Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

laki72":uz863lz8 je napisao(la):
U planu jeste do ulice Pere Velimirovica, a kada to sa ovom ekonomskom situacijom niko ne zna.
Realna potreba za modernim saobracajnicama u ovom delu grada postoji, ali osnovni problem je veza rakovickih naselja sa topciderskom dolinom. dok se to nekako planski ne regulise, da se na primer sa vidikovca, labudovog brda i drugih naselja ne spusta brzo i jednostavno do te saobracajnice, guzve kroz K. Viseslava pored RHMZS i Sumarskog fakuplteta ce biti sve vece. Ista je stvar i naseljima Miljakovac (1,2 i 3), Kanarevo brdo, Dedinjem i Banjicom. jednostavno najmladje glavne saobracajnice u ovim naseljima su radjene pre skoro 50 godina i njihova protocnost je prilicno mala.

Ne samo do ulice Pere Velimirovica nego ce se taj put nastavljati paralelno sa sadasnjom ulicom Patrijarha Dimitrija i nastavlja se iza zgrade Opstina Rakovica:

4257namena1.jpg


U drugoj temi sam dao predlog kako alternativno rasteretiti taj pravac uz mnogo manje cene eksproprijacije, a evo i kako:

potok-v2-1.jpg
 
Radnička ide po planu
Autor: M. Tašković 29.05.2013. - 00:02 0:37 Komentara (0)
Radovi na petlji Radnička teku po planu i trebalo bi da budu završeni do kraja ove godine. Ukupna površina svih delova petlje je oko 50.000 kvadrata, od čega je više od polovine na izdignutoj konstrukciji. Njena veličina može se uporediti sa Trgom Slavija, od koga je veća za metar.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
821375-29.jpg

Petlja Radnička | Foto: A. Stanković

SAOBRAĆAJ - Radnici su juče asfaltirali i poslednje dve rampe od ukupno osam silazno-uzlaznih rampi uz kružni tok. Prethodne noći izbetonirano je polje drugog vijadukta, odnosno severne konstrukcije kojim se premošćava železnička pruga. Na rampama koje vode do toka i odvode od kružnog toka, završeni su svi grubi radovi.

- Preostalo je još da se postave ograda, barijera i saobraćajna signalizacija. Saobraćaj će se i tokom juna odvijati na isti način kao i do sada, preko kružnog toka u pravcu grada, a južnim vijaduktom ka Adi Ciganliji - objašnjavaju u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju.

Sledeća faza u izmeni režima saobraćaja planirana je za kraj juna i početak jula, kada će početi gradnja trećeg dela mosta preko reke Topčiderke, kao i radovi na delu Radničke ulice kod Beogradskog sajma.

- Kada se svi radovi na petlji završe, saobraćaj će se preko kružnog toka, rampi, Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića razvijati u sva četiri pravca - ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i ka centru grada. Za pešake i bicikliste biće izgrađen dovoljan broj liftova, stepeništa, trotoara i staza - kažu u Direkciji.

Petlja Radnička u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju Hipodrom i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa “Jugopetrola”, kao i trasu Beogradskog metroa. Petlja u svom trećem nivou u dužini od 365 metara predstavlja vijadukt sa po dve saobraćajne trake, između kojeg se nalazi konstrukcija dvokolosečnog šinskog sistema sa stanicom. Na drugom nivou nalazi se izdignuti kružni tok prečnika 40 metara sa dve saobraćajne trake i osam silazno-uzlaznih rampi.

U okviru petlje je i nov nadvožnjak u Radničkoj ulici sa dve i tri saobraćajne trake iznad postojeće železničke pruge na mestu nekadašnjeg tobogana i postojećeg podvožnjaka.

Izvor: 24 sata
 
Ево још мало репера за цену градње ћуприја у времену данашњем:


Turska gradi most od 3 mlrd. $
Izvor: Tanjug
Istanbul -- Turska je danas održala ceremoniju početka gradnje trećeg mosta na Bosforu koji će povezivati azijsku i evropsku stranu Istanbula.
Most, sa osam voznih i dve šinske trake, biće jedan od najdužih visećih mostova u svetu, prenosi agencija AP.
Projekat će koštati tri milijarde dolara, i ima za cilj ublažavanje saobraćajnih gužvi u gradu koji ima gotovo 15 miliona stanovnika. Most će graditi tursko-italijanski konzorcijum, a njegovo otvaranje planirano je za 2015.
Predsednik Turske, Abdulah Gul, izjavio je da će novi most nositi ime "Javuz Sultan Selim", po otomanskom sulatnu koji je vladao od 1512. do 1520.
Evropsku i azijsku stranu Istanbula trenutno povezuju Bosforski most i Most sultana Mehmeda Osvajača.
 
mekbejn":20bxv7h4 je napisao(la):
Zuma sad si omašio temu. GDE da napravi zgradu na Čuburi?

