Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Пантограф":ljth7m73 je napisao(la):
Па, скреће се десно у АФБ под углом од 90 степени, лево неће моћи (нема потребе). Је л` на то мислиш?

Pa kada se posmatra na terenu i izgleda kao da će ili da se spoji sa AFB pod 90 ili da će da skrene desno, da bi prošla između stubova i nasipa a po sadašnjem trotoaru, ali baš pod 90, kao na parkingu.
 
relja":xfeaowfs je napisao(la):
Nije da trujem, ali ovo isključenje sa vijadukta u ulicu Antifašitičke borbe kod Buvljaka i Železničke stanice mi nikako ne ide u glavu.

Zadnjih par puta kada sa bio na Buvljaku gledao sam mesto gde se spušta rampa. Treba tek da se napravi i nasip i da se to sprovede između zgrade stanice i uključi u ulicu, tačno ispred stubova Železničke stanice.
Već smo kometarisali ovo, na Bingu i izgleda kako-tako, ali na licu mesta deluje kao da će biti jako zahtevna krivina za uključenje u ulicu...

Ne znam tačno kako su planirali uključenje u ulicu Antifašističke borbe, ali mi se čini da ne mora po svaku cenu da se saobraćaj sa rampe uključi ispred stubova Železničke stanice u treću traku ulice. Rekao bih da sa druge strane stubova ima dovoljno prostora za novu (četvrtu) traku koja bi se uključila u ulicu Antifašističke borbe tek posle Železničke stanice, a u tom slučaju ne bi morala da bude oštra krivina prilikom uključenja (mogao bi da se iskoristi deo platoa ispred zgrade stanice). Pitanje je samo da li će ostati koliko toliko pristojnog mesta za trotoar?

EDIT: Vidim da i ti pominješ ovu varijantu u tvom novom postu.
 
Delija":1blwly6w je napisao(la):
Стф мешаш бабае и жабе.Сви ти мостови су изграђени преко главног тока реке а овај између осталог и преко рукавца код Аде који преко лета неретко постане блатиште. Поред тога сви ти мостови су 2-3 или чак 4 пута краћи од моста на ади па и не чуди што су релативно лако савладани ти распони без стубова.

Nikako ne razumem ovu boldovanu argumentaciju. Šta je trebalo? Da se postavi pontonski most preko Čukaričkog rukavca? I to samo posle par postova gde si u odbranu dužine mosta kod Beške "suvo zemljište" nazvao "močvarno i nestabilno". Sad samo čekam da se potegne pitanje lošeg položaja mosta pa po stoti put Jovo nanovo.
 
Delija":2tr6q9im je napisao(la):
Како је планиран за 4 железничка колосека и по 4 саобраћајна,
Најблаже речено непроверене информације,поготово ово подвучено.

:D Па та непроверена информација је потекла од Јовина колико се сећам!

Delija":2tr6q9im je napisao(la):
И на крају,нико овде не заговара стубове у реци.Рељеф и здрав разум је код аде налагао мост са два пилона кој не би били у води.
Може. Додуше, рељеф је такав да су обе верзије здраворазумске, само је са два пилона здраворазумскија, али не толико драстично па да мост са једним пилоном буде глупост, како се инсистира.

Delija":2tr6q9im je napisao(la):
Но за мене су то све тривијалности јер мост је ту требао да се изгради 2213е као београдски 25. мост преко Саве .
претерујеш. Уопште није толико непотребан.
 
blagoje":24n5lssx je napisao(la):
relja":24n5lssx je napisao(la):
Nije da trujem, ali ovo isključenje sa vijadukta u ulicu Antifašitičke borbe kod Buvljaka i Železničke stanice mi nikako ne ide u glavu.

Zadnjih par puta kada sa bio na Buvljaku gledao sam mesto gde se spušta rampa. Treba tek da se napravi i nasip i da se to sprovede između zgrade stanice i uključi u ulicu, tačno ispred stubova Železničke stanice.
Već smo kometarisali ovo, na Bingu i izgleda kako-tako, ali na licu mesta deluje kao da će biti jako zahtevna krivina za uključenje u ulicu...

