Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Postavljene su cevi ispod šuta za prolaz vode.
boca-ica":1i5rw6er je napisao(la):
blagoje":1i5rw6er je napisao(la):
Slikano 09.06.2013. godine
a02xn.jpg
jasno se vidi kako je pregradjena šutom. . .

Postavljene su cevi ispod šuta za prolaz vode.
 
Blagoje zmaju! :gobb:

Na mestu gde se šinski vijadukt spušta na zemlju počeli su radovi na izgradnji stanice
Ček, znači ipak će biti stanica kod buvljaka/železničke stanice nbg?!
 
Михаило":zkl2ym9h je napisao(la):
Na mestu gde se šinski vijadukt spušta na zemlju počeli su radovi na izgradnji stanice
Ček, znači ipak će biti stanica kod buvljaka/železničke stanice nbg?!

Stanica je sastavni deo ugovora o izgradnji petlje "Jurija Gagarina" (LOT2), a koji je PORR preuzeo od Primorja nakon bankrota ove slovenačke firme (http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -izvodjaca). Druga je stvar što su svi očekivali da ona bude na vijaduktu bliže ulici Antifašističke borbe (što je i bilo logičnije). Ovako su je spustili na zemlju, pa se verovatno neće mnogo razlikovati od standardne tramvajske stanice, a sve kako bi "uštedeli".
 
blagoje":12b4ism6 je napisao(la):
Stanica je sastavni deo ugovora o izgradnji petlje "Jurija Gagarina" (LOT2), a koji je PORR preuzeo od Primorja nakon bankrota ove slovenačke firme (http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -izvodjaca). Druga je stvar što su svi očekivali da ona bude na vijaduktu bliže ulici Antifašističke borbe (što je i bilo logičnije). Ovako su je spustili na zemlju, pa se verovatno neće mnogo razlikovati od standardne tramvajske stanice, a sve kako bi "uštedeli".

Buvljaka više neće biti, a sama železnička stanica Novi Beograd je zapravo jedan veliki peron na stubovima.

Ako bi se napravile nove stepenice za pristup peronu u blizini te nove tramvajske stanice, onda je problem donekle rešen?
Na peronu bi mogli da se postave putokazi prema stepeništima koje vode prema tramvajskim stanicama i linijama.
Rastojanje bi bilo oko 250 metara između postojećih i tih novih stepenica...
 
Tačno je da Buvljak neće biti tu, ali kroz ulicu Antifašističke borbe prolazi veliki broj tramvajskih i autobuskih linija i tu imaju stanice. Ako planiraju da sagrade Glavnu autobusku stanicu pored železničke, postojanje ovih stanica na trenutnim pozicijama bi i dalje bilo aktuelno i pored izmeštanja Buvljaka, a postavljanje "metro stanice", na primer, tačno iznad ulice Antifašističke borbe bi samo olakšalo presedanje.

Inače, u pravu si da bi obzirom da je Železnička stanica Novi Beograd cela na stubovima, lako mogli da se naprave pristupi svakom peronu na sredini stanice.
Problem kod "metro stanice" na zemlji je što bi morao da se pravi podzemni prolaz ili pasarela (pre ono prvo) kako putnici ne bi preskakali preko šina da pređu na suprotnu stranu. Sigurno bi im to bilo lakše nego da kruže kako bi prošli ispod šinskog vijadukta pre spuštanja na zemlju.
 
Blagoje svaka cast! Nego jel zna neko zasto farbaju samo neke delove UMP-a? Koliko je samo lepse ofarbano od golog!
 
@Blagoje
Autobuske linje mogu da se izmeste da ne idu kroz ulicu A/F borbe, već da koriste Milutina Milankovića i Đorđa Stanojevića, čime bi i stanovnici blokova duž Milutina Milankovića konačno dobili bolje veze javnim prevozom.

Zatvaranjem buvljaka nestaje jedan od razloga da kroz A/F borbe idu autobusi, a duž Jurija Gagarina i ovako nema objekata do Belvila.
Nekako se bolje raspoređuje broj vozila u okolini mosta.
Ako se izgradi taj drugi, zamišljeni, ulaz za putnike u železničku stanicu, gubi se još jedan razlog.
Postojeće linije JGP koja voze kroz A/F borbe idu ka relacijama blokovi-Ušće-desna obala Save i obrnuto. Onaj ko bi koristio tramvajsku liniju koja će ići preko mosta ne bi dolazio ili išao ka centru, već bi išao sa lokacije NBG ili prema lokaciji na NBG.

