Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

prvo, spajaju se ulice bulevar umetnostni i bulevar crvene armije.

drugo, ovo je već rađeno, odnosno spajane su ulice španskih boraca i đorđa stanojevića, tako da sigarn sam neće biti nikakvih problema da se sve ovo ponovi.
 
JunkieBanjica":1j561uvh je napisao(la):
vucko":1j561uvh je napisao(la):

Da li postoji neki slican plan koji prikazuje i buduce trase tramvaja sa nbg strane? Znam da cak i Agostina Neta ima jedan kolosek tramvajskih sina (veza izmedju depo-a i jurija gagarina), mozda bi mogla da se napravi nova trasa koja povezuje Jurija Gagarina i opstinu NBG kroz Bul. umetnosti...

Pa najlogičnije bi bilo da se spoji sa JG preko Bulevara Crvene Armije (valjda se tako zove ono novo parče ulice napravljeno pred Univerzijadu), ali izgleda da je neko mislio drugačije pa razdelno ostrvo između smerova nije dovoljno široko na celoj dužini ulice.
 
MilisaV":2av4v8wj je napisao(la):
prvo, spajaju se ulice bulevar umetnostni i bulevar crvene armije.

drugo, ovo je već rađeno, odnosno spajane su ulice španskih boraca i đorđa stanojevića, tako da sigarn sam neće biti nikakvih problema da se sve ovo ponovi.

Večiti zbun - dokle se prostire Dr. Agostina Neta, a šta je "novi" Bulevar Crvene Armije?

Ako Google ne laže:
Dr. Agostina neta se prostire do nasipa, a sa suprotne strane se nalazi Bulevar umetnosti
Bulevar Crvene Armije je nova ulica od Jurija Gagarina koja prolazi između Belvila i bivšeg Romvila, i nastavlja se na Španskih boraca, i ima zajedničku raskrnicu sa Đorđa Stanojevića ispred glavne kapije GSP-a.

screenshot17104.jpg


E sad, tu gde je tramvaj iz Milutina Milankovića skretao u Depo, nije moralo ništa da se kopa, iznad se nalazi železnička stanica NBG, na stubovima, samo je trebalo izgraditi ulicu.

Na ovom drugom mestu (Bulevar Umetnosti, bar za njega 100% znamo kako se zove :) ) je već nasip, tako da treba smisliti nešto pametno...
 
MilisaV":3ju0t5n4 je napisao(la):
na guglu je pogrešno ucrtano.

sajt pošte.

http://www.posta.rs/struktura/lat/aplik ... PAK=191617


tabla na DC.

img20121030165721.jpg



do zabune je došlo iz razloga što su na sajtu grada objavili da bulevar crvene armije dobija deo ulice od železničke pruge do JG, pa su novinari obeležili jedan deo đorđa stanojevića i bezimene ulice.

OK, hvala, sad mi je jasno za Bulevar Crvene Armije (sad se sećam i table na DC-u), samo i dalje ne znamo kako su nazvali ono parče sa suprotne strane Belvila.
Hteo sam da proverim preko sajta Pošte, a kad tamo:

screenshot17105.jpg


screenshot17106.jpg


:p



Ako ništa drugo, kakv je to "Bulevar Crvene Armije" koji se završava tako što udara u nasip????
Sprdnja.
 
Реља,
Проблем је што је немогуће на том месту пресећи пругу и на неколико дана, јер је она најважнија у земљи за путнички, а с обзиром на ужасно стање обилазне пруге преко Остружнице има велики значај и за теретни саобраћај.

Будући да је планирано да на тој деоници једног дана буду четири колосека, предлажем решење: доградња железничког надвожњака на стубовима паралелно са насипом, који би привремено служио као девијација пруге.
 
pa pošta srbije koristi gugl mape. zato dolazi do ovakvih "situacija".

a ulica jurija gagarina ima status ulice, a verovatno je najšira ulica u beogradu sa ko zna koliko kućnih brojeva.

a zato bulevar crvene armije ima status bulevara, a iskreno ne znam da ima makar jedan kućni broj na toj adresi. čak i zgrade u belvilu koje se izlaze na taj bulevar se vode pod đorđa stanojevića.


mislim da je to jedino urađeno iz razloga što je južnom bulevaru u naletu nekog nacionalizma-šovinizma promenjen naziv, pa se ruska ambasada bunila pa su im kao "izašli u susret".


a parče sa druge strane belvila i dalje nema naziv i ja ga zovem bezimena ulica.
 
