Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

JunkieBanjica":2meb1dll je napisao(la):
spatiotecte":2meb1dll je napisao(la):
Ovaj uspon moze da savlada i teski metro i to skoro normalnom brzinom.

i ja sam optimistican...dobar nagib ima krivina. Taman moze sa stanice da ga pusti u leru da izgura 60 do pravca i onda pun gas :D

A putnici koji sede da vežu sigurnosne pojaseve, dok su stajanje, kese i cegeri su zabranjeni, dečija i invalidska kolica obavezno da imaju blokadu na svim točkovima :)

Pre neki dan sam gledao "Begunca" sa Harisonom Fordom.
U jednoj sceni koja se dešava u Čikagu se vidi nadzemni metro u pravoj S-krivini između zgrada, i kompozicija - mili.
Maltene isti slučaj imamo i ovde, samo što mi još imamo i uspon na most.
 
^^ Taj metro koristim svakog dana, ne znam da li je to ta stanica, ali ima jedna na linija koju ja koristim, mnooogo usporava. Inace je metro, u delovima gde je nadzeman, i gde ima par koloseka jedan pored drugog, dosta spor, tacnije na dosta mesta usporava. Dok je u delu gde je podzeman, normalne brzine.
 
Zašto toliko kukate za tu krivinu? Da li neko od vas ima drugo rešenje? Tu je hipodrom, ima malo mesta i treba sve nekako uklopiti... Ovo nije ni prva ni poslednja tramvajska krivina, a metro tuda neće prolaziti narednih ko zna koliko godina, još ni prvu liniju nismo počeli da radimo a ona taj most ne koristi. Druga linija verovatno isto ne ide preko tog mosta, što znači da smo bezbedni bar 50 godina, a ovim tempom i više..
Ako CAF ne bude mogao tuda, ima i drugih tramvaja u aresnalu pa će ići oni. CAF je propast za sebe ali može da služi, ima linija koje su ok za njega i eto...
 
Gorstak89":30vbalpm je napisao(la):
Zašto toliko kukate za tu krivinu? Da li neko od vas ima drugo rešenje? Tu je hipodrom, ima malo mesta i treba sve nekako uklopiti... Ovo nije ni prva ni poslednja tramvajska krivina, a metro tuda neće prolaziti narednih ko zna koliko godina, još ni prvu liniju nismo počeli da radimo a ona taj most ne koristi. Druga linija verovatno isto ne ide preko tog mosta, što znači da smo bezbedni bar 50 godina, a ovim tempom i više..
Ako CAF ne bude mogao tuda, ima i drugih tramvaja u aresnalu pa će ići oni. CAF je propast za sebe ali može da služi, ima linija koje su ok za njega i eto...

Gorštak89
poenta priče nije u krivini.
Sve je to tačno što si napisao: prostora nema, tu je NISovo skladište, pruga, Hipodrom, most i "UMP" su "udenuti" između njih.
Projektant trase tzv "šinskog sistema" i nije imao izbora, uklopio se u prostor koji mu je bio na raspolaganju.
Takva je kakva je.

Poenta priče u stalnom insistiranju Direkcije i Studija B na "metro konstrukciji" a svi znamo da će ovuda ići tramvaj.
 
Ovo do sada nisam primetio:

raskrsnica Tošinog bunara i Nikole Dobrovića, kod INEX-UKUSa, prostor je ograđen

dsc0036og.jpg
 
Da li vam se čini da izmedju silaza novog nadvožnjaka i uzlazne rampe na most od strane sajma, nema mesta za još nadvožnjak ka adi u širini od 3 trake?
I da li vam se čini da je silazna krivina sa novog nadvožnjaka ka gradu (mada se sada koristi u suprotnom smeru) malo preoštra pa mi se čini da će biti često sečenja traka zbog većih brzina, pogotovo što to i sad rade (al u suprotnom smeru).
 
Poenta je i u tome da mi metro svakako nećemo videti u skorije vreme :) Imamo BG voz.. A jednog dana možda i provuku metro tuda? Železnica će biti izmeštena, NISov plac se možda promeni i nekako se možda i uglavi bolja verzija šina za metro. Do tada imamo tramvaj i ovo je jedan način da se to sprovede? Samo vas sve molim da prestanete da kukate o tome :)
 
Niko ne "kuka". Samo konstatujemo nelogičnosti u izjavama koje dolaze iz Direkcije.
 
relja":28sa7zaa je napisao(la):
Poenta priče u stalnom insistiranju Direkcije i Studija B na "metro konstrukciji" a svi znamo da će ovuda ići tramvaj.

