Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@blagoje,

Ja tebi prvo dam plus, pa onda čitam dalje. Tako je bolje iz više razloga.
 
I dalje mi nije jasno kako je prosla glupost od kruznog toka za petlju!!! Da ne govorim koliko ima duplih skretanja.... Srbija je ocigledno i dalje jako bogata
 
Acika":p6yglc80 je napisao(la):
I dalje mi nije jasno kako je prosla glupost od kruznog toka za petlju!!! Da ne govorim koliko ima duplih skretanja.... Srbija je ocigledno i dalje jako bogata

Meni nije jasno sta je tebi cudno u vezi sa kruznim tokom, pa kako bi jednosttavnije ukrstio osam pravaca nego kruznim tokom. Jedino sto ja ovde vidim a da moze da se smatra koa duplo skretanje je rampa iz Z. Misica na kruzni tok, tacno je da se ona delom funkcije moze poklopiti sa rampom koja se penje direktno na most ali rampa ka kruznom toku ima prevashodnu ulogu da se na pravac UMP ka Tpocideru stigne iz pravca sajma. Druga je rampa sa kruznog toka u Radnicku cija funkcija se poklapa delom sa rampom koja silazi u Radnicku sa samog mosta ali rampa sa kruznog toga pre svega ima za cilj da saobracaj sa UMPa iz pravca Topcidera spusti u Radnicku...

I na drugim temama sam citao kako je "Radnicka" previse komplikovana ali nisam siguran koliko boljih resenja moze biti ako se uzme u obzir da treba ukrstiti dva izuzetno frekfentna pravca pod uglom od 90 stepeni, prugu sa nekoliko koloseka i recicu.....
 
Most je gotov, skoro će biti završeni i prilazi ostaje još tunel do autokomande. Koliko će samo biti rasterećena ulica pored sajma bul. V. Mišića. Naravno biće još mnogo drugih pozitivnih efekata. Bojim se da ćemo na sve to dugo čekati. Da li zna neko nešto o tom tunelu i šansama da se izgradi recimo za 5 godina.
 
Šanse su 0 (nula).

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Da nastavim.

Nadvožnjak iznad železničke pruge (smer ka Adi)
Slikano 10.03.2013. godine

Za deo nadvožnjaka bliže Sajmu privodi se kraju bušenje šipova za pet nosećih stubova. Za dva se već radi naglavica šipova:

d01e.jpg


d02k.jpg


d03n.jpg


d04m.jpg


d05z.jpg


d06c.jpg


d07z.jpg


d08y.jpg



Najbrže napreduju dva stuba koja će nositi gornju konstrukciju nadvožnjaka iznad železničke pruge. Sasvim je moguće da će po izlivanju ova dva stuba prvo raditi ovaj segment:

d09c.jpg


d10zl.jpg


d12.jpg



Na delu gradilišta bliže Adi teku radovi na izradi još pet nosećih stubova (ukupno 12 za ceo nadvožnjak). Završeno je bušenje šipova za četiri, a za jedan je već izvedena armatura:

d13g.jpg


d14q.jpg


d15vu.jpg


d16o.jpg


d17of.jpg



Sve vreme izgradnje nadvožnjaka, saobraćaj u smeru ka Adi će se odvijati preko novosagrađenog nadvožnjaka za suprotni smer:

d18l.jpg



Počeli su radovi na stepeništu i liftovima za stajalište na šinskom vijaduktu i za autobusko stajalište na nadvožnjaku koji je u izgradnji:

d19sc.jpg



Sa suprotne strane, za autobusko stajalište na nadvožnjaku u smeru ka Sajmu i za stanicu na šinskom vijaduktu sa te strane nadvožnjaka, radovi na stepeništu su uveliko u toku:

d20y.jpg


d21l.jpg



Prošle nedelje je izliven prvi segment gornje konstrukcije šinskog vijadukta i to onaj iznad Topčiderske reke. Preostalo je da se izlije još pet segmenata kako bi se kompletirao ovaj vijadukt sa čukaričke strane:

d22t.jpg


d23k.jpg


d24it.jpg



Još ranije je završeno premošćavanje Topčiderske reke pešačko-biciklističkim mostom u neposrednoj blizini NIS-a:

d26n.jpg


d25x.jpg
 
Acika":19b1728q je napisao(la):
I dalje mi nije jasno kako je prosla glupost od kruznog toka za petlju!!! Da ne govorim koliko ima duplih skretanja.... Srbija je ocigledno i dalje jako bogata

Kružni tok je uslovljen raspoloživim prostorom...a prostor baš i nije bio na raspolaganju (iz razloga koji su ovde ispričani hiljadu puta), tako da projektanti petlje nisu imali puno izbora.