Pravo na ono što ima najmanju vezu sa poentom teksta. Nemam pojma gde na Čuburi. Pretpostavljam da ni ona neće ostati zamrznuta u vremenu, pa će neko poželeti da pokrene biznis koji je malo zahtevniji od porodične manufakture ili lokalne prodavnice. Nešto će se srušiti, nešto drugo će se napraviti. Gde god da bude, neće biti konkurentan ako ne postoji brz pristup objektu za sve vrste transporta, za ljude koji nešto nose ili odnose (recimo kupuju) pa ne mogu da dođu metroom, kao i za sve poslovne ljude koji čak i kad ne nose ništa sa sobom uvek idu direktno od tačke do tačke, jer nemaju vremena za javni transport ma kako on dobar bio. Čuburu sam izabrao kao primer samo zato što je bar ona dobro poznata svima koji ovo čitaju, gde god da se sada nalaze. To je maltene "brand name", pa samo pominjanje imena izaziva automatsku mentalnu sliku lavirinta uskih, kratkih i jednosmernih uličica koji je toliko tipičan za dobar deo starog Beograda. A baš u tome i jeste problem. Desetine puta sam i sam odustao od kupovine nečega kad sam shvatio da je jedino predstavništvo firme zavučeno negde na istoku Beograda. Ići tamo u toku radnog vremena je samoubilački potez. Čubura je savim nebitna, izaberi bilo koji kraj na toj strani grada, pa je poenta teksta ista. Osnovna mreza brzih puteva najvišeg upotrebljivog reda za neki kraj grada (ova nezgrapna konstrukcija samo zbog Delije, inače bih rekao magistralnih trasa, koridora ili nešto slično, jer bi svakome iz konteksta trebalo biti jasno na šta se misli) jednostavno mora postojati. Oni čine primarnu saobraćajnu infrastukturu i, ako ih nema, važniji su od metroa. Bez njih nedostupni deo grada stagnira i vremenom propada. Ta vrsta koridora ne mora (ustvari ne bi ni trebalo) da ide kroz neko kompaktno naselje, dovoljno je da prolazi negde u blizini. To je nešto što otvara čitavu okolnu oblast, dok završetak putovanja naravno ide po postojećim ulicama. To bi otprilike bila osnovna ideja UMP-a i zbog toga će se on nekako morati realizovati, pre ili kasnije.
 
OK, kapiram da se ti zalažeš za popravljanje infrastrukture u tom delu grada, i to je meni ok.
Ali neće se jednom UMP-om magično povećati protočnost saobraćaja na npr Čuburi, a takođe i to zgušnjavanje (pravljenja većih zgrada na mestu manjih, jer praznih placeva odavno nema) se meni ne dopada.
 
Koga više zanima o prvoj rupi na pristupnim saobraćajnicama ima nazovi tekst u kuriru pod nazivom "Đilasov most pogodili meteori."

most-na-adi-rupa-krater-most-ada-1369865130-317909.jpg
 
Na kamerama se vidi kao se postavljaju skele za ulaznu rampu kod Buvljaka.
 
Djilas na Studiju B

Spominje se niz projekata u Beogradu, pa i cena mosta na Adi

...
22:30 Prezaduzenost Beograda
27:40 Cena mosta na Adi
31:35 Ne usvajanje Generalnog Urbanistickog plana, Intermodularni terminal, Lokacija Groblja i zombiji
36:35 Most na Adi, Zgrada MUPa i Izraelci, Kempinski i Hotel Jugoslavija, Vojvode Stepe ...
...

