Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Black":rx56kroy je napisao(la):
Bivis":rx56kroy je napisao(la):
Ronche":rx56kroy je napisao(la):
Koliko je nekim ljudima dosadno...kao da smo u Severnoj Koreji i ništa ne znamo pa nam treba neko da nam napiše grafit "Svi na Marakanu 13.04.". Ali dobro, most je bez grafita izdržao više od godinu dana (barem ih ja nisam primetio) xD

To nisu ljudi, to su ograničeni i primitivni izrodi. Koliko debilan trebaš biti pa pratiti ovu našu propalu ligu, ili još gore skakati u mestu devedeset minuta i pevati jedne te iste idiotske pesmice.

Ceo grad je išaran tim datumom. :bash:

Nene, to su veliki branitelji srpstva, pravosljavlja i cirilice. Da nema njih, davno bi nas okupirali gejevi i strani placenici. Mala je cena zrtvovati par fasada zarad tako velikog cilja. :blah:

Ретко злонамеран коментар.
И на фасади моје зграде, поред самог улаза неки малоумник је исписао нешто о ФК Црвена звезда.
Не знам ко је гори - примитивци као он или мрзитељи као Ви.
 
Ubeđen sam da je taj deo o hotelu prepisan sa Beobuilda. Nezvanično saznali od Blagoja :)
 
:) teraju ga preko mosta pa levo kroz tunel prema autokomandi!
 
vucko":34a37ekt je napisao(la):
Ajde da ih lozimo da je poceo da se pravi metro :D
Samo postave preko mosta malo pruge i onda jedna metro kompozicija koja poveze hipodrom i bivsi OTC. Nova turisticka atrakcija u svetu. Najkraca metro linija na najvecem mostu :D
 
Ma šta vam je sada je hit PRT preko mosta i to dvokolosečan sa stanicom,wow!A ovo za hotel novinar je dobro načuo,nema logike da se na tako atraktivnom i skupom mestu drže rezrvoari NIS kada njihov plac postaje najatraktivniji,i pored hotela može da bude i mall i još po nešto..a NIS ima para i za ulaganje ili bi radije prodali ,to ćemo da vidimo..
 
dsc7862.jpg

bojan9 sa SSC
 
direktor":1pdi7jij je napisao(la):

Gde je postavljena ova tabla?
Pošto znaju da "nestanu" preko noći...

ps - i zar zvanično ime nije "Most preko Ade"? :)
 
Nije, dogovorili su se da "Most na Adi" bude izuzetak jer ga svi već tako "nepravilno" zovu :D Mene samo zanima da li će morati da menjaju pločicu kada stave šiljak na pilon!?
 
Nisam više obraćao pažnju, ali bih mogao da se zakunem da na saobraćajnim znacima stoji "Most preko Ade"...
 
17. 04. 2013. 14:52h | M.T./Beoinfo| foto: Ž. Šafar
Saobraćaj preko kružnog toka na petlji Radnička biće pušten krajem aprila

Gradonačelnik Dragan Đilas i predsednik Skupštine grada Aleksandar Antić obišli su danas radove na petlji "Radnička". Konstrukcije svih osam silazno-uzlaznih rampi uz kružni tok su završene, pa će saobraćaj u prvoj fazi preko kružnog toka krenuti krajem aprila.
Vozila ka centru grada će, umesto podvožnjaka, koristiti rampu iz Radničke ulice za ulazak u kružni tok, a onda će se rampom iznad železničke pruge spuštati u Bulevar vojvode Mišića.
Podvožnjak u Radničkoj više neće biti u upotrebi, jer će se ispred njega graditi novi most preko reke Topčiderke, u sastavu novog vijadukta Radničke ulice.
- Završetak izgradnje petlje „Radnička” drastično će promeniti saobraćaj u ovom delu grada, ali i navike vozača, od kojih jedan deo i dalje ne ide preko Careve ćuprije, nego do „Gazele” i tako prelazi na Novi Beograd. Beograđani će u sledećih nekoliko meseci imati dodatne probleme na ovom delu zato što će deo saobraćaja iz grada ka Adi Ciganliji ići preko novog nadvožnjaka, a deo preko nove kružne petlje - rekao je Đilas.
On napominje da će tokom leta biti još promena koje će omogućiti nesmetan saobraćaj i prolazak u oba smera i izgradnju novog nadvožnjaka sa tri trake.
- Kad sve bude bilo gotovo, u prošlost će definitivno otići razmišljanje o starom nadvožnjaku sa dve trake koji je „privremeno” postavljen pre 30 godina. Imaćemo tri trake od Ade Ciganlije ka gradu i tri trake od Sajma prema Adi Ciganliji. To će biti ogromno rasterećenje i verujem da će gužve koje kod Sajma postoje godinama sada prestati – rekao je Đilas.
Prvi čovek Beograd je najavio da će u isto vreme biti gotov i deo petlje u Ulici Jurija Gagarina sve do Otvorenog tržnog centra, što će takođe povećati ulazne kapacitete mosta sa novobeogradske strane.
Aleksandar Antić je istakao da je petlja „Radnička” jedan od najzahtevnijih građevinskih objekata na celom projektu Mosta preko Save sa pristupnim putevima.
- Završetkom ove petlje most će zaista moći da se koristi u punoj funkciji. On će u potpunosti odgovoriti svim saobraćajnim zahtevima. Most preko Save već ima svoju funkciju, jer ga prema nekim merenjima danas već pređe gotovo 40.000 vozila dnevno – naglasio je Antić.
Obilasku su prisustvovali i gradski menadžer Aleksandar Bijelić, v.d. direktora Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Tatjana Popović, predsednik opštine Čukarica Zoran Gajić i predstavnici preduzeća „PORR” kao izvođača radova.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/37...-na-petlji-Radnicka-bice-pusten-krajem-aprila
 
