Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

bojan87":26m84m08 je napisao(la):
Jedno pitanje, i sto su na kraju jedino pristup mostu iz pravca sajma pravili od celicne kostukcije ? bilo im je toliko oglavu da zavrse brze, ili ima neki konkretniji razlog ?

Moje misljenje(odnosno vise nagadjanje): Metalni pristup je verovatno laksi nego betonski ali samim tim i trpi manje opterecenje. Kako se meni cini taj pomenuti pristup ce biti najmanje opterecen od svih ostalih pristupa mostu jer je Gazela nedaleko od njega i ceo saobracaj iz starog dela grada ce na NBG preko Gazele.
 
Neće to biti toliko problem što je od metala ako su odtadili dobro odvodnju kišnice. Pa tobogan je 40god bio privremeno rešenje pa se ispostavilo da nije toliko propao dok ova rampa nema metalnu ploču već su redjali one betonske predefinisane table pa dodali armaturu pa zalili na kraju. Praktično samo sanduk dole je metalan. Da su radili betonski most verovatno ne bi stigli na vreme da puste tu rampu u vreme puštanja mosta.

Mada kad se premota film i pogleda iz drugog ugla sve. Oni su platili ubrzanje radova. Most je pušten 1.1.2012 ali i posle tog datuma su i dalje bili manji radovi na mostu, samim sajlama i pešačkim stazama. Da je most otvoren kasnije sigurno bi bilo dovolno vremena da se uradi i ta rampa od betona.

Moguće je da je i samom metalnom konstrukcijom smanjen broj stubova i tako na lakši način premoštena pruga. Da se išao betonom bila bi potrebna slična platforma kao kod nadvožnjaka sa 3 trake koji su završili.
 
Ali mi idalje ne ide u glavu, da su sve ostale prilazne rampe radjene od betona i da je jedino ova radjena od celika. Za sada su nebrojano puta presli prugu betonom, pa mi nije jasna logika da samo jednom predju celikom. Ok ako je to zbog toga sto ce biti najmanje opterecena, ili da je radjeno zbog toga sto u tom slucaju treba manje stubova.
Jedino mi je glupo ako su to radili samo da bi uspeli da puste most u promet 1.1.2012.
 
radnicka.jpg

Radnicka prije mnoogo godina
 
Samo sto je sa lijeve strane zid i jedna zgrada secerane a tip tramvaja nikad nije zasao u pozesku
 
@direktor imas +
na osnovu ove slike vidi se evolucija ovog dela ulice u zadnjih (sudeci po automobilima) 50 godina!
 
bojan87":1qsql6y5 je napisao(la):
Ali mi idalje ne ide u glavu, da su sve ostale prilazne rampe radjene od betona i da je jedino ova radjena od celika. Za sada su nebrojano puta presli prugu betonom, pa mi nije jasna logika da samo jednom predju celikom. Ok ako je to zbog toga sto ce biti najmanje opterecena, ili da je radjeno zbog toga sto u tom slucaju treba manje stubova.
Jedino mi je glupo ako su to radili samo da bi uspeli da puste most u promet 1.1.2012.
Jedini razlog koji vidim je da su morali zbog ubrzanja radova jer je tako brze graditi celikom.Dok nisam siguran i da li je jeftinijie,samo znam da je skuplje odrzavati celicnu konstrukciju umesto betonske.

Neka neki gradjevinac ili arhitekta me ispravi ako gresim.
 
^^^ sto znaci da ako je stavljena samo zbog ubrzanja da bi se politicar slikao za novu godinu, onda je to stvarno sramota. Vizuelno toliko ne strci, ali ponovo bi bilo bolje da su svi prilazi radjeni na isti nacin
 
Opustite se za ovaj šinski prilaz, siguran sam da je i luk krivine i sam nagib dobro proračunat, setite se koliko ljudi je bilo zabrinuto za visinu tog nadvožnjaka iznad postojeće pruge ka Banovom Brdu.
 
Могли би да предложимо граду да већ распише конкурс за дизајн графита на стубовима петље Радничка и да победничка решење буду изведена о трошку самог града.

Ово даље отвара могућност да нулти ниво петље буде изложбена галерија графита који би се мењали на 6 месеци. Тиме добијамо ново урбано сврсисходно место и нову градску галерију на отвореном за ситне паре, и што је најважније, стајемо на пут СТУ-у и осталим квазижвркаторима.

Ево како изгледа стуб надвожњака у Бриселу:

By Smates in Brussels, Belgium.
21ct3jd.jpg
 
Kuku kakvi su te grafiti spopali. Grafite treba najstroze zabraniti i uci u trag pociniocima a ne dozvoliti i praviti cuda po novim objektima gde ce sav normalan svet zazirati da udje i pridje
 
Ovo je pre mural nego grafit.

Ovo nisu kameni stubovi Brankovog mosta već sivi goli beton, i ovo je pravo malo umetničko iz ruku delo nekoga ko zaista ima talenta, a ne ružne žvrljotine.

Teva doskočiti vandalima i huliganima i dozvoliti umetnicima, ali pravim umetnicima da ulepšaju grad i naprave atrakciju. Uostalom, ne košta ništa, osim boje i piva (ne bih išao dalje :) )

Setite se kako je izgledao onaj betonski mostić kod Pančevačkog mosta...