Ne znam tačno kako su planirali uključenje u ulicu Antifašističke borbe, ali mi se čini da ne mora po svaku cenu da se saobraćaj sa rampe uključi ispred stubova Železničke stanice u treću traku ulice. Rekao bih da sa druge strane stubova ima dovoljno prostora za novu (četvrtu) traku koja bi se uključila u ulicu Antifašističke borbe tek posle Železničke stanice, a u tom slučaju ne bi morala da bude oštra krivina prilikom uključenja (mogao bi da se iskoristi deo platoa ispred zgrade stanice). Pitanje je samo da li će ostati koliko toliko pristojnog mesta za trotoar?

EDIT: Vidim da i ti pominješ ovu varijantu u tvom novom postu.

Ta varijanta (po trotoaru) mi je praktičnija zbog izmeštanja pešačkog (koliko bi trotoar na toj strani ulice uopšte imao smisla?), ali sam ugao koji zaklapaju pravc rampe i pravc ulice kao i površina na kojoj treba da se napravi ta krivina su mi nekako ... ne znam, suviše ekstremni...
Kada bi posle silaska sa rampe pravac malo "zaneo" u levo (prema Jurija Gagarina) pa se uključio u ulicu, onda možda, ali opet, za tako nešto smetaju stubovi vijadukta...
 
blagoje":1cz8lnrc je napisao(la):
ne razumem ovu boldovanu argumentaciju. Šta je trebalo? Da se postavi pontonski most preko Čukaričkog rukavca? I to samo posle par postova gde si u odbranu dužine mosta kod Beške "suvo zemljište" nazvao "močvarno i nestabilno". Sad samo čekam da se potegne pitanje lošeg položaja mosta pa po stoti put Jovo nanovo.
Трагикомично је што не можеш да разумеш да је могуће премостити блатиште и непловно корито реке и на друге знатно јефтиније начине од пилончине од 200м и каблова.
stf":1cz8lnrc je napisao(la):
:D Па та непроверена информација је потекла од Јовина колико се сећам!
Па? Какве то има везе са било чим? То је овде помињао Вучко у пар наврата (и то само за додатне жел колосеке не и друмске) што не значи да је тачно.Ајде да се држимо неког нивоа дискусије а не да баратамо полуинформацијама.
stf":1cz8lnrc je napisao(la):
Може. Додуше, рељеф је такав да су обе верзије здраворазумске, само је са два пилона здраворазумскија, али не толико драстично па да мост са једним пилоном буде глупост, како се инсистира.
Не мораш стално да ситничарих и прибегаваш филозофији сваки пут кад ти не остане неки јаки аргумент. Цео пројекат није био здраворазумски и поготово не избор најскупљег могућег решења.
stf":1cz8lnrc je napisao(la):
претерујеш. Уопште није толико непотребан.

У овом изведеном облику заједно са приступним путевима цео пројекат не само да је од мале користи него је и од огромне штете што нам реалност ових дана управо и доказује.Остали смо без динара и било какве нмогућности за улазак у било какав већи пројекат.За то време исти ти људи који су нам запечатили судбину овом кривуљом кроз махом ненасељена подручја града сада стопирају приватне инвестиције вредне више стотина милиона евра.Поред тога сами творци фртаља УМПа су одустали од гланог или боље рећи јединог па опет лошег изговора за тај подухват а то је цео УМП као независна денивелисана магистрала. А катастрофални ГУП нећу по 100ти пут да помињем.

Што се мене тиче покушавајте да нађете трагове разума и добронамерности у тим потезима колико хоћете.Ја сам одавно из прве руке сазнао с ким имамо посла а време је већ показало ко је овде био у праву што се тиче УМП-а.
 
Delija":3ltoru8i je napisao(la):
blagoje":3ltoru8i je napisao(la):
ne razumem ovu boldovanu argumentaciju. Šta je trebalo? Da se postavi pontonski most preko Čukaričkog rukavca? I to samo posle par postova gde si u odbranu dužine mosta kod Beške "suvo zemljište" nazvao "močvarno i nestabilno". Sad samo čekam da se potegne pitanje lošeg položaja mosta pa po stoti put Jovo nanovo.
Трагикомично је што не можеш да разумеш да је могуће премостити блатиште и непловно корито реке и на друге знатно јефтиније начине од пилончине од 200м и каблова.

