Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

laureat za "***cobolju" meseca na poslu ide radniku u radnickoj, za njegovu umetnicku instalaciju radjenu uz pomoc zivog drveta i betona

s15qk.jpg
 
Da li je realno parcijalno puštanje u rad petlje Radnička?
 
Ronche":2vgye7hi je napisao(la):
Da li je realno parcijalno puštanje u rad petlje Radnička?

Tehnički, ne vidim problem da se kružni tok i pojedine rampe puste odmah. Tu pre svega mislim na uzlaznu rampu iz Radničke ulice, silaznu rampu u Bulevar vojvode Mišića i izlaznu rampu na most preko Ade. Potom bi mogli da puste i izlaznu rampu prema raskrsnici kod Hipodroma. Ostale rampe, i pored toga što će biti relativno brzo završene, ne bi bilo preporučivo pustiti sve dok kružni tok bude predstavljao glavnu alternativu na pravcu Ada-Sajam posle zatvaranja podvožnjaka.
 
Ova ulazna rampa iz Radničke je isuviše uska,još kada se dođe do kružnog toka biće tu gužvi u špicu..grozno..
 
Rampa je normalne širine - može se uporediti sa belim kombijem.

Uostalom, rampe su predviđene za jednu traku (da ne bi bilo preticaja i obilaženja na samoj rampi), ali se projektuju da budu šire, da bi u slučaju sudara saobraćaj mogao i dalje da se odvija.
 
Prema vizualizaciji, na ovoj rampi su predviđene dve trake. Na ostalim rampama na kojima su predviđene dve trake širina rampe od barijere do barijere je nešto veća od 7 metara. Tehnički, moguće su dve trake od po 3.2 metra, obzirom da i uz barijere ide horizontalna signalizacija. Što se tiče treće trake na pravcu Ada-Sajam, kao što se sa slike vidi, ona bi trebala da bude na račun zelenog ostrva.

110809-RAPET-04.jpg
 
Na Gazeli, rampe u normalnom režimu saobraćaja imaju obeležene po jednu traku, iako je širina dovoljna za dve.
Zanimljivo, na BingMapsu su još uvek aktuelne fotografije iz vremena rekonstrukcije Gazele, i vide se dve kolone automobila na uzlaznoj rampi iz Vladimira Popovića.
Na Brankovom, npr, postoje po dve trake za vezu sa Zelenim vencom, i obe se koriste zbog velikog saobraćajnog opterećenja.

Širina je dovoljna za dve trake (to se i vidi, beli kombi je dovoljan za upoređivanje) ali videćemo kako se se to na kraju organizovati.
Mislim da će za početak po jedna traka biti dovoljna, a možda čak i poželjna dok se vozači ne naviknu na kružni tok.
 
Činjenica je da će biti malo nelagodno ići uz ili niz rampu u dve trake, posebno ako one nisu dovoljne širine. Interesantno je da sve rampe koje izlaze na kružni tok nisu iste širine. One na kojima je vizualizacijom predviđena samo jedna traka su od barijere do barijere nešto manje širine od 6 metara, pa kao što je Relja napomenuo , traka na njima će biti dosta veće širine od uobičajene.
 
Za pocetak mogu da puste ulaznu rampu iz Radnicke i sve izlazne...iako je jedna traka na rampi, kruzni tok je bez saobracaja tako da bi trebalo da bude manja guzva nego sada kroz jednu traku preko nadvoznjaka u kontra smeru sa ostrim krivinama...vec se nazire zatrpavanje podvoznjaka :)
 
Ajde i ja da prijavim da je sinoc pustena rasveta na kruznom toku petlje radnicka. Utisak je velicanstven stvarno mocno izgleda cela petlja a tek ce izgledati kada se sve zavrsi osvetle sve rampe i javni prostor ispod petlje sredi osvetli.
 
Koji kontrast u osvetljenju mosta i petlje...no comment xD
 
jutros se neko igrao sa kamerom na pilonu pa sam uhvatio nekoliko slika...

