Jutros da pogledam kamere, da li ima nekih novosti, kad ono-beli automobil pravi krugove na kružnom toku
(ovde se vidi kako je parkiran na uključenju rampe iz pravca Sajma
Sad je možda malo jasnije čemu dve trake na ulaznim rampama (možda se varam, neko je to već objašnjavao, Blagoje, valjda...):
Na primeru rampe koja se uključuje u most sa kružnog toka, leva traka je za saobraćaj koji se uključuje sa kružnog toka, desna je za saobraćaj sa rampe iz pravca Sajma koji "tangira" kružni rok i ide pravo na Novi Beograd.
Mislim da bi valjalo postaviti neke niske barijere između ovih traka u prvih desetak metara, čisto da nekome ne padne na pamet da "seče" paralelni pravac.
Onda imao sitaciju da se desna traka neometano uključuje u krajnju desnu traku mosta (iz pravca hipodroma dolaze dve) a leva se uključuje u ono što sad postaje srednja.
A onda se u istu treću traku, samo malo dalje, uključuju automobili iz pravca Sajma.
Biće ovde čupavo. rešenje je takvo kakvo je, diktirano je raspoloživim i oskudnim prostorom za gradnju, samo naša vozačka kultura nije na niovou ovakvih rešenja.
Daj bože da se sve završi samo na odštetama osiguravajućih kuća.