Tragikomično je samo to što ti misliš da su samo odabrani sposobni da to razumeju i da je "pilončina od 200m" isključivo sagrađena jer oni ostali (neodabrani) nisu tog kapaciteta da sagledaju kako to jeftinije da urade. I oni koji su "za ovaj most" i oni drugi znaju da je most skup i da je to moglo jeftinije i bez tvog prosvetljenja. Ali osim profesionalnih, a pre svega ekonomskih kriterijuma, često se uzimaju u obzir i neki drugi, a neretko oni i preovladaju (nekada opravdano, nekada neopravdano). Nije to naš izum. Opravdanost ili neopravdanost tih argumenata može realno da se sagleda tek sa pristojne vremenske distance, a dopustićeš da ona još uvek nije prošla. Tvoje uporno neslaganje je imalo smisla i eventualno moglo da pomogne sve dok se projekat nije usvojio i počela gradnja. Posle toga je poprimailo oblik frustracije. Dečačke reakcije tipa "Jel sam rekao, čak se i Hrvati kunu u Jovina" mogu da doprinesu samo da se trenutno osećaš bolje, ali ništa suštinski ne menjaju, niti doprinose apsolutnoj ispravnosti tvog stava. Ali da bi to shvatio, potrebno je osim profesionalnog iskustva, koga pretpostavljam da još uvek nemaš, imaš i nešto što se zove životno iskustvo. Kad porasteš, reći će ti se samo. A do tada, budi ti nama živ i zdrav i nastavi svoju borbu sa vetrenjačama.

PS: Cenim da ti je 90 iz delija90 sa SSC foruma godina rođenja. U suprotnom, povlačim pretposlednje dve rečenice, što ne znači da menjam svoj stav da je tvoj nastup u skladu sa tim, a možda čak i mlađim godinama.
 
Ja bi nekako da se oduzim Blagoju. Molim te, ako bude trebalo nesto da se prenese, utovara, istovara. Neki cumur da ubacim, ili da te preselim, sta god treba, samo zovi...
 
@ Благоје

Не слажем се да треба престати да се куди нека изградња само зато што је изгурана до неког дела или скроз!

АЛИ, за опис, смерност и педагошку активност, без џангризавости и зле намере... Капа доле! +

Ако се и сам залетим негде, без задршке и љутње ћу прихватити овакву твоју критику, па слободно...
 
blagoje":1df0m8kb je napisao(la):
...I oni koji su "za ovaj most" i oni drugi znaju da je most skup i da je to moglo jeftinije i bez tvog prosvetljenja. Ali osim profesionalnih, a pre svega ekonomskih kriterijuma, često se uzimaju u obzir i neki drugi, a neretko oni i preovladaju (nekada opravdano, nekada neopravdano). Nije to naš izum. Opravdanost ili neopravdanost tih argumenata može realno da se sagleda tek sa pristojne vremenske distance, a dopustićeš da ona još uvek nije prošla. Tvoje uporno neslaganje je imalo smisla i eventualno moglo da pomogne sve dok se projekat nije usvojio i počela gradnja...

Dozvoli da primetim da je ekonomska situacija u gradu argument koji svakodnevno pokazuje neopravdanost ovakvog (skupog) resenja.
 
@Laki72

U zemli gde ministar saobracaja svojoj ljubavnici placa koncerte po celoj Srbiji ti jedini problem sa rasipanjem vidis u ovom mostu???
 
ivandr6889":1pqmbygs je napisao(la):
@Laki72

U zemli gde ministar saobracaja svojoj ljubavnici placa koncerte po celoj Srbiji ti jedini problem sa rasipanjem vidis u ovom mostu???

Zar sam to rekao :?:
Nije jedini problem sa rasipanjem, ali je svakako znatan i znacajan!

Ovo je zemlja gde svako malo neko kaze `drz`te lopova` da bi pokrio sopstvene mahinacije.
Ovde je postalo normalno reci `sta ako ja kradem, i onaj tamo je ukrao.
Ministar saobracaja je jedan sarlatan koji u bilo kojoj zemlji ne bi bio vredan pomena, a kamoli vredan neke funkcije, ali u nasoj zemlji gde skoro svi politicari imaju ne malo `putera na glavi` takvoj osobi se ne moze stati u kraj.
Oni se medjusobno stite, ma sta u svojim javnim nastupima govorili jedni o drugima.