Ovde se vidi i koliko je vodostaj porastao, izgleda kao da je deo petlje izgradjen na reci
radnicka.jpg


Iskljucenje iz Radnicke na kruzni tok
radnicka1.jpg


Postavljanje skele za novi nadvoznjak
radnicka2.jpg


Zavrsavanje izlazne rampe na Bul. Vojvode Misica
radnicka3.jpg


Buduca sinska stanica (ne smem da kazem metro :D)
radnicka4.jpg
 
JunkieBanjica":lxkom7gn je napisao(la):
jutros se neko igrao sa kamerom na pilonu pa sam uhvatio nekoliko slika...

I ova kamera od skora na svakih sat pređe preko nekoliko predefinisanih pozicija.
 
JunkieBanjica":18cikr0p je napisao(la):
Ovde se vidi i koliko je vodostaj porastao, izgleda kao da je deo petlje izgradjen na reci
radnicka.jpg

Ko o čemu, ja o biciklističkim stazama.

Ovde se vidi kako je novi deo staze (betonska konzola na betonskoj rampi koja se uliva u Radničku) iznad nivoa vode, iako je na snazi redovna odbrana od poplava.
I ne samo to - razlika između granice redovne i vanredne od odbrane je 100 cm, a i sa vrha pilona se vidi :D da je trenutna visinska razlika između staze i nivoa vode mnogo veća od 1m.

Zaključak je da će ubuduće biciklistička veza Ade i NBG (obe strane mosta) kao i pešačka veza stanice kod mosta biti prohodne i pri većim vodostajima nego što je to danas, kada se očekuje vrh poplavnog talasa u Beogradu.
Naravno, sve to kada se završi i drugi nadvožnjak i u njegovom sklopu pešačko biciklistički mostić preko Topčiderke.
 
Kako stvari stoje brzo treba ocekivati da se saobracaj iz podvoznjaka preusmeri na kruzni tok i dalje u V. Misica... Kao i da se omoguci diektan pristup mostu iz Radnicke. Na nekoj od fotografija se vidi i da su stigle prefabrikovane grede za treci deo mosta preko Topciderke, sipovi su vec udareni tako da ce verovatno i na njemu brzo poceti radovi.....
 
relja":3204s44i je napisao(la):
Zaključak je da će ubuduće biciklistička veza Ade i NBG (obe strane mosta) kao i pešačka veza stanice kod mosta biti prohodne i pri većim vodostajima nego što je to danas, kada se očekuje vrh poplavnog talasa u Beogradu.
Naravno, sve to kada se završi i drugi nadvožnjak i u njegovom sklopu pešačko biciklistički mostić preko Topčiderke.

Problematična je veza sa Savskim kejom pored Sajma. Kod Stenke je biciklističko-pešačka staza već sada potopljena, a tu ne mogu da urade puno osim dodatnog podizanja nasipa.

newpicturef.jpg
 
Izvinjavam se na off-u, ali, da li je u ovom trenutku uopste moguce biciklom doci iz grada do Ade, tj. nekako preci ovaj biciklisticki mostic (za ostalo imam alternativu :))?
 
Trenutno nije moguce, posto je sve od gazele pa do mosta na adi poplavljeno. Jedina alternativa je ulica. Znaci kod autobuske stanice izadjes na ulicu i kod mostarske petlje nastavis sinama sve do secerane odakle se spustis na adu. Vracanje moze ili preko tranvajskog mosta ili preko petlje hipodrom
 
blagoje":3lnzjv3u je napisao(la):
Problematična je veza sa Savskim kejom pored Sajma. Kod Stenke je biciklističko-pešačka staza već sada potopljena, a tu ne mogu da urade puno osim dodatnog podizanja nasipa.

newpicturef.jpg

Da se nadovežem - jeste, ali ako se prisetimo, na tom delu postoji jedan vrbak - stanište nekih retkih ptica koji je, bar su tako objavili, pod zaštitom (postoji i tabla, a sad koliko tabla može da zaštiti ptice, ne znam).
http://www.savabridge.com/bird_sb.htm
Neki novi građevinski radovi bi uništili to stanište.

A stvar je u tome da taj zaštićeni vrbak zaklanja pogled na most sa jedine stajne tačke na suvom tlu sa koje se bi se most mogao sagledati u punoj veličini... "čuvena" turitička atrakcija...
 
Nisam skoro prelazio preko mosta. Nisam uspeo da zapamtim datum kad treba da dodjem na marakanu.
Brateeeeeeeeeeeee :bash:
 
Nije valjda da je neko overio most sa datumom održavanja derbija? :D
 
Vrh