http://www.youtube.com/watch?v=g4uP0y9TpME
 
Ili neda vrhoni komadant ili ministar odbrane za dz helic kao predhodnik
 
Da probamo nešto konkretno, ako mi ništa ne uradimo neće ni drugi. Ako je most sa pilonom naš dobro plaćeni simbol, nešto na šta treba da budemo ponosni i što nas predstavlja, zašto je taj simbol toliko dugo bez glave?. Predlažem javno takmičenje u smišljanju duhovitog odgovora zašto su potrebne godine za drugi pokušaj. Možda bi pitanje "zašto simbol grada nema glavu" bilo isuviše eksplicitno? Treba razmisliti. Cilj je širenje svesti o ovom "detalju", a zatim da se osramote oni koji sve ovo vreme ne žele čak ni da kažu o čemu se radi, a kamoli da pokušaju da prevaziđu problem. Na svaki način se mora obeshrabriti ponašanje u kome je javnost poput ruskog kmeta, dovoljno dobra samo da kuluči i plaća porez, ali isuviše prosta da bi zaslužila da zna šta se sa njenim novcem događa. Otprilike, "ko ništa ne odlučuje, ne treba ni da zna". Ovako ponašanje MORA da dobije svoju neizbežnu cenu. Ako imate ideju kako da se ovo organizuje i kako da dobije što veći odjek u medijima, recite.
 
I ovako pilon izgleda jako ružno sa svim onim "flekama" i bez predviđenog vrha...ovo što čovek naziva hotelom bi most svrstalo u top 3 najružnija mosta na svetu...moje mišljenje. :D
 
Aj sad za mene neupućenog, šta to stvarno fali na vrhu pilona? I po kom je to projektu? Postoji li vizualizacija toga?
 
Ovo sa hotelom je za NJUZ... Uzdrzacu se od komentarisanja arhitekte...
 
То је тај чувени визионар Малдини. Ћерао сам се овде са неким форумашима око његовог кредибилитета када се налупао не тему јавног превоза у БГ-у,посебно метроа где је као алтернативу предлагао Personal Rapid Transit (PRT)

Јадни ми са оваквим визионарима.
 
Kerefeka.

"Autor" u negovanju svog "ukusa" nije odmakao dalje od Zvezdanih staza.

Arhitekta. Prijemni ispiti na našim fakultetima su skroz šuplji.
 
Delija":a5xqwyex je napisao(la):
Ћерао сам се овде са неким форумашима око његовог кредибилитета када се налупао не тему јавног превоза у БГ-у
Ćerao si se sa mnom. Stim što ja nisam branio njega nego mišljenje da treba nabacivati ideje i razmisliti o njima jer se i iz ludih predloga može roditi itekako kvalitetno krajnje rešenje.

Ovde vlada neka atmosfera startne inkvizicije prema svemu što nije "klasično" a ja bih rekao monotono.

A Maldini konkretno je lud, tu nema diskusije. Zanima me samo ko ga trpa u medije, još u isti rang sa mnogo kvalitetnijim ljudima. Recimo, ne sećam se da je Imamo plan dobio ikada naslovnicu u 24 sata. Evo sada imamo i X most koji je daleko avangardnija i neviđeno korisnija i šmekerskija ideja pa nikom ništa...
 
Da nije komicno bilo bi tragicno, pored one "replike" terazija prava romanticna idila na nbgd i na zemlji i na nebu. Mars bre u Skoplje.
 
Изашла је нова вест на http://www.savabridge.com

Изградња главног поља северног вијадукта у Радничкој

У ноћи 28. маја бетонирано је највеће и технолошки најзахтевније од укупно 11 поља новог вијадукта у Радничкој у смеру ка Обреновцу, на оплати постављеној изнад железничке пруге. Сам процес изливања 630м3 бетона трајао је више од 12 сати у континуитету, док се саобраћај преко новоизграђеног вијадукта у смеру ка Обреновцу одвијао у две саобраћајне траке, а цео железнички саобраћај био је обустављен. У наредних пар дана уследиће преднапрезање и скидање оплате овог највећег и најзахтевнијег сегмента, који је бетониран трећи по реду, као и наставак радова на изградњи преосталих стубова надвожњака на западној страни.

Претходно истог дана успешно је завршено наношење другог слоја асфалта на последње две рампе денивелисаног кружног тока, након што је извршена хидроизолација, израђене пешачке стазе и постављене сигурносне баријере и ивични венци. У наредним данима биће спроведен тест оптерећења и постављање саобраћајне сигнализације на овим рампама које ће убудуће омогућити кретање саобраћаја из смера центра, и ка Ади Циганлији.

На делу градилишта код Хиподрома радови на изградњи деонице, која ће обезбедити везу шинског саобраћаја Новог Београда и Бановог брда, приводе се крају. У току је постављање арматуре за последње 4. поље ове деонице, а бетонирање истог очекује се у првој недељи јуна 2013.

news73.jpg
 
Vrh