Пантограф":3ex3bwzq je napisao(la):
Реља,
Проблем је што је немогуће на том месту пресећи пругу и на неколико дана, јер је она најважнија у земљи за путнички, а с обзиром на ужасно стање обилазне пруге преко Остружнице има велики значај и за теретни саобраћај.

Будући да је планирано да на тој деоници једног дана буду четири колосека, предлажем решење: доградња железничког надвожњака на стубовима паралелно са насипом, који би привремено служио као девијација пруге.

Panto (nadam se da ti ne smeta :) ) ma potpuno je jasno da prekid saobraća meren u danima ne dolazi u obzir.

Ja sam mislio na neki, kod nas do sada neviđeni, nadahnuti građevinski poduhvat koji će zaustaviti železnički saobraćaj na toj pruzi na najviše nekoliko sati.


Kako - ja ne bih da fantaziram, ali sam ubeđen da je moguće pronaći način.
 
Ne smeta mi - pradeda po babi od oca mi se stvarno zvao Panto :)
Setih se da je tunel u Železniku na autoputskoj obilaznici napravljen tako da ni u jednom trenutku nije prekidan saobraćaj na pruzi koja prolazi iznad. E, sad, ovo je nasip, pa me živo zanima da li je tako nešto i tu moguće. Trebalo bi neki građevinac da pokuša da nam to pojasni...
 
Jedna stvar je nasip a druga tunel.Meni je najlogicnije da ce ukloniti nasip i napraviti tuda vijadukt,samo je problem u prekidanju saobracaja.
 
Moguće da će taditi probijanje ispod jednog pa zatim ispod drugog koloseka. Dok se bude radilo ispod jednog drugi će biti u funkciji saobtaćaja. U takvim situacijama se naprave privremene kolosečne veze (skretnice) da bi se saobraćaj preusmerio sa zatvorenog koloseka na onaj koji je u funkciji. Između koloseka se pobiju talpe da ne dođe do obrušavanja i sleganja koje bi štetilo i raadovima na mostu i koloseku u funkciji. Drugo mi ništa ne pada na pamet s obzirom da zatvaranje oba koloseka istovremeno ne doalzi u obzir.

Imam jedno pitanje što se tiče šinske konstrukcije koja se spušta. Da li postoji mogućnost da se na tom spuštenom delu napravi stajalište, kada već nije planirano tamo gde treba? Ispod postoji prostor za stepenice do perona stanice Novi Beograd kojim bi se mogla povezati ova dva mesta.
 
Nazalost nece zeleznicare i nema mogucnost,meni najvise smeta to sto ne postoji tramvajsko stajaliste od petlje radnicka pa sve do zeleznicke stanice NBG.Ali sa druge strane posle krivine sa severne strane vijadukta,a i jos sto je planirano podzemno,uh...Kada je zidar(jug cerovic) bio kod gradskog arhitekte prosle godine on mu se pozalio da je bas problem oko te stanice.

A na drugom kraku je stanica planirana tek kod omladinskih brigada sto je isto po meni blesavo.Pogledaj mapu metroa iz nase vesti od pre neki dan,eto gde ce biti stanice tramvaja pa onda metroa jednog dana.

http://www.beobuild.rs/visuals/data/med ... mapabb.gif
 
Železničar":30nnbezh je napisao(la):
Moguće da će taditi probijanje ispod jednog pa zatim ispod drugog koloseka. Dok se bude radilo ispod jednog drugi će biti u funkciji saobtaćaja. U takvim situacijama se naprave privremene kolosečne veze (skretnice) da bi se saobraćaj preusmerio sa zatvorenog koloseka na onaj koji je u funkciji. Između koloseka se pobiju talpe da ne dođe do obrušavanja i sleganja koje bi štetilo i raadovima na mostu i koloseku u funkciji. Drugo mi ništa ne pada na pamet s obzirom da zatvaranje oba koloseka istovremeno ne doalzi u obzir.

Koliko ja shvatam, veći je problem kako utvrditi zemljani nasip bedemom - poprečno, nego postaviti neku prefabrikovanu ili izgraditi konstrukciju (betonsku, čeličnu) na koju će se postaviti šine?
 
