Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Poslednja recenica glasi: . У току је постављање арматуре за последње 4. поље ове деонице, а бетонирање истог очекује се у првој недељи јуна 2013.

Nesto mi se cini da ce zakasniti sa ovim betoniranjem...
 
JunkieBanjica":1qg3g08j je napisao(la):
Poslednja recenica glasi: . У току је постављање арматуре за последње 4. поље ове деонице, а бетонирање истог очекује се у првој недељи јуна 2013.

Nesto mi se cini da ce zakasniti sa ovim betoniranjem...

Poslednje polje gornje konstrukcije šinskog vijadukta kod Hipodroma je izliveno pre dva dan i on je kompletiran na čukaričkoj strani. Da bi se povezao na postojeću tramvajsku mrežu neophodno je da se podigne zemljani pristupni nasip od poslednjeg stuba vijadukta do postojećih šina.
 
I sad će opet da prestane tramvajski saobraćaj u tom delu grada na par nedelja? :D Ali dobro, treba sve završiti! :)
 
Зашто пишеш глупости? Као, ми живимоу Тунгузији, па не знамо, а ти нас извештаваш о стању саобраћаја преко Саве. Прихвати, човече, истину да је саобраћај након пуштања овог моста много бољи. То нема везе са тим да ли волиш Ђиласа или не.
 
Eh ,napiši kome se obraćaš,a čime dokazuješ da ne živimo u Tunguziji,.. :wink:
 
Pa jasno je da se obraca tebi (2012) kada ti je odgovor dao odmah ispod tvog posta a i sadrzajno se nastavlja na tvoj post. Drugi je problem sto ti neces da prihvatis cinjenicu da most postoji i da je znacajno poboljsao saobracajnu situaciju u tom delu grada.
 
Čuj, poboljšao. Potpuno druga slika u odnosu na stanje od pre par godina. I to ne samo za južni deo već i za veći deo Savskog venca u okolini sajma i auto-puta ka Gazeli.
 
drugari, ne zelim da ulazim u polemiku oko cene mosta i partijskih drugara koji su sigurno nasli svoj interes u svemu tome....

ali, kao neko ko koristi taj most svakog dana, za vreme spica (jutarnjeg i popodnevnog) mogu da tvrdim da je nemerljivo popravio situaciju u gradu. sta vise, ne mogu da zamislim na sta bi trenutno licila saobracajna guzva u Bg'u, a da nema ovog mosta.

stizem do posla za 15min i vracam se za 10 min (Cukaricka Padina-Geneks). a sve to uz jutarnje kruzenje oko hipodroma i popodnevnog cekanja na semaforu kod buvljaka. a oba uska grla ce biti regulisana u skorije vreme (zavrsetak petlja Radnicka i mogucnost penjanja na most kod buvljaka-zeleznicke stanice).

a da ne ponavljam argumente koje sam izneo pre vise od godinu dana, jer onome ko osporava/ne razume genijalnost odabira lokacije za ovaj most- samo cu reci da ne poznaje svog grad.
 
Slazem se pritom neverovatno mi je da funkciju mosta osporava 2012 kome u odnosu na mesto stanovanja koliko znam ovaj most saobracajno znaci veoma. Pre ce biti da su neke druge namere u pitanju tj da se ospori funkcija zarad ko zna cega
 
Zuma":a6pcq1x0 je napisao(la):
mekbejn":a6pcq1x0 je napisao(la):
Zuma sad si omašio temu. GDE da napravi zgradu na Čuburi?