Pa taj direkcijski beogradski metro™ i jeste tramvaj.Ne vidim tu nista sporno. :roll:
 
Na kameri koja snima petlju Radnička se može videti kao se asfaltira jedna od rampi kružnog toka.
Ako održe tempo, završiće do 12 h :)
 
Nisam siguran da je to u pitanju. Na toj rampi još uvek nije postavljena hidroizolacija.
 
Sad kada sam malo bolje pogledao, videh da je asfaltiran samo deo na nasipu...
 
Juče nisam mogao da poverujem kada sam prelazio most u smeru NBG - Topčider i kada sam video ogromnu baru u krajnjoj desnoj traci mosta gde je spuštanje na kružni tok.
 
Da, na tom delu je primetno ulegnuće u kom se sluplja voda. Možda to ne bi bilo vidljivo, kada bi održavanje slivnika za kišnu kanalizaciju bilo redovno. Ovako, velike naslage mulja su na tom mestu zapušile slivnike. Slična situacija je i duž čitavog mosta, gde su, nakon obilnih padavina i topljenja snega, ostale naslage mulja uz bočne barijere. Očigledno, nikome tokom zime nije palo na pamet da se bavi redovnim održavanjem, a posle ćemo krivicu za "nekvalitetne radove" i brzo propadanje prebacivati na nekog drugog.
 
Brzo sam prolazio pa nisam primetio da li postoji slivnik u tom delu :D U svakom slučaju nadam se da su jedino zapušeni slivnici uzrok stvaranja bare :)
 
Slika i prilika naših funkcionera: kad treba da se slikaju i da se hvale, tada su prvi, a kada treba da se organizuje posao, onda to nikoga ne zanima. Tim pre što ovo održavanje niti je skupo niti je zahtevno, samo treba da se prati i radi pomalo i redovno.
 
drugari, jel zna neko kada se otvara petlja za saobracaj? meni deluje da su "dani" u pitanju.
 
Po planu koji je vezan za petlju Radnicka, stoji 4. jun 2013 kao milestone, tako da jos dva meseca nista... za celu prvu fazu ( severne LOT 2 saobracajnice i juzne pristupne saobracajnice) je rok 1. septembar 2013, a do tosinog bunara 5. novembar 2014.
 
Izvor: Beobuild.rs

Petlja Jurija Gagarina do jeseni

130331-JGPET-01.jpg


Jedno od aktivnijih gradskih gradilišta je svakako i gradilište izgradnje severnih pristupa novom mostu preko Ade. Intenzivni radovi se odvijaju iz oba smera, od mosta ka železničkoj stanici „Novi Beograd“ i obrnuto, od stanice ka Mostu na Adi. Najbliže spajanju je drumska konstrukcija bliža železničkoj pruzi, gde je do spajanja preostalo oko sto metara...

Celu vest kao i foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://www.beobuild.rs/read.php/595.html
 
Juče sam prelazio preko mosta. Razlika u boji betona različitih segmenata pilona (kako je beton izlivan) je drastična.

Segmenti u kojima su uklješeni kablovi su tamsno sivi, a ostatak izgleda kao da je nekada bio ofarban, sli da je kiša vremenaomsprala delove boje...

Da li je u pitanju neki vremenski proces, hoće li se boja betona vremenom izjednačiti?
 
S obzirom da je beton nalivan u delovima i da je svaki novi deo mlađi od prethodnog dolazi se do toga da se neće izjednačiti jer se vremenski razlikuju.
 
Nema to veze sa vremenom izlivanja vec nejednakim tretmanom segmenata. Na zalost ocigledno nisu vodilii racuna o tome.Ovako lep projekat mosta je izveden najaljkavije moguce u estetskom smislu.

Na mostu kod Beske, starom 40 godina koji se nalazi usred nicega su vodili racuna o estetici betonskih segmenata

http://www.karlshuld-beska.de/wp-conten ... -Beska.jpg

Stvar je u tome sto je izvodjac radova na samom pilonu mosta na Adi bila jedna domaca privatna firma koja je jedino vodila racuna o tome da dobije bonus od pola miliona evra ako zavrse svoj deo posla pre roka.
 
Vrh