Sve to ne umanjuje cinjenicu da je nasa ekonomska stvarnost dokaz da je ovakav most
bio prevelik zalogaj za jednu tranzicionu zemlju.
BDP i druga statistika iz tog perioda je bila posledica rasprodaje svega stvaranog u zadnjih 50 godina, kao i onog nacionalizovanog pravim vlasnicima.
Svakoj osobi sa zdravim razumom nije potreban ekonomski fakultet da bi shvatila da onog trenutka kada ne bude vise imalo sta da se rasproda ostaje veliki minus u budzetima grada, republike, opstina..
.

p.s.
Znam i ja da su Maldivi prelepi, ali moje mogucnosti su maksimum Halkidiki :wink:
 
@Laki72

Ja verujem u tvoje dobre namere. Ali mislim da gledas na stvar sa pogresnog stanovista. Evo kako ja gledam na sve to sa mostom. Plastican primer. Pije ti se Coca-Cola, da li da kupis "tamanicu" za 45din koliko ti je trenutno potrebno ili da kupis 2l za 130 pa da je pijes i kasnije. Suludo i krajnje neracionalno bi bilo raditi most po trenutnim potrebama, Gazela je 70e mogla komotno imati i dve trake.
 
Slike sa zvanicnog sajta mosta za april
LrlSoQL.jpg

gC7pSrN.jpg

dto3KDK.jpg

IK1DE9h.jpg

eMtgXOv.jpg

EoTKLBn.jpg

ZNreLde.jpg

XkKuA7m.jpg

http://www.savabridge.com
 
Nisam siguran, ali čini mi se da se ovih dana navršava prva godina od neuspešnog postavljanja vrha pilona.

Mogli bi da organizujemo izviđački pohod i da se slikamo dok još uvek nije zaraslo toliko da se ne može prići.
 
Posle nedelju dana prolaska uzlazno izlaznim rampama kruznog toka moram reci da su saobracajne trake sasvim komotne i ako se u prvi mah cinilo da ce biti usko i o tome smo pricali ali u pitanju je opticka varka. Autobus u kome sam bio se sasvim komotno uspeo na kruzni tok dok je uz njega isao kamion sleper i to sa dosta medjusobnog razmaka i slobode u okviru svojih traka.
 
blagoje":3jcgjy5o je napisao(la):
Tragikomično je samo to što ti misliš da su samo odabrani sposobni da to razumeju i da je "pilončina od 200m" isključivo sagrađena jer oni ostali (neodabrani) nisu tog kapaciteta da sagledaju kako to jeftinije da urade. I oni koji su "za ovaj most" i oni drugi znaju da je most skup i da je to moglo jeftinije i bez tvog prosvetljenja.

Баш напротив ја мислим да су врло способни и стручни људи намерно изабрали најскупље решење. То сам већ писао овде а са људима чије мишљење поштујем на овом форуму и са којима професионално сарађујем сам о томе нашироко дискутовао.Никога ја овде не просвећујем нити ми је то циљ,само сам одговорио на твој безобразлук и примитивну демагогију која очигледно најбоље пролази. Иронично си представио као алтернативу пилончини понтонац говорећи да не разумеш то да је блатиште могло и на срећније начине да се премости.А по добијеном одговру све по ко зна који пут преносиш на лични ниво што нас опет враћа на ту твоју примитивну демагогију.

