Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

A zbog čega se buše šipovi kod podvožnjaka u Radničkoj...kakve veze to ima sa novim nadvožnjakom na mestu nekadašnjeg "Tobogana"? Izgleda da nisam dobro pratio na času :mrgreen:
 
uopste! :D

sipovi su za stubove koji ce nositi drugi novi nadvoznjak preko sina u smeru ka adi.
 
Ali...šipovi kod podvožnjaka u Radničkoj...to je malo mnogo desno u odnosu na novi nadvožnjak ako se gleda u pravcu ka sajmu :D
 
Pa posle mosta na Novom Beogradu bi trebao da zaroni pod zemlju i da nastavi tako do Zemuna.
 
spatiotecte":612yui8f je napisao(la):
Pa posle mosta na Novom Beogradu bi trebao da zaroni pod zemlju i da nastavi tako do Zemuna.
zasto bi zaronio kada se put spusta i nadovezuje na nikole dobrovica gde mozes desno kod tosinog bunara u zemun ili kod kvantaske pijace na most zemun borca..
 
Most koji se gradi u Chongqing-u (Čongćingu):

Yangtze-River-Project-Cho-013.jpg


Neka crazy petlja, takođe u Čongćingu:

Chongqing-I-Chongqing-Mun-004.jpg
 
Нова вест о току радова на http://www.savabridge.com:


120м до спајања конструкције УМП-а у смеру ка Тошином бунару

На градилишту северних приступних путева у зони OТЦ-а настављају се радови на изградњи горње конструкције УМП-а и метроа. У среду 13. марта изведено је последње од шест поља метро конструкције док се на суседном десном УМП вијадукту у смеру ка мосту врши уградња арматуре као припрема за бетонирање прва два поља у петак 15 марта уградњом 450м3 бетона. У току претходне недеље завршена је конструкција левог УМП вијадукта у овом делу градилишта, чиме преостаје 120м до комплетног завршетка саобраћајнице која ће обезбедити везу моста и УМП-а са Тошиним бунаром.

Почетком марта у области жел. станице Нови Београд, успешно су завршене све три конструкције нове саобраћајнице. Постављањем скеле за горњи строј рампе 4 отпочели су радови на конструкцији силазне рампе која ће омогућити искључење возила из смера моста ка Ул. Антифашистичке борбе.

Након завршетка конструкције метроа и левог УМП преко Ул. Јурије Гагарина, на вијадукту десног УМП-а врши се армирање трећег и четвртог поља. Током бетонирања ове конструкције у недељу 17. марта од 7 до 19 часова биће затворен саобраћај у Ул. Јурија Гагарина у смеру ка Газели, са дозвољеним искључењем ка Мосту на Ади.

news70.jpg
 
До прелаза преко Антифашистичке борбе је у истом нивоу као и друмска конструкција, после тога креће да се спушта.
 
OK, ja sam pobrkao ulice na fotografiji, ovo je slikano iznad Jurija Gagarina...
 
Imam jedno pitanje, zna li se kada će sve biti gotovo i otvoreno za saobraćaj bar ovaj deo što se gradi na delu Novog Beograda. Isto tako ima li neko nacrt trase koja vodi od Buvljaka do Tošinog bunara gde sam jednom prilikom video kako kako to treba da izgleda sa ogromnom petljom koja spaja auto put i buduću trasu puta ka mostu na Adi.
pozdrav,
 
Nazire se spuštanje konstrukcije za "šinski sistem"

screenshot17102.jpg




Negde smo spominjali produžetak trase tramvaja u Milutina Milankovića i okretnicu.
A zašto tramvaj ne bi skrenuo na Tošin bunar i vratio se trasom "UMP-a"?

To je 1850m od VERO-a do Tošinog bunara po već postojećem širokom razdelnom ostrvu, 1150m od Tošinog Bunara do Depa GSP-a. Jedini problem je kako rešiti trasu ispod pruge na samom Tošinom bunaru.
 
Ako je poslednja verzija, mogli su da je stave na neki noviji snimak tog dela NBG-a :D
 
Ma samo sam konstatovao :D jako neobično deluje pogled na snimak od pre ~5 godina jer se od tada totalno promenio taj kraj :D
 
Jel ima neko neku noviju informaciju o probijanju pruge da se spoje Bul. umetnosti i Dr Agostina Neta? Jel ima nešto od toga?
 
Мислим да од тога нема ништа. Може ли уопште то да се изведе, а да се не прекида железнички саобраћај?
 
Mislim da su se projektanti malo zbunili i imaju nedovršen projekat, jer nikakve koristi neće most da ima ako nema direktnu vezu sa autoputem jer samo tako će imati svrhu kao i da nastavkom izgradnje od hipodroma do orlovače je zaokružen proces magistralnog poluprstena kroz Beograd. Petlju na Tošinom bunaru treba izvesti pa makar izmeštati postojeću prugu tj. revidovati taj deo. Ako misle da stavljaju semofore na svakih 400 metara od tog posla nema vajde jer paralelno sa novom trasom imaju već postojeći Bulevar koji ima mali milion semafora.

[img=http://s21.postimage.org/72l1hndwz/slika_tosin_bunar.jpg]

pozzzz
 
Михаило":1wf5f48g je napisao(la):
Jel ima neko neku noviju informaciju o probijanju pruge da se spoje Bul. umetnosti i Dr Agostina Neta? Jel ima nešto od toga?
Nema,sigurno cemo saznati da li ce biti radjeno kada se radi taj LOT 2 ili ce biti ko zna kada zajedno sa denivelacijom Tosinog Bunara.
 
vucko":3ba1m2sr je napisao(la):

Da li postoji neki slican plan koji prikazuje i buduce trase tramvaja sa nbg strane? Znam da cak i Agostina Neta ima jedan kolosek tramvajskih sina (veza izmedju depo-a i jurija gagarina), mozda bi mogla da se napravi nova trasa koja povezuje Jurija Gagarina i opstinu NBG kroz Bul. umetnosti...
 
Пантограф":1n5aog99 je napisao(la):
Мислим да од тога нема ништа. Може ли уопште то да се изведе, а да се не прекида железнички саобраћај?

Neko je ranije spominjao "potkopavanje"...

Ako zamislimo, pu pu pu, da je pruga uništena na tih 50-tak metara (diverzija, rat), koliko bi vremena trebalo inženjercima da je osposobe? Dan, dva.

Šta bi uradili Japanci, Kinezi u ovoj situaciji, a mi onda gledali na Diskaveriju? :D
Mora da postoji način. A i sam raspon nije bog zna šta, vremena ima na pretek da se sve osmisli, pripreme konstrukcije i mehanizacija, isplanira železnički saobraćaj...
 
Vrh