To jeste problem. Jer da toga nije, da su recimo poprečni stubovi gotovi, onda bi se za jednu noć mogla staviti greda budućeg podvožnjaka. Ovako se mora raditi kolosek po kolosek jer ne vidim kako bi drugačije moglo. Eventualno, ako dođe do gradnje još dva koloseka na toj deonici, mogla bi se prvo izgraditi dva nova i na njih prebaciti saobraćaj dok se ne probije nasip i napravi podvožnjak za stare koloseke.
 
Затварање саобраћаја у зони подвожњака у Радничкој од 22. до 27. марта 2013
Због завршетка радова на бушењу шипова за нови мост преко Топчидерске реке у смеру ка центру, подвожњак у Радничкој (тачније од раскрснице код Југопетрола до Бул. војводе Мишића) биће затворен за саобраћај од 22 часа у петак 22. марта до 4 часа у среду 27. марта 2013.

У овом периоду, путничка возила ће у смеру ка центру града, од раскрснице код Југопетрола до Бул. војводе Мишића, користити једну саобраћајну траку новоизграђеног вијадукта, док ће тешка и возила јавног градског превоза која такође долазе из смера Обреновца, саобраћати Паштровићевом улицом, преко нове петље код Хиподрома до укључења у Бул. војводе Мишића у смеру ка центру.

http://www.savabridge.com/images/poze/trafic.jpg

Izvor: http://www.savabridge.com/
 
relja":j6g9abcv je napisao(la):
Negde smo spominjali produžetak trase tramvaja u Milutina Milankovića i okretnicu.
A zašto tramvaj ne bi skrenuo na Tošin bunar i vratio se trasom "UMP-a"?

To je 1850m od VERO-a do Tošinog bunara po već postojećem širokom razdelnom ostrvu, 1150m od Tošinog Bunara do Depa GSP-a. Jedini problem je kako rešiti trasu ispod pruge na samom Tošinom bunaru.

Ako se u Milutina Milankovića naprave univerzitetske zgrade kao što bi trebalo da se naprave, privući će dosta saobraćaja s raznih strana. Trenutno je to prazan plac, a GSP voli okretnice. Taman i da se trasa tramvaja napravi tako da tramvaj nema okretnicu već se vrati odakle je i došao, GSP bi napravio okretnicu pa kud puklo da puklo..
 
GSP je mrtvo more, od njih ne treba očekivati nikakvu inicijativu (pa terminus jedne 16-tice se nije pomerio ko zna od kada...).
 
Mislim da se na ovom crtežu šeme saobraćaja za 22.3-27.3 zbog radova na pobijanju šipova za nadvožnjak u smeru ka Adi (preuzeto sa SavaBridge) može uočiti nova trasa biciklističke staze preko Topčiderke - preko nasipa i u sklopu novog nadvožnjaka.

žuta boja:
trafic2.jpg
 
Lepo zapažanje. U tom slučaju će, zbog visinske razlike mosta preko Topčiderke u odnosu na nivo šetališta, pristupni nasip iz smera mosta na Adi morati da bude dosta duži (što se vidi i na slici) , kako nagib ne bi bio prevelik.
 
I još nešto - liftu i stepeništu kod ušća Topčiderke takođe se pristupa nasipom-rampom.
Ono što ne može a da se ne bode oči da je taj nasip trenutno utvrđen krupnim i oštrim kamenjem i pitanje je vremena kada će se neko povrediti - sopstvenom krivicom, ali ljudi su smotani i o tome jednostavno mora da se vodi računa.

Moguće je da će, kada se bude radila i ta rampa za prelaz preko Topčiderke o istom trošku finiširati i nasip kod lifta...

Kada se završi biće to zanimljiv deo staze, sa nekoliko rampi i krivina na kratkom rastojanju.
 
Obale Topciderske reke bi mogle lepo urediti. Ovo izgleda sasvim pristojno, a ima i mesta.

IMG_7529_resize.jpg


IMG_7548_resize.jpg
 
Da li to sto sada udaraju sipove za treci deo postica preko Topciderke i sto su ih vec pobili u podvoznjak za onu stanicu znaci da je masina za sipove zavrsila na ovom gradilistu i odlazi???
 
Vrh