Kako ova rampa koja sa kružnog toka vodi u Radničku još uvek nije asfaltirana, a završena je među prvima? :D
Inače, saobraćaj u prvoj fazi preko kružnog toka petlje "Radnička" kreće krajem aprila. Prva faza podrazumeva uključenje na kružni tok iz pravca Ade i silazak u bul. Vojvode Mišića dalje ka sajmu. Vest sa sajta grada Beograda.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1549230

Ne razumem šta sprečava da se omogući i uključenje na most iz pravca Ade preko kružnog toka kada je ta rampa kompletno završena i asfaltirana.
 
vucko":12u8si88 je napisao(la):
Ajde da ih lozimo da je poceo da se pravi metro :D

ексклузивно, инсајдерска информација, креће изградња метроа од Бановог брда до Железничке станице Нови Београд преко новог моста. прва фаза ће бити од станице до краја петље Радничка а после настављају преко хиподрома до окретнице Баново брдо. станице ће бити ЖС, Радничка, Хиподром, Кнеза Вишеслава, Дом здравља и Баново брдо. гради се класичан метро (перони ће бити дугачки 100 метара) са трећом шином

ви их ложите даље :D
 
Smejte se vi, ali videćete kad krene "CAFonja" iduće godine preko mosta, pa foteljaši kažu: "Evo, mnogi nisu verovali, ali ovim je praktično počela da funkcioniše prva faza BG metroa..." :D
 
Sta god da prodje tuda, koridor je izgradjen i tu moze da se postavi i metro, tako da realno, nije laz reci da je izgradnje metro-a pocela.
 
Ne mogu da osporim da metro može da saobraća od Đorđa Stanojevića do Hipodroma (samo kao dve tačke na karti).
Takođe, ne može da se ospori da ono što se nalazi na početku i na kraju trase čine metro na njoj besmislenim, osim naravno u propagandne svrhe.

Imaćemo CAF na liniji 13 kojim će se znatno brže putovati od Banjice do bloka 45, što je samo po sebi napredak.
Možda uvedu i liniju koja bi od bloka 45 išla na Sajam, pa na Mostar, kroz Savku, Nemanjinu, Slaviju... ni to nije loše.
 
spatiotecte":9oct32fx je napisao(la):
Sta god da prodje tuda, koridor je izgradjen i tu moze da se postavi i metro, tako da realno, nije laz reci da je izgradnje metro-a pocela.
Ah pa Metro može hipotetički da vozi i tunelima BGVoza.. :kafa:
 
spatiotecte":3jd0fc8b je napisao(la):
Sta god da prodje tuda, koridor je izgradjen i tu moze da se postavi i metro, tako da realno, nije laz reci da je izgradnje metro-a pocela.

Јесте лаж јер граде деоницу са метарским колосеком која ће бити интегрисана са постојећом трамвајском мрежом. А најгоре би било да једног дана то све конвертују у ЛРТ тј у тај систем који лажно представљају као метро.
 
Djilas je juce prilikom obilaska petlje na kraju pomenuo i onu novoizgradjenu petlju kod pancevca pa kaze da nije jos skroz gotova, da treba jos nesto da se radi. Jel zna neko sta je ostalo nezavrseno na toj petlji?
 
Vrh