Pravo na ono što ima najmanju vezu sa poentom teksta. Nemam pojma gde na Čuburi. Pretpostavljam da ni ona neće ostati zamrznuta u vremenu, pa će neko poželeti da pokrene biznis koji je malo zahtevniji od porodične manufakture ili lokalne prodavnice. Nešto će se srušiti, nešto drugo će se napraviti. Gde god da bude, neće biti konkurentan ako ne postoji brz pristup objektu za sve vrste transporta, za ljude koji nešto nose ili odnose (recimo kupuju) pa ne mogu da dođu metroom, kao i za sve poslovne ljude koji čak i kad ne nose ništa sa sobom uvek idu direktno od tačke do tačke, jer nemaju vremena za javni transport ma kako on dobar bio.
Најпре ако за јавни транспорт неко "нема времена", па зато иде колима, то није добар јавни транспорт. :roll: Друго, тај део града, иако има очајне услове за кретање аутомобилом, и даље спада у веома атрактивну локацију. Разлог је просто пешачка доступност свега и свачега. Чак и они који су слабијег здравља и кондиције, до вечине важних садржаја им треба 20-так минута аутомобилом или јавним превозом, колико год били спори. И без шопинг молова и великих пословних зграда, висока цена некретнина јасно указује на атрактивност ове зоне.
Zuma":a6pcq1x0 je napisao(la):
Čuburu sam izabrao kao primer samo zato što je bar ona dobro poznata svima koji ovo čitaju, gde god da se sada nalaze. To je maltene "brand name", pa samo pominjanje imena izaziva automatsku mentalnu sliku lavirinta uskih, kratkih i jednosmernih uličica koji je toliko tipičan za dobar deo starog Beograda. A baš u tome i jeste problem. Desetine puta sam i sam odustao od kupovine nečega kad sam shvatio da je jedino predstavništvo firme zavučeno negde na istoku Beograda. Ići tamo u toku radnog vremena je samoubilački potez. Čubura je savim nebitna, izaberi bilo koji kraj na toj strani grada, pa je poenta teksta ista. Osnovna mreza brzih puteva najvišeg upotrebljivog reda za neki kraj grada (ova nezgrapna konstrukcija samo zbog Delije, inače bih rekao magistralnih trasa, koridora ili nešto slično, jer bi svakome iz konteksta trebalo biti jasno na šta se misli) jednostavno mora postojati. Oni čine primarnu saobraćajnu infrastukturu i, ako ih nema, važniji su od metroa. Bez njih nedostupni deo grada stagnira i vremenom propada. Ta vrsta koridora ne mora (ustvari ne bi ni trebalo) da ide kroz neko kompaktno naselje, dovoljno je da prolazi negde u blizini. To je nešto što otvara čitavu okolnu oblast, dok završetak putovanja naravno ide po postojećim ulicama. To bi otprilike bila osnovna ideja UMP-a i zbog toga će se on nekako morati realizovati, pre ili kasnije.
Сада би требало цео тај део града порушити, и од њега направити Нови Београд? Након Другог светског рата неколико урбаниста је уцртавало главне транспортне коридоре, али се ретко предузимао иоле храбрији корак у том правцу, чак и за време социјализма, када је откуп имовине ради вишег интереса било као добар дан. Малтене једина радикална акција је било прављење аутопута кроз Душановац. Да ли су Париз и Амстердам пропали, нарочито пословно, уколико је лудост/самоубиство у те градове ићи колима?

Најјефтиније и најповољније решење за тај део града је нови концепт јавног превоза, и бициклистичке магистрале. Ту мислим на то да се изгради подземна станица (при) градске железнице Чубура, да се траса метро-а на истоку од Вуковог споменика преусмери на Црвени крст, и према Шумицама, а да се на правцу Аутокоманда-Цветкова пијаца, који једини има могућности за не прескупа проширења, направи трамвај/лакошински систем. Улагање у УМП у том делу града би било сипање воде у море. Да би се "друмски" решио део између Устаничке и Вишњичког булевара, потребно је бар 5-6 попречних булевара, које нико никада неће саградити.
Једина саобраћајна погодност неког попречног булевара (УМП) би била што би се део њега могао одвојити за коридор јавног превоза (жута трака или трамвајска баштица), који би омогућавао и бољи прилаз возилима хитне помоћи.