Kako će se ovo odraziti na sam saobraćaj na duge staze, tek ćemo videti, ali je sigurno da će bar u prvih nekoliko godina doneti rasterećenje...
 
blagoje":1pkq5699 je napisao(la):
d23k.jpg


d24it.jpg



Još ranije je završeno premošćavanje Topčiderske reke pešačko-biciklističkim mostom u neposrednoj blizini NIS-a:

d26n.jpg


d25x.jpg

Pluseve je izlišno i spominjati.

Topčidersku reku treba preimenovati u Topčiderski kanal, ukoliko se nešto ne promeni.
 
zanima me da li ce na kraju Topcidersku reku ostaviti ovako kakva jeste ili ce joj obloziti korito betonom?
 
Korito bi trebalo da je betonsko nego je neodrzavano pa se nakupila stroka blagoje+
 
Vidim li ja to na blagoje-vim slikama ljude u neobezbedjenoj temeljnoj jami?
 
A crvena creva koja se vide na kružnom toku i rampama su...? :mrgreen:
 
Ronche":v1zp02i4 je napisao(la):
A crvena creva koja se vide na kružnom toku i rampama su...? :mrgreen:

Creva se postavljaju u okviru tehničkih staza, zalivaju betonom i služe kao tehnički kanali za provlačenje instalacija.

c10lo.jpg
 
Izvinjavam se unapred ako je o pitanju koje ću postaviti već diskutovano.

Ovako kako trenutno izgleda pravac od sajma ka adi - od sajma se ide pravo, nailazi se na nadvožnjak pa onda ide onih par krivina i ponovo na pravac ka adi. Pretpostavljam da su krivine tu jer nadvožnjak nije do kraja završen jer se trenutno rade neke druge stvari i trenutno je to dvosmerna ulica a kasnije će biti jednosmerna, ali me brine što mi se čini da na pravcu posle nadvožnjaka stoji jedan od stubova nekog drugog dela petlje. Zato stičem utisak da će krivina posle nadvožnjaka ostati i po završetku cele petlje(prosto da zaobiće taj postojeći stub) što je stvarno neelegantno da ne kažem neku težu reč. Da li neko zna nešto više o ovome i ima li nade da će pravac ka adi i nakon završetka ostati pravac ili ćemo imati neprirodnu krivinu kakvu i sada vidimo?
 
Чини ти се, неће бити никаквих неприродних кривина.
110809-RAPET-04.jpg
 
I poslednji deo.

Radovi na petlji "Jurija Gagarina"
Slikano 10.03.2013. godine

Na delu gradilišta najbliže prilaznoj mostovskoj konstrukciji zavšeno je po osam segmenata gornje konstrukcije šinskog i drumskog vijadukta u smeru ka blokovima, čime su ova dva vijadukta premostila Bulevar Jurija Gagarina i došla do dilatacionog stuba:

e01oc.jpg


e02c.jpg


e03b.jpg


e04x.jpg


e05a.jpg


e06z.jpg


e07q.jpg


e08q.jpg


e25c.jpg



Na drumskom vijaduktu za smer ka mostu su izlivena prva dva segmenta najbliža mostu:

e15c.jpg


e16v.jpg



Na sledeća dva su pri kraju radovi na postavljanju armature:

e14ci.jpg


e13j.jpg



Za dva segmenta iznad Bulevara Jurija Gagarina se postavlja skela:

e12mg.jpg


e11mj.jpg


e09.jpg



Na suprotnoj strani, na gradilištu kod parkinga Buvljaka i iznad ulice Antifašističke borbe, završeni su svi radovi na gornjoj konstrukciji sva tri vijadukta predviđena u okviru LOT 2 faze. Izliveno je po devet segmenata gornje konsrukcije za drumske vijadukte i šest za šinski do spuštanja na zemlju:

