Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Razumem potpuno, lepa uspomena. Mislim da imamo privilegiju da smo posle mnogo godina i cak decenija svedoci izgradnje ovako vaznog infrastrukturnog objekta kao sto je most i simbola kao sto je toranj na avali :kk:
 
Da su odobrili projekat Centralne kapije na mestu Saveznog MUP-a... Bila bi to najlepša zgrada :) Tek bih se pred njom slikao :D

kapija2.jpg


kapija4.jpg


kapija5.jpg
 
vau, ovo je baš dobro, nisam video ranije. a ko je to hteo da gradi?
 
Gde se nalazi ovo uopste, nikad nisam svatio? Sa slika mi lici na kraj nekog mosta ali nikako ne izgleda kao brankov ili gazela... :/
 
Što se tiče "offtopicovanja" sa zgradom na početku Kneza Miloša - nikada nije ni bilo predviđeno da se ta zgrada gradi - u pitanju je konkurs koji su pre nekoliko godina raspisali Italijani za studente arhitekture iz dve zemlje koji je za zadatak imao rešenje za tu lokaciju.

Dakle, u pitanju je bio studentski konkurs.
 
Ja bi voleo da ta zgrada stoji umesto one zgrade gde je Dom Sindikata slicne su po obliku,mada ni Mostar nije losa ideja :laugh:
 
Evo kako bismo to povezali sa temom, dobro bi stajalo kada se ulazi na novobeogradsku stranu preko mosta na Adi da stoji ta zgrada :)
 
Odlicno resenje za tu lokaciju. Obicno mrzim staklene kocke ali ovo je nesto sasvim drugo. Svidja mi se.
 
Što bi Miki Manojlović rekao u filmu "RANE" - Rokaj, samo rokaj :D
 
Ukapirao sam zasto kamioni -mesalice za beton izlaze u rikverc na ostrvo kraj pilona....

Mislim da je to zbog "betonske smese" u :kk: , jer je nagib pri iskrcavanju sa krana veliki, i zbog tezine maltera ne sme nikako da bude nagnut na dole, zemljina teza je uzrok, haha :grand: ... jedan manevar vise kamiona rikverc na gore -pa ka rupi, i cas posla kamioni su tu, da se napuni rupa....jedva cekam PILONce :gobb: :violina: :gobb:
 
Predednik SANU Nikola Hajdin o mostu preko Ade:

Most preko Ade dobar i kvalitetan

Radi se intenzivno i kvalitetno na mostu kod Ade Ciganlije i na dobrom je putu da se završi u predviđeno vreme, do 2011. godine. Beograd zaslužuje most takve konfiguracije iz više razloga. U pogledu mostogradnje u prošlosti smo bili visoko razvijena zemlja sa najboljim inženjerima. Beograd je prednjačio i sa uvođenjem novih sistema. Sistem, u koji spada i most preko Ade, danas je apsolutno dominantan u svetu za mostove većih raspona. Gotovo da se 90 odsto svih većih mostova u svetu gradi u tom sistemu sa kablovima jer je ekonomičan i najjeftiniji za građene mostova sa rasponima preko 250 metara. U estetskom smislu zadovoljava ukus savremenog čoveka i ima sve elemente za moderan saobraćaj – objašnjava akademik Hajdin i dodaje da će most preko Ade bitno rasteretiti saobraćaj tek kada se izbuši tunel ispod Dedinja i taj deo spoji sa Autokomandom.
Izvor: Blic

Ostatk intervjua o mostovima stavicu na neku drugu temu.
 
Nešto sada razmišljam o samoj sredini mosta i šta će tu da se desi sa šinama za tramvaj/metro i pala mi je jedna treća ideja na pamet, a verovatno će se i nadležni toga setiti.

Ukoliko obnova Gazele bude potrajala, a naročito deo sa zatvaranjem delova mosta, može se desiti da most preko Ade privremeno ima 4 trake po smeru, gde bi se saobraćaj u četvrtoj traci odvijao ustvari na trasi planiranoj za šinski saobraćaj i da će se tamo bilo kakvav železnički saobraćaj odvijati tek kad se završi rekonstrukcija Gazele, koja po svoj prilici neće krenuti ove godine.
 
A onda ce te 4 trake ostati, tj. nadlezni ce se setiti da pretvore po 1 traku u zutu traku za autobuse, jer boze, sto bi stavljali sine, a i metro ko zna kad ce da se pravi, a i mozda opet ta traka zatreba...i tako cemo dobiti jedan samo drumski most, bez sinskog prevoza preko istog.

Ne svidja mi se ta ideja.
 
Žuta traka na mostu već postoji.

Izvini koji onda sistem predlažeš za kakvu takvu alternativu Gazeli? Ne preterujmo u hejtu i bezrazložnoj kritici, ako oni stave to privremeno, tako će i biti, a kada bude trebalo da prođe tramvaj ili metro to će lepo i biti odrađeno i postaće trajno, ne znam stvarno čemu takva drama.
 
Ovih dana sam primetio da se odmah uz železnički nasip. strana ka Savi, na potezu od Oml. brigada do deopa GSP, asfaltiraju ograđeni placevi.
NIje u pitanju nikakva ulica, već bukvalno placevi ograđeni kao za parking, čak su malčice i potkopali nasip... Ko bolje zna Novi Beograd, to je potez od "Petoševića" do slepe ulice izmedju "Uradi sam" i Depoa GSP-a koja "okreće" kod naispa, a treba da se nastavi na Bulevar umetnosti.
 
shmeksi":3j1f9mp4 je napisao(la):
Žuta traka na mostu već postoji.

Izvini koji onda sistem predlažeš za kakvu takvu alternativu Gazeli? Ne preterujmo u hejtu i bezrazložnoj kritici, ako oni stave to privremeno, tako će i biti, a kada bude trebalo da prođe tramvaj ili metro to će lepo i biti odrađeno i postaće trajno, ne znam stvarno čemu takva drama.
Ne kazem ja da tvoja ideja nije losa, nego u sta lagano moze da se pretvori znajuci kako stvari kod nas funkcionisu. Cesto su kod nas ta privremena resenja najtrajnija.
 
Та идеја је одлична, и наравно биће проведена, и наравно онда ће тако остати до даљњег. Ха! Форумска интелигенција. Али ’ладно ће тако да буде. Ето нама моста са 8 трака за наредних 10 година.
 
Ma bice tramvaj br 8 BB NBG , da GSP ne prosiruje svoj parking itako nemaju dovoljno mjesta
 
relja":lmsflu4k je napisao(la):
Ovih dana sam primetio da se odmah uz železnički nasip. strana ka Savi, na potezu od Oml. brigada do deopa GSP, asfaltiraju ograđeni placevi.
NIje u pitanju nikakva ulica, već bukvalno placevi ograđeni kao za parking, čak su malčice i potkopali nasip... Ko bolje zna Novi Beograd, to je potez od "Petoševića" do slepe ulice izmedju "Uradi sam" i Depoa GSP-a koja "okreće" kod naispa, a treba da se nastavi na Bulevar umetnosti.
Još letos sam video da tu pripremaju teren za nešto, mislio sam za neku saobraćajnicu vezano za UMP, prilaz mostu itd. Ali ti ogradjeni placevi...:rolleyes:...možda će im tu biti "baza" za mehanizaciju i materijal dok rade deo UMP-a na stubovima od mosta do posle Ulice Španskih boraca, ako kreću sa te strane.Ko zna, videćemo.
 
Vrh