Не заборавите да се удружење "Заштитимо Звездарску шуму" изборило да не буде булевара кроз шуму! :gobb: Јако ми је било драго да сам у томе и сам учествовао. :vops:
 
Sve je to već objašnjeno, pa ne treba puno ponavljati. Metro je potreban ali nije dovoljan, a kad je negde situacija sa ulicama ovako tragična, nije ni prvi prioritet. Transport ljudi koji sa sobom ništa ne mogu da ponesu nije dovoljan ako nije praćen bar elementarnim kapacitetima ostalih vrsta transporta, a ovde toga nema. To što metro omogućuje ljudima da mogu brzo da pobegnu sa takvog mesta ne daje i razlog da neko tamo dolazi zbog bilo koje druge aktivnosti sem da se vrati kući. Biznis, kultura, administracija, zabava, trgovina (a ponekad i tranzit) ... sve ove aktivnosti moraju biti lako i jeftino ostvarljive da bi neki kraj grada zaživeo, a to se NE MOŽE postići samo stanicom metroa (ili železnice) i biciklističkom stazom. Razumeo bih da je istok Beograda gradska oblast koja već bogata ili već ima neke toliko posebne vrednosti da bi mogla da živi samo od turista koji bi u masama želeli da dođu. Za to bi možda bio dovoljan i metro ili bicikl (mada je i to pitanje). Ali bez kvaliteta koji su toliko izuzetni i od baš takve vrste da se mogu eksploatisati samo metroom i biciklom, takav deo grada jednostavno nema od čega da živi, i pre ili kasnije postaje neka vrsta slama ili bar slepog creva iz koga se beži. Sem toga, pričamo o jednom jedinom koridoru koji je dovoljno brz, a koji sem lokalnog pristupa omogućuje i da se negde odvede ogromni budući saobraćaj sa Pančevačkog mosta, a ne o rušenju čitavog tog dela grada.
 
Да,али после метроа и у циљу комплетирања давно започетог прстена.
 
Dobar opsti pregled na videu sa istog linka. Ima puno slicnosti izmedju situacije u Pragu i Beogradu. Staro istorijsko jezgro grada, uske ulice, velike guzve, reka. Resenje je istog tipa kao i ono koje se toliko napada u Beogradu, ali ovde se rade cak dva prstena, sedam radijalnih koridora i bar 8 tunela. Kod nas je izgleda veliki problem prihvatiti i potrebu za jednim tunelom i jednim parcetom UMP-a.

http://www.rsd.cz/rsd/rsd.nsf/0/4AB848D ... yrolka.avi

image002.jpg
 
Ako bi birali između metroa i ovog dela ump-a ja bih izabrao ovaj deo ump-a, mislim da je mnogo korisniji. Zemunski most je još korisniji, a to će se videti kada teški saobraćaj krene tuda. Naravno, tu je jako bitno da se i ta zaobilaznica konačno završi! Tu fali i jedan ceo most od 3 trake... A metro kao metro, evo, imamo bg voz i pokazao se odlično, ja bih više voleo da vidim neku liniju koja će ići negde drugde, nije mi jasno zašto se železnica još ne iskoristi, ima još šinskih puteva na kojima bi mogli da idu gradski vozovi!
I za kraj, mislim da bi dalji tok trebao da ide u smeru rađenja tunela ka auto komandi, i možda još jedna petlja tu negde? i da se sredi kružni tok na auto komandi. I onaj put od mesta gde treba da počne tunel ka banjici treba da se rekonstruiše i da se napravi neki bulevar? Hvala na pažnji :)
 
Kao što sam jednom davno napisao, prioritet je trebao biti metro, ali Linija 3: Banovo brdo-Karaburma

Ako bi birao prioritetan projekat između Linije 1: Ustanička-Tvornička i Mosta na Adi, izabrao bih Most na Adi.

Jednostavno, jug Beograda je pre mosta bio saobraćajno najzakržljaliji i trebao je imati prioritet u bilo kom obliku, što je i postao.
 
Slazem se prioritet je svakako bio most na adi u odnosu na metro u tom momentu. Sada je vec situacija takva da bi uporedo mogao da se radi metro u saradnji sa drzavom dok bi grad trebao da nastavi da radi na ump-u.
 