A ako ikada vidite grafit "Most Miladina Zarića" na Tramvajskom mostu, znajte da sam verovatno to bio ja (ali mi cifra ne dozvoljava da se ponašam kao klinac :) )
 
"Most Miladina Zarića" neki mladji ljudji ce to uraditi ali na prihvatljiv nacin dizajniranom tablom covjek koji je spasio most zasluzuje toliko
 
Igore,

цртање графита у форми мурала је једна од грана уметности која хуманизује мртве урбане пејзаже. Не дозволи да ти домаћи квазижвркатори формирају мишљење о целокупној једној грани уметности.

Не видим апсолутно ништа лоше у овом муралу ајкуле која је оживела мртви монотони стуб надвожњака.

Простори испод петљи често предтављају најужасније градске просторе и стубови петље Радничка неће бити ништа другачији. Колико ће проћи пре него што освану шкрабописи и потписи умишљењних урбаних сељобера? Политичких плаката? Навијача?

Мурале чак и тај полусвет поштује и преко вредних зидних цртежа се јако ретко нешто друго ижврља.

Толико стубова може се искористити као својеврсна урбана галерија, а сваки стуб један пано на коме би прави уметници показали шта знају. Могли би организовати и међународне скупове графитера, па да светски мајстори дођу код нас и покажу шта знају.

Реља,

одлична идеја!
 
Apsolutno sam protiv bilo kakvih grafita makar ih nazivali muralima i ko zna kakvom umetnoscu urbanom ili manje urbanom. Stubove treba zastiti premazima protiv takvih stvari a odgovorne za unistavanje javne imovine privesti zakonu. Za tu vrstu umetnosti mogu postojati odredjene lokacije gde bi se iskazivala kreativnost poput zidica kod NIS-a koji je sada vecinom uklonjen. Na kraju krajeva zar vi mislite da ovakve "murale" rade razlicita grupacija ljudi od Stu i imso sl.

Urbana galerija je ono sto radi drustvance iz "Ministarstva prostora" gde je prostor oplemenjen pravom ulicnom urbanom galerijom a ne trajno unistenim arhitektonskim delom posle. Ako se jednom krene sa unistavanjem i crtanjem po samom betonu to ce biti znak odobrenja da svako i kako hoce izvode svoje umetnicke "urbane" zahvate.
 
Juče sam, pre postovanja, otišao na Google da proverim da li se pod "mural"-om može podvesti i slikanje po stubovima mosta (koliko ja pamtim francuski, "mur" znači zid, ako to ima ikakve veze) i video fotografije nekih fenomenalnih radova.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mural
To nisu besmislene žvrljotine kao na ogradi IMT-a u Jurja Gagarina i produkti dokonih mozgova, to su ozbiljna dela.

Mislim da prostor treba oplemeniti i da je ovo jedan od načina.
Ovo bi bio posao za studente i akademske slikare, a ne za ulične grafitere sa kačketima "na stranu" kao u američkim filmovima :)
Uostalom, uži centar Beograda i dan danas krase murali urađeni 1980-tih. Niko ne može da tvrdi da time prostor nije oplemenjen.
 
Murali mi nisu za stubove, mostove, nadvoznjake vec bas za zidove nalik onog kod NIS/a...

Ako se grafiterima na nekoliko mest au gradu takvi zidovi naprave (omoguce), a sa druge strane strogo kaznjava svako crtkanja (cemu komunalna policija i treba da sluzi, znate ono civilka, kamera i juri razne STU-ove po gradu) bice ovo lep grad...

Da ne pricam o plakatima stranaka koje svi precutkuju jer ih svi stavljaju.
 
Petlja "Radnička"
Slikano 10.03.2013. godine

Radovi na kružnom toku i pristupnim rampama su u završnoj fazi. Pri kraju je postavljanje ivičnih venaca, Jersey barijera i zaštitnih ograda. U toku su pripremni radovi za postavljanje osvetljenja. Na pojedinim rampama ostala je da se postavi hidroizolacija, posle čega sledi asfaltiranje.

Uzlazna rampa sa kružnog toka ka mostu:

c01p.jpg


c02w.jpg


c03u.jpg



Silazna Rampa sa mosta na kružni tok:

c04x.jpg


c05w.jpg


c06f.jpg



Silazna rampa iz smera Hipodroma na kružni tok:

c07v.jpg


c08l.jpg


c09nm.jpg



Uzlazna rampa sa kružnog toka prema raskrsnici kod Hipodroma:

c10lo.jpg


c11cu.jpg


c12v.jpg



Rampe koje povezuju kružni tok sa Bulevarom vojvode Mišića. U toku je izrada potpornog zida za prilazni nasip rampi kojom se iz Bulevara vojvode Mišića penje na kružni tok:

c13qo.jpg


c14m.jpg


c15t.jpg


c16mw.jpg


c17sd.jpg


c18jq.jpg



Rampe koje povezuju kružni tok sa Radničkom ulicom. U toku su radovi na kišnoj kanalizaciji preko koje će biti nasut prilazni nasip uzlaznoj rampi iz Radničke ulice na kružni tok:

c19g.jpg


c20zp.jpg


c21nb.jpg


c22xa.jpg


c23tz.jpg


c24q.jpg



Kružni tok:

c25s.jpg


c26r.jpg


c27i.jpg


c28yk.jpg


c29a.jpg


c30j.jpg


c31q.jpg


c32u.jpg
 
Vrh