Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

E Hvala momci,baš mi dosadilo da prenosim bajs preko one rampe,gore-dole..
 
Mostić je jako uzan i ponekad se vikendom stvaraju mini redovi sa obe strane, ali valjda neće još dugo.

Voleo bih da nešto urade sa onom okukom na betonskoj stazi duž rampe koja se spušta u Radničku. Kada već nisu napravili da bude dovoljno široko, bar neka postave ogledalo na stubu.
 
Feanor":196hoktl je napisao(la):
Cenovna bahatost je i to i cena prevoza u Beogradu...

To sto mi nemamo drugu mogucnost pa moramo da placamo ili jedno ili drugo ili samo gradski prevoz to nikoga ne pravda za bahatost...
necu iz ofa jer necu da zivim u komunizmu i ne smatram da imam pravo da odredjujem cenu necije usluge vec samo i iskljucivo pravo da koristim ili ne tu uslugu..ako mi se ne svidja cao dovidjena

apsolutno postoji mogucnost izbora, od varijante peske, rolerima ili biciklom koja je em besplatna em zdrava, oni sposobniji mogu i da plivaju preko, moze se ici sopstvenim autom ili motociklom, taksijem, gradskim prevozom... a moze se i ostati kod kuce jer poseta adi ciganliji nije nikakva radna obaveza nego stvar izvora

da povucemo paralelu pa da se zapitamo koliko litara dizela potrosi jedan autobus od sava centra do recimo herceg novog i treba li ta karta da kosta 150din jer 50 ljudi ce taman pokriti cenu dizela.. koji je to bezobrazluk da ti glupavi frizer sa zavrsenim tromesecnim kursom naplati 300din za 10 minuta strickanja makazama, zamisli molim te naplate ti fotku na svadbi 100din, uzmu ti 50 din za pola litre flasirane vode, neko ti uzme 72 din da te doveze sa vidikovca na karaburmu, pisljivih 20 kilometara, pa to nije ni dan jahanja.. jednostavno treba ukinuti novac i omoguciti svima sve za dzabe ili u blazoj varijanti, daj koliko das jer da nije tebe (korisnika) ja ionako ne bih znao sta cu sa sobom, ti (korisnik) dajes smisao mom usranom zivotu i ja ne radim ovo da bih yaradio nego da bih tebi ugodio i omogucio maksimalan besplatni plezir.
 
Svako može da formira cenu kako želi, ali zakonom je zabranjeno dogovarati se oko cene sa konkurencijom. Pošto svim brodićima je ista cena, mislim da su tu cenu dogovorili i tako prekršili zakon.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
@razgradjevinar

Majstore svaka ti cast! Ovo stvarno treba pohvaliti!
A uvek treba uporediti i cene u drugim drzavama, to sta se vozi tamo i sve ostalo, jer nikada ne mozes da uporedjujes samo jedan detalj!
 
necu iz ofa jer necu da zivim u komunizmu i ne smatram da imam pravo da odredjujem cenu necije usluge vec samo i iskljucivo pravo da koristim ili ne tu uslugu..ako mi se ne svidja cao dovidjena

apsolutno postoji mogucnost izbora, od varijante peske, rolerima ili biciklom koja je em besplatna em zdrava, oni sposobniji mogu i da plivaju preko, moze se ici sopstvenim autom ili motociklom, taksijem, gradskim prevozom... a moze se i ostati kod kuce jer poseta adi ciganliji nije nikakva radna obaveza nego stvar izvora

da povucemo paralelu pa da se zapitamo koliko litara dizela potrosi jedan autobus od sava centra do recimo herceg novog i treba li ta karta da kosta 150din jer 50 ljudi ce taman pokriti cenu dizela.. koji je to bezobrazluk da ti glupavi frizer sa zavrsenim tromesecnim kursom naplati 300din za 10 minuta strickanja makazama, zamisli molim te naplate ti fotku na svadbi 100din, uzmu ti 50 din za pola litre flasirane vode, neko ti uzme 72 din da te doveze sa vidikovca na karaburmu, pisljivih 20 kilometara, pa to nije ni dan jahanja.. jednostavno treba ukinuti novac i omoguciti svima sve za dzabe ili u blazoj varijanti, daj koliko das jer da nije tebe (korisnika) ja ionako ne bih znao sta cu sa sobom, ti (korisnik) dajes smisao mom usranom zivotu i ja ne radim ovo da bih yaradio nego da bih tebi ugodio i omogucio maksimalan besplatni plezir.