Apsolutno se slažem. Linija 1 nekako ne odgovara, plus što imamo bg voz koji već ide od vukovog spomenika ka bežaniji i posle ka batajnici.
A dodao bih jedan krak od aerodroma do već postojeće linije železnice koja ide od batajnice preko starog mosta ka rakovici. tu bi moglo više linija da se ubaci? jeste malo off topic ali mislim da vredi spomenuti. Ne verujem ni da bi bilo toliko skupo a pomoglo bi. I nekoliko dobrih kompozicija koje ja verujem da i Srbija čak može da napravi, 100kmh, putnički..

Naravno, postojeći radovi da se dovrše. Ne znam koliko je celishodno da ump sada bude građen dalje od tramvajskog deopoa?
 
Slikano 09.06.2013. godine
Radovi na šinskom vijaduktu petlje "Radnička"

Poslednje polje gornje konstrukcije šinskog vijadukta kod Hipodroma je izliveno pre nekoliko dana i on je kompletiran na čukaričkoj strani do samog mosta. Da bi se povezao na postojeću tramvajsku mrežu neophodno je da se podigne zemljani pristupni nasip od poslednjeg stuba vijadukta do postojećih šina:

a01jr.jpg


a02xn.jpg


a03o.jpg


a04t.jpg


a05p.jpg


a06gd.jpg


a07h.jpg


a08d.jpg


a09al.jpg



Južno stepenište za stanicu na šinskom vijaduktu je povezano sa pločom vijadukta i ostalo je da se ovo stepenište spusti na zemlju (urađeni temelji na zemlji), kao i da se stepenište poveže sa budućim autobuskim stajalištem na nadvožnjaku preko železničke pruge (smer ka Sajmu):

a10xy.jpg


a11en.jpg


a12wu.jpg



Noseća konstrukcija severnog stepeništa ka stanici šinskog vijadukta, kao i oba okna lifta su premašili polovinu svoje visine:

a13ox.jpg


a14u.jpg


a15ux.jpg
 
blagoje":2150fm8q je napisao(la):
Slikano 09.06.2013. godine
a02xn.jpg
jasno se vidi kako je pregradjena šutom. . .

Blagoje
+1 :)


Takmičenje u uništavanje Beogradskih reka i potoka se bliži kraju
nije baš puno preostalo. . .

Od ovog mosta i petlje mnogi su se debelo ovajdili
bio bi red bar neki promil od te vajde da odvoje
za spas i i uredjenje jadne Topčiderke
 
Slikano 09.06.2013. godine
Radovi na nadvožnjaku iznad železničke pruge (smer ka Adi) na petlji "Radnička"

Na nadvožnjaku preko železničke pruge u smeru ka Adi su izlivena dva segmenta gornje konstrukcije (od 11) i to ona bliža Sajmu, na trećem je u završnoj fazi postavljanje armature (narednih dana se očekuje izlivanje), a za četvrti je montirana skela:

b01ve.jpg


b02q.jpg


b03hx.jpg


b04yw.jpg


b05f.jpg


b09r.jpg



Gornja konstrukcija segmenta preko železničke pruge je krajem prošlog meseca izbetonirana, potom je izvršeno prednaprezanje i skidanje oplate, a trenutno je u toku demontaža viseće skele nakon čega će se ovaj segment spustiti na projektovanu visinu, osloniti na noseće stubove i vezati sa njima:

b06f.jpg


b07r.jpg


b08p.jpg



Od preostalih pet nosećih stubova na gradilištu nadvožnjaka bliže Adi, pri kraju su radovi na poslednjem. Sve je spremno da se po završetku gornje konstrukcije na delu gradilišta bliže Sajmu, radovi na gornjoj konstrukciji nadvožnjaka prebace na ovaj deo gradilišta:

b10ic.jpg


b11lgi.jpg


b12rq.jpg


b13ti.jpg


b14hl.jpg



Preusmerevanjem saobraćaja ka Sajmu na kružni tok, stvorili su se uslovi za rušenje starog i izgradnji poslednje trećine novog mosta preko Topčiderske reke. Prema najavama, ovi radovi bi trebali da otpočnu krajem juna:

b15cp.jpg


b16c.jpg
 
Slikano 09.06.2013. godine
Kružni tok i pristupne rampe petlje "Radnička"

