Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Dve masine su upravo krenule u rusenje starog mosta preko Topciderke!!!


Ups, neko je to vec napisao!! :D
 
У току је изливање сегмента улазне рампе УМПа у смеру ка мосту из ул Антифашистичке борбе:
izl.png
 
Kako je lep osecaj gledati nezadrzivo razvijanje nekog projekta ne strepeci da bi mogli nekakvi politikancici da preduzmu neke akcije kako bi se to napredovanje ugrozilo. Eh kad bi tako samo bilo i sa metroom. Da se jednom samo zahukta i da predje "point of no return". To je moj san.
 
Evo par interesantnih fotki od danas. Kružni tok ima novi saobraćaj po naznačenom planu.
Autobusi i kamioni od pravca sajma idu preko kružnog toka, dok automobili uglavnom idu preko južnog nadvožnjaka.

Rušenje betonskog mosta preko topčiderke i verovatno početak otkopavanja naglavnih šipova. Ranije iskopani i urađeni.
srusenbetonskitopciderka.png


Na ovoj slici se vidi da je verovatno segment za severni nadvožnjak preko pruge supšten ili se spušta na projektovanu visinu.
spustennadvoznjak.png


A evo zašto su zatvorili saobraćaj za ulaznu rampu od sajma i isti prebacili preko kružnog toka shodno novim izmenama saobraćaja. Mislim da će se raditi spoljni potporni zidovi za nasip po konačnom planu tj. sam spoj severnog nadvožnjaka i rampe ka mostu.
nasipodsajma.png
 
U MOSTU NA ADI SE KRIJE TRAJNO INSTALIRANI HAARP
_________________________
,tvrdi knjizevnik Milan Vidojevic ,autor nekoliko knjiga o kontroli uma i Novom svetskom poretku.( Izvor “TRECE OKO”-broj 613,od 11.jun 2013.,stranice: 4-7)

:)
 
Sjajna vest!

Inače mislim da je rad u redakciji Trećeg oka, možda i najbolji posao u Srbiji. Po ceo dan ne radiš ništa, a onda se uveče sa kolegama zapiješ ili naduvaš (ili oba), i sve se nekako samo dešava dalje.... Još ti daju i neke pare za to - EJ!

E sad, ovi naučnici - verovatno mogu da prežive od svog posla.
 
GOJE":1owjf9te je napisao(la):
Sjajna vest!

Inače mislim da je rad u redakciji Trećeg oka, možda i najbolji posao u Srbiji. Po ceo dan ne radiš ništa, a onda se uveče sa kolegama zapiješ ili naduvaš (ili oba), i sve se nekako samo dešava dalje.... Još ti daju i neke pare za to - EJ!

E sad, ovi naučnici - verovatno mogu da prežive od svog posla.


:)
Иначе, готово из прве руке могу да ти пренесем да ни Вића, ни Мица, ни Споменка, ни Дража (цела редакција "Трећег ока") не дувају, а само један од њих пије, али се тај у најмањој мери од свих бави окултним темама...
Апсурд.
Производ им се одлично продаје.
Још један апсурд.
Велики број Београђана мрзи Мост на Ади колико и немачке окупаторе, иако услед његовог постојања лакше и квалитетније живе.
Наравно, апсурд.
Итд.
 
Пантограф":qgn354ld je napisao(la):
GOJE":qgn354ld je napisao(la):
Sjajna vest!

Inače mislim da je rad u redakciji Trećeg oka, možda i najbolji posao u Srbiji. Po ceo dan ne radiš ništa, a onda se uveče sa kolegama zapiješ ili naduvaš (ili oba), i sve se nekako samo dešava dalje.... Još ti daju i neke pare za to - EJ!

E sad, ovi naučnici - verovatno mogu da prežive od svog posla.


:)
Иначе, готово из прве руке могу да ти пренесем да ни Вића, ни Мица, ни Споменка, ни Дража (цела редакција "Трећег ока") не дувају, а само један од њих пије, али се тај у најмањој мери од свих бави окултним темама...
Апсурд.
Производ им се одлично продаје.
Још један апсурд.
Велики број Београђана мрзи Мост на Ади колико и немачке окупаторе, иако услед његовог постојања лакше и квалитетније живе.
Наравно, апсурд.
Итд.
Eto, živeo sam grehu tolike godine, nadam se da mi redakcija neće zameriti na stereotipu koji mi je saopšten, i zbog koga sam ih pogrešno percepirao, i na kraju ovde izneo...

A što se tiča apsurda - apsurdno! :D
 
Пантограф":2mm8hud9 je napisao(la):
Велики број Београђана мрзи Мост на Ади колико и немачке окупаторе, иако услед његовог постојања лакше и квалитетније живе.
Наравно, апсурд.
Итд.

Slusaj, sad smo jos i dobri, prolistaj malo istoriju, videces koliki je bio otpor gradnji pruge, narocito medju seljacima, u 19. veku. Sta ce nama te njihove celicne zaprege...ko da nemamo bre konje, mazge, i magarce!
 