e17b.jpg


e18b.jpg



Sa druge strane ulice Antifašističke borbe, neposreno pored Buvljaka izliveno je još sedam segmenata gornje konstrukcije drumskog vijadukta u smeru ka
blokovima, tako da je u okviru LOT 2 faze od ukupno 29 segmenata ovog vijadukta ostalo da se izlije još samo pet. Na ovom delu gradilišta je završeno i pet segmenta šinskog vijadukta (završeno ukupno 19 od 26), dok je za još dva podignuta skela i postavljena oplata. Najmanje su odmakli radovi na drumskom vijaduktu u smeru ka mostu. Pored Buvljaka se postavlja armatura za gornju konstrukciju na prva dva segmenta, a na sledeća dva je podignuta skela i postavljena oplata (završeno ukupno 11 od 29 segmenata):

e19u.jpg


e20v.jpg


e21w.jpg


e23zy.jpg


e24lg.jpg



Završeni su i svi noseći stubovi silazne i uzlazne rampe koje povezuju drumske vijadukte sa ulicom Antifašističke borbe (za svaku po sedam stubova). Interesantno je da do sada nema ni naznaka o izgradnji stanice za šinski saobraćaj u okviru petlje "Jurija Gagarina" i pored toga što je ugovorom o izgradnji LOT 2 to predviđeno. Obzorom da na do sada završenoj konstrukciji nije ostavljen prostor za njenu izgradnju, sva je prilika da će ta stanica biti po spuštanju šinskog sistema na zemlju (na pola puta između ulica Antifašističke borbe i Đorđa Stanojevića) što i nije najsrećnije rešenje. :(


Ovog puta toliko od mene! :)
 
Ако још увек има оних који се нису уморили од слика :wink: , на сајту изградње моста ( http://www.savabridge.com ) су постављене фотографије прогреса радова за месец фебруар:

february01.jpg

Монтажа арматуре за прво поље конструкције УМП-а у смеру ка југу


february02.jpg

Завршена конструкција левог УМП-а и метроа преко Ул. Јурија Гагарина


february03.jpg

Радови на горњем строју код ОТЦ-а


february04.jpg

Конструкција УМП-а и метроа код жел. станице НБГ


february05.jpg

Јужне приступне саобраћајнице


february06.jpg

Јужне рампе 1а и 2а са изграђеним пешачким мостом преко Топчидерке


february07.jpg

Монтажа арматуре за прво поље М3 деонице метроа


february08.jpg

Постављање скеле за јужно степениште метро станице


february09.jpg

Бушење шипова у подвожњаку у Радничкој улици


february10.jpg

Отвори за јужно степениште метро станице


february11.jpg

Нови пешачко-бициклистички мост преко Топчидерке


february12.jpg

Мост на Ади са јужним приступним саобраћајницама
 
realno jedan od najboljih topika po pitanju pracenja gradnje i informacijama, svaka cast.

jedno pitanje, moguce da je bilo al tokom pregelda postova ne naidjoh na info dal ce se graditi iznad zemlje celom duzhim do Tosinog Bunara il ce se spushtati na polovini, kod parkinga GSP`a? thx
 
Blagoje,pohvale za slike,ali tu nema nikakvih deonica niti stanica metroa već tramvaja..
 
2012":2ifffelx je napisao(la):
Blagoje,pohvale za slike,ali tu nema nikakvih deonica niti stanica metroa već tramvaja..

Svi znamo da će se tu prvo postaviti tramvajske šine, a da će metro ko zna kada doći na red. Zato ja u svojim komentarima uglavnom koristim formulaciju "šinski sistem" ili metro stavljam pod znacima navoda. U poslednjem postu sam samo preneo slike i komentare sa zvaničnog sajta za izgradnju mosta (www.savabridge.com).
 
Ah da, u pravu si.Verovatno će sledeća formulacija na sajtu savabridge biti,"linerani metro" na mostu i rolakostrer posle mosta.
 
Vrh