Zabole me cosak sto ti neces da zivis u komunizmu i sto ga izvlacis jer mislis da ces samim pominjanem istog da postignes neki sok efekat i da sagovornika omalovazis...
Zabole me cosak sto ne razumes razliku izmedju kupovine slatkisa u prodavnici i cene struje, vode, prevoza u gradu kao sto je Beograd...
Zabole me cosak sto si jos jedan od obezbedjenih pa te ne zanimaju cene i neces da ih komentarises...
Zabole me cosak sto nisi cuo sa meru i obzir i sto ti se zivot vodi principom koji zagovaras ovde...

U stvari zao mi te je... Ta kolicina nerazumevanja okoline i vecine nesrecnih, zalosno...

Ko tebi daje smisao zivotu, to je samo tvoja stvar... Ali pun mi je vise k... vas kojima je cena necega samo necija usluga (bez ikakave kontrole) i koji zagovarate bespostedni kapitalizam... Takvi kao ti tvrde da izvori vode nisu ljudsko pravo i da treba da budu privatizovani... Da sve genijalci kao ti... Samo, svi su obezbedjeni u svojim zivotima... Sve licemeri!

Sto ne postavis stvari tako da za tih 1500 dinara za 10 min (10 musterija - jedna tura u proseku), jedna kasirka radi ceo dan?! A pa da, to je niza rasa, ko ih j*** sto se nisu skolovale... Ko ih j*** sto nisu imali para za samofinansiranje ili vremena od izdrzavanja porodice i sebe... Ko ih j*** sto nisu srecni kao vi kapitalisti kojima se j*** za cene?

I dokle vise to spominjanje trzisne cene za nesto sto nema trziste vec je unapred odredjeno i dogovoreno za mali broj subjekata?! Kome bre prodajete muda za bubrege?! Kakvo bre trziste u svetu monopola, oligopola, kartela?!

Vidis gde tema ode kad krenes da pominjes komunizam i besplatnu uslugu koju niko nije spomenuo licemeru...

I jos nesto, zabole me cosak sto tebi smeta sto imam misljenje o nekoj ceni?!
 
PRICE
n. Value, plus a reasonable sum for the wear and tear of conscience in demanding it. by Ambrose Bierce

'ajmo natrag na temu :)
 
Ok da ne bude zabune svaki sledeci post koji za temu ne bude imao UMP i most preko ade bice obrisan.
 
Lord":2ynasqjk je napisao(la):
Boja i stiti beton, tacnije povrsinski sloj duze traje, jer beton manje reguje na zagađenje iz vazduha.

Е то је друга прича!

Естетски, бојење бетона је по мени исто као фарбање (не бајцовање) фурнира у неку боју. Можда је још бољи пример, када бисмо фарман офарбали. Губи сву поенту. Причам само о естетици.
 
Igor":1olfjgqe je napisao(la):
Ok da ne bude zabune svaki sledeci post koji za temu ne bude imao UMP i most preko ade bice obrisan.
Uh bre Igore, nemoj da si taki...Vidis da coveka sve boli....

Eh kad bi samo znali kako je tesko ziveti kad je sve regulisano.....No rdjavom, svaka dlaka smeta :D
 
Wild Duck":w4haiccb je napisao(la):
Skoro sam bio u drustvu bivseg pilota MUP-a, koji je objasnjavao zasto vrh pilona nije postavljen. Koliko sam razumeo u pitanju je nedostatak nekakve elektronske opreme za precizno pozicioniranje kod nasih zastarelih helikoptera.