Ne samo magarce vec kola sa gibnjevima sta ce nam ta pruga a onda su se odusevili kako se brzo stize za Beograd za ono vrijeme
 
vucko":9amg75fi je napisao(la):
Studio Ђ o izmenama saobracaja

Vucko, prestani sa tim politikanstvom i na ovom i onom forumu. Sve jedno isto, trla baba lan. Nisi ni duhovit ni originalan. Opterecen si Djilasom i to je tvoj problem, nemoj nas da zamaras. Svako ima svoje misljenje, a politicko je privatna stvar, pogotovo na forumu ovakvog tipa.
Nije dovoljno sto moramo da citamo i svarimo nepismenog Direktora u svakoj temi, svakog dana :twisted:
 
Пантограф":er6qn7sf je napisao(la):
.....
Велики број Београђана мрзи Мост на Ади колико и немачке окупаторе, иако услед његовог постојања лакше и квалитетније живе.
Наравно, апсурд.
Итд.

Ocena o "mržnji" je malo preterana.

Pre bih rekao da ljudi nisu oduševljeni koliko se očekivalo,a pritisnuti životnim problemima imaju osećaj da im se dobro uhlebljeni partijski činovnici - rugaju. Ta šminkerska i filirantska garnitura se raspršila posle izbora, ostao je samo gradonačelnik sa svojom ekipom i neizvesnom sudbinom, kao i musavi pilon mosta koji se vidi iz celog grada.
Možda će to negativno raspoloženje malo splasnuti kada se završe ove osnovne pristupne saobraćajnice.
Ali ostaje nam sećanje da je gradnja još jednog mosta preko već premošćene Save prezentovana kao vrhunski domet, što je prilično - jadno.

Mada, do završetka pristupnih saobraćajnica će se završiti i mnogo jednostavniji most Zemun-Borča, pa će poređenje cene, efikasmosti, marketinga i uopšte vođenja projekta biti neizbežno.

Doduše, ljubav i mržnja su iracionalne kategorije i u međuljudskim odnosima, kamoli prema građevinama.
 
svrca":1hprmkw2 je napisao(la):
vucko":1hprmkw2 je napisao(la):
Studio Ђ o izmenama saobracaja

Vucko, prestani sa tim politikanstvom i na ovom i onom forumu. Sve jedno isto, trla baba lan. Nisi ni duhovit ni originalan. Opterecen si Djilasom i to je tvoj problem, nemoj nas da zamaras. Svako ima svoje misljenje, a politicko je privatna stvar, pogotovo na forumu ovakvog tipa.
Nije dovoljno sto moramo da citamo i svarimo nepismenog Direktora u svakoj temi, svakog dana :twisted:
Kakve veze ima jedna marginalna lokalna televizija sa politikom? Nije pristojno ni članove foruma etiketirati i komentarisati da li je ili nije duhovit.... :notok:
Mogli su da postave par tabli sa strelicama i obavestenjem da je to put i za ADU na dasnoj varijanti prestrojavanja za Banovo Brdo pogotovo sto ovo resenje je predvidjeno do septembra a puno vozaca nije iz BGD.
 
Nije dovoljno sto moramo da citamo i svarimo nepismenog Direktora u svakoj temi, svakog dana
svrca
Niko te ne prisiljava da citas moje postove preskocis iste i svi srecni ili stavis na ignor listu i ponovo svi srecni
Sto se tice studija DJ to je orginalno smisljeno na ovom forumu i smatra se jednako vrijednim kao cecesija ili raskrpetlja itd
 
@Реља,
Хазард помену градњу пруге у 19. веку - ето, тада се створила неславна "железничка афера", једна од највећих у српској историји: савременим речником, Обреновићи и врхушка склопили посао без тендера и, причало се, силно се обогатили. Није да правдам (могућу) пљачку, али нама оста пруга до данас.

Живимо, на жалост, у друштву у којем се хронично не уради ништа, или веома мало. Није ред да ми, овакви какви смо, ниподаштавамо "премошћавање већ премошћене Саве". Та река је претходни пут градским мостом премошћена 40 година раније, у међувремену нам је итекако било неопходно да је још неки пут премостимо (јер нам се број моторних возила удесетостручио, па смо преко постојећих мостова путовали све дуже и дуже, а на крају смо стајали на њима у колони), али, ето, из неког разлога нисмо били у стању да то учинимо.
У Београду, штавише, ниједан Генерални урбанистички план није остварен више од 30 одсто, јер смо а) сиромашни, б) неорганизовани, в) и г) су неке друге неповољне људске особине. За нас је, реално, изградња још једног моста успех.