Mislim da je velika, velika greška što nova ulica pored Belvila nije u startu bila projektovana za dupli tramvajski kolosek koji bi spajao Jurija Gagarina i Đorđa Stanojevića.
Doduše, još uvek nije kasno.
 
I prvi bukobran u Srbiji dobili bogataši sa Senjaka... :D
 
Jel neko zna od cega su ovi beli blokovi koje postavljaju u kanal preko armature pre izlivanja betona i cemu sluze?

blokovi.jpg
 
Evo i od jutros sta se vidi da je odradjeno:

Skoro pa gotova prva polovina severnog nadvoznjaka:
radnicka.jpg


Skinuta noseca armatura sa viseceg segmenta:
radnicka1.jpg


Asfaltiran nasip na ulaznoj rampi iz pravca sajma i pocetak prolaza ka hipodromu:
radnicka2.jpg
 
sinoc se na mostu jos jedan automobil prevrnuo na krov.
kao i prethodna dva automobila (u poslednja 3 meseca) i ovaj se prevrnuo iznad petlje, iz pravca NBG ka Rakovici.

Deluje mi da je hteo da skrene desno, tj. da se spusti na petlju i da je zakacio sam betonski cosak.

Trenutno je taj deo lose osvetljen i za ljude koji ne prate izgradnju mosta i petlje dosta zbunjujuce.
 
da dodam, posto svakodnevno prolazim.. ono sto rade sa tim cunejvima i barijerama je uzas.. postoji nekakav znak za suzenje puta ali on nema nikakve veze sa stvarnom situacijom.. natakare cunjeve odmah iza krivine, pojave se niotkuda, ovi ljudi sto farbaju one bankine cuce tamo bez ikakve zastite.. cudi me da nema vise nesrecnih slucajeva.. to sto rade ne radi se tako ni na putu u izgradnji a ne na saobracajnici koja je uveliko pustena u promet
 
Izasle su nove fotografije na www.savabridge.com. Nista spektakularno, kasne za Blagojem. :D Jedino je interesantna jedna fotografija "Jurija Gagarina" sa pilona. Steta sto Blagoje tamo nema pristup.
 
Zanimljivo, doduse ovako ce se vozaci polako privici na sve mogucnosti petlje i kruznog toka.
 
Ево и са http://www.savabridge.com
Измена режима саобраћаја због радова у бул. војводе Мишића и Радничкој, од 16. јуна 2013

Због извођења радова у Бул. војводе Мишића и Радничкој улици, за сва возила која долазе из смера центра града од 20 часова у недељу 16. јуна 2013. на снагу ступа измена у режиму саобраћаја, у трајању од 4 недеље.

Путничка возила која долазе Бул. војводе Мишића из смера центра града ће, уместо досадашње две траке на новоизграђеном вијадукту, користити само једну, у смеру ка Обреновцу. Друга саобраћајна трака ће водити преко новог кружног тока тако што ће се возила после Сајма искључивати десно поред железничке пруге и путем приступних рампи кружног тока настављати у смеру ка Обреновцу или на мост ка Новом Београду. Приступна рампа мосту у смеру ка Новом Београду биће затворена за саобраћај у овом периоду.

За возила која се крећу у супротном смеру, ка центру, режим саобраћаја остаје непромењен.

news75.bmp
 
Počeće rušenje privremenog nasipa za rampu od sajma na most zato se i zatvara.
Tu će se radi novi prilaz koji će biti prilagođen toj rampi i novom nadvožnjaku koji se gradi.
Biće V spoj ta dva nasipa u konačnom rešenju.
S druge strane kod topčiderke se rade nove prilazi novim nadvožnjacima. Moguće je da će saobraćaj po jednoj traci koji ostaje preko novog nadvožnjaka ići bliže sredi mosta topčiderke kako bi se krajevi adaptirali i adekvatno nasipali. Ionako je propao taj privremeni spust posle topčiderskog mosta i ima rupa.
 
A ja sam danas prvi put video bager i utovarivač na mestu gde "UMP" treba da preseče Đorđa Stanojevića.
 
Vrh