Vreme je da se konstruišu bespilotne letelice za prenos tereta na mesta koja nisu dostupna sa kranovima ili skelama....
ili u slučajevima fleksibilnih projekata :)

Razmišljao sam o načinima za postavljanje ove rešetke na vrh.
Pored očiglednih problema vetra koji zanosi helikopter (da se ublažiti autopilotom povezanim na GPS) i rešetke koju zanosi vetar (rešava se prihvatanjem i privlačenjem-zatezanjem sajli, uz veliki rizik) možda je i najveći problem kako ne oštetiti sam lim postojećeg zarubljenog konusa. Na fotografijama smo videli da je urađen vrhunski, a ako se on ošteti (ulubi, ogrebe) tek će se to teško opraviti.
Možea je rešenje u vazdušnim jastucima napravljenim tako da zaštite metalni vrh pilona i da nacentriraju rešetku prilikom spuštanja sve do spajanja vijcima, možda i kombinacija "muškog" i "ženskog" dela.
Pritisak u jastuku ne bi oštetio lim, a opet bi naleganje površina bilo dovoljno čvrsto, i unutrašnjost špica bi mogla da seprivremeno ojača, da se lim dodatno ukruti... i sve se može više puta isporbati i uvežbati na modelu, pre postavljanja na samom mostu. Čak se i vetar može simulirati strujom vazduha od rada motora aviona parkiranog pored...
Majku mu, zašto mi ne bismo mogli da osmislimo neku novu tehnologiju zasnovanu na primitivnim principima?
 
Tokom noći između 24. i 25.07. postavljene su prefabrikovane betonske grede na poslednju trećinu mosta iznad Topčiderske reke. Trenutno se postavljaju betonske ploče preko kojih će se postaviti armatura i izliti gornja konstrukcija mosta:

992i.jpg
 
Novosti: Pri kraju prvi magistralni prsten, uskoro gradnja tunela

"Ovo su sve radovi u okviru prve faze izgradnje unutrašnjeg magistralnog poluprstena (UMP), koji će prema najavama iz gradske uprave, biti završeni do kraja godine, ali već je počelo prikupljanje neophodne dokumentacije za sledeću - bušenje Topčiderskog brda i izgradnju tunela."

Mada u tekstu pisu kako ce gradnja biti nastavljena u skladu sa raspoloživim finansijskim sredstvima.

Vucko, imas li neke insajderske informacije?

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... nja-tunela
 
Немогуће је имати инсајдерске информације којима би се поткрепио непотребан новински текст, писан без икаквог повода и потребе.
 
Пантограф":1qksgv7c je napisao(la):
Немогуће је имати инсајдерске информације којима би се поткрепио непотребан новински текст, писан без икаквог повода и потребе.
Eh, svašta se danas naručuje.. :kafa:
 
da li je stari podvoznjak vec zatrpan?
i kako ce teci dalji tok radova, kada su u pitanju dva paralelna vijadukta?
 
relja":2ujijccl je napisao(la):
Majku mu, zašto mi ne bismo mogli da osmislimo neku novu tehnologiju zasnovanu na primitivnim principima?

To je trivijalno. Evo skice.

Crveno je elasticna traka. Braon je sajla ili konopac. Plavi trougli su gornje pomocne vodjice - trouglasti plocasti zubi iseceni iz neke dovoljno cvrste plasticne ili metalne ploce. Plave linije su metalne sipke, takodje vodjice sa donje strane.

Sa donje strane resetkastog vrha pilona slobodno vise jedan ili vise konopaca koje prihvate radnici onda kad to budu u mogucnosti. Ako je duzina gornje sajle (izmedju helikoptera i resetkastog vrha) dovoljno velika, ugao pod kojim radnici moraju da blago pomeraju viseci teret nije veliki, pa to moze lako da se uradi. Ako bude problema mogu uvek da puste konopac. Kad vrhove zuba sa gornje strane grubo navedu u prostor izmedju sipki pricvrscenih na pilon, vrh ce da se pozicionira sam od sebe cim helikopter smanji visinu. Elasticna traka sa gornje strane obezbedjuje izvesno prigusivanje naglih vertikalnih podrhtavanja i amortizaciju udaraca po vertikali. Ni u jednom trenutku operacije spustanja nije neophodno ostvariti cvrstu vezu resetkastog vrha koji se spusta i vrha pilona, i tako eventulano ugroziti helikopter ako je on jos vezan za njega. Bez obzira na nepredvidljive nalete vetra ili nagle pomeraje po horizontali ili vertikali, mogu da se dese samo tri stvari. Ili ce se resetlkasti vrh spustiti malo previse mimo vrha pilona, ili ce da sedne sam od sebe u leziste, ili ce ga helikopter ponovo podici. Ovo poslednje se moze uraditi uvek i tako ce se lako prekinuti cela operacija ako je to zbog necega neophodno. Kad resetkasti vrh sedne kako treba na vrh pilona (sto ce se desiti samo od sebe) posada helikoptera moze da otpusti sajlu PRE nego sto je resetkasti vrh pricvrscen zavrtnjima za vrh pilona. Tako ni jednom trentku nije u opasnosti da mu manevrisanje bude ograniceno cvrstom vezom. Sipke, zubi i sopstvena tezina ce resetkasti vrh drzati na vrhu pilona dovoljno cvrsto, a istovremeno je on silom prilika pozicioniran tacno kako treba. Nije potreban helikopter da bi se dalje pomerao i namestao. Posle toga je dovoljno navrnuti matice, skinuti gornje i donje vodjice, i to je to.

