubova je privremena. Postoji jedan set koji će ostati i po završetku mosta tj. čini sastavni deo mosta, ali sad da me ubiješ ne znam koji je.
 
Svaka cast i hvala Archangele za slike :kk: , i meni se bas svidelo sto si " slucajno" i sebe zakacio kod jedne panorame....ko nije za sebe, nije ni za drugoga ;)
 
Verovatno ovaj na sredini.Izenadio me je kran na spicu ade kako je porastao, to jest koliko je glomazan.Nadam se da ce sprovesti neke stepenice(kod krana) da bi se ljudi popeli na most sa ade, jel koliko sam shvatio ima i pesacku zonu ako se nevaram.A sta je sa saobracajnicama- prilazima mostu?Djilas me je iznenadio.Njegov mandat se treba zvati Djilas i mostovi.Izgradice jos jedan, obnovio jedan i obnovice jos dva.
 
Archangel":1y5crfbr je napisao(la):
Evo, evo da ne bi kukali gde su slike :p :D I sad se svaki put slikam. Imre ima medvedića, ja imam..sebe :lol:
Archangel, položi li ti taj ispit :)

Hvala na fotkama :kk:
 
shmeksi":geo71d90 je napisao(la):
Da, većina ovih stubova je privremena. Postoji jedan set koji će ostati i po završetku mosta tj. čini sastavni deo mosta, ali sad da me ubiješ ne znam koji je.
Mislim, ali ne smem da tvrdim, da stub koji se nalazi tik uz Tobogan za navlacenje, dakle on je na suvom i na samom ulazu u vodu preko puta pilona ( vidi se na Arhangelovom postu #1729 ), taj za koji pitas i vrlo je bitan u celoj prici.
To sam video na referentnom crtezu mosta na oficijalnom sajtu http://www.savabridge.com/drawings.pdf (ovaj stub je oznacen brojem 7).
 
Pa položio sam zajedno sa pragucom statistiku još tog 26,oktobra 2009 . :D
Znam da je lame al zabole me :D sledeći put nosim svog plišanog slona da njega slikam umesto mene.

- Vaš deda se slikao dok se pravio Most na Adi.

(50 godina kasnije od tog momenta)

- Unuci moji, moj deda Miloš se slikao ispred Mosta na Adi, a ja sam se slikao pored nacrta prve linije beogradskog metroa.
 
Ostaje stub na obali, najblize rampi na Cukarickoj strani. U rukavcu se svi stubovi uklanjaju, kao i rampa na obali.
 
Vrh