Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Nebojsa":2hma1uy5 je napisao(la):
Djilas je juce prilikom obilaska petlje na kraju pomenuo i onu novoizgradjenu petlju kod pancevca pa kaze da nije jos skroz gotova, da treba jos nesto da se radi. Jel zna neko sta je ostalo nezavrseno na toj petlji?

Isključenje sa Pančevca prema Karaburmi
 
Ima posebna tema koja se bavi petljom kod pancevca ;)
 
dsc7842.jpg

dsc7843.jpg

dsc7845.jpg

dsc7849.jpg

dsc7850.jpg

dsc7851.jpg

dsc7854.jpg

dsc7855.jpg

dsc7857.jpg

dsc7858.jpg

dsc7859.jpg

dsc7860.jpg

dsc7861.jpg

dsc7864.jpg

dsc7865.jpg

dsc7867.jpg

dsc7873.jpg

tan201341713554582012.jpg

tan201341713555047715.jpg

tan20134171355408679.jpg

tan20134171355392588.jpg

tan20134171355363056.jpg

autor Bojan9 ssc i sa tasnjuga
http://www.tanjug.rs/FotoDet.aspx?galID=91679
 
Evo i kinezi sebi izgradili nesto slicno, samo jedno 100 puta vece naravno :D

Najduzi most na svetu...
Kina, Quingdao Haiwan. 4 godine izgradnje (kao na adi), 60 milijardi eura (malo manje nego na adi), 42 kilometra(tu su negde), 6 traka(malo je to za toliko stanovnika). Ali sve to dzabe kad ga nisu predvideli za metro :lool:
mosttt555.jpg
 
Na Savabridge kameri sa vrha pilona se vidi da su na rampi koja se sa kružnog toka isključuje prema Sajmu iscrtane - isprekidane linije.

Ne bih da sudim o samoj rampi pre nego što prođem kolima, ali bih, znajući naše vozače, ipak više voleo jednu traku...doduše, ipak je to samo linija...
 
Iscrtane su dve trake i na uzlaznoj rampi iz Radničke ulice.
 
Iscrtane su dve i na uzlaznoj iz Jurija Gagarina pa se koristi kao jedna.
 
Ponovo sam uspeo da uhvatim kameru dok se pomerala :)

Evo i slika:
Iscrtavanje linija na ulaznoj rampi iz Radnicke:
radnicka1.jpg


Postavljanje oplata za severni nadvoznjak od sajma ka adi:
radnicka2.png

radnicka3.png


Asfaltiranje i iscrtavanje na izlaznoj rampi ka sajmu:
radnicka4.png


Spajanje stepenista sa stanicom i asfaltiranje izlazne rampe sa mosta na kruzni tok:
radnicka5.png


Ovde se vidi i da su suzili prolaz sa mosta ka Rakovici zbog asfaltiranja:
radnicka6.png
 
ftj":s3czts9m je napisao(la):
Iscrtane su dve i na uzlaznoj iz Jurija Gagarina pa se koristi kao jedna.

Da, ali tu je situacija malo zbunjujuća. Trake su odvojene žutom isprekidanom linijom, a bele ivične označavaju samo jednu traku:

e13j.jpg
 
Zuta linija je koriscena da se obelezi privremeno resenje pri radovima na petlji za pancevacki most.Dakle bele linije ostaju,dok su zute privremene.
 
vucko":23kw454g je napisao(la):
Zuta linija je koriscena da se obelezi privremeno resenje pri radovima na petlji za pancevacki most.Dakle bele linije ostaju,dok su zute privremene.

Da, ali šta to nama vozačima treba da govori, šta je to "privremeno" označeno? Dve trake na ulaznoj rampi?

Na samoj rampi nema gužve, problem ponekad zna da bude na delu od semafora do rampe pri prestojavanju:
suženje zbog gradilišta ispred, autobuska stanica pre mosta i ono privremeno "U" uključenje iz pravca Gazele.
Ali sama rampa je OK, na njon nema gužve niti razloga da je bude, nema čekanja na ulasku na sam most jer nema ni saobraćaja sa samog "UMP"-a zbog kojeg bi se čekalo za uključivanje...

Ali dobro, bitno je da će "Radnička" konačno biti puštena u saobraćaj.
 
Ako se ne varam, pomenuta rampa je jedina za ukljucenje na most iz pravca NBGD posto se gradi jos jedna u zoni OTC znaci bice ih dve. Moja pretpostavka je da je rampa podeljena zutom linijom kako bi se na njoj napravile dve trake jer ce biti duplo vise opterecena do zavrsetka one rampe kojom ce se na most stizati iz pravca Gazele, tada ce verovatno zuta linija biti uklonjena a na rampi ce biti dovoljna jedna traka...
 
Jutros da pogledam kamere, da li ima nekih novosti, kad ono-beli automobil pravi krugove na kružnom toku
(ovde se vidi kako je parkiran na uključenju rampe iz pravca Sajma
screenshot395n.jpg


Sad je možda malo jasnije čemu dve trake na ulaznim rampama (možda se varam, neko je to već objašnjavao, Blagoje, valjda...):

Na primeru rampe koja se uključuje u most sa kružnog toka, leva traka je za saobraćaj koji se uključuje sa kružnog toka, desna je za saobraćaj sa rampe iz pravca Sajma koji "tangira" kružni rok i ide pravo na Novi Beograd.

Mislim da bi valjalo postaviti neke niske barijere između ovih traka u prvih desetak metara, čisto da nekome ne padne na pamet da "seče" paralelni pravac.

Onda imao sitaciju da se desna traka neometano uključuje u krajnju desnu traku mosta (iz pravca hipodroma dolaze dve) a leva se uključuje u ono što sad postaje srednja.
A onda se u istu treću traku, samo malo dalje, uključuju automobili iz pravca Sajma.

Biće ovde čupavo. rešenje je takvo kakvo je, diktirano je raspoloživim i oskudnim prostorom za gradnju, samo naša vozačka kultura nije na niovou ovakvih rešenja.
Daj bože da se sve završi samo na odštetama osiguravajućih kuća.
 
ma ta druga rampa za pravac sa sajma je cist visak, po dve rampe sa mosta ka adi i dve sa sajma na nbg a tamo kod brodogradilista nista. meni je to jako glupo. saobracaj koji ide bas sa sajma, ne sa bulevara v. misica nije bas takvog inteziteta da nije mogao da se ukljuci u vec napravljenu rampu iz bulevra.

isto, sav buduci saobracaj sa lokacije NIS-a bice usmeren na kruzni tok a ulazak tamo bice moguc samo iz pravca ade.. bar tako meni izgleda. malo je to sve neplanski. sve te stanice tramvaja i buseva dobice smisao tek naseljavanjem NIS-a a pri tome je NIS saobracajno izignorisan i pored tolike petlje
 
lift za bicikliste još nije pušten u funkcijuu. gomila ljudi pentra bicikle uz stepenice.....

plus je počelo da se oseća na mokraću mogli bi sa vremena na vreme da operu.
 
Neki ljudi su stvarno st***.

Ista stvar je i na kamenom stepeništu Brankovog mosta sa NBG strane, a koliko sam čuo, i na Gazeli.
 
Na brankovom mostu na stepenicama na nbg strani ima cak i izmeta (deluje ljudski).
 
Vrh