Lim vrha pilona se nece ostetiti. Posto je spustanje vec pokusano, ocigledno su vec pripremili cvrst nosac na vrhu pilona na koji resetkasti vrh treba da sedne. Ne verujem da je taj nosac previse osetljiv, ako je vec predvidjen da nosi svu ovu dodatnu tezinu. Ako se vodjice koje sam opisao naprave sa dovoljno malim tolerancijama, donji deo resetkastog vrha moze da dodje u dodir samo sa povrsinom koja je vec pripremljena za njega. Nemoguce je da se spusti na drugi nacin ili da dodirne eventualno nezasticenu ivicu lima na vrhu pilona. Sve potrebne rotacije i translacije resetkastog vrha ce tokom spustanja odraditi truglaste vodjice.

9arccp.jpg
 
Seme, hvala na poverenju ali nisam insajder,samo dosta dokon pojedinac koji prati informacije po sajtovima gradskih institucija.

Ekonomskih osnova za izghradnju tunela nema jer je to cifra od 50-100 miliona eura koju trenutno nema grad i trebao bi uzeti dodatan kredit a o tome nema govora dok nije realizovan kredit u vezi UMP-a i mosta do kraja. Dakle dok se ne izgradi deo do Tosinog Bunara ne mozemo ni spekulisati o tome.

A ako grad izabere da gradi metro onda definitivno nema tunela jos ko zna koliko.

Moja pretpostavka je da na osnovu onog plana izmena UMP-a grad zavrsava dokumentaciju za tu prvu fazu do autokomande*zajedno sa tunelom) koja ce biti odradjena bez izmena pre ili kasnije dok ostatak UMP-a verovatno nece biti ni gradjen.

P.S.Vucko je od pre 10 dana postao vozac sa sve licnim motornim vozilom stoga ocekujte da se prikljuci automobilskom lobiju.
 
Zuma, to je teorija, a prošle godine smo mogli da vidimo kako to izgleda u praksi kada su pokušali da ga spuste helikopterom.
Pokazalo se da uopšte nije tako jednostavno, nisu uspeli ni da približe rešetku vrhu pilona.
 
@relja

Pitanje je koliko MI-8 helikopter to može da odradi. Jednostavno on nije predviđen za ove namene i pored toga što se u prošlosti koristio za slične poduhvate. Ovde je ipak potrebno dosta stabilnije održavanje pozicije iznad pilona, a u tu svrhu postoje specijalizovani helikopteri. Problem je što radnici na pilonu vrh ne mogu da preuzmu van pozicije za montiranje, već unutar konstrukcije što je ekstremno opasno po njihovu bezbednost. Drugo, pitanje je da li uopšte na vrhu mogu fizički da stanu i dva radnika, a da jedan drugom ne smetaju. Evo kako to izgleda u praksi u znatno lakšim okolnostima i uz specijalizovani helikopter i posadu:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GackSxZIxvA[/youtube]
 
@blagoje
prvo, hvala za klip, lepo je prikazano o kakvom se problemu radi.
Meni je to potpuno jasno, a moja neka ideja je da se na vrhu postave vazdušni jastuci koji mogu da služe i za grubo navođenje i centriranje prilikom spuštanja i montiranja, a i kao mini platforma, mada ne bih nikada zadao nekom radniku da rizikuje život zbog postavljanja rešetke...
 
Vrh