blagoje":3jcgjy5o je napisao(la):
Ali osim profesionalnih, a pre svega ekonomskih kriterijuma, često se uzimaju u obzir i neki drugi, a neretko oni i preovladaju (nekada opravdano, nekada neopravdano). Nije to naš izum. Opravdanost ili neopravdanost tih argumenata može realno da se sagleda tek sa pristojne vremenske distance, a dopustićeš da ona još uvek nije prošla.
Временска дистанца не може ни на који начин да оправда одабрано решење нити може да промени чињенично стање. Мост ће остати скуп а блатиште у рукавцу ће остати блатиште. У ствари време ипак утиче на овај пројекат.Од основне замисли и јединог изговора за цео пројекат се одустало а отпор пројекту ће бивати све већи са приспећем сваке следеће рате и гомилањем камата док за то време овај крњи умп никакву значајну вредност неће донети из које би могли да враћамо те кредите.
blagoje":3jcgjy5o je napisao(la):
Tvoje uporno neslaganje je imalo smisla i eventualno moglo da pomogne sve dok se projekat nije usvojio i počela gradnja.Posle toga je poprimailo oblik frustracije. Dečačke reakcije tipa "Jel sam rekao, čak se i Hrvati kunu u Jovina" mogu da doprinesu samo da se trenutno osećaš bolje, ali ništa suštinski ne menjaju, niti doprinose apsolutnoj ispravnosti tvog stava.
Ок,од овог тренутка ти забрањујем да се бавиш мојом личношћу. Ја се тобом не бавим нити тражим објашњење за твоје понашање.Једноставно ме не занимаш нити се због тебе овде јављам.Дискутујем само о пројекту и исто очекујем од тебе.У супротном постоје механизми за санкционисање твојих увреда.

Ово што је изведено на жалост још није званичан крај идеје УМП-а.Кроз планове та промашена и у Европи превазиђена идеја квази-магистралне саобраћајнице кроз град још увек није мртва. Овде сам поново почео да пишем по објави нове фикс идеје тј "рационализације" УМП-а тако да и те како има смисла борити се против остатка умп-а који нити је усвојен нити је близу реализације.
 
laki72":31dgldkb je napisao(la):
Dozvoli da primetim da je ekonomska situacija u gradu argument koji svakodnevno pokazuje neopravdanost ovakvog (skupog) resenja.

Poštujem mišljenje, ali kada smo već kod skupih rešenja, situacija se može gledati i iz druge perspektive, a koja se retko spominje. Mislim da je nas, poreske obveznike ovog grada, neuporedivo skuplje od ovog mosta koštalo ovih 40 godina "koje su pojeli skakavci" (od čega polovina pod "demokratskom vlašću"), a tokom kojih u gradu nije izgrađen ni jedan, pa sve da je bio skromniji i jeftiniji od ovog mosta, kapitalan objekat vredan pažnje (ispravite me ako grešim). Kada neko ne kupuje 40 godina, sve mu treba i sve mu je skupo, pa lako može da upadne u zamku da kupuje na Buvljaku.
 
Znači nećemo stub u reci, nego je u pitanju potpuno isti most kao i ovaj sad, iste širine, raspona i mase, ali da ima dva pilona umesto jednog. Približno uzevši, pošto i kablovi i piloni i dalje nose istu masu i raspon, teško da će biti neke drastične razlike u utrošenoj količini materjala za njih. Beton je umesto u jednom velikom pilonu raspoređen u dva manja, a ukupna masa kablova takođe. Pa u čemu je onda ta revolucionarna razlika u ceni koja je po ovoj petogodišnjoj priči maltene mogla da reši saobraćajne probleme Beograda? U tome da sad umesto jednog pilona moramo da pravimo dva? Tačno je da tehnološki naprednije rešenje ima dodatne troškove, ali je isto tako tačno da pravljenje bilo kakvog pilona ima svoje jednokratne troškove koji ne zavise od toga koliko je pilon veliki. Geološka i seizmička testiranja zemljišta se moraju raditi posebno za svaki pilon, a verovatno i deo dinamičkih simulacija. Pripreme gradilišta, priprema temelja, eventualne drenaže zemljišta i kišne kanalizacije, pistupnih puteva, prostora za motažu i manipulaciju, su drugačije ako se gradi pilon, a manje je bitno da li je njegov temelj nešto veći ili nešto manji. Dodavanje novih segmenata pilonskog krana je jednostavno ako se samo dodaju novi. Mnogo je skuplje ponovo sastavljati novi kran na drugom mestu za sasvim novi pilon, itd, itd. Ovakvih jednokratnih poslova od kojih svaki predstavnja novi trošak ima na stotine. Dakle, to što se sada mora praviti još jedan pilon verovatno u dobroj meri poništava uštedu koja proizilazi iz tehnološki jednostavnijeg rešenja sa dva pilona. A od ovog "tehnološki jednostavnije" ionako nema baš previše uštede, jer je sagrađeni most ipak veoma daleko od stvarno nove i skupe tehnologije ili prave tehnološke granice bez obzira na propagandni materijal na sajtu. Prema tome, opet moram da kazem, da vidimo o razliku u ceni između mosta sa jednim i dva pilona. Moramo znati kolika je, da bi čitav ovaj višegodišnji razgovor imao ikakvog smisla.