Даље, понеки су рекли да Срби (и Словени уопштено) јесу у већој мери мазохисти него остали народи. Ни ја не бежим да је и у мом случају то можда тачно. Добро се, међутим, сећам децембра 2007. године, када је због реконструкције био затворен Стари мост. Једном сам ишао са Новог Београда до Сарајевске улице. Код Општине сам изашао из аутобуса и продужио пешке... И када није био затворен Савски мост, да би моја ташта ухватила аутобус на БАС-у 20.00, кретао бих са Бежанијске косе у 18.45. Еј, сат и 15 са таштом у колима?! Толики мазохиста ипак нисам.
Дакле, ја ценим објекте који ми омогућавају да живим као човек - мада бих градио јефтинији мост са два пилона и знатно скромније приступнице са новобеоградске стране. То је сада, међутим, небитно, а моје дете ће за 30 година можда бити захвално што код бувљака постоји петља а не површинска раскрсница (паралела са Јовиновом Мостарском петљом и јефтинијим решењем са кружним током по предлогу САНУ се намеће).
 
@Pantograf
ne razumem zašto se primer uvođenja novog prevoznog sredstva u Srbiju - železnice - uopšte spominje u kontekstu mosta preko Save. Pobogu, jeste poslednji most izgradjen pre 40 godina, ali to ne znači da Sava nikada ranije nije premošćavana u Beogradu.
Niko ne spori da je most potreban. Ja sam više puta ovde napisao da idealna lokacija za novi most preko Save - ne postoji, na žalost. Postoje samo manje ili više optimalne lokacije, a ova je uklopljena u taj nesrećni "UMP".
Pod potrebnim mostom mislim na prelaz sa 2x3 kolovozne trake i prelaz za tramvaj, a ne "novi simbol Beograda".
To što 40 godina nije građen most nije nikakav razlog da se ne gradi nešto jednostavno i u okviru mogućnosti.
Da se tako razmišljao, sada bi smo već pričali o mostu kod Ade Huje ili Vinče.
 
Пантограф, све је тако до последње реченице, а ту... Плашим се да твоје, као и моје дете не буду робови погрешних одлука нашег времена. Већ сада не можеш бити довољно вредан, образован и пожртвован да би пристојно живео, јер то други диктирају. Имам утисак да је за овај на -бомбака- направљен мост заслужна иста сила која нам креира владе, животе. Већ смо жртве безочне експлоатације а дуг расте. Притом не радимо, ништа не стварамо и чињеница је да ћемо или срљати у расуло и ништавило или повећавати дуг. Док ће се притом друге фирме, државе, пактови развијати. Ми смо од себе одустали а плашим се да ће у даљој окупацији тај мост бити симбол тог пада. Надам се да грешим али ја не видим овим путем наш излаз или благодети производа који смо узели а тек треба да га платимо, док је он окрњен и непотпун још увек, а грандиозан највише по бахатости.

Можда су и сељаци 19 века показали презир према симболу, који је изашао у први план, а кивни су били на комплетан однос, бахату политику, читав низ ствари. Као и у нашем случају моста на Ади!
 
Ne bismo, Relja, na žalost pričali o novim mostovima, jer bi novac ušteđen jeftinijim rešenjem Mosta na Adi bio potrošen za nepotrebno pokockavanje trotoara, za dekorativno osvetljenje neispravnih fontana, za kojekakvu drugu glupost, "višak" para bi bio "poravnat" tanjim slojem asfalta u autobuskim trakama, ili bi, jednostavno, neki Dinkić izračunao da je Beogradu preveliki... budžet i uzeo pare. Zato što znam gde živim, ja i ne očekujem savršen ishod ni u vezi sa čim. Zato sve ono i napisah.
 
Borčanac,
Ako mene pitaš - dabogda mi propali kao Grci, Španci, ili drugi "okupirani" pre mnogo decenija. I taj scenario je za nas bajka. Toliko.
 
A zasto navodnici kod okupirani? Nije vam dovoljno pokazatelja propasti sadasnjeg sistema i naznaka dolaska novog jos goreg sistema?
 
Пантограф":3t24l5q2 je napisao(la):
Borčanac,
Ako mene pitaš - dabogda mi propali kao Grci, Španci, ili drugi "okupirani" pre mnogo decenija. I taj scenario je za nas bajka. Toliko.

Да ли у тим земљама новац од приватизације са дела територије иде трећим лицима, има ли у тим земљама агресивне стране војске која обезбеђује пљачку и терор!!!
И мени би се свидео тај сценарио, али на жалост није нама намењен.

За претходни пост све си у праву, вишак би се сигурно расуо. Мој коментар је био резервисан за наше нормално а хипотетичко стање свести. Ја и сада мислим да би у односу на било какве радове, да ли моста или метроа или шта год, требало да се ангажују искључиво наше снаге и материјали. Ако није могуће да градиш метро или мост и кроз његову изградњу генеришеш привредни раст, ти онда гради кампањски канализацију за целу земљу или град. Она је преко потребна, обиман је посао, вредан, и цела упосленост била би домаћа. Па од успеха у таквом привредном расту гради метро, грандиозне мостове, шта хоћеш! Тада је и пожељно да даш одушка и подигнеш естетски ниво. Али не троши оно што немаш! Пилон не може да буде маска за то што пола града смрди и ризикује кугу у 21 веку.
Тако ја то видим и зато мост има негативан утисак у мојој глави, симбол је укупног негативног односа према себи самом!
 
Vrh