Privode se kraju radovi na kružnom toku i svim pristupnim rampama. U potpunosti je završeno asfaltiranje i iscrtana je horizontalna signalizacija. U toku su fini radovi na farbanju Jersey barijera i sređivanju tehničkih staza.

Kružni tok:

c01s.jpg


c02j.jpg


c03w.jpg


c04jo.jpg



Stepenište i liftovi autobuskih stajališta na vijaduktu iznad kružnog toka:

c29z.jpg


c30p.jpg


c31i.jpg


c32o.jpg


c33rn.jpg



Izlazna rampa sa kružnog toka na most:

c05x.jpg


c06b.jpg



Silazna rampa sa mosta na kružni tok:

c07f.jpg


c08e.jpg



Izlazna rampa sa kružnog toka prema Hipodromu:

c09h.jpg


c10zu.jpg



Silazna rampa iz pravca Hipodroma na kružni tok:

c11lt.jpg


c12s.jpg



Rampe koje povezuju kružni tok sa Radničkom ulicom:

c13h.jpg


c14ic.jpg


c15jm.jpg


c16b.jpg



Rampe koje povezuju kružni tok sa Bulevarom vojvode Mišića:

c17x.jpg


c18l.jpg


c19q.jpg



U toku su završni radovi na pristupnom nasipu uzlazne rampe iz Bulevara vojvode Mišića na kružni tok. Istovremeno se radi i na spajanju putu kojim će vozila iz Bulevara vojvode Mišića moći ispod raskrsnice kod Hipodroma da nastave prema Miloševom konaku ili da se popnu na raskrsnicu kako bi skrenuli ka Banovom Brdu:

c20g.jpg


c21ma.jpg


c22bh.jpg


c23h.jpg


c24q.jpg


c25ko.jpg



Pre nekoliko dana je završeno postavljanje zvučne barijere celom dužinom vijadukta od raskrsnice kod Hipodroma do kraja silazne rampe u Bulevar vojvode Mišića:

c26s.jpg


c27gd.jpg


c28x.jpg
 
Slikano 09.06.2013. godine
Radovi na petlji "Jurija Gagarina"

Završeno je po svih osam polja gornje konstrukcije sva tri vijadukta od prilazne mostovske konstrukcije, preko Bulevara Jurija Gagarina do dilatacionog stuba sa strane Buvljaka:

d01tu.jpg


d02cy.jpg



Da bi se spojili, ostalo je da se urade tri polja gornje konstrukcije drumskog vijadukta u smeru ka mostu, isto toliko polja šinskog vijadukta i pet polja drumskog vijadukta u smeru ka Tošinom bunaru:

d03p.jpg


d04xksh.jpg


d07g.jpg



Za uzlaznu rampu iz ulice Antifašističke borbe podignuta je skela, montirana oplata, a na dva polja se postavlja armatura. Dva polja gornje konstrukcije ove rampe na spoju sa vijaduktom su već izlivena:

d06n.jpg


d05r.jpg



Završeno je prvih četiri polja (od 6) gornje konstrukcije silazne rampe sa vijadukta u ulicu Antifašističke borbe:

d08t.jpg



Gornje konstrukcije sva tri vijadukta (u okviru radova planiranih za LOT2) iznad ulice Antifašističke borbe i na delu gradilišta kod Železničke stanice Novi Beograd su završene. Na mestu gde se šinski vijadukt spušta na zemlju počeli su radovi na izgradnji stanice:

d09s.jpg


d10p.jpg


d11r.jpg


d12vm.jpg


d13c.jpg



Ovaj put toliko od mene.
 
Vrh