Što se tiče UMP-a, on jednostavno mora da napravi, pre ili kasnije. Napravio sam grubu skicu saobraćajnih "slivova", dakle površina sa kojih bi vozila gravitirala budućem celovitom i neprekidnom UMP-u (sa tunelom ispod Topčidera) od Novog Beograda do Pančevačkog mosta (oblast 2), ili mostu Gazela i auto putu (oblast 1). Iz ovog se najbolje vidi koliko bi ogromnu površinu opsluživao UMP i koliko su besmislene tvrdnje da je most napravljen na mestu na kome nema dovoljno saobraćaja za njegove kapacitete. Problemi ovog ranga se rešavaju za situaciju koja će postojati u budućim decenijama, ne samo za juče i danas. UMP bi koristili od početka do kraja svog putovanja svi koji ga započinju i završavaju u oblasti 2, a delimično oni koji samo počinju ili samo završavaju putovanje u oblasti 2. Već sada tu postoji ogroman broj naselja, a veoma brzo će sve do obilaznice biti popunjeno. Beograd MORA da kvalitetno reši dva magistralna pravca, istok-zapad i sever-jug. Da smo umesto mosta na Adi pravili jedan ili više mostova u starom delu grada, ne bi postigli ništa naročito zato što je potpuno nemoguće progurati sav saobraćaj sa ovako ogromne površine kroz srce Starog Grada. Tamo jednostavno nema mesta za to. Jedna jedina veza istok-zapad je auto-put a, po deseti put spominjem, ne možemo se zauvek oslanjati na njega i usmeravati sav saobraćaj sa ovolike površine na auto put koji je sada gradska magistrala u najužem centru. Magistala sever-jug, sa Pančevačkog mosta, ne postoji uopšte. UMP, ali celoviti UMP, sa tunelom i mostom na baš ovom mestu, elegantno rešava mnogo problema odjednom. Dobijamo trasu sever-jug, dobijamo alternativni pravac istok-zapad, izmeštamo deo saobraćaja iz centra, omogućujemo pristup centru za istocne strane, i na kraju imamo direktnu i brzu vezu najvećeg dela Novog Beograda sa juznim i istočnim delovima Beograda kao i nizom novih naselja i industrijskih zona sa leve obale Dunava, vezu koja NE IDE KROZ CENTAR (a opet ga ne zaobilazi isuviše daleko niti bitno produžava put). Sve ovo je optimalna kombinacija niza suprotnih potreba i potpuno je nemoguće postići istu stvar na bilo koji drugi način. Bilo da je most bliže ili dalje centru nego što je sada. Most sada ima relativno prazne koridore sa obe svoje strane, i ka Tošinom bunaru sa leve strane Save, i između dva brda sa desne. Kad se napravi tunel ispod Topčidera i kompletan UMP do Pančevačkog mosta, problem automobilskog saobraćaja u Beogradu će biti rešen onoliko dobro koliko je to moguće. Sve ostalo je bacanje para i vremena, a nemamo ni jedno ni drugo.

BgdTraficAreas1.jpg
 
Zuma - nisi naveo jednu bitnu stvar: ovaj jedan pilon je ekstremno vitak - u granicama sigurnosti, naravno, ali to esktremno rešenje jednog i to veoma vitkog nosećeg stuba je uticalo na veću cenu u odnosu na prostije rešenje sa dva jednostavnija oslonca.
I ločigno je da prostije rešenje sa podeljenim opterećenjima bude jeftinije, od jednog i to po zamisli arhitekte - estetičara koji se bavio oblikom stuba, manje kako će taj jedan vitak stub da primi opterećenje.
Neko je već pričao o tome.
Ne može se sve posmatrati u kubicima betona i tonama čelika. Znam, nisi baš tako napisao, ali vuče ka tome.
Plus, uređenjem obala bi se otelo od reke minimum 50 metara glavnog raspona, sigurno i više. To se lepo može videti na samom špicu i kada se pogleda neuređena NBG obala i plićak. Preprekom "Čukarički zaliv" se ne bih bavio.

"UMP", ovako kako je zamišljen, mi se kosi sa svakom logikom i praktičnošću - em udara u nasip i železničku prugu, postojeće ulice na NBG gube trake, automobili izlaze pravo na semafore. Trasa je ili paralelna sa obližnjim aautoputem ili se maltene poklapa sa njim. U isto vreme pokušava se da se kompletira obilaznica oko grada. Onaj zasita bitan deo koji needostaje gradu, pravac od autoputa do Dunava, jug-sever ili sever-jug, umesto da se ukomponuje u planove sa tim budućim mostom kod Ada Huje, se planira da ide na Pančevački...
 
По броју похвала које добијају "бранитељи моста" видим да вам ти гранит јаки аргументи (волите то да натучете на нос) не вреде много у очима шире заједнице.

Разлог за то је што је за последњих двадесет година Београд опљачкан за барем 10 мостова на ади и то је свима јасно а притом је мост је једини квалитетан и светски објекат изграђен у Београду за истих тих двадесет година.

Зато кажем да је мост најмање крив за финансијски крах града. Он упада у очи па сте се закачили за њега ко пијани плота, а Београд је пељешен и даље се пељеши за милионе евра на месечном нивоу на "невидљивим" пројетима.

Мучно је више читати критике моста до у најситнија цревца.
 
Ja nemam strucnog kapaciteta da se uplicem u uvakve rasprave ali mi samo smeta sto je pilon "brutalan". Nocu i ajde ali danju mi je jako ruzan. Nikako mi se ne slaze da se da toliki novac za nesto i da to izgleda kao prljavi pokisli dimnjak. Da je barem ukosen ili presvucen necim.
 
stf":5ndlgij8 je napisao(la):
По броју похвала које добијају "бранитељи моста" видим да вам ти гранит јаки аргументи (волите то да натучете на нос) не вреде много у очима шире заједнице.

Разлог за то је што је за последњих двадесет година Београд опљачкан за барем 10 мостова на ади и то је свима јасно а притом је мост је једини квалитетан и светски објекат изграђен у Београду за истих тих двадесет година.

Зато кажем да је мост најмање крив за финансијски крах града. Он упада у очи па сте се закачили за њега ко пијани плота, а Београд је пељешен и даље се пељеши за милионе евра на месечном нивоу на "невидљивим" пројетима.

Мучно је више читати критике моста до у најситнија цревца.


Da napišem da je na špicu Ade pored pilona trebalo izgraditi tržni centar, član "Belgrade Love" bi mi dao/la plus.
Jaka stvar.

Za premošćavanje reke Save nam nije trebao svetski objekat.
I jeste značajno učestvovao u finasijskom krahu grada. Koliko manjih ali bitnih infrastrukturnih projekata stoji "na ledu" dok se grad fokusirao na jedan most?
 
Зума џаба ти километарски пост када су сами извођачи овог моста не једном предавању признали да би мост са два пилона био јефтнији за бар 25%. Мост греда са нпр гредним луком изнад главног тока Саве би коштао још знатно мање.
Поред тога постоји и фактор који је Реља напоменуо због чега ће нам мост отићи у мајчину ако се у Београду недај боже деси најјачи могући земљотрес за наше поднебље пошто "сигурносног луфта" за овај мост малтене ни нема.

Но то су све ситнице у поређењу са целокупном штетом пројекта и очигледном корупцијом због чега је цена моста више него дуплирана.
 
Delija, kad me već pominješ - ako su stepeni sigurnosti ispoštovani, onda nemamo taj problem.
Ali to košta - "uterati" konstrukciju u ovakvu zamisao arhitekte, a da se norme ispoštuju.
Ne sumnjam u sigurnost pri zemljotresu.

Isto tako, ne bih voleo da ga teroristi imaju "na nišanu".
 
Vrh